PDA

Bekijk de volledige versie : Lifestyle® 50 Home Theater System



StevenTD
19-11-2001, 08:44
Doe ik toch mee aan een van Belgie's grootste filmquizzen en wat win ik ...

ja ja ...

een Lifestyle® 50 Home Theater System ...

Nu ga ik niet klagen maar volgens mij zijn er goedkopere en interessantere systemen (THX/DTS) op de markt voor bij je dvd speler ...

Vertel me een eens over de voor- en nadelen van een het eerdergenoemd systeem ...

Heeft iemand een idee waar ik dit verkocht zou krijgen tegen een goede prijs ...

Cheers,
StevenTD.

bmateijsen
19-11-2001, 10:53
Zie andere threads over Bose...

Ben absoluut geen fan... enige voordeel wat ik zie is dat ze klein zijn en toch veel lawaai produceren...

Nadelen... heb je een uurtje??

Maar goed, als je ze gratis hebt gekregen... >>ik zou ze direct verkopen!
:)

Groet Bjorn

StevenTD
19-11-2001, 13:24
Kan er iemand me vertellen hoe ik zoiets het best verkocht krijg?

bmateijsen
19-11-2001, 13:54
www.2dehands.nl
www.marktplaats.nl
www.hifi.nl en dan 2dehands
www.hear.nl en dan 2dehands
www.ricardo.nl

Ik zou even op bovenstaande websites een berichtje posten... Gewoon nieuw verkopen en bijv. 1000 piek onder de prijs gaan zitten...

Je kan het tevens op dit forum proberen... bij Te koop aangeboden/ gevraagd

Groet Bjorn

StevenTD
19-11-2001, 14:22
weet er iemand wat dat in de winkel kost?

forzavado
19-11-2001, 16:07
Ik zou het op marktplaats zetten en op hifi.nl. Daar krijg je het meeste (fake)reacties. Heb laatst zo een speakersetje verkocht. Binnen een week waren ze opgehaald.

Tom van den Hout
10-12-2001, 17:30
Dacht dat ze in winkel iets van 14k waren,

Dacht ik he

forzavado
11-12-2001, 08:31
Ja dat kan wel kloppen, die setjes zijn verekte duur (15000 gulden, no problem). Wij thuis krijgen altijd via de Bijenkorf brochures van Bose (ongevraagd) thuis gestuurd. Elke keer verbaas ik me weer hoe duur die dingen zijn.

bitbull
16-12-2001, 17:39
Ja dat kan wel kloppen, die setjes zijn verekte duur (15000 gulden, no problem). Wij thuis krijgen altijd via de Bijenkorf brochures van Bose (ongevraagd) thuis gestuurd. Elke keer verbaas ik me weer hoe duur die dingen zijn.

Ja, belachelijk gewoon. En omdat de naam Bose voor 'leken' nog steeds een bepaalde status heeft, wordt die rommel nog goed verkocht ook. Echt lachen kun je als je het eens open maakt, en naar de componenten kijkt. Lange verbindingen, goedkope elko's en weerstanden, kleine voeding.. enz.. maak ook eens zo'n speaker open.. je komt niet meer bij! :p