PDA

Bekijk de volledige versie : Lord of the Rings als Musical?



Ronald Dassen
22-10-2003, 17:59
Hoor net op RTL Boulevard tussen het internetten door dat The Lord of the Rings als Musical komt...
kosten: 12 miljoen dollar :shock:

Weet iemand hier al iets meer over misschien?

JCL
22-10-2003, 18:12
Hoor net op RTL Boulevard tussen het internetten door dat The Lord of the Rings als Musical komt...
kosten: 12 miljoen dollar :shock:

Weet iemand hier al iets meer over misschien?

Nee, maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk, hoe wou je Helmsdiep gaan uitbeelden op een dopium?

Harry V.
22-10-2003, 18:15
:shock: De paar haartjes die ik op mijn rug heb staan spontaan overeind.... :evil: :roll:

Richard B.
22-10-2003, 18:55
Ik probeer me er iets bij voor te stellen maar het lukt me gewoon niet.

Tommy Brok
22-10-2003, 18:55
Gaan ze die ook in 3 delen doen? :lol:

JCL
22-10-2003, 19:03
Ik probeer me er iets bij voor te stellen maar het lukt me gewoon niet.

misschien als ze het verhaal rond Aragon helemaal gaan uitbouwen dat het meer over de lovestory gaat....

of dat nou wat word

Lex v/d Moolen
22-10-2003, 19:40
Hoor net op RTL Boulevard tussen het internetten door dat The Lord of the Rings als Musical komt...
kosten: 12 miljoen dollar :shock:

Weet iemand hier al iets meer over misschien?Redelijk oud nieuws hebben ze bij RTL. Dit was al een half jaar geleden bekend gemaakt. :wink:

http://www.thelordoftheringsmusical.com/

Hanna
22-10-2003, 21:32
het zou verboden moeten worden.. :roll:
12 miljoen dollar.. belachelijk!

Gabriel B.
22-10-2003, 21:53
Hangt er vanaf wie ze krijgt. Voor 12 miljoen dollar neem ik alle rollen wel voor mijn rekening. ;)

Hanna
22-10-2003, 21:57
Hangt er vanaf wie ze krijgt. Voor 12 miljoen dollar neem ik alle rollen wel voor mijn rekening. ;)

... en hoe ga jij dan precies een oog uitbeelde gabriel???
;)

Gabriel B.
22-10-2003, 22:01
Hangt er vanaf wie ze krijgt. Voor 12 miljoen dollar neem ik alle rollen wel voor mijn rekening. ;)

... en hoe ga jij dan precies een oog uitbeelde gabriel???
;)
Ik maak er wel eentje uit "papier-maché" en draag die dan op mijn hoofd... net als bij The Lion King Broaday versie....

En jij maakt je zorgen over het oog ?

Ik denk er velen zullen rillen als ik Arwen's rol moet overnemen. :wink:

Gabriel B.
22-10-2003, 22:02
edit dubbel

Lex v/d Moolen
22-10-2003, 22:10
Hangt er vanaf wie ze krijgt. Voor 12 miljoen dollar neem ik alle rollen wel voor mijn rekening. ;)

... en hoe ga jij dan precies een oog uitbeelde gabriel???
;)
Ik maak er wel eentje uit "papier-maché" en draag die dan op mijn hoofd... net als bij The Lion King Broaday versie....

En jij maakt je zorgen over het oog ?

Ik denk er velen zullen rillen als ik Arwen's rol moet overnemen. :wink:Ik ben ook wel benieuwd hoe snel je die harige voeten gaat aanmeten als je een Hobbit moet spelen. :lol:

Lex v/d Moolen
22-10-2003, 22:10
Hangt er vanaf wie ze krijgt. Voor 12 miljoen dollar neem ik alle rollen wel voor mijn rekening. ;)

... en hoe ga jij dan precies een oog uitbeelde gabriel???
;)
Ik maak er wel eentje uit "papier-maché" en draag die dan op mijn hoofd... net als bij The Lion King Broaday versie....

En jij maakt je zorgen over het oog ?

Ik denk er velen zullen rillen als ik Arwen's rol moet overnemen. :wink:Ik ben ook wel benieuwd hoe snel je die harige voeten gaat aanmeten als je een Hobbit moet spelen. :lol:

Jaap22
23-10-2003, 08:05
Was het niet zo dat de zoon van Tolkien erg tegen was op een musical van LOTR, en zelfs bij de films had hij nog zo zijn twijfels?

Of heb ik het nou helemaal verkeerd?

Hanna
23-10-2003, 17:14
Was het niet zo dat de zoon van Tolkien erg tegen was op een musical van LOTR, en zelfs bij de films had hij nog zo zijn twijfels?

Of heb ik het nou helemaal verkeerd?

als dat zo is; terecht!!! :x

Ronald Dassen
23-10-2003, 17:20
Het schijnt dus écht zo te zijn dat er plannen voor zijn, maar het is afwachten.

En hoe ze het dan aan gaan kleden, tja, dat weet ik ook niet. Maar er kunnen echt schitterende decors gebouwd worden tegenwoordig.

Zelf ben ik 5x naar Miss Saigon geweest, en stond ervan versteld hoe goed alles gebouwd was.

Het is even afwachten natuurlijk, maar voor mij, als liefhebber van musicals, ben ik tóch wel benieuwd.

Ronald Dassen
23-10-2003, 17:27
Ik heb er een klein stukje over gevonden.

Zie: http://www.tolkienonline.com/docs/13650.html

Hij schijnt in het voorjaar van 2005 op de planken te komen in "West-End"

Ronald Dassen
23-10-2003, 17:29
Hoor net op RTL Boulevard tussen het internetten door dat The Lord of the Rings als Musical komt...
kosten: 12 miljoen dollar :shock:

Weet iemand hier al iets meer over misschien?Redelijk oud nieuws hebben ze bij RTL. Dit was al een half jaar geleden bekend gemaakt. :wink:

http://www.thelordoftheringsmusical.com/

Sorry Lex.....ik had jouw post over het hoofd gezien :oops:

Lex v/d Moolen
23-10-2003, 18:03
Hoor net op RTL Boulevard tussen het internetten door dat The Lord of the Rings als Musical komt...
kosten: 12 miljoen dollar :shock:

Weet iemand hier al iets meer over misschien?Redelijk oud nieuws hebben ze bij RTL. Dit was al een half jaar geleden bekend gemaakt. :wink:

http://www.thelordoftheringsmusical.com/

Sorry Lex.....ik had jouw post over het hoofd gezien :oops:Geeft niet, kan gebeuren tussen al die berichten door. :wink:

Ik ben zelf overigens totaal geen musical-liefhebber en zelfs niet voor LotR zal ik geen uitzondering maken.