PDA

Bekijk de volledige versie : End of Days [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:04
End of Days [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=173)

qwerty
13-09-2001, 21:31
Ultieme openingsscene qua geluid om dolby digital systemen mee te demonstreren, gaat echt van 110dB donderend geweld naar een rustig pianomuziekje, hooguit 50 dB... geluid is echt super dynamisch. Oh ja, best een leuke film ook nog

Nathan Strik
13-09-2001, 22:25
Lagenwisseling was extreem lang. Waarschijnlijk dankzij het feit dat RCV toen nog erg aan de weg timmerde...
Aan hun nieuwe Stargate DVD te zien, worden ze steeds beter... gelukkig maar.

Martijn Touwslager
15-09-2001, 01:17
De eerste keer dat ik deze film op DVD zag vond ik het wel een aardige film. Ik had toen ook nog geen surround installatie. Nu wel en ik moet zeggen dat ik de film nu nog beter vind. Je wordt als het ware het verhaal in getrokken door de dreigende muziek en de geweldige effecten.

Het begin van de film is erg leuk om je installatie mee te demonstreren.

Henk Heideveld
20-09-2001, 16:23
Ik trof de film recentelijk in de uitverkoopbak aan voor nog geen
f 30,--. Een boeiend SF-verhaal, prachtige beelden, wauw-geluid.
De extra's geven een geode uitleg over de stunts en special effects.
Het lag ver boven mijn verwachtingen.

Fons Maathuis
08-11-2001, 21:27
Ik heb de film voor 25,-- bij Blokker gekocht. Hebben ze best vaak leuke films in de aanbieding. De film zelf vind ik geweldig, ik ben een Arnold-fan. Goede special-effects, perfect beeld. Er staan inderdaad veel extra's op de DVD, het is leuk om te zien hoe de SE tot stand zijn gekomen. Over het geluid kan ik alleen maar zeggen dat het zelfs over een gewone stereo geweldig klinkt. Enorme aanrader, zeker voor dat geld !

DrBob
21-12-2001, 19:28
Ik heb deze film alleen in de bioscoop gezien, en ik vind dat het alleen leuk was om hem af te kraken. Wat een onzin is dit zeg, dit is echt een van de slechtste films die ik gezien heb...

starbuck
22-12-2001, 08:53
Absoluut geen tegenvaller, fijn geluid, mager verhaal maar dat is bij dit soort films niet storend.

En DrBob, prima dat je hem slecht vind maar een argumentje is hier altijd welkom;)

Maurits
26-02-2002, 20:28
OOOOOOHHHH, Wat heb ik liggen genieten met mijn Dolby installatie!!!! Vooral dat begin!!! Ik vond de film ook erg goed en de xtra's zijn ook erg leuk om te kijken. kortom een TOPPER!! En dat voor €13! :D

Dave
09-03-2002, 18:24
inderdaad mijn broer (gopke)
heeft hem gisteren ook gekocht voor 12.99 euro bij de Bart Smit en het is gewoon een coole actie film, met leuke extra's!!!

GalO
08-09-2002, 12:26
voor 6 euro bij MM Amsterdam gekocht :D!

Lex v/d Moolen
08-09-2002, 12:32
Ik heb hem ook laatst gezien, was wel aardig maar ik vond deze rol eigenlijk niet geknipt voor Schwarzenegger, de aan de drank verslaafde cop. Meer iets voor Willis ofzo. Het verhaal is natuurlijk een beetje vaag, maar de beeld en geluids effecten maken het wel enigzins goed

Rochan
08-09-2002, 18:52
Vind dit een van de betere films van Arnold. Leuk en spannend verhaal(y)

Reginald
08-09-2002, 19:06
Vind dit een van de betere films van Arnold. Leuk en spannend verhaal(y)

Ik volg je mening, kan er niets aan toevoegen en zoals lex al zei geluid en beeld zijn ook zeer knap. :)

HiddeV
07-02-2003, 18:15
Wat een bagger film!
hoe slecht kan een film zijn(zo slecht als deze dus)!

Gabriel B.
16-02-2003, 10:29
Middelmatige film die als extra minpunt de hoofrolspeler heeft. Een krakteracteur had deze kunnen omhoogbrengen.

Raymond Gelmers
12-09-2004, 23:31
Wat een vreselijke film jongens. Vooral vanwege de wan-acteerprestaties van Arnie.
Zolang Arnie het houdt bij rollen zoals hij die speelt in Terminator en Predator: Niets dan lof over Arnie. Maar dit soort rollen gaan toch net even boven zijn pet. Niemand maar dan ook NIEMAND kon deze flick nog redden...

Het verhaal was ook al even flauw als Arnie's zoutloze en braakselopwekkende acteerpogingen.
Op z'n best kunje misschien nog een keer een lachkick krijgen bij het aanschouwen van deze onderzetter na een heftige joint....

rkrijger
02-10-2004, 14:02
Ik houd wel van films waarbij horror en religie gemixed worden. The Omen, The Exorcist en deze hoort daar ook bij.

Heb hem net geruild tegen "I know what you did..."

rkrijger
29-05-2005, 20:56
Was dit weekend op TV. Niet gezien, alleen dat stukje waarbij Arnie zichzelf naar het meisje redeneert... Dat is nog steeds zeer lachwekkend! :-)

Zeeuws Meisje
29-05-2005, 23:28
Deze film is zo slecht, dat het me niet lukt om 'm in één keer uit te zien. Meestal val ik in slaap.

rkrijger
30-05-2005, 07:16
Deze film is zo slecht, dat het me niet lukt om 'm in één keer uit te zien. Meestal val ik in slaap.

Och, de film heeft wel zijn leuke momenten...

Lennart H.
30-05-2005, 07:28
Hier en daar wel aardige momenten inderdaad maar niet super. De dvd is echter wel mooi. :)

Eddie
16-07-2005, 14:16
Hey Crew,

2 type foutjes bij de acteurs:

Babriel Byrne = Gabriel
Rod Stieger = Steiger

:lol:

Zeeuws Meisje
16-07-2005, 14:27
Deze film is zo slecht, dat het me niet lukt om 'm in één keer uit te zien. Meestal val ik in slaap.

Och, de film heeft wel zijn leuke momenten...

Dan heb ik die gemist omdat ik al lag te slapen. :lol:

Tarkus
29-04-2012, 20:01
Goede ouderwetse actieprent met Arnold Schwarzenegger als de spierbundel van dienst.
Goede verhaal met een 'duivels' tintje, boordevol actie en weinig dialogen zoals je mag verwachten in een film met Arnie, die nooit heeft uitgeblonken in sterke dialogen, maar 'who cares', het is een prima film voor wie van actie houd en meer moet dat dus niet zijn.
Bijna 2 uur duurt de film, maar heb me in die 2 uur niet verveeld, de film kijkt lekker weg.. prima zo !!

Richard B.
19-09-2012, 21:56
Vandaag bekeken (op blu-ray). Het is een film met gebreken maar ik vond hem evengoed zeker de moeite waard. Schwarzenegger heeft in sommige scenes misschien net iets meer dialoog als we van hem gewend zijn maar, ik kon me daar niet echt aan storen. Het verhaal vond ik goed en vooral Gabriel Byrne zet een erg goeie rol neer. Dit is een leuke voor tussendoor en eentje die ik zeker nog wel eens zal herbekijken.