PDA

Bekijk de volledige versie : A-Film: Aanvullende informatie over The Two Towers



Eric van Ballegoie
25-10-2003, 10:21
A-Film: Aanvullende informatie over The Two Towers



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1083)

Johan van den D.
25-10-2003, 11:02
Enige wat voor mij van belang is zijn die 42 minuten extra film materiaal :?
Daar doe ik het voor :wink:

Patrick Deckard
25-10-2003, 11:03
"Gollem als Sméagol"??? Volgens mij is dit gewoon Gollem!...

Pat
25-10-2003, 12:03
Enige wat voor mij van belang is zijn die 42 minuten extra film materiaal :?
Daar doe ik het voor :wink:
Same here. ;)

Lex v/d Moolen
25-10-2003, 12:07
"Gollem als Sméagol"??? Volgens mij is dit gewoon Gollem!...Nee, dit beeldje stelt het Sméagol-personage voor. De andere die er bij te bestellen is, zal de Gollum-kant moeten voorstellen.

Pat
25-10-2003, 12:11
"Gollem als Sméagol"??? Volgens mij is dit gewoon Gollem!...
Inderdaad. Toen hij nog Sméagol was, was hij nog Hobbit (en vriend van Déagol). Natuurlijk blijft zijn naam Sméagol maar "Gollem als Sméagol" is toch een verkeerde hint naar zijn karakter.

Pat
25-10-2003, 12:21
"Gollem als Sméagol"??? Volgens mij is dit gewoon Gollem!...Nee, dit beeldje stelt het Sméagol-personage voor. De andere die er bij te bestellen is, zal de Gollum-kant moeten voorstellen.
Het is niet omdat Gollem wat triestig kijkt en het goedmoedige stuk van zijn gespleten personage toont dat hij het Smeagol personage voorstelt. Enkel bij naam; zeker niet zijn uitzicht. Smeagol was een Stoerder Hobbit. In het beeldje is hij al misvormd door de invloed van de Ring.
Uiteraard zijn we hier wel aan het mierene*ken. ;)

Lex v/d Moolen
25-10-2003, 12:37
Smeagol was een Stoerder Hobbit. In het beeldje is hij al misvormd door de invloed van de Ring.Wat mij betreft is ie nog steeds een Stoerder Hobbit. Maar dat is een kwestie van interpretatie. :wink:

SuperDre
25-10-2003, 17:19
vijf originele documentaires over het traject van boek naar script, het ontwerpen en bouwen van Midden-aarde, een kijkje achter de schermen in de Weta Workshop

Da zijn natuurlijk zeker dezelfde documentaires als ook al bij de FOTR zat?
zucht.. stelletje geldkloppers zijn het..

Sander Dubbeldam
25-10-2003, 17:35
vijf originele documentaires over het traject van boek naar script, het ontwerpen en bouwen van Midden-aarde, een kijkje achter de schermen in de Weta Workshop

Da zijn natuurlijk zeker dezelfde documentaires als ook al bij de FOTR zat?
zucht.. stelletje geldkloppers zijn het..

ik denk zelf eerder dat het een voortborduring hierop is. in de weta workshop werd getoond hoe bijvoorbeeld het narsil zwaard tot stand is gekomen.

dus zullen ze in deel twee uitleggen hoe bijvoorbeeld, het zwaard en de helmen enz van bijvoorbeeld the horseriders (hoop dat ik het goed heb) tot stand zijn gekomen.

Roberto G
25-10-2003, 22:03
mooi , mooi , 42 minuten extra dat word genieten , kan haast niet wachten tot deze versie uitkomt.

Pieter Kleine
25-10-2003, 22:05
Superdre, ik vermoed dat de documentaires dezelfde opzet hebben als die van de FOTR, maar wel met een andere inhoud. De Lord of the Rings bestaat immers uit drie boeken. Zo zal er weer veel te vertellen zijn over de vertaling van boek twee naar de film. Wat ik wel hoop, maar dat geldt voor deel 3 is dat bij de EE-edition daarvan veel deleted scenes te zien zullen zijn.

kruspe
26-10-2003, 01:31
ik ga zeker voor de versie met het beeldje!!!
Ben wel benieuwd wat het andere beeldje gaat kosten....

Olivier Laemont
26-10-2003, 09:18
Jullie hebben het al een paar keer over een 'ander beeldje', bij te bestellen.... Hoe en waar kan dit dan?

Lex v/d Moolen
26-10-2003, 09:51
Jullie hebben het al een paar keer over een 'ander beeldje', bij te bestellen.... Hoe en waar kan dit dan?Bij de giftset zit een formuliertje waarmee je die kan bestellen. :wink:

Jelger
26-10-2003, 15:55
Bij de giftset zit een formuliertje waarmee je die kan bestellen. :wink:

Tegen een flinke vergoeding uiteraard :?

Lex v/d Moolen
26-10-2003, 16:04
Bij de giftset zit een formuliertje waarmee je die kan bestellen. :wink:

Tegen een flinke vergoeding uiteraard :?Ik heb ook nooit gezegd dat het gratis was :twisted:

seetie
27-10-2003, 07:20
Oewa! Ik kan bijna niet meer wachten op de 4 disc. Ook ik ga puur voor de (nog) langere film. 8)

RobW
27-10-2003, 19:16
Natuurlijk kijk ik met grote ogen uit naar de langere film, maar het feit dat we er dit jaar ook een 5e DVD bijkrijgen en ook nog een boekje, en niet alleen het beeldje, maakt me extra gespannen. De beeldjes van FOTR staan hier nog steeds mooi als ultieme pronkstuk op de plank! Dit komt er mooi naast.

Elessar
01-11-2003, 13:05
Ik vraag me af waar de 5 disc te koop zal zijn in Nederland. Op de site van Van Leest istie niet te vinden. Zal Mediamarkt m krijgen? Ik hoop t wel maar vorig jaar kregen ze de 5 disc van FOTR ook niet.

Pat
01-11-2003, 13:38
Ik vraag me af waar de 5 disc te koop zal zijn in Nederland. Op de site van Van Leest istie niet te vinden. Zal Mediamarkt m krijgen? Ik hoop t wel maar vorig jaar kregen ze de 5 disc van FOTR ook niet.
Zat er vorig jaar dan ook een vijfde disc in de Nederlandse Collector's Edition van FOTR ? Ik dacht dat het er maar vier waren.

Lex v/d Moolen
01-11-2003, 13:58
Ik vraag me af waar de 5 disc te koop zal zijn in Nederland. Op de site van Van Leest istie niet te vinden. Zal Mediamarkt m krijgen? Ik hoop t wel maar vorig jaar kregen ze de 5 disc van FOTR ook niet.Op de site van Van Leest staat ie wel degelijk, ze hebben alleen een foutje gemaakt met het aantal discs. Er staat 4, maar moet 5 zijn. Onder aan de pagina staat zelfs een screenshot over die 5e DVD:

http://212.123.210.144/ProductImages/autoimport/367400_367499/000000p367433_scr2.jpg