PDA

Bekijk de volledige versie : Welke DVD heb je net gekeken ? (2)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Eric van Ballegoie
25-10-2003, 12:04
Deze thread wordt is opvolger van de originele "Welke DVD heb je net gekeken ?" thread.

Gaarne alleen posten welke DVD je net bekeken hebt als je daarbij ook een mening over de film / de DVD geeft, dus niet alleen de titel noemen, dat voegt niets toe aan de discussie!

HiddeV
25-10-2003, 12:20
Friends serie 8 een paar afleveringen en zoals altijd erg grappig

Jan Spoelder
25-10-2003, 12:22
Frank Herbert's Dune, leuke mini-serie gebaseerd op t boek en een soort van remake van de 1984-film. de film was beter geacteerd, maar de mini-serie had het betere verhaal

Wim S.
25-10-2003, 12:52
Dead Ringers r2 criterion leuke film maar vondt het zeer irritant dat de stemgeluiden niet uit de center-speaker kwamen.

duce
25-10-2003, 12:55
ik heb gister adaptation gezien met nicolas cage!
ik vond hem wel typisch maar wel goed.
ik zou hem niet kopen, maar je moet em wel gezien hebbem 8)

Aldarion
25-10-2003, 13:05
Eergister Gladiator. Het blijft een topfilm. Ik ben alleen elke keer weer benieuwd, hoe het verhaal zou lopen als het leger van Maximus wel naar Rome zou komen.

HiddeV
25-10-2003, 13:28
Eergister Gladiator. Het blijft een topfilm. Ik ben alleen elke keer weer benieuwd, hoe het verhaal zou lopen als het leger van Maximus wel naar Rome zou komen.

daar komen we helaas niet achter :(

Johan van den D.
25-10-2003, 13:52
Gisteren 2 fast 2 furious gekeken.
Opzichzelf wel een goede film met een lekkere soundtrack maar heeft verders heel weinig verband met TFATF.
Had dus opzich ook een film met een geheel andere titel kunnen zijn zodat je niet bij voorbaat het verband gaat leggen naar deel 1
Maar de film opzich, niks mis mee ondanks het dunne verhaal wat erin zit.
http://www.play.com/covers/125940m.jpg

Jaap22
25-10-2003, 14:21
Ik heb vanmorgen Moonlight Mile gekeken. Helemaal geen slechte film en kan deze film wel in rijtje van You Can Count On Me, The Good Girl, The Ice Storm en Wonder Boys geplaatst worden. Toch vind ik hem minder dan de vier genoemde films. Moonlight Mile mist de sfeer die in die films wel aanwezig is. Echt een film om een keer te huren, want huurgeld is het wel waard.

Werner
25-10-2003, 14:26
On The Beach. Niet de originele film uit 1959 maar wel de Australische remake uit 2000. Zeer aangrijpend einde, en verrassend goed gemaakt voor een relatief klein budget, door de regisseur van o.a. Highlander.

Eddy
25-10-2003, 15:09
Ik heb vandaag Minority Report gekeken. Een heerlijke popcornfilm met veel special effects, een aantal leuke plotwendingen en veel actie. Net als in Matrix Reloaded gaat het voornamelijk om het feit of je wel of geen keuzes hebt. De dvd is goed verzorgd met prima beeld en geluid en een ruim aantal extra's die ik later nog ga bekijken.

Peter -1984-
25-10-2003, 15:16
Die heb ik eergisteren ook gekeken :D idd. veel mooie special effects en een goed verhaal en vanavond Once Upon A Time In The West (was in slaap gevallen de vorige keer :shock: , en nee dat kwam niet door film :D ) zeker een topper die iedereen gezien moet hebben ook al hou je niet van westerns

Remco Out
25-10-2003, 17:53
Vanmiddag even Phone Booth gekeken.

Jaap22
25-10-2003, 17:56
Vanmiddag even Phone Booth gekeken.

En... hoe vond je hem?

Zie ook eerste post van Eric.

Leonard Shelby
25-10-2003, 19:50
Nou ik dan... :wink:
Phone Booth gekeken. Goed acteerwerk en blijft boeien ondanks dat hij voor 95% op 1 lokatie geschoten is.
De film is overigens niet al te lang +/- 1 uur 20. Maar langer had ook niets toegevoegd denk ik.

HenkJo
25-10-2003, 22:32
Vanmiddag heb ik The core gezien :
Een redelijk goed film met een iets te hoog gehalte aan special effects

En ben net klaar met het bekijken van Knockarround guys :
Persoonlijk vond ik het een beetje een voorspelbare film. Maar over het algemeen was het een goede aktie film met prima akteer prestatie's van
o.a. Vin Diesel en Barry Pepper

Mark de Jong
25-10-2003, 23:17
Simpsons Season 3 afleveringen. Tekenstijl valt af en toe nog altijd een beetje tegen, maar ik blijf de serie uiteraard gewoon geweldig vinden :)

Martin de Goeij
25-10-2003, 23:49
What Lies beneath :cool: http://www.kurts-smilies.de/smoker5.gif

Ronald Dassen
26-10-2003, 00:11
Confession of a dangerous mind.....schitterend werkje ;-)

johnno
26-10-2003, 00:28
Heb net the Core gezien.....een beetje armageddon achtig minder spannend en een beetje voorspelbaar, wel mooie ramptrucage ook een beetje ongeloofwaardig...ach een leuke popcorn film. :lol:

Renny Collard
26-10-2003, 09:02
Vanmiddag even Phone Booth gekeken.

En... hoe vond je hem?

Zie ook eerste post van Eric.

Inderdaad, laten we nou is van die zinloze posts afkomen!

Rochan
26-10-2003, 16:52
Face Off. Goede actiefilm. Goede actiescenes, leuk verhaal, flink de vaart erin. Deze film heeft me van begin tot einde vermaakt (y)

HenkJo
26-10-2003, 16:52
Heb net naar Jeepers Creepers gekeken:
Ik vond het een goede horror met veel 'enge' momenten.
Een echte aanrader

Cat
26-10-2003, 19:09
Zie volgend bericht...... :?

Cat
26-10-2003, 19:13
Net gekeken naar Van God Los. Ik heb me bijzonder vermaakt! Gewoon goed acteerwerk en een leuk verhaal.

[spoiler:61dd7c8f2c]Die scène dat Stan het beginstukje van de tape (plakband) niet meer kon vinden, terwijl ie snel die man vast moest binden, was erg lachen!!)[/spoiler:61dd7c8f2c]

Johan van den D.
26-10-2003, 19:58
Zojuist weer eens naar route 666 gekeken.
Goede film maar het verhaal is niet zo ijzer sterk.
Desondanks hebben ze er een heel mooi geheel van weten te maken.
Vrijwel geen saaie momenten in de film ,die overigens nog geen 1½ uur duurt, en dus blijft boeien tot het einde.
Minpunt is wel dat het geluid enkel in DD 2.0 is.
Al met al zeker de moeite waard
http://www.play.com/covers/111248m.jpg

Jeroen vS
26-10-2003, 20:24
Vandaag Sudden Impact, The Dead Pool en Beverly Hills Cop 3 gezien.

* Sudden Impact vond ik absoluut een van de mindere Dirty Harry films.
Leuk, maar de andere delen zijn beter.
* The Dead Pool vind ik op zich wel aardig. Leuker dan deel 4 - Sudden
Impact. Alleen een beetje kort naar mijn mening en "the villain" kwam
uiterlijk niet echt op mij over als een psycho.
* Leuke film, maar geen echte opvolgeer van BHI en BHII. Er moet
absoluut een vierde deel komen, die het een en ander recht breit.

HenkJo
26-10-2003, 22:33
Heb vanavond gekeken naar Dune:
Een film met enkele, voor die tijd, visuele hoogstandjes en een indrukwekkende cast. En ondanks de wat lange zit toch een boeiende film

Loggie
27-10-2003, 00:07
Gisteren Unspeakable gehuurd.....ik kan maar 1 ding hierover zeggen:Crap!!!

Beroerd geacteerd, waardeloos verhaal, slechte soundtrack....echt de afknapper van week.

Een afrader!!!!!

P.S. De film alleen gehuurd omdat ik de rest al gezien had.
Ach ja....shit happens :)

Edwin V
27-10-2003, 06:49
Van 't weekend Escaflowne uitgekeken. Leuke fantasy anime met een goed verhaal en interessante karakters. [spoiler:1b938e6271]De slechterik Dilandau vond ik er als een meisje uit zien. Blijkt ie vlak voor het eind ook de in Dilandau getransformeerde Serena, zus van de goederik Allen te zijn.[/spoiler:1b938e6271]

Gisterenavond een paar extra's van the Lion King. De virtuele safari vond ik een leuk idee, waar je zelf kunt kiezen welke kant je op gaat. Timon en Pumba zijn altijd leuk :).
Alleen hadden de keuzes wat uitgebreider moeten zijn i.p.v. dat beide keuzes die je kunt maken weer op dezelfde weg uitkomen.

Charley Baak
27-10-2003, 08:53
Gisteravond The Core gekeken. Erg vermakelijke SF! Beetje ala Armageddon, maar dit keer met minder bekende en onbekende acteurs. Ik heb afentoe op het puntje van mijn stoel gezeten in ieder geval.

kruspe
27-10-2003, 10:44
gisteren naar one hour photo gekeken.
Ik vind Robin Williams toch stukken beter spelen in serieuze rollen!
Hij zet zijn rol in deze topper echt prachtig neer!!

Martijntje
27-10-2003, 11:32
zojuist 8 Mile gekeken [thanks Idtje! ;)]

Blijft een erg vette film vind ik, goed acteerwerk van Eminem en een vette soundtrack! Beetje een moderne versie van Purple Rain...

RemcoZ
27-10-2003, 12:45
Vanochtend tijdens het studeren geluisterd naar Bon jovi: Crush Tour Live op dvd. Goede muziekdvd, met een mooi 5.1 geluid.

En zojuist tijdens het eten naar filmpje 6 tot en met 9 gekeken van de Animatrix. Eigenlijk waren ze stuk voor stuk een stuk minder dan de eerste vijf films en vielen ze me dus best tegen. Vooral World Record kon me totaal niet boeien. :roll:

Roberto G
27-10-2003, 14:12
Spartacus : een goeie klasieker, goed verhaal en een goeie sfeer.

Het posten van dit bericht duurde zeker 2 minuten, Zonder OHT!!!

Max Davidse
27-10-2003, 14:20
Gisteren een echt filmdagje gehouden. Eerst:

The 10th Kingdom - Heerlijke fantasyfilm waarin diverse sprookjes worden gebruikt. De wereld van de sprookjes zoals wij die kennen is jaren geleden als we in het 4e koninkrijk terecht komen. Prins Wendell zal tot koning worden gekronigd maar zijn stiefmoeder zit hem dwars. Verwijzingen naar diverse sprookjes zijn aan de orde van de dag. Assepoester, Sneeuwwitje, Repelsteeltje. Etc..trollen, elfjes, goblins...je kunt het zo gek niet bedenken. 7 uur plezier :)

The Shield - 4 Afleveringen gekeken van deze harde maar erg goede politieserie over een keiharde politieagent van een "Strike team" die de straten schoon houdt van drugsdealers en daarbij behoorlijk met de wetten speelt.

Kortom puik DVD dagje gisteren... :)

Reinbo
27-10-2003, 21:49
Cidade de Deus (City of God) Meesterlijke film uit Brazilië, absolute aanrader

Mark de Jong
27-10-2003, 21:59
Afgelopen 2 dagen wat Simpsons afleveringen gekeken weer. Ik vlieg er doorheen dus die volgende box mag van mij al komen ;)

Christiaan Sauer
27-10-2003, 22:18
Gister heb ik naar 2 Fast 2 Furious zitten kijken. Het is niet zo'n leuke film als de eerste (de chemie tussen de spelers ontbreekt nogal) maar toch een vermakelijke film die ik in 1 ruk uitgekeken heb 8).
De auto's zijn als vanouds weer prachtig om te zien (vooral de skyline al heb ik de voorkeur voor de evo7). Die auto's zorgen gewoon voor veel spektakel. Al is de openingsscene ongeloofwaardig :? :)
Mvg,

Christiaan

Rochan
27-10-2003, 22:23
Weer wat afleverinkjes van Buffy vandaag. En wel de volgende:
Aflevering 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 en 19 van Season 4. En zoals gewoonlijk heb ik weer genoten (y)

Lex v/d Moolen
27-10-2003, 23:08
Snake Eyes
Redelijke thriller met Nic Cage en Gary Sinise. Het eindigt nogal abrubt en teleurstellend helaas.

Ronald Dassen
27-10-2003, 23:16
dvd.nl

bij vlagen traag, maar ook wel eens zijn snelle momenten.

(sorry.....ff een geintje....zal het niet meer doen)

Roberto G
27-10-2003, 23:26
Gelukkig zijn er toch nog crews met humor :P :wink: , moet gewoon kunnen toch .

Maar uhm, ik heb net ff deadline gekeken, kort, maar wel leuk in elkaar gezet .

Edwin V
28-10-2003, 06:45
Lion King nog maar eens. De schitterende muziek draagt goed bij aan de sfeer. Dit gebeurt hier veel meer dan bij andere Disneys.

Ook nog de personality profile test gedaan. Omdat er geen gekke hyena bij zat, kwam ik er als een Rafiki uit. :wink:

Acinony
28-10-2003, 06:53
Gisteravond heb ik samen met m'n vriendin gekeken naar Maid in Manhattan.
Ondanks de vele slechte dingen die ik erover hoorde vonden we het een aardige film errug standaard verhaal maar iig [spoiler:07c9341dad]een happy end[/spoiler:07c9341dad] en daar houd ik van !
En combineer dat met een JLo..hmm. :D

Deze gaat zeker niet de ruil in !

Jelger
28-10-2003, 19:20
North by Northwest uit 1959. Natuurlijk ontbreekt het tempo uit de hedendaagse films, maar ik vond het prima vermaak (y)

Kevin Baeckelandt
28-10-2003, 20:39
Once Upon A Time In The West, heerlijke western. Spijtig genoeg is het western genre helemaal van de aardbol verdwenen :(

mradem
28-10-2003, 20:51
Sixth sense deluxe gekeken. Kon me echt niks meer herinneren. Het einde was zelfs onverwachts. Volgens mijn heb ik toendertijd deze film met 1 oog gekeken ofzo.

Jaap22
28-10-2003, 21:28
Dazed and Confused

Prima blinde aanschaf! (y) Ontzettend vermakelijke, leuke film. Echt een verassing, want zoveel heb ik hier op 't forum over deze film niet gelezen, maar 't heeft goed uitgepakt.

Christiaan Sauer
28-10-2003, 21:58
The LiongKing Megabox regio 1 :shock:Wat is het toch een ontzettend goede film gebleken. De enige en laatste keer dat ik hem gezien heb was ten tijde van de release volgens mij. En ik ben dolblij dat ik hem weer opnieuw gezien heb. Dit is gewoon 1 van de weinige films die me ook echt daadwerkelijk wat doet :D. En dan in zo'n prachtige uitgave, nee, niets beter dan dat bijna op gebied van dvd's :D.

Sander Haarmans
28-10-2003, 21:58
Eergisteravond Darkness gekeken (huur), zeer spannende film met mooi beeld en zeer goed gedetaileerd geluid (DTS).
Zeker de moeite waar om gezien te hebben en ook wel het aanschaffen waard.
Cijfer 7/10

Caledonians
28-10-2003, 23:15
Ik heb me de afgelopen 2 avonden vermaakt met Dances With Wolves. Heb elke avond 1 disc gekeken, de extra's moet ik nog gaan bekijken. Maar wat een topper deze film! Deze film had ik al erg hoog zitten maar dat was absoluut niet voor niks, was alweer een hele tijd geleden dat ik deze film had gezien.

Lex v/d Moolen
28-10-2003, 23:22
Weer eens naar Ghostbusters gekeken, blijft een vermakelijk film die nooir verveelt. (y)

Acinony
29-10-2003, 06:35
Gisteravond Phonebooth gekeken.

Goede rol neer gezet door colin maar toch haalt de film het in z'n geheel niet.
Mist toch nog meer spanning.. wel een leuke film om gezien te hebben maar zeker niet voor in mijn collectie.
Deze gaat naar de ruil.

Rochan
29-10-2003, 07:48
Season 4 van Buffy gisteravod afgesloten. Aflevering 20 en 21 zijn explosief. Aflevering 22 is een welkome cooling down van Season 4. En gelijk daarchter de season overview gekeken met de bijbehorende commentaren. Leuk om wat achtergrond informatie over de episoedes te horen. (y)

Martijntje
29-10-2003, 14:16
Zojuist Cube gekeken.
Had er veel uiteenlopende meningen over gehoord, zowel zeer positief als zeer negatief, maar omdat ie op imdb een 7.3 krijgt wilde ik m toch wel ns zien. En ik vond t n [zeker in t begin] redelijk weirde film, maar wel een leuk gevonden verhaal. Er gebeurt niet echt bijster veel, heeft dus een redelijk dun verhaallijntje, maar ik vond m toch wel de moeite waard!

[en zeker als je m voor €3 op n dvd.nl veiling gewonnen hebt! ;)]

Sander Haarmans
29-10-2003, 15:48
Trapped (huur) gekeken, zeer spannende film met een goed verhaal.
Is zeker de moeite waard.
Cijfer 7½/10

RemcoZ
29-10-2003, 16:16
Ik heb zojuist Vanilla Sky voor de tweede keer gezien. De eerste keer vond ik het al een goede film, alleen was me nog niet alles duidelijk. Na de film nog eens bekeken te hebben werd alles een stuk duidelijker. Goede film, waarbij je je regelmatig afvraagt wat echt is en wat niet.

Paul IJsendijk
29-10-2003, 17:08
Vandaag Star Trek Nemesis gekeken.

Leuke film ik heb alleen het idee dat ik een (dubbele tv aflevering) heb gekeken

Effects zitten zeer goed in elkaar

Sander Haarmans
29-10-2003, 19:25
Phonebooth gekeken, ook dit vond ik weer een spannende film, boeiend van het begin tot het einde en zeker de moeite waard om te zien en aan te schaffen.
Cijfer: 8-/10

Jaap22
29-10-2003, 20:56
Punch Drunk Love (y)

Schitterende film. Het verhaal is weer eens geniaal, P.T. Anderson is THE MAN! Alle lof voor de gehele cast. Philip Seymour Hoffman vind ik altijd een goeie rol neerzetten, maar Adam Sandler schittert in deze film. Ik vind het zeer goed dat hij een keer voor zo'n rol heeft gekozen! Maar ja, je zegt geen nee tegen een film van P.T. Anderson.
De film zelf is absoluut meesterlijk gefilmd. Camerawerk is echt top.

[spoiler:baf4a938c1]De openingsscene met het ongeluk is één om nooit te vergeten. Daarnaast is de scene waarbij de auto waar Barry Egan in zat met zijn vriendin en waarbij ze geramd worden erg spectaculair. De vechtscene daarna ook.[/spoiler:baf4a938c1]

Ik ben zeer te spreken over deze film en kijk uit naar de toekomstige films van P.T. Anderson.

Paul IJsendijk
29-10-2003, 21:12
X-Men 2 (y)

Zeer goede en spectaculaire film, goed verhaal, goede effects
en.... Als je alles wil weten moet je maar zelf kijken...



Kan niet wachten tot deel 3????

Arnold Bomers
29-10-2003, 22:19
Net weer ff een aflevering van Dawson's Creek gekeken. geweldig.

Kars
29-10-2003, 22:36
Raising Arizona, jammer van het gebrek aan extra's, maar wel een superfilm.

Lex v/d Moolen
29-10-2003, 22:46
Once upon a time in the West met audiocommentaar, zeer interessante en boeiende informatie. Er wordt veel gerefereerd aan andere Westerns, met name die van John Ford.

HenkJo
29-10-2003, 23:09
Heb net gekeken naar X-Men 2 :
Een bijzonder geslaagde opvolger van deel 1.
En er kwamen weer enkele nieuwe, maar voor de fans
van de X-Men comics reeks bekende, mutanten voorbij

the_HunTer
29-10-2003, 23:15
Zojuist "No Good Deeds" gezien. Leuke spannende film met Samuel L. Jackson.

Mark de Jong
30-10-2003, 00:46
X-Men 2. Goede film met mooie (actie)momenten. Toppertje :)

Christiaan Sauer
30-10-2003, 01:21
Indiana Jones and The Temple of Doom
Indiana Jones and the Last Crusade.

Kevin Baeckelandt
30-10-2003, 07:44
Gisteren Pearl Harbor: The Director's Cut gezien, tot aan de aanval op Pearl Harbor afgezaagd daarna vond ik hem niet slecht.
Zeker geen topper maar ook geen bagger film, ondanks het trage afgezaagd eerste uur.

JohnDoe
30-10-2003, 08:27
Gisteravond maar meteen X-Men 2 in m'n spelertje gefrommeld. Had 'm nog niet gezien en was dan ook zeer aangenaam verrast. Coole film, waardige opvolger!

Acinony
30-10-2003, 09:21
Zojuist "No Good Deeds" gezien. Leuke spannende film met Samuel L. Jackson.
Deze heb ik gisteravond bekeken, maar ik vond er helemaal niets aan.
Erg langdradig en geen enkel spectaculair stuk.[spoiler:02bad73fad]dat met die nummerplaten zag ik gelijk aankomen[/spoiler:02bad73fad]
Beetje jammer, maar zo zie je nog maar eens: Smaken verschillen.

Deze gaat ook naar de ruil.

Petra
30-10-2003, 10:13
Spirited away.

Aanrader

Peter -1984-
30-10-2003, 10:13
Gisteren avond als eerst: Lion king gekeken nou hier hoef ik eigenlijk weinig over kwijt. Iedereen weet dat het een fantastische film is :) De DTS track is ook helemaal geweldig !!
En na lion king heb ik besloten om wat meer disneys te gaan sparen.

Daarna Deep Impact gekeken ik zelf vind hem super ben gek op rampenfilms alleen ze hadden mischien wel wat meer mogen zien van kometen die inslaan (denkt aan het begin van armagedon)

piet superlight
30-10-2003, 10:22
Gisteren de dvd 'de 3 Biggetjes - the musical met K3' gekeken (samen met m'n dochter). Erg vermakelijk, leuke musical, goed op DVD gezet, mooie uitvoering qua extra's (beter dan Doornroosje - de musical). Aanrader voor ieder forumlid met kleine kinderen (ik moet eerlijk toegeven dat ik het zelf ook hardstikke leuk vond).

Acinony
30-10-2003, 15:44
Net klaar met Saving Private Ryan.

Het was een lange zit, al helemaal omdat ik niet echt een oorlog fanaat ben, maar ik vond het toch een hele aardige film.
Mooie geluidstrack en het verhaal is goed uitgewerkt.
Enige minpuntje vond ik de bewegingen/trillingen met de camera van tijd tot tijd, verders een hele goede en mooie film - blijft in de collectie.

Mark de Jong
30-10-2003, 16:10
Wat Finding Nemo extra's. Leuk (y)

Rochan
30-10-2003, 16:37
Thelma and Louise. Blijft een heerlijke film (y)

Eschwin L.
30-10-2003, 17:48
X-men 2
Absolute topfilm, had m al gezien in de bios, maar was weer erg geboeid
ook erg goede extra's (y)

madelon
30-10-2003, 18:45
High Crimes en The Watcher

Renny Collard
30-10-2003, 19:10
Net klaar met Saving Private Ryan.

Het was een lange zit, al helemaal omdat ik niet echt een oorlog fanaat ben, maar ik vond het toch een hele aardige film.
Mooie geluidstrack en het verhaal is goed uitgewerkt.
Enige minpuntje vond ik de bewegingen/trillingen met de camera van tijd tot tijd, verders een hele goede en mooie film - blijft in de collectie.

Bewegingen/trillingen is expres gedaan zodat het als een documentaire over zou komen. Of het allemaal echt is en de cameraman vollop in de strijd zit. Deze film is niet voor niets geprezen door de oorlogs veteranen die erbij waren tijdens D-day.

Neo
30-10-2003, 19:17
Matrix Revolutions!

Acinony
30-10-2003, 19:21
Net klaar met Saving Private Ryan.

Het was een lange zit, al helemaal omdat ik niet echt een oorlog fanaat ben, maar ik vond het toch een hele aardige film.
Mooie geluidstrack en het verhaal is goed uitgewerkt.
Enige minpuntje vond ik de bewegingen/trillingen met de camera van tijd tot tijd, verders een hele goede en mooie film - blijft in de collectie.

Bewegingen/trillingen is expres gedaan zodat het als een documentaire over zou komen. Of het allemaal echt is en de cameraman vollop in de strijd zit. Deze film is niet voor niets geprezen door de oorlogs veteranen die erbij waren tijdens D-day.
Dat begrijp ik wel, maar ik kan het nog wel irritant vinden... :roll:
( maar dat stukje met bloed op de camera, dat vind ik een foutje )

Edwin V
30-10-2003, 19:21
Monsieur Verdoux. Met een heel andere (pratende) Charlie Chaplin. Leuke film, beetje Hitchcock achtig maar dan minder suspense en iets meer komedie.

Eddy
30-10-2003, 19:22
Matrix Revolutions!
Op dvd???

mradem
30-10-2003, 20:59
Matrix Revolutions!
Op dvd???

Gebrande dvd hooguit lol.

mradem
30-10-2003, 21:01
Ik heb net Indiana Jones deel uno gezien. Beeld en geluid zijn lekker. Film had ik nog nooit gezien en heb hem eigenlijk enkelt gekocht om de verhalen. Maar de blinde aanschaf was het waard want heb genoten. Adventure to the bone om maar te zeggen. Heerlijk.

Jelger
30-10-2003, 21:03
Gisteren Indiana Jones - the raiders of the lost ark. Hele goede avonturenfilm met een absoluut hoogtepunt: Het moment waarop hij een zwaardvechter tegenkomt die allemaal wilde gebaren maakt, en hem vervolgens verveeld neerschiet. Hilarisch! :mrgreen:

En net: X-men 2. Hoewel ik het eerste deel niet geweldig vond, kon ik hem voor tien euro niet laten liggen. En ik vond het een zeer aardige film, die bij mij meer de sfeer van de serie opriep dan deel 1. Mooie aankoop dus (y)

PJ van der Holst
30-10-2003, 21:09
Ik heb net Indiana Jones deel uno gezien. Beeld en geluid zijn lekker. Film had ik nog nooit gezien en heb hem eigenlijk enkelt gekocht om de verhalen. Maar de blinde aanschaf was het waard want heb genoten. Adventure to the bone om maar te zeggen. Heerlijk.

Idem dito :D

Een klassieker en zeer mooi opgepoets en fantastisch geluid.
Ik kan niet wachten om de volgende delen in het spelertje te gooien

Harry B.
30-10-2003, 21:12
The texas chainsaw massacre

The_Chief
30-10-2003, 21:12
Men of Honor :D

Indiana
30-10-2003, 21:15
Zojuist X-Men 2 gekeken (1 disc version)

Heerlijke film , kvond vooral het geluid erg goed !!

Paul Reekers
30-10-2003, 21:23
Gisteren had ik (we) X-Men 2 gezien, ik had 'm ook al in de Bios gezien, maar het blijft een goeie film. Heerlijke actie en mooie special effects. De dts-track maakt het geheel af

En vanavond, eindelijk na al die jaren... Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark Hij blijft geweldig en nu eindelijk in widescreen met 5.1 sound... in één woord: Top vermaak!

Jaap22
30-10-2003, 21:33
Zojuist Cube gekeken.
Had er veel uiteenlopende meningen over gehoord, zowel zeer positief als zeer negatief, maar omdat ie op imdb een 7.3 krijgt wilde ik m toch wel ns zien. En ik vond t n [zeker in t begin] redelijk weirde film, maar wel een leuk gevonden verhaal. Er gebeurt niet echt bijster veel, heeft dus een redelijk dun verhaallijntje, maar ik vond m toch wel de moeite waard!

[en zeker als je m voor €3 op n dvd.nl veiling gewonnen hebt! ;)]

Heb ook Cube gekeken. Vond hem ook wel leuk, niet super, maar ach voor 'n keertje... moet kunnen.

Lex v/d Moolen
30-10-2003, 21:57
Office Space
Leuke film over het wel en wee op een doorsnee kantoorafdeling van een bedrijf. Doet een beetje denken aan Falling Down, maar dan iets minder geweldadig. Veel herkenbare clichémomenten :D

Gabriel B.
30-10-2003, 22:49
X-Men 1.5 ... Morgen X-2 proberen vast te krijgen.

Christiaan Sauer
30-10-2003, 23:22
Aangezien ik gister al 2 Indiana Jones'es gezien heb (deel II en deel III) heb ik vandaag de film opgezet die ik gister wilde kijken als we het nog volgen (6).
Sleeping Beauty regio 1. Wat zal ik er over zeggen [spoiler:150a572129]zoals de bedoeling is mensen ;)[/spoiler:150a572129].
Tja, het is een aardige film. Hoe de film aan zijn THX komt is me eigenlijk nogal een raadsel, maar ook het verhaal an sich kon me niet boeien. Er zitten zeker een aantal grappige momenten in, maar het is nou niet: YESSSSS zoas eergister bij The LionKing. Want dat is een geweldige film (y). Daar heb ik wel van genoten. Van die heel sfeer en de hele film. S.B. moet ik gewoon nog een keertje kijken, en anders gaat die weer weg.

HenkJo
30-10-2003, 23:31
Net naar Bullit gekeken :
Een uitstekende thriller en vooral de beroemde achtervolgingsscene dwars door de stad San Francisco is een genot om naar te kijken. Deze scene is in latere jaren door menig film en tv regiseur gekopieerd.
Wat mij betreft een echte aanrader deze film met Steve McQueen in de hoofdrol

Edwin V
31-10-2003, 07:27
Nogmaals Cowboy bebop The Movie
Behalve dat de verhaallijn goed is, valt het me na nogmaals kijken op dat er ook veel kleine grapjes inzitten. Erg goede bounty hunter versus terroristische psychopaat film. 8)

Max Davidse
31-10-2003, 07:48
2 Fast 2 Furious Lekkere hersenloze actiefilm die zeker een flinterdun verhaaltje heeft, maar wel een prima uitvoering heeft gekregen. Goed geluid en ditto beeld. Mooie dames en ditto auto's....alleen dat stomme verhaaltje he? Eindbeoordeling: 5

Mark de Jong
31-10-2003, 09:50
Gisteravond Simpsons Season 3 afgekeken. Tja, ging wel heel erg hard... :(

Wachten maar weer op de volgende box...

Kevin Baeckelandt
31-10-2003, 10:22
X-Men 2 een TOPPER

skank
31-10-2003, 11:04
X-men 2 een MUST

Mark de Jong
31-10-2003, 16:06
Zojuist Finding Nemo met Visual Commentary gekeken. Volgens mij m'n eerste film die ik met commentaar heb beluisterd. Leuk en informatief (y)

Eddy
31-10-2003, 16:25
Ik heb net gekeken naar Indiana Jones And The Raiders Of The Lost Ark. Net als velen al voor mij schreven in deze thread is de film echt prima gerestaureerd. Het beeld is scherp, heeft veel detail en een goed contrast. Ook het geluid heeft een prima opknapbeurt gekregen. Jammer dat er geen audiocommentaar bijzit, maar daar doet meneer Spielberg helaas niet aan. Dit weekend ga ik maar eens de extra's bekijken, zien of die de moeite waard zijn.

Acinony
01-11-2003, 00:04
Zojuist eindelijk Gangs of New York gekeken.

Misschien niet mijn soort film, maar ik vond er helemaal niets aan.
Mooi geluid en heel mooi gefilmd, daar blijft het bij.
Deze gaat naar de ruil.

Renny Collard
01-11-2003, 00:16
Zojuist eindelijk Gangs of New York gekeken.

Misschien niet mijn soort film, maar ik vond er helemaal niets aan.
Mooi geluid en heel mooi gefilmd, daar blijft het bij.
Deze gaat naar de ruil.

Geen eervolle vermelding voor de fantastische prestatie van Daniel Day Lewis?

Charley Baak
01-11-2003, 00:21
Zojuist Final Destination 2 en Donnie Darko achter elkaar gekeken.

Vond vooral grappig dat allebei het ontsnappen aan de dood voorkwam

Final Destination 2 was wel aardig, maar haalde het niveau van deel 1 nooit.

Donnie Darko is gewoon briljant. Iedere keer dat je hem bekijkt vallen er meer puzzelstukjes op hun plaats. (y)

skank
01-11-2003, 05:17
phonebooth gezien
nog beter dan verwacht

enorm goed verfilmd, veel spanning....
.1 vd beste thrillers vh moment vind ik
ookal duurt hij niet zo lang, het stoort mij totaal niet

gewoon super en een must-have in iedere collectie

Acinony
01-11-2003, 08:37
Zojuist eindelijk Gangs of New York gekeken.

Misschien niet mijn soort film, maar ik vond er helemaal niets aan.
Mooi geluid en heel mooi gefilmd, daar blijft het bij.
Deze gaat naar de ruil.

Geen eervolle vermelding voor de fantastische prestatie van Daniel Day Lewis?
Nou vooruit !! :P
( Jammer dat Liam zo'n korte rol had )

Christiaan Sauer
01-11-2003, 09:35
Vannacht weer opnieuw naar The LionKing regio 1 gekeken. Wat is en blijft het een machtig mooie film Heerlijk gewoon. En net als 2/3 dagen geleden weer kippevel bij sommige momenten :D :D :D

Jaap22
01-11-2003, 10:29
Gisteren Sling Blade gekeken. Prima film met een uitstekende Billy Bob Thornton. De manier waarop hij praat is echt heel gaaf.

RTetteroo
01-11-2003, 10:31
Gisteren Back To The Future I gekeken. Hij blijft leuk, en vooral de rol van Doc Brown is weer goed gespeeld. En weer wat nieuwe overeenkomsten "ontdekt".

Edwin V
01-11-2003, 10:47
X-Men 2. Flauwekul, maar wel leuke flauwekul met mooie special effects. Verstand op nul, blik op oneindig. 8)
Spirited away. Ook flauwekul, maar wel van een andere, mooiere soort. Schitterende anime :)
Raiders of the lost Ark. (y) Commentaar overbodig! Muziek een beetje schel maar 't is ook al een oude film. :wink:

Reinbo
01-11-2003, 10:49
Gisteravond True Romance, Halloween en Dune

Rickje
01-11-2003, 13:51
X-Men 2 gezien: Leuke film, maar eigenlijk toch niks speciaals.
Betere actie als in deel 1, maar nee niet geweldig.

Rickje
01-11-2003, 13:54
Ooh ja, na X2, Friday the 13th en Return of Texas Chainsaw massacre.
Vage film is dat zeg. Friday was wel goed.

RemcoZ
01-11-2003, 15:30
Gisteren the Matrix Reloaded weer gezien. Blijft een lekkere actiefilm met spectaculaire sfx, alleen op het eind draaft het allemaal een beetje door en raakt het verhaal uit balans. Jammer. Hopelijk benadert Revolutions wel de kwaliteit van de eerste Matrix!

Donnie_Darko
01-11-2003, 15:47
Young ones serie: aflevering 1.

Voor de duizendste keer gezien, maar de humor blijft top!

En ook nog The lion king gezien. De liedjes zijn belachelijk, maar het verhaal is grandioos. O ja, timo en puumba ofzo storen mij ook heel erg :? Moest dat nou echt? Verder een uitstekende film :wink:

Acinony
01-11-2003, 23:26
Net The Matrix Reloaded nog een keertje gekeken met me neefje, die had hem nog niet gezien.
Ik kan er geen genoeg van krijgen... nu maar wachten op het eind spektakel !!
( Vooral leuk dat de Mtv Movie Awards versie er ook op staat, jammer dat dat niet bij elke film het geval is. Had ik ook wel verwacht bij Panic Room.) :(

HenkJo
01-11-2003, 23:50
Zaterdagmiddag naar X-Men 1.5 gekeken met de optie film met verlengde scénes ingeschakeld. Maar dan wordt het wel een beetje een wazig geheel. Voor de rest blijft het een goed film. En vooral disk 2 staat vol met vele interessante extra's

Neo
01-11-2003, 23:57
Gisteren X-Men 2.
Vandaag Raiders of the Lost Ark.

Neo
02-11-2003, 00:02
Matrix Revolutions!
Op dvd???

Gebrande dvd hooguit lol.

hehehehe oeps foutje....ik bedoelde natuurlijk Matrix Reloaded!

:lol:

Reinbo
02-11-2003, 00:19
Waterloo viel een beetje tegen (ik vond hem beter toen ik hem halverwege de jaren 80 in de bios zag), maar blijft impossante film en Raiders of the Lost Ark, mooie transfer heerlijk om dit meesterwerk te zien zoals het er 22 jaar geleden in de bioscoop uitzag.

Christiaan Sauer
02-11-2003, 00:41
Crouching tiger Hidden Dragon.
Regio 2, UK, Engelse subs (zoals ik wil bij deze film)
Beeld ==== slecht
Geluid === matig tot netjes
FIlm === boeiend. Geen enkel probleem om volledig in de film op te gaan. Gewoon een hele mooie film. Alleen jamer van de bijzonder vele beeldspetters en foutjes in het beeld dat ook nog onscherp is. Maar de film is goed genoeg om heir volledig in op te gaan :D

Charley Baak
02-11-2003, 10:01
Zojuist Disc 1 van The 10th Kingdom gekeken. En het is zo leuk, dat ik zodadelijk door ga met Disc 2 en waarschijnlijk gaat disc 3 daarna wel in de dvdspeler. Er leuk vooral hoe allerlei sprookjes in het verhaal verwerkt zijn. Een feest van herkenning dus. Verder is het gewoon erg mooi gemaakt allemaal, zeker voor een serie.

RTetteroo
02-11-2003, 10:30
Gisteren Back To The Future II gekeken (jaja, ik ga voor de trilogie, vanavond als het niet te laat wordt ook deel III). T'is een waardige opvolger van deel I, en ook nu heb ik weer dingen ontdekt die ik de vorige niet opgemerkt hebt, echt leuk :).

Edwin V
02-11-2003, 12:39
Gisteren Once upon a time in the Midlands. Leuke film, maar matige beeldkwaliteit (weinig resolutie).
Vandaag nog eens Spirited Away (y) Absolute topper!

Acinony
02-11-2003, 13:36
Net Clockstoppers gekeken.

Leuke avonturenfilm, zal het ook goed doen bij het kleinere publiek.
Mooie special effects, geluid had iets beter gekund.

Gabriel B.
02-11-2003, 14:10
Ocean's 11 : zeer leuk. niet meer... maar zeker niet minder.

Micoom
02-11-2003, 14:27
Zojuist de boxset van Futurama season 1 afgekeken, man wat is deze serie verslavend! Ik had het nog nooit echt gezien, maar naar goede verhalen hier op het forum en van mijn broer ben ik toch aanschaf overgegaan. En geen moment spijt, wat een heerlijke serie :)

Donnie_Darko
02-11-2003, 14:31
Inderdaad Micoom! Nu nog seizoen 2,3,4 en 5 bekijken( technisch gezien 4 :) )

Ik heb ze allemaal talloze keren bekeken, maar het verveelt me nooit! O ja....bekijk zeker eens alle afleveringen met comentaar. Vooral john dimaggio is top;)!

Jeroen D
02-11-2003, 14:37
X-men 2 ; gewoon geweldig !
My little eye ; leuk, maar niet meer dan dat.
Final Destination 2 ; super ! Lekker ranzig......

Micoom
02-11-2003, 14:45
Inderdaad Micoom! Nu nog seizoen 2,3,4 en 5 bekijken( technisch gezien 4 :) )

Ik heb ze allemaal talloze keren bekeken, maar het verveelt me nooit! O ja....bekijk zeker eens alle afleveringen met comentaar. Vooral john dimaggio is top;)!

Dat gaat zeker gebeuren, ik heb box 2 gelukkig ook al in mijn bezit. De bestelling van box 3, en pre-order van 4 gaan niet lang op zich laten wachten. ;)

Donnie_Darko
02-11-2003, 14:54
Young ones aflevering 1: Demolition 8)

HenkJo
02-11-2003, 17:38
Net de Lion King gezien. Het geluid en de beeldkwaliteit zijn absolute top. Het blijft een genot om naar te luisteren en te kijken. Verder heb ik ook even de personality test gedaan en daar kwam ik uit als Simba. Ook heb ik een begin gemaakt met disk 2 maar daar staat zoveel materiaal op dat ik het maar in twee of drie keer doe

madelon
02-11-2003, 18:29
Moulin Rouge

jdeij
02-11-2003, 18:36
Along came a spider

Harry B.
02-11-2003, 18:42
Friends season 2

Eddy
02-11-2003, 19:54
Het afgelopen weekend heb ik gekeken naar deel twee en drie van de Indiana Jones cyclus, oftewel Temple Of Doom en The Last Crusade. Beide films zien er prima uit qua beeld en geluid. Temple Of Doom is wat mij betreft de minste van de drie maar nog wel leuk om weer eens te zien. The Last Crusade is een stuk beter en ligt meer in het straatje van Raiders Of The Lost Ark. Ik heb nu ook alle extra's gezien en ben er redelijk tevreden over. Veel onderwerpen komen aan bod, maar diepte ontbreekt toch wel. Erg jammer dat er geen audiocommentaar is, maar dat waren we van Steven Spielberg gewend.

kruspe
02-11-2003, 21:39
Indiana Jones And The Temple Of Doom

Ludo Keeris
02-11-2003, 21:43
Star Wars - Attack of the Clones.

Je wordt een beetje overspoeld door alle digitale effecten en soms is het een beetje teveel van het goede. Maar verder heb ik mij prima vermaakt. Mooie soundtrack!

Acinony
02-11-2003, 21:53
Jackie Brown

Had er niet veel van verwacht... gelukkig.
Aardige film met veel bekende acteurs maar niet spectaculair, leuk om een keer gezien te hebben en misschien ook wel een tweede keer.
Voorlopig blijft ie dus in de coleectie.

Sander Haarmans
02-11-2003, 22:08
Vanavond Minoes gekeken, geen onaardige film zeker leuk om een keer gezien te hebben.

Skidip
02-11-2003, 22:25
The Bone Collector, onderhoudende film, maar die lippen van Angelina die storen mij te veel, ik kreeg een flashback naar gone in 60 seconds, dat zou toch niet moeten kunnen met zo verschillende films...

RemcoZ
02-11-2003, 22:45
Vanmiddag zitten kijken naar X-men 2. Schitterend beeld, schitterend geluid, en een verhaal dat beter in elkaar zit dan bij deel 1. Wat wil een mens nog meer? :D

Christiaan Sauer
02-11-2003, 23:53
zoals ik al hoopte en dacht:
Begonnen met Sex & the City season 4 episode 3
Daarna verder gegaan met The Lion King voor de derde keer deze week :D 8).
Momenteel staat 2Fast2Furious op 8)

raampie
03-11-2003, 00:08
Net Dazed and Confused gezien.

Al vaker op video en TV gezien, maar nog niet op DVD. DVD voegt op zicht niet veel bijzonders hier aan toe behalve dat de beeld en geluidskwaliteid beter zijn. Blijft altijd een lekkere film zonder een echt verhaal, maar met een goed sfeer beeld en goede muziek. De jaren '70 zoals ik ze net niet bewus heb mee gemaakt, maar waar ik wel genoeg van heb mee gekregen om de film herkenbaar te maken. Een persoonlijke topper van regiseur Richard Linklater!

Rob Smit
03-11-2003, 01:28
Ik heb net The Core gezien.
Ik had het idee dat ik hier en daar iets miste en dit bleek ook wel toen ik de deleted scenes zag.
Verder een leuke rampenfilm waarbij voor mij de onwaarschijnlijkheid groter was dan bv. Armageddon.

Edwin V
03-11-2003, 06:38
Gisteren voor de 3e keer Spirited Away

Die rillingen als Chihiro het geld aanneemt van 't Stinkmonster :D
Of 't vliegje en de rat. :lol:

Max Davidse
03-11-2003, 07:46
Hero Schitterende martial arts film van Jet Li, ik heb hiervan de special deluxe collector's box en wilde de film dus wel eens zien. Schitterend epos met geweldig mooie beelden.

Sword in the Stone Blijft een tijdloze klassieker van Disney. Heerlijk om te zien hoe Arthur geniet van de lessen van Merlijn, rondzwemmen als een visje. Als eekhoorn door de bomen springen (en vervolgens een verliefd vrouwtje achter je aan krijgen) of vrij als een vogel rondvliegen...Heel leuk.. :)

Charley Baak
03-11-2003, 09:01
Zojuist Disc 1 van The 10th Kingdom gekeken. En het is zo leuk, dat ik zodadelijk door ga met Disc 2 en waarschijnlijk gaat disc 3 daarna wel in de dvdspeler. Er leuk vooral hoe allerlei sprookjes in het verhaal verwerkt zijn. Een feest van herkenning dus. Verder is het gewoon erg mooi gemaakt allemaal, zeker voor een serie.Ik heb hem dus idd in 1 ruk achter elkaar afgekeken. Het was wel een hele zit (416 minuten), maar ik heb me geen moment verveeld. Daarna nog ff de making-of gekeken. Erg cool om te zien hoe die trollen er in het echt uit zien :D

Max Davidse
03-11-2003, 09:10
Zojuist Disc 1 van The 10th Kingdom gekeken. En het is zo leuk, dat ik zodadelijk door ga met Disc 2 en waarschijnlijk gaat disc 3 daarna wel in de dvdspeler. Er leuk vooral hoe allerlei sprookjes in het verhaal verwerkt zijn. Een feest van herkenning dus. Verder is het gewoon erg mooi gemaakt allemaal, zeker voor een serie.Ik heb hem dus idd in 1 ruk achter elkaar afgekeken. Het was wel een hele zit (416 minuten), maar ik heb me geen moment verveeld. Daarna nog ff de making-of gekeken. Erg cool om te zien hoe die trollen er in het echt uit zien :D

Erg leuke film inderdaad.. :)

MarcCastermans
03-11-2003, 09:49
Saving Private Ryan.

Goede film, je waant je echt op Omaha Beach. Alweer schitterende prestatie van Tom Hanks.

Bart
03-11-2003, 10:49
X-men 2 en MatriX Reloaded....tsja wat moet je daar nou van zeggen.

MatriX valt mij persoonlijk een beetje tegen. De special effects zijn bij vlagen verbijsterend, soms ook helemaal bout! Film op zich vind ik een beetje minnetjes...enigszins langdradig...maar ja een klein rolletje van Monica Bellucci maakt toch veel goed!

X-2, helemal TOP!
Wolverine lekker agressief, Nightcrawler zorgt voor een geweldige openingsscene, en ons eigen Famke...Jammie

Jelger
03-11-2003, 11:33
De afgelopen dagen eerst Indiana Jones and the last crusade. Geweldige film met een aantal hilarische momenten. Harrison Ford en Sean Connery vormen een ijzersterk duo! (y)

En The Usual Suspects. Blijft goed, hoewel hij me minder boeide dan de eerste keer.

Micoom
03-11-2003, 11:43
Gisteravond eerst naar Indiana Jones and the Raiders of the lost Ark gekeken. Schitterend opgepoets die film. Film blijft super! Daarna begonnen met box 2 van Futurama. 3 afleveringen gezien. Blijft geweldig :)

kruspe
03-11-2003, 17:40
Net naar Finding Nemo gekeken,en moet zeggen dat ik dit persoonlijk de beste Disney/Pixar film tot nu toe vind!
Fantastisch beeld en uitstekend geluid overigens (y)(y)

HenkJo
03-11-2003, 18:11
Gisteravond maar weer eens naar Harry Potter en de geheime kamer gekeken. Ik heb hem nu voor de tigtste keer bekeken en iedere keer ondek je weer iets nieuws. Ik ben dan ook benieuwd hoe deel drie wordt en of het de kwaliteit van de vorige delen haalt nu een andere regiseur dan Chris Columbus de touwtjes in handen heeft.

Donnie_Darko
03-11-2003, 18:47
Family guy season 3.

jokey
03-11-2003, 22:17
Van God Los

Indrukwekkende film; erg goede rollen neergezet door de hoofdrolspelers!!

Roberto G
04-11-2003, 00:13
Heb The lord of the rings The Two Towers weer eens gekeken, tja samen met tfotr the ultimate movie !!!!

Rob Smit
04-11-2003, 01:55
In de videotheek heb ik hem laten liggen wegens slechte recensies en het feit dat beide hoofdrolspelers mijn voorkeur niet hebben, maar kon hem van iemand lenen dus net gekeken: 3000 Miles to Graceland!!!

Een sterk begin, harde aktie, humor en Costner als badguy.
Ik snapte er niks van, waarom deze slechte recensies???
Maardan na zo'n anderhalf uur (hij duurt 2 uur!!!), [spoiler:29d5277096]net voor ze samen in de cel zitten[/spoiler:29d5277096] gebeurd het, het laatste half uur is echt te veel en het verhaal slaat nergens meer op.
Zoals zovaak het geval, geworstel met een einde, jammer, de muziek was wel top (en niet alleen elvis).

Patrick Deckard
04-11-2003, 02:29
Heb The lord of the rings The Two Towers weer eens gekeken, tja samen met tfotr the ultimate movie !!!!

Ik ook! Nochtans had ik me voorgenomen om 'm niet meer te bekijken voor de EE uitkwam... tja...

kruspe
04-11-2003, 05:04
indiana jones and the last crusade

Edwin V
04-11-2003, 06:34
Een aflevering van Wild Down Under en de extra wild penguin paradise :) Mooie natuurdocumentaire.
Verder nog Shane, een oude western waar heel weinig doden in vallen en waar zelf de slechterik niet meteen begint te schieten.

En ook nog Indiana Jones and the Last Crusade :P

Sander Haarmans
04-11-2003, 15:52
Vanmiddag Narc gekeken, de film begon een beetje traag maar werd steeds beter.
Het geluid vond ik niet zo best, het .1 kanaal werd echt zeer minimaal aangestuurd en de achterkanalen werden ook minimaal gebruikt verder was de film wel ok.
cijfer: 6/10

fleshi
04-11-2003, 20:25
Gisteren The Panic in needle park gekeken een redelijke film van Al Pacino in zijn begin jaren (1971)

kruspe
04-11-2003, 20:34
National Security.
Een 100 in een dozijn komedie,maar toch met heel aardige momenten!

Roland1
04-11-2003, 20:50
Net The Matrix gekeken.
Morgen nog even Reloaded huren en dan 's avonds Revolutions :P

Max Davidse
05-11-2003, 10:21
Gisteren naar George in the Jungle 2 gekeken.. Lekkere melige film die je ook niet serieus moet nemen, maar dan is ie erg leuk..

kruspe
05-11-2003, 22:07
net naar revenge of the nerds deel 1 en 2 gekeken.
Ze blijven leuk!!!

HenkJo
06-11-2003, 00:12
Net naar Bullit in the head gekeken. Is een redelijk goed film maar viel toch een klein beetje tegen door de toch wel voorspelbare verloop van het geheel. Het geluid en beeld waren van een behoorlijke kwaliteit. Maar qua extra's is deze disk niet rijkelijk voorzien. En mischien moet je deze film wel vaker gaan bekijken om hem beter te gaan waarderen. Ik geef hem deze keer een 7+

kruspe
06-11-2003, 00:18
net naar venom - live from london gekeken voor de 100ste keer....blijft goed!!!

Edwin V
06-11-2003, 06:38
Imax Tropical Rainforest.
Matig beeld maar goede surround. Bijna alsof je echt in het regenwoud zit. :)
Beetje moraliserend over de toestand van het regenwoud.

En ook nog gekeken Van God Los. Naargeestige film, dus goed gemaakt.

Max Davidse
06-11-2003, 08:04
Gisteren A Clockwork Orange

Erg sterke film van de hand van Stanley Kubrick. Niet iedereen zal deze film weten te waarderen, zeker het begin kost even wat moeite om in te komen, maar als je eenmaal in de film zit is het een erg aangrijpende film.

Pietse
06-11-2003, 08:31
Net Bad Boys 2 gekeken, net als in de bios een geweldige aktie film.

Sander Haarmans
06-11-2003, 23:15
Vandaag maar weer eens Dude where's my car gekeken, was weer erg grappig :)

Ludo Keeris
06-11-2003, 23:18
X-Men 2. Niet mjin kopje thee...
Teveel poeha en gedoe. Ziet er allemaal weer prachtig uit en het klinkt fantastisch, maar het verhaal is weer ver gezocht allemaal. En wat dat betreft zijn er betere films gemaakt in dit genre.

kruspe
07-11-2003, 01:05
Muse - Hulaballoo

Harry V.
07-11-2003, 01:06
Muse - Hulaballoo

Je bent op dreef :D Zet hem zo ook nog maar even op ;)

kruspe
07-11-2003, 01:07
Muse - Hulaballoo

Je bent op dreef :D Zet hem zo ook nog maar even op ;)

Zeker!!! nog even na genieten!!! (y) :D

Harry V.
07-11-2003, 01:11
Muse - Hulaballoo

Je bent op dreef :D Zet hem zo ook nog maar even op ;)

Zeker!!! nog even na genieten!!! (y) :D

Ik heb hem ook gestart nu. Wat een WAANZINNIG optreden was het vanavond.

Max Davidse
07-11-2003, 09:16
Gisteravond 8 Mile

Verrassend goede film van Eminem. Ik ben geen fan van de muziekstijl, maar dat wil niet zeggen dat ik niet van deze film kon genieten. Hij zit qua verhaal netjes in elkaar. Eminem acteert best goed. Zeker een aanrader.

HiddeH
07-11-2003, 09:55
Gisteren heb ik Final destination 2 gekeken.
Gewoon een heerlijk filmpje, het verhaal was net zo simpel als de dialogen, maar was gewoon perfect voor een donderdag avond :wink:
De sterfscenes die gewoon vol in beeld gebracht werden maakte het telkens dat ik gewoon verder moest kijken op welke manier de volgende nou weer aan zijn einde zou komen :twisted:

Eergister trouwens triple X gekeken, had ik nog niet eerder gezien.
Maar dat vond ik dus echt een enorm slechte film zeg.
Een samenraapsel van slechte/ongeloofwaardige stunts en slappe karakters maakten dit bijna een frustratie om te zien, maar dat heeft FD 2 gister dus weer een beetje goed gemaakt :) [/b]

Neo
07-11-2003, 11:39
Gisteravond...

Jurrasic Park III.

HiddeV
07-11-2003, 17:50
daarnet nog the matrix & the matrix reloaded, ga zometeen naar Revolutions dus ik heb een soort marathon gehouden.

kruspe
07-11-2003, 19:19
net naar dirty deeds gekeken,beetje een slap aftreksel van snatch,maar toch niet onaardig

RemcoZ
07-11-2003, 22:10
Begin van de avond naar Phonebooth gekeken. Aan het begin vroeg ik me af waar dit heen moest, maar toen de film eenmaal op gang was bleef hij ook boeien! Erg spannend, geweldig acteerwerk van Collin Farrel, en zit bijzonder goed in elkaar. Een absolute aanrader!

Eddy
07-11-2003, 22:42
Ik heb vanavond twee keer de nieuwe dvd van Pat Metheny bekeken (voornamelijk beluisterd is wellicht beter gezegd). Speaking Of Now Live is een concertopname van zijn meest recente wereldtournee. Opgenomen in Japan in 2002 is dit gelukkig weer een dvd die naast een goed geluid nu ook eindelijk weer eens goed beeld heeft. Wat de muziek betreft zijn de 14 nummers lekker gevarieerd, maar wel altijd met het herkenbare geluid van de gitarist. Zelf hoop ik nog altijd op een re-release van Secret Story, maar dit is zeker een aanwinst wat mij betreft en past goed naast de geweldige Parallel Realities van een paar jaar geleden.

Edwin V
07-11-2003, 22:49
25th hour. Goed acteerwerk. Verhaal niet zo bijzonder, hetgeen wel realistisch maakt. Had er toch iets meer van verwacht.

Werner
07-11-2003, 23:05
Gisteren Raiders o/t Lost Ark en dan vandaag Temple Of Doom. Best geinig, maar ik weet na het bekijken van deze twee films niet of dit nu echt de tand des tijds zo goed heeft doorstaan. Het scenario maakt toch wel rare kronkels, en kan niet tippen aan bijvoorbeeld X-Men. Maar oh, wat is dat beeld en dat geluid mooi opgepoetst!

Lex v/d Moolen
07-11-2003, 23:52
Net weer eens naar Rain Man gekeken.
Mooie film met uitstekende rollen van Tom Cruise en vooral Dustin Hoffman. Een aangrijpend mooi verhaal van 2 broers die naar elkaar toegroeien. Het mooie van het hele verhaal is natuurlijk dat het arrogante jongere broertje zijn oudere autistische broer probeert te 'genezen' en 'veranderen' wat uiteindelijk niet lukt, maar onbewust verandert door het samenzijn het arrogante en gevoelloze broertje zelf wel in een beter persoon.

De beeldkwaliteit van de DVD is overigens maar magertjes, enorm veel filmgrain.

Christiaan Sauer
08-11-2003, 01:43
even Finding Nemo gekeken vanavond :). Vonden mijn bovenburen niet leuk? Bij de duikbootscene kon ik gewoon mijn sub uitzetten omdat mijn bovenburen stonden te stampen en springen op de vloer? :? Wazig. Maarja, toch maar gedaan. Luister momenteel naar Tiesto (zonder sub ;))

Martin de Goeij
08-11-2003, 09:20
Gisteravond X-men 2 gekeken 8) http://www.kurts-smilies.de/help2.gif Zeer goedhttp://smilies.sofrayt.com/%5E/c/oogle.gif

Reinbo
08-11-2003, 11:00
Gisteravond X2

Veel onzin met een veel effecten en een strakke vormgeving, maar dankzij de regie van Brian Singer, die er voor zorgt dat je toch feeling met de personages en hun problemen blijft houden, is het toch een goede film.
Dit in tegenstelling tot het aan special effects en pseudo filosofische bla,bla ten onder gegane vervolg(en) van de Matrix

RemcoZ
08-11-2003, 13:07
Ik heb zojuist de extra's bekeken van A Fish Called Wanda. Zeer interessante extra's die absoluut wat toevoegen. Ook de verwijderde scenes met inleiding van John Cleese zijn leuk om een keer te bekijken.

Subzer0
08-11-2003, 14:27
Begin van de avond naar Phonebooth gekeken. Aan het begin vroeg ik me af waar dit heen moest, maar toen de film eenmaal op gang was bleef hij ook boeien! Erg spannend, geweldig acteerwerk van Collin Farrel, en zit bijzonder goed in elkaar. Een absolute aanrader!

Mooie film hé, het is een van de beste films van de laatste tijd die ik gezien heb.

Verder X-Men 2 gekeken, vond hem een heel stuk beter dan deel 1, en hij was gewoon goed.

Matrix reloaded, was wel leuk, maar geen blijfertje. In the matrix zaten scenes die ik wel kan blijven zien, maar in reloaded niet echt.

Rickje
08-11-2003, 15:58
Stukje Collateral Damage gezien.

Jaap22
08-11-2003, 20:00
Twee films gehuurd:

Old School Wel een leuke film, zitten wel wat leuke stukjes in. Geen topper, maar wel ok om een keertje te kijken.

Van God Los Ga straks nog verder kijken, maar wat ik er tot nu toe van gezien heb.. petje af. Zeer goede film en niet alleen naar Nederlandse maatstaven.

kruspe
08-11-2003, 20:02
while you were sleeping

Jaap22
08-11-2003, 20:06
while you were sleeping

En... hoe was ie? (zie ook eerste post van Eric + ik vind het zelf ook interessant om te lezen of een film leuk was of niet)

Eddy
08-11-2003, 21:51
Een dozijn goede acteurs, een sterk script en slechts één enkele kamer in een gerechtsgebouw. Dat zijn de ingrediënten van 12 Angry Men, een klassieker uit 1957 van Sidney Lumet. Geschoten in zwart/wit is dit een geweldige film die een betere dvd-release verdiend. Het beeld is namelijk niet anamorf en vertoont wel wat beschadigingen. Daarnaast meld imdb dat de originele ratio van deze film 1,85:1 zou moeten zijn. Deze dvd heeft de film in 1,66:1. Het geluid is daarentegen wel voldoende. Het is mono zoals de oorspronkelijk film was, maar voldoet prima voor een film waarbij het voornamelijk draait om dialoog. Grootste minpunt is echter het ontbreken van extra's. Een audiocommentaar en een retrospectieve documentaire zou veel hebben toegevoegd. Toch is deze film een absolute aanrader, zeker als je bedenkt dat hij voor een zeer goedkope prijs in de winkel ligt.

Jaap22
08-11-2003, 22:03
Van God Los Ga straks nog verder kijken, maar wat ik er tot nu toe van gezien heb.. petje af. Zeer goede film en niet alleen naar Nederlandse maatstaven.

Net de film uitgekeken. Uitstekende film, alleen had ik het idee dat er nog meer in zat, maar dat laat het budget ook vast niet toe. Acteerprestaties zijn van een hoog niveau.

UltraSub
08-11-2003, 22:06
X-Men 1.5

MattDVD
08-11-2003, 22:23
Van God los vond het ook wel een goede film ja!

WorkForce
08-11-2003, 22:24
Net Minority Report gekeken. Leuke verhaal, mooie special effects. Beetje in de lijn van The Matrix vind ik het passen.

vince curtin
08-11-2003, 23:13
Net Gangsternr1 gekeken.Top Film :lol:
gr,vince.

Lex v/d Moolen
08-11-2003, 23:34
The Core
Redelijke actie/sf film met een paar mooie sfx-scènes, vooral het smelten van de Golden Gate Bridge. Dat het verhaal "redelijk" ongeloofwaardig is mag de pret niet drukken. :)

HenkJo
09-11-2003, 00:50
Net schippers van de Kameleon gezien :
Voor het eerst dat ik een Nederlandstalige, en door/met Nederlanders gemaakte, film leuk vind. Het geheel is redelijk tot zeer goed opgezet en verveeld bijna geen moment. Het enige Irritante in film wordt op een gegeven moment de achtervolgingen van de vader achter zijn altijd etende zoon. Want wat in de beginfase een vrolijke noot in de film is wordt later toch wel erg vervelend naar mijn smaak.

Christiaan Sauer
09-11-2003, 01:10
IK heb net samen met een jaargenoot en zijn vriendin naar Who Framed Roger Rabbit gekeken. Ik wist al dat het een leuke film is, want we hebben meer zitten kletsen dan dat we film hebben gekeken :P.

Subzer0
09-11-2003, 02:58
Jeepers Creepers gekeken, wel een leuke film, met een paar leuke momenten.

Signs, niet echt veel goeds over gehoord, maar ik vond hem leuk. De film had wel een paar zwakke momenten.

kruspe
09-11-2003, 06:33
while you were sleeping

En... hoe was ie?

Leuk :wink:

RemcoZ
09-11-2003, 10:46
Gisteren naar een aantal extra's van Gangs of New York gekeken. De extra's over de enorme decors waren wel interessant en de discovery channel documentaire was ook zeer de moeite waard. Ik vond het verassend hoeveel van de absurde gebeurtenissen (verschillende brandweerdiensten, verschillende politiekorpsen, corrupte politici, corrupte verkiezingen,enz) op waarheid gebaseerd bleken te zijn.

madelon
09-11-2003, 11:53
Er is eindelijk een movie max geopend in voorburg dus ik heb de volgende films voor 1 euro kunnen bekijken
One hour photo
The Recruit
25th hour (vond ik tegenvallen help)
The Job
catch me if you can
en nog 2 anderen.
Ben wel blij want One hour photo wilde ik aanschaffen maar vind ik niet een om te hebben in collectie.

Ludo Keeris
09-11-2003, 14:03
The Grey Zone,

Toch wel indrukwekkende film over de vernietigins van de joden in Auschwitz-Birkenau.
Opvallend genoeg bevat de film behalve wat source muziek helemaal geen filmmuziek.
Het bekende taalprobleem bij amerikaanse films speelt hier ook weer een rol: hongaren, duitsers, polen; ze spreken allemaal engels. In één scene komt dat een beetje amateuristisch over. En het irritante accent van Harvey Keitel werkt niet goed. Het geluid is heel dun, maar wel goed. Het is een DD 5.1 film, maar 80% komt uit de centerspeaker.
Zeker niet een film die je zomaar tussendoor moet kijken, daarvoor is ie te aangrijpend!

Edwin V
09-11-2003, 14:04
2e aflevering van Wild Down Under. Prachtige plaatjes van het Australische binnenland. :)

Eddy
09-11-2003, 14:12
Het heeft 21 jaar geduurd, maar ik heb nu eindelijk E.T. The Extra-Terrestrial gezien. De film, die door Spielberg als zijn meest persoonlijke werk wordt beschouwd, staat met een prima beeld- en geluidskwaliteit op dvd. Ik heb me zeer vermaakt met deze film. Ik weet zeker dat het niet nog eens 21 jaar zal duren voor ik hem weer ga bekijken. Topper!

Lex v/d Moolen
09-11-2003, 14:44
Ik heb vanmorgen gekeken naar het schitterende meesterwerk Once upon a time in America van Sergio Leone. Ik had 'm nog niet gezien op DVD en dat is toch wel een schitterende beleving geweest. Leone weet samen met de muziek van Morricone op sublieme wijze een lange zit van 3½ uur van begin tot eind boeiend te maken.

Dit is in mijn ogen één van de voortreffelijkste films allertijden.

René Groen
09-11-2003, 14:54
Ik heb zojuist Phone Booth gezien. Wist niet echt wat ik ervan moest verwachten, maar ik vond het een zeer goede film. De film speelt zich voor 90% op één locatie af, maar dit stoort me geen moment. De film is niet heel erg lang, maar dit is alleen maar goed.

8 / 10

Renny Collard
09-11-2003, 16:35
Ik heb vanmorgen gekeken naar het schitterende meesterwerk Once upon a time in America van Sergio Leone. Ik had 'm nog niet gezien op DVD en dat is toch wel een schitterende beleving geweest. Leone weet samen met de muziek van Morricone op sublieme wijze een lange zit van 3½ uur van begin tot eind boeiend te maken.

Dit is in mijn ogen één van de voortreffelijkste films allertijden.

Ik kan jou alleen maar gelijk geven, mijn nr. 1 allertijden.
Ben zelf net klaar met Twin Peaks season 1. Jammer dat die discs zo gauw uit zijn. Ik heb net zo genoten als destijds op TV. Laat seiz. 2 maar komen.

Reinbo
09-11-2003, 21:34
Charlies Angels 2: Full Throttle[b] Erg leuk.

Ludo Keeris
09-11-2003, 21:37
Phone Booth,
Erg spannende film met geweldige acteurmomenten. Zeker als je ziet dat de film maar in 10 dagen is opgenomen is het erg knap dat ze tot dit resultaat zijn gekomen. 't is niet zo'n lange film, maar je zit wel de hele film lang op het puntje van je stoel. En eindelijk een film zonder valse sentimenten.

Lex v/d Moolen
09-11-2003, 22:46
X-men 2 gekeken.
Leuke comicverfilming met goeie sfx. Ik vond hem beter dan deel 1.

Neo
10-11-2003, 01:00
Voor de verandering maar weer eens stargate.
Blijft een topper!! :D

Roberto G
10-11-2003, 01:05
X-men 2 gekeken.
Leuke comicverfilming met goeie sfx. Ik vond hem beter dan deel 1.

heb hem gister nacht ook gecheckt , is inderdaad echt een topper!

Msn
10-11-2003, 11:48
k heb pas Phonebooth en no good deed gekeken, ik vond Phonebooth
zeker een goede film, no good deed vond ik opzich ook wel een goede film

Albert Kostwinder
10-11-2003, 13:27
Eergisteravond Darkness gekeken (huur), zeer spannende film met mooi beeld en zeer goed gedetaileerd geluid (DTS).
Zeker de moeite waar om gezien te hebben en ook wel het aanschaffen waard.
Cijfer 7/10

Heb deze film afgelopen weekend ook gezien met mijn dochter. Wauw deze is echt enger als the Ring...geen goedkope schrikeffecten. Alleen het einde was iets te eenvoudig en snel; verder een dikke 8!!! en o ja...wat een gaaf geluid!!! dit maakte hem zeker 2x zo eng....brrrrr :P

Gabriel B.
10-11-2003, 14:31
Vampires : Los Muertos.... yuck.

Daniël van Zanten
10-11-2003, 14:40
Net X-Men 2 gekeken. Zeer vermakelijke film. Ik kijk al uit naar X-Men 3.
Geluid is ook super.

Jaap22
10-11-2003, 15:04
Punch Drunk Love voor de tweede keer gekeken. Echt een fantastische film, schitterend gefilmd. 8)

HenkJo
10-11-2003, 18:06
Gistermiddag heb ik naar Indiana Jones and the Raider of the lost ark gekeken. En ik moet zeggen, dat wat velen al voor mij hebben geschreven, perfect beeld en geluid.
En gisteravond maar weer eens naar Star Wars II Attack of the clones gekeken. En persoonlijk vind ik de eerste drie delen (4 5 en 6) toch beter dan de laatste 2 (1 en 2)

HenkJo
10-11-2003, 18:15
Gistermiddag heb ik naar Indiana Jones and the Raider of the lost ark gekeken. En ik moet zeggen, dat wat velen al voor mij hebben geschreven, perfect beeld en geluid.
En gisteravond maar weer eens naar Star Wars II Attack of the clones gekeken. En persoonlijk vind ik de eerste drie delen (4 5 en 6) toch beter dan de laatste 2 (1 en 2)

Johan van den D.
10-11-2003, 19:54
The Core bekeken en moet zeggen dat ik het al met al zeker een goede film vind.
Het is weer eens wat anders dan het gebruikelijke :wink:

theThinWhiteDuke
10-11-2003, 19:57
Banana Joe: the Banana of Doom.
Schit-te-rend!
Heerlijk gelachen om de capriolen van die lui :D

rbrand
10-11-2003, 20:58
A.I.... een tearjerker, maar toch wel een mooi verhaal, dat in de verte doet denken aan een sf-verhaal van Isaac Asimov, nl Bicentenial Man, verfilmd in 1999 met Sam Neill en Robin Williams. :D

mradem
10-11-2003, 21:17
Matrix reloaded toch maar eens gezien. Heb hem tot het end gekeken wat voor mij al positief was. Film was niet onaardig maar daar blijft het bij mij bij. Smaken verschillen.

kruspe
10-11-2003, 22:02
Net Naar T3 - Rise Of The Machines gekeken.
Over de film zelf valt natuurlijk weinig te zeggen,maar beeld en geluid zijn echt super!!!!

Niels Simons
10-11-2003, 22:10
Net Naar T3 - Rise Of The Machines gekeken.
Over de film zelf valt natuurlijk weinig te zeggen,maar beeld en geluid zijn echt super!!!!

tuurlijk wel rob,tis een topfilm!zelf heb ik em afgelopen donderdag bekeken,tussen matrix revolutions en matrix revolutions in.zaterdag was daar kill bill,en nu ben ik alweer 3 dagen met Lotr extended bezig.

mradem
10-11-2003, 22:16
Net Naar T3 - Rise Of The Machines gekeken.
Over de film zelf valt natuurlijk weinig te zeggen,maar beeld en geluid zijn echt super!!!!

tuurlijk wel rob,tis een topfilm!zelf heb ik em afgelopen donderdag bekeken,tussen matrix revolutions en matrix revolutions in.zaterdag was daar kill bill,en nu ben ik alweer 3 dagen met Lotr extended bezig.

Take it easy Niels :D . Vergeet niet te ademen tussendoor :P .

kruspe
10-11-2003, 22:32
ik bedoel ook niet dat ie slecht is!! ik bedoel eigenlijk dat iedereen het verhaal wel zo'n beetje kent.

pavko
11-11-2003, 00:07
Vanavond genoten van Finding Nemo

Prachtig gemaakte animatie van Pixar/Disney.

Vond de verwijzingen naar diverse andere films wel erg vermakelijk (o.a Psycho en The Shining)

De meeuwen waren het meest hilarisch!

Ik heb gelijk maar een beginnetje gemaakt met het aanschouwen van de extraas, maar daar ben ik nog wel een tijdje zoet mee. Barstensvol staan deze 2 dvd's

Edwin V
11-11-2003, 06:36
De eerste aflevering van Stargate SG1 vol 31.
Blijft een leuke serie die uitstekend op DVD is gezet.

mradem
11-11-2003, 08:43
Vanavond genoten van Finding Nemo

Prachtig gemaakte animatie van Pixar/Disney.

Vond de verwijzingen naar diverse andere films wel erg vermakelijk (o.a Psycho en The Shining)

De meeuwen waren het meest hilarisch!

Ik heb gelijk maar een beginnetje gemaakt met het aanschouwen van de extraas, maar daar ben ik nog wel een tijdje zoet mee. Barstensvol staan deze 2 dvd's

Mine mine mine mine :D . Schitterend die beesten.

Acinony
11-11-2003, 13:06
Net X-Men 2 gekeken.

Prachtige film, nou ben ik sowieso een liefhebber van stripverhalen maar het word steeds beter naar mijn mening.
Als het aan mij ligt en deze kwaliteit behouden word mogen ze er een hele lange serie films van maken.

Vond vroeger "de Vergelders" ook top, mogen ze van mij ook verfilmen als ze er nog niet mee bezig zijn.
Maar goed: een heerlijke DTS track waar mijn buren van hebben meegenoten :D en niets aan te merken op het beeld - niet voor niets een topper in je collectie !

madelon
11-11-2003, 15:00
View from the top met Gwyneth Paltrow, gewoon een gezellige film....

Rickje
11-11-2003, 18:53
Knockaround Guys.. stoere actiefilm met Vin Diesel.
Deze film heb ik ingerolen voor Reign of fire, en daar ben ik toch wel blij mee.

Lex v/d Moolen
11-11-2003, 21:50
The Wicker Man
Vreemde, vage horrorthriller die zich afspeelt op een verlaten eiland waar de bewoner een bizar geloof op nahouden. Naarmate de film volgt wordt het gevoel van onbehagen en walging steeds groter. Christopher Lee zet een angstig goed personage neer.

Gabriel B.
12-11-2003, 08:35
Vampires.
Typisch Carpenter met een fantastische Woods.

Acinony
12-11-2003, 09:49
Gisternacht Hackers nog een keertje gekeken.

Een mooie jonge Angelina Jolie..hmm.
Leuk in elkaar gezet, niet teveel bij na denken natuurlijk want het hacken gebeurt op hele vreemde wijze.
Maar al met al een goede film en een must have voor computer freakz of Jolie fans. :wink: