PDA

Bekijk de volledige versie : Verlanglijstje HT...



bmateijsen
20-11-2001, 08:32
De feestdagen komen eraan... dit is natuurlijk de perfecte tijd om de hobby weer eens uit te breiden of componenten te vervangen...

Niet alleen voor de feestdagen, maar eigenlijk in het algemeen...
Welke componenten wil je gaan vervangen/ gaan kopen?

Ik heb de Arcam Diva CD72 op mijn lijstje staan... Zeer mooie cd-speler, gedetaileerd, dynamisch, open, o.a. Product of the Year verkozen bij What Hifi?

Ik ben benieuwd....

Groet Bjorn

PM
20-11-2001, 08:53
ik heb de philips 32PW9616 op mijn lijstje staan... maar t wordt wel maart ofzo.. ff wachten tot ik mijn 13e maand en winstdeling binnen heb...

Mies
20-11-2001, 09:27
Ik moet na de huidige bestelling maar weer een tijdje wachten van de vriendin :).

Goedkoop bestellen betekend helaas niet snel binnen, ik zit nog te wachten op:
32PW9765 tv + Meubel
Pioneer 545 dvd

Waarschijnlijk volgende week vrijdag binnen, yumm!

Groeten

bmateijsen
20-11-2001, 19:57
Er zijn maar weinig mensen die werkelijk nog iets verlangen.......

Sint en Kerstman dus alweer klaar voor dit jaar??

:confused: :confused: :confused:

Laurens-Jan
20-11-2001, 21:56
bij mij is het vooral computerspul
19" monitor, radeon 8500 etc.
kost al aardig wat, ik laat mijn dvd set dan voorlopig zo.

Ralph
21-11-2001, 01:08
Hmmmm verlanglijstje, ga mezelf speakers kado doen. Ben net begonnen, en het ergste is nog dat ik nu zelfs drie weken extra ga werken om deze (nieuwe) hobby te bekostigen. Hebben meer mensen denk ik, dat ze beginnen met een bepaald idee, en dan 3 dagen op deze site hebben gekeken en dan heeeeeel andere ideeen hebben. :D Boze banken die opbellen en zo......maar goed das misschien iets voor een andere thread.:rolleyes:

forzavado
21-11-2001, 11:07
Speakers (heb m'n oude vekocht). Eén probleem: ik zoek die speakers liever zelf uit dan dan het op het gehoor van de lieve sint gebeurd. Dus dat moet helaas uit mijn eigen beurs komen.
Natuurlijk veel dvd's. Nieuwe breedbeeld zou ik ook wel kunnen waarderen. Losse eindversterker zou ik ook nog wel willen:D