PDA

Bekijk de volledige versie : Cinemarathon: Update met o.a. bevestiging Alien Quadrology



Eric van Ballegoie
27-10-2003, 14:41
Cinemarathon: Update met o.a. bevestiging Alien Quadrology



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1085)

Ronald Dassen
27-10-2003, 17:54
Dat jullie de "Alien Quadrology" hebben weten te bemachtigen, dat is nog eens mooi nieuws. Worden de delen ook achter elkaar gegeven?

Het radio interview is ontzettend leuk (y) Ik ben benieuwd wat we nog meer kunnen gaan verwachten ;-)

Ronald Stiebolt
27-10-2003, 17:56
Dat jullie de "Alien Quadrology" hebben weten te bemachtigen, dat is nog eens mooi nieuws. Worden de delen ook achter elkaar gegeven?

Het radio interview is ontzettend leuk (y) Ik ben benieuwd wat we nog meer kunnen gaan verwachten ;-)

Er is een poll gaande m.b.t. 'back-to-back' vertonen van complete filmseries in het Cinemarathonforum. Gelet op de huidige stand zou het mij niet verbazen als we de Alien-films dus direct achter elkaar programmeren!

Marc Raps
27-10-2003, 18:26
Aaargh! Ik wil hier zo graag aan mee doen, maar ja, ik mag van mijn ouders "geen school missen". :x
Bah. Dat is wat je noemt foute prioriteiten. :evil:

- Marc, krijgt hierdoor alleen maar meer hekel aan school.

Ronald Stiebolt
27-10-2003, 18:27
Aaargh! Ik wil hier zo graag aan mee doen, maar ja, ik mag van mijn ouders "geen school missen". :x
Bah. Dat is wat je noemt foute prioriteiten. :evil:

- Marc, krijgt hierdoor alleen maar meer hekel aan school.

Gelijk heb je: afschaffen die hap! :twisted:

John Tak
27-10-2003, 19:23
Ik was erg onder de indruk van de eerste Alien, destijds. En nu is er die prachtige nieuwe uitgave. Maar ik vraag me nu af: is er iemand die me kan vertellen wat die RI betekent in Alien RI...?
Ik bedoel, als het DC was geweest had ik er Director's Cut van kunnen maken... Maar wat is RI...?

Ronald Stiebolt
27-10-2003, 19:34
Ik was erg onder de indruk van de eerste Alien, destijds. En nu is er die prachtige nieuwe uitgave. Maar ik vraag me nu af: is er iemand die me kan vertellen wat die RI betekent in Alien RI...?
Ik bedoel, als het DC was geweest had ik er Director's Cut van kunnen maken... Maar wat is RI...?

Ridley's Intention? :roll:

John Tak
27-10-2003, 19:47
Hahahaha ja ja... of...
Ripley's Irritation?
Really Irrational?
Razend Inventief?