PDA

Bekijk de volledige versie : /!\ Nieuwe Disney's LET OP /!\



(Disney)Tom Houben
27-10-2003, 18:05
Ik heb vandaag weer nieuwe Disney DVD's gekocht en moet toekomstige kopers waarschuwen!!!

-Peter en de Draak EN A Goofy Movie zijn gewoon PRECIES DEZELFDE als de Warner uitgave! Sterker nog, het is dezelfde master of hoe je het ook noemt, de menu's zijn hetzelfde, zelfs de intro is nog de oude intro (Disney video), het is dus 100% de Warner uitgave!
-Peter en de Draak is WEER de ingekortte, geknipte versie, ZONDER Candle on the Water (oscarwinnend lied!!!).
-Er zitten nu zelfs al geen boekjes meer bij, oftewel, wil je een hoofdstuk snel vinden? Sop het je maar op!
-A Goofy Movie heeft dus ook weer dezelfde niet-anamorphic transfer (en niet zoals op de hoes staat fullscreen).
-Ik heb voor A Goofy Movie 27 Euro neergelegd. Nu blijkt dat dus alleen voor een nieuwe hoesinlay te zijn... :evil:

SORRY HOOR BUENA VISTA, jullie hebben weer GEWELDIG werk afgeleverd :evil: :evil:

Frank
27-10-2003, 18:16
Waar is Buena Vista in godsnaam mee bezig? Dit is werkelijk schandalig!!!

basset
27-10-2003, 18:35
Waar is Buena Vista in godsnaam mee bezig? Dit is werkelijk schandalig!!!

Met heel makkelijk geld verdienen. Maximale output met minimale input.
De "enthousiasts" zal hun een worst wezen is nu wel gebleken. Het gaat ze alleen om de gezinnen, want dat zijn er een stuk meer en die kunnen het geen bal schelen, als de kinderen maar tevreden zijn.

Helaas maar waar. Je kunt het ze niet eens kwalijk nemen. Maar goed, gewoon weer in het buitenland bestellen en je kinderen Engels leren is de enige optie.

Frank
27-10-2003, 19:09
Maar goed, gewoon weer in het buitenland bestellen en je kinderen Engels leren is de enige optie.

Dat ga ik dan maar doen, want in Engeland bijvoorbeeld hebben ze daadwerkelijk een nieuwe release op de markt gebracht (met extra's).

Ik vind het echt idioot van Buena Vista Nederland. Te gek voor woorden. En dan vinden ze het raar dat mensen gaan importeren. Ze doen het zichzelf aan.

(Disney)Tom Houben
29-10-2003, 20:19
En jawel hoor: A Goofy Movie heeft GEEN Nederlandse ondertitels... :cry:

Orie
29-10-2003, 20:53
Ik heb vandaag weer nieuwe Disney DVD's gekocht en moet toekomstige kopers waarschuwen!!!

-Peter en de Draak EN A Goofy Movie zijn gewoon PRECIES DEZELFDE als de Warner uitgave! Sterker nog, het is dezelfde master of hoe je het ook noemt, de menu's zijn hetzelfde, zelfs de intro is nog de oude intro (Disney video), het is dus 100% de Warner uitgave!
-Peter en de Draak is WEER de ingekortte, geknipte versie, ZONDER Candle on the Water (oscarwinnend lied!!!).
-Er zitten nu zelfs al geen boekjes meer bij, oftewel, wil je een hoofdstuk snel vinden? Sop het je maar op!
-A Goofy Movie heeft dus ook weer dezelfde niet-anamorphic transfer (en niet zoals op de hoes staat fullscreen).
-Ik heb voor A Goofy Movie 27 Euro neergelegd. Nu blijkt dat dus alleen voor een nieuwe hoesinlay te zijn... :evil:

SORRY HOOR BUENA VISTA, jullie hebben weer GEWELDIG werk afgeleverd :evil: :evil:

Ze zijn toch wel gelabeld :?:

het toch ook wel leuk om die warner versies te vervangen voor de BV!!

(Blauw Amaray Disney doosje)

Edwin V
30-10-2003, 06:55
En jawel hoor: A Goofy Movie heeft GEEN Nederlandse ondertitels... :cry:
Ongelooflijk :shock:
Dan zijn 't echt gewoon de oude versies!
En in Engeland zijn ze wel?!!
Het lijkt erop dat BV een grove fout heeft gemaakt!!!! :roll:

Loggie
31-10-2003, 13:41
Ik heb vandaag weer nieuwe Disney DVD's gekocht en moet toekomstige kopers waarschuwen!!!


SORRY HOOR BUENA VISTA, jullie hebben weer GEWELDIG werk afgeleverd :evil: :evil:

Inderdaad prutswerk :evil:

In de nieuwsbrief van Rodisc stond dit (net als wat jij al vermelde):

-- "Vier jaar geleden werd Peter en de Draak al door Warner Home Video uitgegeven in een schandalig verknipte versie. Men had er zo'n 20 minuten uitgehaald. Deze heruitgave van Disney blijkt hetzelfde lot te zijn ondergaan: 20 minuten er uit. Op de achterkant staat nog een vermelding 'vol met Oscar genomineerde liedjes'. Er is echter maar 1 lied voor een Oscar genomineerd en dat is het prachtige 'Candle on the Water'. Dit is ook nog eens uit de Nederlandse versies geknipt. Er staan dus GEEN Oscar genomineerde liedjes op. Prutswerk dus!
De Engelse en Amerikaanse versies hebben wel de normale lengtes inclusief het voor een Oscar genomineerde lied. "--



Mijn conclusie: Ze leren het ook nooit.
Eigenlijk zou BV nederland geboycot moeten worden en moesten we eigenlijk alleen nog maar regio 1 gaan aanschaffen.
Uiteraard is dit dan meer voor de volwassenen bedoeld want the kids spreken geen engels.
En dat is nou precies waar het bij BV aan schort.....het is toch maar voor de kids dus hoeven we niet van die uitgebreide versies uit te brengen.
Dat er blijkbaar ook nog volwassenen met plezier naar die films kijken was ze zeker nog niet opgevallen.
Bovendien ook nog eens volwassenen die het liefst dan ook nog volledige versies willen zien.

Zoals met meer dvd releases (niet alleen van BV) worden we hier achtergesteld ten opzichte van de R1 uitgaven.....we zijn blijkbaar voor de markt niet interessant genoeg.
Blijkbaar mogen we nog blij zijn dat we hier sowieso nog releases krijgen denk ik wel eens :evil:

Emigreren gaat me iets te ver maar soms denk ik wel eens.....!

Arno

(Disney)Tom Houben
04-11-2003, 17:59
Ze zijn toch wel gelabeld :?:

het toch ook wel leuk om die warner versies te vervangen voor de BV!!

(Blauw Amaray Disney doosje)

Ja, dat nog net wel (kun je ook niet van alle nieuwe Disney's zeggen, Swiss Family Robinson bijvoorbeeld verdient toch een veel mooiere release...)! En de hoesjes zijn inderdaad erg mooi!
Als je blauwe Disneyhoesjes wilt kun je net zo goed bij Van Leest voor 6,99 de aquarium DVD kopen. Die zit in een blauw Disneyhoesje. Verkoop hem verder met je zwarte hoes en klaar is je nieuwe DVD :)
Ik heb ondertussen al m'n Disney's in een blauwe hoes :)

Caledonians
04-11-2003, 19:44
Op dvd-home staat dat Mulan S.E. op 3-11-2003 zou worden gereleased. Maar ik heb nog nergens gehoord of gelezen dat die ook daadwerkelijk in de winkels ligt. Iemand die hier meer van weet? En ik heb ook gehoord en gelezen dat er in deze nieuwe release van Mulan gecut is namelijk de scene met de kopstoot. Iemand die meer weet of deze nieuwe release gecut is?

Hennie
04-11-2003, 19:56
Mulan dvd's zijn verschoven naar volgend jaar september, over uncut weet ik niets van.

Caledonians
04-11-2003, 20:06
Mulan dvd's zijn verschoven naar volgend jaar september, over uncut weet ik niets van.

Ik blij dat ik pas Mulan op de kop heb getikt! :D