PDA

Bekijk de volledige versie : HiFi-Klapper, iemand ervaring mee ?



Pagina's : [1] 2

Patrick G.
27-10-2003, 18:12
Hoi,

Heeft iemand ervaring met de site Hifiklapper.nl ? Ze zijn op dit moment het goedkoopst met o.a. Yamaha apparatuur en ik zit te denken om daar een dvd-speler en receiver te bestellen.

Je kunt echter alleen betalen door vooraf geld over te maken en ik heb de indruk dat het om een vrij nieuw bedrijfje gaat.

Ik kwam op deze site via kieskeurig.nl, dus dat zou toch al enige mate van betrouwbaarheid moeten geven.

Heeft iemand ervaringen met deze site ?

Groeten, Patrick

HiddeH
27-10-2003, 19:14
Ik zit met precies hetzelfde 'probleem' ik ga een yamaha receiver en dvd speler aanschaffen en die zijn daar idd erg goedkoop.
Ik heb veel op internet aangeschaft maar ik ben sowieso al wat huiverig om die apparatuur nu op internet te gaan bestellen.
Ik zag dus ook dat je vooraf moest betalen en dat is voor mij de hoofdreden om er niet wat te bestellen.
Ook al is het een betrouwbare zaak, kunnen ze ja toch altijd aan het lijntje houden als de apparatuur er niet is na een tijdje wachten en daar heb ik een hekel aan want dan kan je ook niet meer naar een ander gaan terwijl je dat wel kan als je onder rembours besteld.

Mark S
27-10-2003, 23:11
I.i.g verkopen ze niet bepaald de meest lullige merken, dus ik acht ze wel iets hoger dan de typische dozenschuiver in een garage met een email-adres. Anderszijds, ze geven zelf aan niet over een winkelruimte te beschikken. Rembours doen ze niet aan, dus ik vind het een beetje link om daar een stel Martin Logans icm met ElectroCompaniet versterking te bestellen. Voor dat soort spul ga je toch liever naar een bekende dealer met luisterruimte lijkt mij..

DAYWALKER
07-12-2003, 00:48
Ik heb ook een probleempje.
Denk erover om de REL Q150 aan te schaffen en die is bij de hifiklapper maar liefst 280 eurootjes goedkoper dan bij de lokale hifi boer. :o
En wat doe je in zo'n geval???? :?:

Frenkel
07-12-2003, 06:30
Ik vind dat er maar weinig bedrijfgegevens op de site staan van "Hifiklapper" zoals een adres.
(of ik kijk niet goed)

Johan van den D.
07-12-2003, 09:10
En wat doe je in zo'n geval???? :?:Praatje maken met je lokale hifi leverancier om dat verschil aanzienlijk kleiner te maken. :wink:

Rapido
07-12-2003, 09:45
Hifiklapper 39064504 0000
Dukaatpassage 141 -143, 8232GE Lelystad Hoofdvestiging


Even op www.kvk.nl gezocht

Patrick G.
07-12-2003, 09:57
Ik heb pasgeleden mijn spul besteld bij HifiKlapper en heb alles keurig netjes geleverd gekregen.

DAYWALKER
07-12-2003, 11:03
Je kunt wel afdingen in een winkel maar helemaal zakken met de prijs tot de prijs van een internetshop dat doen ze nooit.
Daar kunnen ze niet mee concureren zeggen ze dan en kraken die winkels dan af m.b.t. de service en zo. Maar je hebt ook genoeg internet winkels die de spullen netjes afleveren en net zo veel gewone winkels die een belabberde service geven, en dan meestal als je al betaald hebt natuurlijk. :evil:
En dan die prijs van die sub met die 280 eurootjes verschil was al in de aanbieding bij de hifi boer, dus daar zullen ze niet zo ver onder gaan zitten lijkt me. :( Beetje huiverig ben ik er wel voor want het gaat niet om een dvd-tje wat je besteld maar om iets meer euro's :roll:

Patrick G.
07-12-2003, 11:38
Ik wist van tevoren ook niet zeker of ik het wel moest doen maar ik het de "gok" toch gewaagd en het is me goed bevallen.

Nadeel is wel dat je van tevoren het geld over moet maken. Het duurt dan nog engeveer een week voordat je je spullen binnen hebt.

Ik heb er een Yamaha receiver en dvd-speler besteld voor een kleine 1000 euro totaal.

Johan van den D.
07-12-2003, 13:34
Je kunt wel afdingen in een winkel maar helemaal zakken met de prijs tot de prijs van een internetshop dat doen ze nooit.
Dat kan je ook niet verwachten natuurlijk dat ze zover kunnen zakken met hun prijs.

DAYWALKER
07-12-2003, 16:34
Dus wat doen we dan.
Elkaar via forums op de hoogte houden over prijzen, service e.d. en dan mooi bij de beste webwinkel bestellen. :D
En dan maar hopen dat de winkeliers dat in de gaten krijgen en hun toch al erg hoge prijzen laten zakken :evil:

Bedankt iedereen voor je reacties over deze webshop, ik weet het nou wat ik ga doen :wink:

Mr.C
07-12-2003, 20:02
Ik vertrouw niet echt winkels die niet onder rembours verkopen, die hun adres niet op hun site vermelden en die niet een normale telefoonnummer heeft waarbij je niets extra's hoeft bij betalen.

Major Woody
08-12-2003, 16:58
gevonden bij kamer van koophandel: ( www.kvk.nl ) als je zoekt op hifiklapper

Naam: Organized Electronics
Vestigingsadres: Dukaatpassage 141 -143
Vestigingsplaats: 8232GE Lelystad
KvK-inschrijfnummer: 39064504 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

telefoonnr: 0320-224885 (van www.kpn.com)

Dan heb je in ieder geval een adres. Of het in geval van oplichting een echt adres is moet je je natuurlijk afvragen.

Extra info is ook te krijgen op de site, maar daar moet je voor betalen. Volgens mij krijg je dan ook namen van eigenaars enzo te zien.

Kijk als je wilt kom je er wel achter. Of het met buitenlandse bedrijven ook zo makkelijk gaat weet ik niet.

wijx
09-12-2003, 07:43
Nou ik heb ze een mailtje gestuurd met een klein beetje technische vraag, maar erg snel zijn ze niet met reageren (althans voor een webshop). Het is nu 3 dagenverder en nog geen antwoord

toch een reactie, waarschijnlijk werken ze in het weekend en op maandag niet , maar helaas nog geen antwoord

Speedy
10-12-2003, 06:39
Ik heb ook een probleempje.
Denk erover om de REL Q150 aan te schaffen en die is bij de hifiklapper maar liefst 280 eurootjes goedkoper dan bij de lokale hifi boer. :o
En wat doe je in zo'n geval???? :?:

Ook een kijkje nemen op www.svsubwoofers.com Is al veel over geschreven. Zeker aantrekkelijk met die lage dollar!

Renique
11-12-2003, 11:18
:?: Dit bedrijf is als eenmanszaak gestart in 1998 onder een andere naam. Toen is het een VOF geworden en toen weer een eenmanszaak onder de huidige naam. Wel steeds hetzelfde adres e.d. (Bron = Kvk)

tip: laat ze een machtiging sturen om het koopbedrag van je rekening af te schrijven. Als je binnen 4 weken je spullen niet hebt kun je betaling altijd nog storneren. Dat kan niet als je het geld zelf hebt overgemaakt.

foley
11-12-2003, 19:57
Nooit van gehoord. Klinkt wel interessant.

http://home.planet.nl/~i4ict

Chris Howitt
30-03-2004, 19:07
en hoe was de ervaring met deze shop

Michael.W
30-03-2004, 19:43
:
tip: laat ze een machtiging sturen om het koopbedrag van je rekening af te schrijven. Als je binnen 4 weken je spullen niet hebt kun je betaling altijd nog storneren. Dat kan niet als je het geld zelf hebt overgemaakt.

Dat klopt. Bij een automatische machtiging is het mogelijk om de betaalde som te retourneren in een bepaald termijn d.m.v. gele machtigingsformulier als ik me niet vergis. Dus mocht de leverancier in verzuim treden, dan kan je het geld als nog terugkrijgen. Wel is het verstandig om dit zwart op wit te zetten. Dan heeft de verkopende partij vertrouwen dat hij het geld mag houden na aflevering van het product en de kopende partij loopt geen risico dat de verkopende partij ervan door gaat.

Dit lijkt mij de veiligste manier om een transactie doen.

Misschien iemand anders nog suggesties???

groeten,

Michael

dckoppen
31-03-2004, 13:44
Ik woon zelf in Lelystad en kom vaak bij deze winkel Organized Electronis,ze waren/zijn bezig met hun winkel te verbouwen.
Misschien dat ze hierdoor de webshop iets minder aandacht hebben gegeven,en de zaak heeft maar twee mensen in de winkel dus denk dat ze het erg druk hebben.

Grtz

Dchris

DAYWALKER
31-03-2004, 18:14
Zelf heb ik ook ervaring met hifiklapper.
Ik had er een sub besteld, vooraf betaald en die had men niet meer op voorraad.
Toen hebben we wat op en neer gemailt en gebeld omdat ik de indruk kreeg dat men mij aan het lijntje hield.
Het was net een type wat blijkbaar door hen niet meer te leveren was.
Toen heb ik maar de order geanuleerd en men heeft gewoon de reeds betaalde som netjes terug gestort.
Ook moet ik er bij zeggen dat er op de mail en telefoontjes goed werd gereageerd.
Dit is zo'n 2 maanden geleden dus van nu weet ik 't niet.
Al met al toch niet zo'n negatieve indruk van hun.

Michael.W
31-03-2004, 19:50
De internet bedrijven hebben weinig apparatuur in voorraad. Zij lopen hierdoor weining voorraad risico's. Mocht je een product bestellen, dan doen zij deze in de bestelling bij de leverancier. En de wachttijd kan verschillen. Je hebt uiteindelijk geld teruggekregen, dus is er sprake van een degelijke zakenman. Ze hebben immers netjes op de gesprekken en e-mails gereageerd.

Het is verstandig om vooraf een levertijd af te spreken wanneer je internet aankopen gaat doen. Dan weet je in iedergeval dat je aan het lijntje wordt gehouden wanneer het product nog steeds niet wordt geleverd.

Michael

scorpion69
15-04-2004, 16:33
Zelf heb ik ook ervaring met hifiklapper.
Ik had er een sub besteld, vooraf betaald en die had men niet meer op voorraad.
Toen hebben we wat op en neer gemailt en gebeld omdat ik de indruk kreeg dat men mij aan het lijntje hield.

Dat zelfde idee dat ze me aan het lijntje hebben, heb ik dus ook. Heb al meer dan een maand geleden betaald en nog niets in huis. :( Elke keer weer beloftes dat er een levering van Onkyo komt maar dan OF zit mijn bestelling er niet tussen OF Onkyo heeft volgens hun de levering weer uitgesteld. Nu zouden ze morgen een levering binnen krijgen van Onkyo en de mijne zou er tussen moeten zitten. Ik ben benieuwd..

DAYWALKER
15-04-2004, 18:28
Ik zou dan, zoals ik had gedaan, eerst een keer bellen en afspreken dat als hij er niet bij zit dat dan de bestelling maar geanuleerd moet worden.
Ze stuurden mij ook meteen het geld terug op de rekening.
Zie het maar als hun verlies, als je goed rond zoekt vind je nog wel meer adresjes die rond dezelfde prijs zitten met hun spullen.

Ik heb toen die sub toch maar wel in een winkel gekocht maar dat had net zo goed weer een webshop kunnen zijn, maar de prijs was gewoon beter in die winkel.
Overigens wel iets duurder dan hifi klapper.

Als je dit zo hoort dan zou je denken dat die klappers van hun maar losse flodders zijn :twisted:

Of zou 't iets te maken hebben met het feit dat we uit Eindhoven komen :shock:

Marty vanluit
16-04-2004, 09:41
Dat zelfde idee dat ze me aan het lijntje hebben, heb ik dus ook. Heb al meer dan een maand geleden betaald en nog niets in huis. :( Elke keer weer beloftes dat er een levering van Onkyo komt maar dan OF zit mijn bestelling er niet tussen OF Onkyo heeft volgens hun de levering weer uitgesteld. Nu zouden ze morgen een levering binnen krijgen van Onkyo en de mijne zou er tussen moeten zitten. Ik ben benieuwd..

Qua onkyo zijn ze nou niet bepaald de goedkoopste, dan is pick2pay een stuk beter...
Maar je moet het zelf weten... :D

scorpion69
16-04-2004, 10:44
Ik heb bericht gehad. Mijn bestelling zat er weer niet tussen. In de loop van volgende week krijgen ze weer een bestelling binnen, misschien dat ie daar tussen zit heb ik te horen gekregen. Wordt hier echt helemaal gek van. :evil: Sinds ik ze gebeld heb om te vragen naar mijn bestelling, houden ze me wel netjes op de hoogte maar dit wordt echt te gek gewoon. Ik denk dat ik ze een ultimatum stel (zoals Daywalker al aangaf) van volgende week leveren of anders mijn geld terug. Vind dit echt niet kunnen, heb al bijna 5 weken geleden betaald.

En oh ja, ik heb een Onkyo microsetje besteld bij hen. Volgens mij hebben ze die niet bij pick2pay. :wink:

Marty vanluit
16-04-2004, 11:27
Ik heb bericht gehad. Mijn bestelling zat er weer niet tussen. In de loop van volgende week krijgen ze weer een bestelling binnen, misschien dat ie daar tussen zit heb ik te horen gekregen. Wordt hier echt helemaal gek van. :evil: Sinds ik ze gebeld heb om te vragen naar mijn bestelling, houden ze me wel netjes op de hoogte maar dit wordt echt te gek gewoon. Ik denk dat ik ze een ultimatum stel (zoals Daywalker al aangaf) van volgende week leveren of anders mijn geld terug. Vind dit echt niet kunnen, heb al bijna 5 weken geleden betaald.

En oh ja, ik heb een Onkyo microsetje besteld bij hen. Volgens mij hebben ze die niet bij pick2pay. :wink:

In de "webshopregels" staat duidelijk vermeld dat als de verkoper na een maand nog steeds het product niet heeft geleverd, de koper de koop ongedaan kan maken. Uiteraard is de verkoper verplicht het bedrag terug te storten.
Dat heb ik ook gedaan bij meerdere bedrijven, dat ging om een printer die maar niet geleverd kon worden. Dan kom je er achter wat voor slechte webshops er zijn... Maar gelukkig zijn er ook goede!

Succes ermee!

DAYWALKER
16-04-2004, 12:28
Slechte webshops komen zichzelf wel tegen want zoals hier gaat dit als een lopend vuurtje rond.
Er is geen beter reclame dan mond op mond reclame.
Dus dat is dan hun verlies want ze hebben toch, ondanks dat ze goedkoper zijn dan een gewone winkel, een bepaald percentage winst op ieder verkocht artikel.
En voor een betere prijs lever je blijkbaar toch wat service in wat eigenlijk jammer is want als een webshop dat erbij doet dan weet ik zeker dat succes gegarandeerd is.
DUS, webshop eigenaars, u weet wat u te doen staat :!: :!:
En wil je binnen de korste keren op de fles gaan dan moet je mensen hun geld niet terug betalen :evil:

Gelukkig heb ik hier nog geen ervaring mee, ook niet bij hifi-klapper :)

scorpion69
20-04-2004, 10:18
In de "webshopregels" staat duidelijk vermeld dat als de verkoper na een maand nog steeds het product niet heeft geleverd, de koper de koop ongedaan kan maken. Uiteraard is de verkoper verplicht het bedrag terug te storten.


Ik kan hem niet vinden bij Hifiklapper. :( Heb ze zojuist laten weten dat ik deze week mijn order binnen wil hebben omdat ik anders de aankoop wil ontbinden. Krijg ik dit mailtje terug:

"Beste Alex,

Wij doen onze uiterste best voor u doen wij willen ook niets liever dan gewoon tot aflevering over gaan.
Bedankt voor uw gedult.


Met vriendelijke groet,

Hifiklapper"

Ze gaan er niet eens op in! :evil:

Christiaan Sauer
30-04-2004, 16:59
Hoe staat het met je bestelling?

adb
01-05-2004, 20:38
Ik zal nooit meer bij Hifiklappper bestellen. Zit al 8 weken op 2 apparaten te wachten (dvd speler o.a). As woensdag komen ze een ebamer installeren en dan kan ik dus geen component gebruiken. Ik vraag me af hoe ik nog onder deze bestelling uit kan komen, want 2 maanden wachten is toch echt idioot.

gr.

AdB

HJK
02-05-2004, 12:16
Niet aan beginnen!

Ik word al sinds 3 maanden door die lui aan het lijntje gehouden (per e-mail). Ik heb op 9 feb. een Denon CD speler bij hen besteld en betaald.

Eerst werd mij iedere week plechtig beloofd dat in die week de CD speler écht binnen zou komen. Na 2 maanden wachten en e-mailen heb ik de order geannuleerd.

Nu word mij sinds 1 maand iedere week beloofd dat het geld terug zal worden geboekt. Niet dus...

(PS. via een hifi-speciaalzaak had ik het ding in 3 dagen!)

Niet aan beginnen!

:evil:

HJK

adb
02-05-2004, 12:32
Ik zou in ieder geval contact opnemen met de rechtsbijstandsverzekering (mits je die hebt), om te vragen wat te doen. Anders (en daar ben je dan voor verzekerd) laat het maar een rechtzaak worden. Hopelijk binden ze dan snel in.

gr.

AdB

scorpion69
02-05-2004, 17:07
Bovenstaande verhalen maken me bang. :shock: Ze hebben me laten weten dat ze overgestapt zijn naar een nieuwe leverancier om op deze manier sneller te kunnen leveren. Afgelopen donderdag zouden ze een levering krijgen en ze zouden me direct laten weten of mijn apparaat er tussen zou zitten ja of nee. Nou, ze hebben me niets laten weten dus ik kan wel raden. Elke week krijg ik het standaard mailtje: volgende week krijgen we een grote levering binnen, we hebben goede hoop dat uw order daar ook tussen zit.

Ik ben het ondertussen echt goed zat. Ze geven de leverancier de schuld maar daar heb ik niets mee te maken, dat is hun probleem. Ik ga ze nogmaals een ultimatum stellen en ik ga gewoon eisen dat ik uiterlijk eind van de week mijn bestelling binnen heb, want anders ga ik de koopovereenkomst ontbinden. Vraag me alleen of of ik die 336,- die ik vooruit betaald heb nog ooit terug zie. :(

adb
02-05-2004, 17:49
Mij zouden ze ook laten weten, jawel wel weer het bekende zinnetje.

Ik heb ze nu een e-mail verstuurd. Maandag neem ik contact op met mijn rechtsbijstandverzekering, voor advies. Begin deze week heb ik hen als ultimatum gesteld, met eind deze week geld terug gave.

Zoniet dan wil ik een proces opgaan starten.

gr.

AdB

scorpion69
02-05-2004, 17:59
Mij zouden ze ook laten weten, jawel wel weer het bekende zinnetje.

Ik heb ze nu een e-mail verstuurd. Maandag neem ik contact op met mijn rechtsbijstandverzekering, voor advies. Begin deze week heb ik hen als ultimatum gesteld, met eind deze week geld terug gave.

Zoniet dan wil ik een proces opgaan starten.

gr.

AdB

Heb jij het ultimatum per mail gesteld en al iets op gehoord? Ik las zojuist hun voorwaarden en dit zou van toepassing (kunnen) zijn op ons:

"Opgegeven levertijden zullen nimmer zijn te beschouwen als fatale termijn, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. Bij niet tijdige levering dient HifiKlapper derhalve bij aangetekend schrijven in gebreke te worden gesteld, waarbij haar een redelijke termijn gelaten wordt om alsnog te presteren."

adb
02-05-2004, 20:12
Het ultimatum heb ik per mail gesteld. 'S maandags zijn ze telefonisch niet bereikbaar, maar ik zal ze dinsdagmiddag bellen en eea met ze bespreken, ook naar aanleiding van mijn e-mail.

Als dit allemaal zo lang duurt, dan houd ik mijn hart vast , gesteld dat je het ooit nog ontvangt, als er beroep gedaan moet gaan worden op garantie.

gr,

AB

backie9
02-05-2004, 20:20
yamaha 440 set 699 bij Bcc, als je m ergens goedkoper ziet komen zij je met het verschil tegemoet.

adb
02-05-2004, 20:23
wie is ze ? BCC of Hifiklapper??

backie9
02-05-2004, 20:25
BCC is goedkoper. Die verkoopt de 440 met dvd en speakers voor 699.
Lowpricing garantie.

Laters

HJK
03-05-2004, 10:48
De producten van Hifiklapper kun je vinden via veel websites, zoals Kelkoo.nl etc.

Ik heb die sites geinformeerd over mijn problemen met Hifiklapper en ze zijn daar dankbaar voor dit soort info.

Ik raad je aan dit ook te doen. Het is geen moeite en het is de beste manier om iets aan dit soort problemen te doen... Als er maar genoeg klachten binnenkomen gooien ze op den duur Hifiklapper wellicht van hun website en heeft Hifiklapper dus geen business meer. :P

PS. Je kunt het natuurlijk ook gebruiken om Hifiklapper onder druk te zetten.

HJK

scorpion69
03-05-2004, 11:50
Wat ik heb gedaan is een aangetekende brief naar ze verstuurd waarin ik ze in gebreke stel en ze een redelijke termijn geef om alsnog te order af te leveren (precies volgens de voorwaarden die ze ook op hun site vermelden). Houden ze zich niet aan die termijn dan heb ik een uiterlijke termijn gesteld waarop ik het aankoopbedrag teruggestort wil zien. Gebeurt dit allemaal niet, dan ga ik een beroep doen op mijn rechtsbijstandverzekering. Maar ik hoop eigenlijk dat we er ook op een normale manier uit kunnen komen.

adb
03-05-2004, 13:44
Heb jij dan het volledige adres e.d.?

gr.

AB

scorpion69
03-05-2004, 13:46
Heb jij dan het volledige adres e.d.?

gr.

AB

Ja het staat ook al in het begin van het topic vermeldt:

Hifiklapper
Dukaatpassage 141 -143
8232GE Lelystad

(via www.kvk.nl)

PM
03-05-2004, 15:16
BCC is goedkoper. Die verkoopt de 440 met dvd en speakers voor 699.
Lowpricing garantie.

Laters

Beetje offtopic maar oke.. deze lowpricing garantie telt alleen voor echte winkels in dezelfde stad (niet internetwinkels dus!).

hifiklapper
04-05-2004, 08:58
Heb jij dan het volledige adres e.d.?

gr.

AB :?: :?: :?: :?:


Beste Forum bezoekers,

Via dit bericht willen wij U eenmaal duidelijkheid geven over de HIFIKLAPPER. Allereerst de zogenaamde geheimhouding van het adres en etc. Als u een order heeft geplaatst dan kunt U ons adres op uw factuur terug vinden. De reden dat wij het niet groot voorop de site hebben vermeld is omdat wij geen afhaal centrum hebben en klanten kunnen dus ook niet langskomen. De reden dat wij een 0900 nummer gebruiken is omdat wij liever hebben dat U mailt om zo ook weer kosten te besparen. De bestelde artikelen komen ook niet op de dukaatpassage. Op dit adres zijn ook alleen de computers en de medewerkers van de HIFIkLAPPER aanwezig. Wij leveren uitsluitend op voorruitbetaling. Dit hebben wij gedaan om zo de kosten te drukken wat personeel betreft en dit word dan weer doorberekend naar U. Vandaar de lage prijzen. Er zijn met bepaalde artikelen wat leveringsproblemen de klanten zijn hiervan volledig op de hoogte. Onze leveringstermijn is plusminus 10 werkdagen ( 14 normale dagen) mits het artikel op voorraad bij de leverancier is. Is dit niet zo dan kan de levertermijn oplopen. Mocht de levering termijn nou zo ver uitlopen, dan kunt U gewoon via een e-mail waarin duidelijk uw order vermeldt word en het verzoek tot annulering uw order annuleren. Wij zullen vervolgens het annuleringsproces in gang zetten. Veder weten alle site s zoals KIESKEURIG en ETC. van de leveringsproblemen en wij hebben samen al voor verdere oplossingen gezorgd.

Met vriendelijke groet,

HIFIKLAPPER

HJK
04-05-2004, 09:39
U bent nu echter niet ingegaan op het werkelijke probleem dat de klanten op deze site bespreken.

Een levering kan een enkele keer wat langer duren, dat is acceptabel. Maar klanten maanden aan het lijntje houden is iets heel anders. En dat is wat wij ervaren;

Ik ken natuurlijk niet de achtergrond van de leveringsproblemen (hoewel ik die kan vermoeden), maar het is toch opmerkelijk dat ik bij een hifi-speciaalzaak het ding binnen 3 dagen kon ophalen, terwijl jullie week na week hetzelfde standaard mailtje uitsturen "dat het apparaat er die week heus bij zal zitten"...

En als de annulering dan uiteindelijk een feit is, gaan er weer weken (of langer??-> dat moeten we nog gaan zien) overheen voor de klant zijn geld terug heeft.

Dit is wat mij betreft niet bepaald klantvriendelijk en ik zou graag zien dat u daar uwe reactie op geeft (maar vooral dat u vlotter zult zijn met terugbetalen).

Ik kan jullie helaas niet aanbevelen.

:?:

HJK

Ji
04-05-2004, 10:01
Ik heb mijn order op 7 april geannuleerd en wacht sindsdien op terugbetaling van mijn € 367, 16.
Ik krijg elke week het antwoord dat het geld "begin volgende week word teruggestort"
:cry:

HJK
04-05-2004, 10:09
...ik ook...

:cry: :evil: :!:

adb
04-05-2004, 10:28
Vanmorgen aangetekend verstuurd, met ultimatums (of is het ultimati???) voor levering en terugbetaling.

Ben benieuwd.

Als ... ze het terug storten (hard hoofd in als jullie ook al zolang wachten) dan ga ik kijken voor de MArantz DV6400 vM.

gr.

AB

adb
04-05-2004, 10:36
Beste Hifiklapper,

U geeft aan voor verdere oplossingen gezorgd te hebben...?

Wat zijn die dan?

Verder: wacht niet lang bij annulering met terug storten (binnen 3 a 4 werkdagen lijkt mij acceptabel). Degene die betaald hebben, lopen ook nog rente mis.

Zoals ik al eerder aangaf , vanmorgen aangetekend de annulering verstuurd, en mijn rechtsbijstandsverzekering heb ik ook al op de hoogte gebracht, en die stellen ook , iets langer, maar binnen 5 werkdagen moet het geld terug gestort kunnen worden.

Het was beter geweest als u zo snel mogelijk open kaart had gespeeld door meldingen op uw eigen site. Misschien dat u dan klanten had misgelopen, maar dat lijkt mij te verkiezen boven het feit dat er nu veel kwaad bloed wordt gezet, en nog veel meer klanten weglopen en prospects niet meer durven te bestellen. Hopelijk een wijze les voor u, en het is jammer want opzich hebben jullie een mooi productenpakket!!!!!!

mvgr.

AB

scorpion69
04-05-2004, 10:49
Beste Hifiklapper,

-verhaal-

AB

Hier sluit ik me graag bij aan.

scorpion69
04-05-2004, 11:02
Er zijn met bepaalde artikelen wat leveringsproblemen de klanten zijn hiervan volledig op de hoogte.

In mijn geval is dit niet correct. Ik heb nooit een levertermijn opgekregen. Toen ik na een aantal weken eens belde met hoe het er voor stond, kreeg ik te horen dat mijn order waarschijnlijk aan het einde van de week kon verwachten. Sindsdien word ik aan het lijntje gehouden en dat vind ik niet netjes.

grindtegel
04-05-2004, 13:48
Wat een kletspraat van die Hifiklapper zeg, het is gewoon een ordinaire oplichter en dan heeft ie ook nog het gore lef om hier te reageren met een totaal nietszeggend geleuterverhaal.

Wat mij betreft melden bij Radar of Kassa of een andere consumenten organisatie om ze zo kapot te laten gaan, meer verdienen ze niet in mijn ogen.

Vuile oplichters!




Hehe, zo dat moest even, en ik heb er niet eens iets besteld :wink:

adb
04-05-2004, 14:02
Net e-mail gehad dat de order is gannuleerd.

Goed nu nog maar zien dat ik mijn 940 euro terug krijg.

gr.

AB

Patrick G.
04-05-2004, 14:39
Volgens mij ben ik de enige die een positieve ervaring heeft met Hifiklapper. Ik heb in december 2003 een receiver en dvd-speler besteld en netjes binnen 10 dagen geleverd gekregen. Maar toen bestond Hifiklapper ook nog niet zo lang en deden ze misschien iets meer hun best om bestellingen correct af te handelen...

Ji
04-05-2004, 14:46
Net e-mail gehad dat de order is gannuleerd.

Goed nu nog maar zien dat ik mijn 940 euro terug krijg.

gr.

AB

Mijn order is op 7 april geanuleerd en heb nog steeds niets terug ontvangen.

volgens de kvk word de onderneming gedreven voor rekening van:
Drees, Wilhelmus Albertus,
geb. 27-02-61 , Enschede
adres: Grienderwaard 10, 8223CW Lelystad

grindtegel
04-05-2004, 14:59
He Patrick, jij komt ook uit Enschede, da's toevallig.

Patrick G.
04-05-2004, 15:06
He Patrick, jij komt ook uit Enschede, da's toevallig.

Misschien dat ik daarom een betere service heb gehad dan de meeste anderen :P

grindtegel
04-05-2004, 15:13
LOL :lol:

backie9
04-05-2004, 22:18
Die vent die via internet spelcomputers verkocht, die ook 's door Peter R. de Vries is bezocht moest je toch ook vooruit betalen? En dan stuurde hij ook nooit iets meer op. En dan liet ie zich falliet verklaren. Hhehehehehe kwam ook uit Lelystad. Ander naampie zelfde koppie?

K zou maar oppassen..........................................

grindtegel
05-05-2004, 10:36
gisteren meldign gedaan naar www.kieskeurig.nl. dit is de reactie:


Beste Jeroen,

Hartelijk dank voor je reactie.

Wij hebben inderdaad wel klachten over Hifiklapper ontvangen. Het gaat
echter altijd om producten waarvan de levering op zich laat wachten......
Om een bedrijf meteen als oplichter te bestempelen gaat wel ver. Wij zijn
van mening dat dit zeker geen schoonheidsprijs verdient maar volgens onze
informatie zijn alle klachten tot op heden naar tevredenheid afgehandeld;
of het nu gaat om alsnog leveren of om het terugstorten van het betaalde
bedrag.

Met Hifiklapper zijn wij overeengekomen dat er alleen producten op
KIESKEURIG worden vermeld die goed leverbaar zijn. Alle winkels op
Kieskeurig.nl worden grondig gecontroleerd en moeten aan diverse eisen
voldoen, voordat zij op onze site vermeld kunnen worden en vermeld te
kunnen blijven. Deze aspecten breiden wij nog steeds uit. De winkels worden
hier ook regelmatig op gecontroleerd door, onder andere, de KIESKEURIG
Mystery Shopper.

Wij houden dit bedrijf zeker streng in de gaten.

Met vriendelijke groeten,

Janet Sellis

scorpion69
19-05-2004, 09:09
Hoe gaat het bij jullie met de afhandeling? Ik ben er niet echt over te spreken. Ze blijven tijd rekken en houden zich van de domme. Per aangetekende brief heb ik ze namelijk een uiterste levertermijn opgegeven die vorige week verstreken is. Kreeg ik in de week dat die termijn zou verstrijken opeens een mailje van ze dat mijn order de week erop (deze week dus) geleverd zou worden. Natuurlijk heb ik ze laten weten dat ik dan afzag van de order omdat ze zich niet aan de levertermijn gehouden hebben. Waarop ik een mailtje terug kreeg dat ze uit mijn brief opmaakte dat de uiterste levertermijn deze week pas zou verstrijken. Dit is pertinent onjuist en ook een rechtenstudente erkende dat mijn brief glashelder was wat dat betreft. Dus of ze zijn daar gewoon ontzettend dom of ze houden je aan het lijntje en hoopt dat je alsnog het product afneemt (ik vermoed het laatste).

Gisteren krijg ik opeens een mailtje van hen dat ze deze week een groter order binnenkrijgen en dat ze meteen contact opnemen zodra die binnen is. Terwijl ik GVD heel duidelijk was geweest in die brief en we er vorige week nog email contact over gehad hebben, dat ik er geen prijs meer op stel (verwijsend naar die termijn die ik in mijn brief genoemd heb). Ze blijven het gewoon proberen dus nogmaals een mailtje teruggestuurd en ze gewezen op die brief.

De uiterste termijn van terugbetaling verloopt eind van de week. Ik vermoed het ergste..

/Edit: ze hebben na mijn laatste mailtje de order genanuleerd, nu is het wachten op mijn geld

scorpion69
14-06-2004, 12:02
Nog steeds geen geld en Hifiklapper reageerd ook niet meer op mijn mailtjes. Deze week heb ik een afspraak voor rechtshulp.

jokey
14-06-2004, 19:03
Nog steeds geen geld en Hifiklapper reageerd ook niet meer op mijn mailtjes. Deze week heb ik een afspraak voor rechtshulp.
Pfffffffff............... :cry: :x :evil:

ylichtenberg
14-07-2004, 22:35
Ik kan door de Hifiklapper dit jaar niet op vakantie. Ik deed mijn bestelling, maar na twee maanden was hij nog steeds niet geleverd. Ik heb 'm toen maar geanneleerd. Nu -4 maanden verder- heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Elke keer als ik mail krijg ik de melding "we storten het geld in de loop van volgende week op uw rekening". Elke keer dat bericht, nooit mijn geld. En dit jaar dus geen vakantie mogelijk. Ik kan er wel om janken, had ik maar nooit iets bij de Hifiklapper besteld.

IK HEB DE SPULLEN UITEINDELIJK NA HET ANNULEREN BIJ BCC GEKOCHT. WAS NOG 50 EURO GOEDKOPER OOK. ELKE EURO KUN JE MAAR 1 KEER UITGEVEN, VANDAAR DAT IK NU THUIS ZIT.

rtoonen
15-07-2004, 10:23
hifiklapper => kl*tenklapper :evil:

Sorry, ik kon het niet laten... :oops:

Ik volg bovenstaand relaas met belangstelling, iemand zijn geld teruggekregen?

Titus
15-07-2004, 16:57
kan niet anders concluderen dat het een stelletje beunhazen zijn.

ik kan begrip opbrengen voor het feit dat een levering 'iets' langer kan duren, want ze hebben goede prijzen (m'n bestelde denon receiver is zo'n 130 euro goedkoper dan in de goedkoopste winkel), maar telefonisch beweren dat het produkt op voorraad is, om dan na een directe spoedoverschrijving van mijn kant vrolijk de volgende dag te vertellen dat hij nu uitverkocht is, en me dan de komende 2 maanden aan het lijntje te houden met dezelfde lulsmoesjes van volgende week komt er een bestelling binnen, ligt aan de leverancier, blablabla, is op z'n zachts uitgedrukt een verdachte zaak.

lijkt me gewoon dat ze wachten tot ze een x-aantal bestellingen binnen hebben, om pas daarna grootscheeps het artikel te bestellen. en intussen fijn rente trekken....

ben inmiddels overgegaan tot het sturen van een (verplichte) aangetekende brief waarin ik de order opzeg. en dan waarschijnlijk nog zo'n 2 maanden wachten op m'n geld.
kortom; zo'n 6 euri voor een spoedoverschrijving en nog 5 voor een aangetekende brief armer, maar weer een ervaring rijker: hifiklapper is HELEMAAL niets!!!!

en het lef van ze om zelf op dit forum nog een gunstige draai aan de zaak te geven...pffft.

Arno Klaassen
15-07-2004, 18:15
Het is misschien handig deze verhalen ook op http://www.tweakers.net/shopsurvey te vermelden zodat een hoop mensen zien wat voor een zaak dit is

The Scratcher
15-07-2004, 21:54
Ik kan door de Hifiklapper dit jaar niet op vakantie. Ik deed mijn bestelling, maar na twee maanden was hij nog steeds niet geleverd. Ik heb 'm toen maar geanneleerd. Nu -4 maanden verder- heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Elke keer als ik mail krijg ik de melding "we storten het geld in de loop van volgende week op uw rekening". Elke keer dat bericht, nooit mijn geld. En dit jaar dus geen vakantie mogelijk. Ik kan er wel om janken, had ik maar nooit iets bij de Hifiklapper besteld.

Dit kan ik dus effe niet rijmen. Als je het artikel wél geleverd had gekregen was je toch ook het geld kwijt geweest en had je het dus ook niet meer uit kunnen uitgeven voor je vakantie? Een beetje krom door de bocht dus om Hifiklapper hier de schuld van te geven, of zie ik hier iets over het hoofd?

Neemt niet weg natuurlijk dat die Hifiklapper dit allemaal lezende een waardeloze zaak is met een nog waardelozere service! Ga zo door Hifiklapper echt super wat jullie leveren (not)! (y) Wat mij betreft zal ik hier van me leven nooit iets bestellen, géén haar op m`n hoofd die er aan denkt! :nono:

Ik hoop écht voor iedereen hier op een goede afloop met die kl*te firma!

InSomNiaC
16-07-2004, 11:05
Ik heb ook geen goed woord over voor hifiklapper.

het verhaal van ylichtenberg over het niet op vakantie kunnen kan ik best snappen.
Stel dat hij wel alvast bij een andere firma de spullen gehaald heeft, omdat er toch snel terug betaald ging worden?
heb je toch 2 keer de uitgaven gedaan en dan kan het best dat je niet veel meer over houdt voor de vakantie.

scorpion69
16-07-2004, 11:14
Ik volg bovenstaand relaas met belangstelling, iemand zijn geld teruggekregen?

Nee ik w8 nu al 2 maanden op mijn geld en op mijn mailtjes wordt niet eens gereageerd. Ik heb ondertussen programma's als Kassa en nog een aantal consumentenprogramma's ingelicht en ben met een advocaat om de tafel gaan zitten. Dat eist enige voorbereiding dus daar zijn we nog mee bezig.

Ik raad trouwens iedereen aan hun ervaringen ook te melden bij kieskeurig.nl! Je kan ze bereiken op sales@kieskeurig.nl

bricktop
16-07-2004, 12:40
Ik wacht ook al meer dan twee maanden op mijn geld, na het inmiddels bekende gezeik met de levering die niet kon plaatsvinden.

Alle mede-gedupeerden die dit op een effectieve manier willen aanpakken, kunnen mij mailen; met z'n allen aangifte doen van oplichting van oplichting is voldoende voor een strafrechterlijke vervolging van Hifiklapper, waarbij de rechter zal oordelen dan Hifiklapper onmiddelijk alle schuldeisers moet betalen.

Mailen dus, want alleen als je dit met z'n allen doet komt het voor oplichting in aanmerking (anders zal worden gezegd dat het een incident is).

ylichtenberg
16-07-2004, 14:41
Ik heb mijn spullen uiteindelijk bij BCC gekocht. Was nog 50 euro goedkoper ook! Vervolgens dacht ik mijn geld terug te krijgen, ruim voor de zomervakantie, maar dat is niet gebeurd. En een euro kun je maar 1 keer uitgeven, vandaar dat ik nu thuis zit.




Ik kan door de Hifiklapper dit jaar niet op vakantie. Ik deed mijn bestelling, maar na twee maanden was hij nog steeds niet geleverd. Ik heb 'm toen maar geanneleerd. Nu -4 maanden verder- heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Elke keer als ik mail krijg ik de melding "we storten het geld in de loop van volgende week op uw rekening". Elke keer dat bericht, nooit mijn geld. En dit jaar dus geen vakantie mogelijk. Ik kan er wel om janken, had ik maar nooit iets bij de Hifiklapper besteld.

Dit kan ik dus effe niet rijmen. Als je het artikel wél geleverd had gekregen was je toch ook het geld kwijt geweest en had je het dus ook niet meer uit kunnen uitgeven voor je vakantie? Een beetje krom door de bocht dus om Hifiklapper hier de schuld van te geven, of zie ik hier iets over het hoofd?

Neemt niet weg natuurlijk dat die Hifiklapper dit allemaal lezende een waardeloze zaak is met een nog waardelozere service! Ga zo door Hifiklapper echt super wat jullie leveren (not)! (y) Wat mij betreft zal ik hier van me leven nooit iets bestellen, géén haar op m`n hoofd die er aan denkt! :nono:

Ik hoop écht voor iedereen hier op een goede afloop met die kl*te firma!

vanderse
17-07-2004, 21:04
Ik heb 3 maanden geleden een Yamaha versterker besteld en heb deze nog steeds niet binnen. Ik iedere keer op de hoogte gehouden dat de bestelede versterker er nog niet bij zat en dat deze er de eerste volgende levering zou bij zitten. Ik heb nu lang genoeg gewacht en ga mijn bestelling annuleren en mijn geld terug eisen.

Advies aan allen KOOP NOOIT BIJ HIFI KLAPPER

bertie
21-07-2004, 00:37
Beste mensen die helaas bij Hifiklapper besteld hebben:

Ik behoor ook tot één van de gedupeerden en daarom zou ik graag deze informatie door willen geven zodat je meer druk kunt zetten op de personen die je beduvelen.

Dit is de winkel die achter hifiklapper zit:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Naam: Organized Electronics
Vestigingsadres: Dukaatpassage 141 -143
Vestigingsplaats: 8232GE Lelystad
KvK-inschrijfnummer: 39064504 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
telefoonnr: 0320-224885 (van www.kpn.com)

Dit is de persoon die achter de organisatie zit:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Drees, Wilhelmus Albertus,
Persoonsgegevens verwijderd door beheer.

Verdorie voor de zuurverdiende centjes die je betaald wil je graag een correcte behandeling en geen klote service. Veel bel, mail en schrijfplezier.
Ik hoop dat ik hier een aantal mensen wat heb mee kunnen helpen...

B.

Marijn van der Zaag
21-07-2004, 10:18
Hee mensen gelukkig was ik zo wijs om eerst eens te zoeken naar ervaringen met Hifiklapper, want ik had ook deze winkel gevonden omdat de Yamaha RX-V450 er zo goedkoop was. :roll:

Ik had het al bijna gedaan, maar na dit forum door te hebben gelezen heb ik verder gezocht en heb hem net besteld bij Thuisbios.TQS (http://www.tqs.nl/thuisbios/index.html?target=p_324.html&lang=nl )

Bedankt voor deze goeie informatie! :wink:

bricktop
21-07-2004, 15:51
Bedankt bertje!

Ik heb inmiddels een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld, het moet maar eens afgelopen zijn met ***smoesjes nu.

peter hamers
22-07-2004, 19:16
Ook ik ben er ingestonken wat een waardeloze firma.Eerst Yamaha rx -V440 besteld die was niet meer leverbaar heb ik ze zelf op moeten attenderen ,nou dan maar de opvolger die word binnen 10 werkdagen geleverd,ja hoor natuurlijk.Inmiddels zijn we ruim 2,5 maand verder en nog niks geleverd.Ik ga dus mijn geld terugvragen wat gezien de reacties op deze site ook nog een hele klus gaat worden.Dus mensen niet kopen bij deze firma want je krijgt toch niks.Zal wel niet voor niks zijn dat ze bij Kieskeurig niet meer vermeld worden.
Inmiddels geld teruggevorderd ik hou jullie op de hoogte.
Kan niet meer per E-mail annuleren i.t.t. bericht op dit forum van hun kant.Dus per aangetekende brief een in gebreke stelling formuleren en je geld terug vorderen binnen een redelijke termijn (2 a 3 weken).
Ze hebben inderdaad ook een winkel van dezelfde eigenaar op het zelfde adres.
Als ik in de buurt ben loop ik toch maar eens naar binnen misschien neem ik mijn Yamaha zo wel mee :P
Ga zelf ook een webshop beginnen en ga lucht verkopen. :) kennelijk mag dat allemaal in dit land.

Marijn van der Zaag
22-07-2004, 22:53
helaas had je niet eerst dit forum doorgelezen zoals ik... :cry:

Ik heb de RX-V450 nu bij thuisbios.TQS besteld (zie boven) en dat kan ik je wel aanraden, want het is echt een duidelijke site met duidelijke voorwaarden enzo, bovendien hebben ze ook een winkel en ook een voorraad. Deze Yamaha was dan ook gewoon op voorraad en nadat ik betaald had kreeg ik meteen een mailtje dat hij verstuurd is en dat ik hem maandag kan verwachten.

kijk, zo kan het dus ook :D

Marijn van der Zaag
22-07-2004, 22:55
oja heeel veel sterkte...

scorpion69
23-07-2004, 16:19
Ik heb bericht van Kieskeurig die (tevergeefs) geprobeert heeft te bemiddelen tussen mij en Hifiklapper (zie hieronder). Omdat ik eerst de bemiddeling af wilde wachten, heb ik de advocaat ff in de ijskast gezet, ga hem er nu maar weer uithalen. :evil:

Beste Alex,

Wij hebben inmiddels al weer een paar keer contact gezocht met Hifiklapperen komen tot de constatering dat wij helaas niet verder komen. Dit betekent dat onze mogelijkheden hier helaas ophouden, omdat wij geen pressiemiddel meer hebben om Hifiklapper tot actie te manen.

Sinds wij Hifiklapper per begin juli van de site verwijderd hebben, is
Hifiklapper nog minder cooperatief dan daarvoor. Een van de redenen dat wij Hifiklapper van de site verwijderd hebben is juist het feit dat wij vonden en vinden dat de orderafhandeling sterk te wensen overlaat en ook na pogingen van onze kant de zaak op te lossen het nog vaak erg lang duurde voordat de kwestie op een bevredigende manier werd afgehandeld.

Wij betreuren het dat wij niet meer voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groeten,

Afdeling Sales

KIESKEURIG

Arno Klaassen
23-07-2004, 16:56
In ieder geval netjes dat ze het nog proberen. Kieskeurig laat in ieder geval zien dat ze meer doen dan alleen maar lage prijzen inzichtelijk maken. Ik hoor gelukkig niet tot de slachtoffers, maar het lijkt me handig als de slachtoffers zich verzamelen en gezamelijk een rechtzaak beginnen en hier eventueel ruchtbaarheid aangeven door middel van een website en deze naar boven laten komen bij zoekmachines. op die manier komen er denk ik een hele hoop klachten bij en heb je een druk middel.

Woza
23-07-2004, 17:33
Hoe kan het toch dat zo iemand nog steeds zijn internet site kan runnen
en dus nog steeds veel mensen zou kunnen duperen … Schandalig …

bricktop
24-07-2004, 14:26
In ieder geval netjes dat ze het nog proberen. Kieskeurig laat in ieder geval zien dat ze meer doen dan alleen maar lage prijzen inzichtelijk maken. Ik hoor gelukkig niet tot de slachtoffers, maar het lijkt me handig als de slachtoffers zich verzamelen en gezamelijk een rechtzaak beginnen en hier eventueel ruchtbaarheid aangeven door middel van een website en deze naar boven laten komen bij zoekmachines. op die manier komen er denk ik een hele hoop klachten bij en heb je een druk middel.

Het beste drukmiddel dat je hebt met z'n allen, is écht een strafrechterlijke procedure (dus niet civiel). Het enige wat daarvoor nodig is, is een impuls in de vorm van een aangifte van zoveel mogelijk slachtoffers. Het Openbaar Ministerie is dan belast met de vervolging van Hifiklapper, en de rechter zal Hifiklapper niet alleen straffen, maar ook van Hifiklapper eisen dat alle schulden direct betaald worden. Doen dus! Mail mij, ik speel voor centraal aanspreekpunt wat betreft de aangifte :)

Arno Klaassen
24-07-2004, 18:08
Dat bedoel ik ja. Zo kom je ergens en heb je kans nog iets van het geld terug te zien.

svdf
25-07-2004, 22:09
dat vind ik een goed idee! ook ik heb al sinds maart problemen met hifiklapper... hetzelfde verhaal: 2 artikelen besteld, 1 geleverd en de andere liet maar op zich wachten... uiteindelijk geannuleerd (erg flauw ook dat ze blijven zeggen dat je via de mail een order kan annuleren, maar als het er op aan komt moet je een aangetekende brief sturen!)
nu zijn ze de termijn van 30 dagen al lang voorbij, en zit ik zoals velen ook vast bij het "geld word eind van de week over gemaakt!" gedoe. ze hebben zelfs het lef gehad om op een vrijdag (omdat ze steeds zeggen dat ze het alleen vrijdags overmaken..) terwijl ik tussen 's morgens 11 uur en 's middags 4 uur ongeveer 5 mailtjes heb gestuurd met de vraag of ze het al overgemaakt hadden, uiteindelijk een mailtje om 10 voor sluitingstijd te sturen met "Wij zullen dat even voor u nagaan"

ondertussen ben ik bij elkaar al 4 maanden of meer mijn geld kwijt.. het moet toch niet kunnen dat zo'n zaak zoveel mensen kan bedonderen, en dat ze dan nog niet worden of kunnen worden aangepakt... er moet toch iets zijn waar we ze op kunnen pakken, behalve dat ze hun beloftes niet nakomen en ze het geld niet terug storten?!

daarom ben ik het er dus compleet mee eens dat we met z'n allen actie moeten ondernemen! inclusief de leden van het tweakers forum en het ht forum! ik denk alleen niet dat zomaar iemand "de leiding" kan of moet nemen, ik denk dat het verstaniger is om contact op te nemen met de consumentenbond. zij staan sterker, zij kunnen bijvoorbeeld een oproep in hun blad plaatsen (wat ze bijvoorbeeld ook voor upc hebben gedaan...) en ze kunnen er dan voor zorgen dat we sterk genoeg staan...

oja en wat ik me dus afvraag: is er IEMAND die zijn geld wel heeft terug gekregen, of die wel al zijn bestellingen geleverd heeft gekregen? (en daarme bedoel ik iemand die NIET zelf voor hifiklapper werkt, want het schijnt dat in ieder geval op het htforum een aantal schoften van hifiklapper zelf gebruikersnamen hebben aangemaakt en positieve berichten hebben gepost... zeer kinderachtig!

anyway oproep aan iedereen: koop nooit bij deze zaak!

marksmit
26-07-2004, 12:32
Ik heb dezelfde problemen met Hifiklapper. Konden niet leveren, na 1,5 maand geannuleerd, wacht nu ruim twee maanden op mijn geld (ruim 350 euro). Heb vorige week een aangetekende brief verstuurd en vandaag is de betalingstermijn verlopen. Als er een gezamenlijke actie op touw wordt gezet doe ik graag mee.

marksmit
26-07-2004, 12:54
Het beste drukmiddel dat je hebt met z'n allen, is écht een strafrechterlijke procedure (dus niet civiel). Het enige wat daarvoor nodig is, is een impuls in de vorm van een aangifte van zoveel mogelijk slachtoffers.
Hoeveel aangiftes hebben we eigenlijk nodig?

Pepijn Wildbret
26-07-2004, 14:08
Misschien iets te simpel en iets te "Amsterdams" gedacht :wink:
Maar jullie hebben een Adres EN een van jullie heeft vast wel een auto. Scoor ergens een stuk hout en je hebt een feestje.

Sorry hoor, maar als iemand me voor zo'n bedrag probeert te rippen (zie echt bedragen van honderden euro's :shock: ), en ik weet waar ie uithangt ie is van mij.

Je hoeft iemand niet volledig te mishandelen natuurlijk, maar van mailtjes en telefoontjes worden ze schijnbaar ook niet echt bang. Lijkt me dus tijd voor andere maatregelen.

PS.
Is ook goedkoper dan een advocaat of deurwaarder.

svdf
26-07-2004, 15:31
haha nou ik denk dat je dan helemaal naar je geld kan fluiten! nee ik stel voor om gewoon massaal naar de consumentenbond te mailen, en te refereren naar dit forum, en eventueel ook nog de topic op het htforum ( http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?PHPSESSID=53132240d0d019f6e7c08b25fd0591 95&topic=16826.0 ) en die op tweakers.net ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/847331/0 ) en dan maar hopen dat de consumentenbond actie gaan ondernemen! ook lijkt het me verstandig om bijvoorbeeld brieven/mails naar computertijdschriften te sturen en bijvoorbeeld de redactie van kassa of radar te mailen/bellen (jammer dat het seizoen net afgelopen is...)

en dan maar hopen dat ze er aandacht aan besteden, maar mailen kost nix en wie weet start de consumentenbond wel een rechtzaak tegen ze...
we kunnen dit iig niet onopgemerkt voorbij laten gaan! want die jongens naaien iedereen en hebben geen geweten! anders doe je zoiets niet...

marksmit
26-07-2004, 15:38
Misschien iets te simpel en iets te "Amsterdams" gedacht :wink:
Maar jullie hebben een Adres EN een van jullie heeft vast wel een auto. Scoor ergens een stuk hout en je hebt een feestje.
Ik heb (misschien onterecht) nog wel voldoende vertrouwen in onze rechtsstaat om dit op een normale manier op te lossen. Ik ben het met je eens dat ze niet gevoelig zijn voor mailtjes, brieven en telefoontjes, maar als je in Nederland je rekeningen niet betaalt wordt er vroeg of laat beslag gelegd op je spullen. Het is een eenmanszaak, dus die meneer Drees zal daarvoor ook hoofdelijk aansprakelijk zijn.

bricktop
27-07-2004, 10:40
Ik heb inmiddels steun van een aantal mensen voor het plan om aangifte van oplichting te doen, en ik denk zelfs al genoeg voor een aangifte van oplichting volgens artikel 326 Wetboek van Strafrecht.

Hifiklapper eat your heart out! :x

Cor van S.
27-07-2004, 10:51
bricktop

Kan ik je ook steunen ?

Ik heb ergens rond half mei een Denon DRA-455 besteld en na 7 weken was die er nog niet.

Na elke keer bellen en aan het lijntje gehouden te worden had ik zoiets van ik annuleer hem lekker wel.

Das nu ook al bijna 6 weken terug en me geld staat nog niet op mijn rekening. Net weer gebelt kwamen met het mooie verhaal dat ze het geld nog niet van de leverancier hadden gehad...........

Iemand advies om er wat aan te doen ?

marksmit
28-07-2004, 07:54
Bricktop is twee weekjes op vakantie, dus ff wachten voor je antwoord krijgt.

Ik heb gisteren ook maar eens gebeld. Op zich zou hun verhaal kunnen kloppen, dat ze wachten op de betaling van hun leverancier, maar ze zijn dan wel in overtreding, want we hebben natuurlijk niks te maken met hun leverancier. Als ze werkkapitaal nodig hebben moeten ze dat maar bij een bank gaan lenen, maar niet bij ons.

Cor van S.
29-07-2004, 11:40
marksmit,

Lijkt me opzich vreemd dat ze vooraf betalen bij hun leverancier

En dan nog Organized Electronics is van dezelfde eigenaar en die bestaan toch al een tijdje en zullen vast wel centen hebben.

Ik heb gisteren een e-mail gestuurd naar Hear.nl met een klacht over ze en die vonden het spijtig en zouden contact met ze opnemen.

En 30 min daarna kreeg ik een e-mail dat mijn betaling gecrediteerd was. Alleen moet ik het eerst wel op mijn giro zijn bij hun. Ze hebben al zoveel onzin geluld.

marksmit
29-07-2004, 20:29
Ik denk ook niet dat het een kwestie is van niet kunnen, meer van niet willen. In ieder geval is hun verhaal niet acceptabel. Maar ja, wat is de beste manier om je geld terug te krijgen? Ik ga anders ook maar eens mailen naar dat hear.nl, misschien dat dat dan ook helpt.

marksmit
30-07-2004, 12:19
Ik heb zojuist weer met Hifiklapper gebeld. Dit keer werd ik uiteindelijk doorverbonden met ene Wim. Hij maakte de indruk iets hoogs daar te zijn, bedrijfsleider of zo. Mogelijk was het Wim Drees (zie KvK info een aantal berichtjes terug). Hij zei dat ze in principe meteen terugbetalen, maar dat hun leverancier (die vooruitbelating eist) de laatste tijd veel vertraging heeft opgelopen met terugbetalen. Hifiklapper komt daardoor in financiële problemen en kan de klanten niet terugbetalen. Om dat op te vangen moet de winkel Organized Electronics iedere keer bijspringen. Daarnaast schenen een of meerdere medewerkers van hem de zaak verkeerd te hebben aangepakt. Hij ging de zaak nu weer zelf ter hand nemen en zou zorgen dat mijn geld vandaag of uiterlijk dinsdag zou worden teruggestort.

Makkelijk verhaal natuurlijk, ik heb niet veel verstand van het runnen van een zaak, maar er had natuurlijk veel eerder ingegrepen moeten worden. Ik ben me er ook wel van bewust dat dit ook allemaal weer lariekoek kan zijn, maar als ik nu weer niks terugkrijg weet ik het in ieder geval zeker.

In ieder geval maakte hij zich nog wel zorgen om de naam die het bedrijf hierdoor kreeg. Ik heb maar niet gezegd dat hieraan toch niet veel meer te verpesten valt, nu hij mijn geld nog niet heeft teruggestort.

scorpion69
31-07-2004, 10:58
Ik heb eindelijk mijn geld terug. Heb op 12 maart van dit jaar iets besteld. op 2 mei een aangetekende brief gestuurd dat ik de order wilde annuleren en mijn geld terug wilde en nu eindelijk mijn geld terug gehad.

Die mooie praatjes die ze ophangen dat ze vooruit moeten betalen aan hun leverancier geloof ik niets van. Dat is niet de normale gang van zaken. Verder is het knap onbeschoft dat ze al maanden niet reageerden op mijn mailtjes waar het geld bleef etc. Maar goed, ik heb het nu gelukkig terug. Had er eigenlijk rente over moeten vragen..

Iedereen suc6 met terugkrijgen van je zuurverdiende centen! geef het niet op en blijf ze onder druk zetten!

ylichtenberg
02-08-2004, 15:33
Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn geld. Ik heb de moed eigenlijk al opggeven.



Ik heb eindelijk mijn geld terug. Heb op 12 maart van dit jaar iets besteld. op 2 mei een aangetekende brief gestuurd dat ik de order wilde annuleren en mijn geld terug wilde en nu eindelijk mijn geld terug gehad.

Die mooie praatjes die ze ophangen dat ze vooruit moeten betalen aan hun leverancier geloof ik niets van. Dat is niet de normale gang van zaken. Verder is het knap onbeschoft dat ze al maanden niet reageerden op mijn mailtjes waar het geld bleef etc. Maar goed, ik heb het nu gelukkig terug. Had er eigenlijk rente over moeten vragen..

Iedereen suc6 met terugkrijgen van je zuurverdiende centen! geef het niet op en blijf ze onder druk zetten!

bobvos
03-08-2004, 11:35
Helaas kom ik er vandaag pas achter dat er duidelijk meer mensen zijn die problemen hebben met Hifiklapper en dat op de diverse forums gemeld hebben (zit vaak op hifi.nl en daat staat er niets over).

Mijn verhaal is als volgt:

21-01-2004: plaatsing order Musical Fidelity 3.2 cd-speler
26-01-2004: bevestiging van Hifiklapper dat bedrag van 1506,67 euro gearriveerd is en dat order geplaatst is.
Periode 26-01 tot en met 27-05: diverse telefoontjes van Hifiklapper en welgeteld 15 e-mails met excuses dat de levering alweer is uitgesteld.
27-05-2004: Annulering van mijn kant
28-05-2004: Aangetekende brief verzonden met bericht annulering
02-06-2004: Bevestiging van annulering order via e-mail ontvangen

In de afgelopen twee maanden bijna wekelijks contact gehad met Hifiklapper en de laatste weken ook Wim Drees aan de telefoon gehad. Steeds maar weer hetzelfde antwoord: Nee, het geld zal zo snel mogelijk worden teruggestort. De problemen met de (Duitse) leverancier waren voor 95% opgelost (had 40000 uitstaan) en levering en terugstorting zou direct gebeuren. Al met al gebeurde er dus niets. Vandaar dat ik me ook aan wil sluiten bij het groepje gedupeerden en excusus voor de late melding.

Titus
03-08-2004, 13:45
ik wil me graag aansluiten bij een actie tegen de hifikloteklappers.
ook ik wacht nu al 3 maanden voor niets en wil m'n geld terug!

wie o wie heeft er info?

sealteam
03-08-2004, 19:20
Hoi,

Heeft iemand ervaring met de site Hifiklapper.nl ? Ze zijn op dit moment het goedkoopst met o.a. Yamaha apparatuur en ik zit te denken om daar een dvd-speler en receiver te bestellen.

Je kunt echter alleen betalen door vooraf geld over te maken en ik heb de indruk dat het om een vrij nieuw bedrijfje gaat.

Ik kwam op deze site via kieskeurig.nl, dus dat zou toch al enige mate van betrouwbaarheid moeten geven.

Heeft iemand ervaringen met deze site ?

Groeten, Patrick

IK adviseer nooit vooruitbetalen per giro of bankrekening
Doe altijd in Rembours

Dit heb ik ook meegemaakt voorkomt ellende en lang wachten

Heb eerder ook bij etronics een yamaha rxv2400rds bestelt via internet en heeft 1 1/2 maand geduurt na die tyd was ik echt zat en uitijndelijk heb ik ze geanuleerd en het geld weer terug ontvangen maar daarna later ben ik via polectro dat ding aan te schaffen in een mum van tyd met korting en nu ben ik blij en zeer tevreden topklasse spul.

Als je met visa betaalt ben je altijd verzekerd
Mocht er mis gaan dan kan je via visa geld terug ontvangen.

Tip
Als je via rembours betaalt
Ga dan als eerst volg.

Als je het pakket ziet niet meteen betalen altijd eerst een pakje open maken en kijk of die artikel goed is en controleer alles.. (DOE HET GRONDIG)
Indien goed en juist is dan pas betalen aan de postbode of postkantoor.

Als je dat niet doet kan het zijn dat er bakstenen of aardappelen zijn die als gewicht van een versterker kan nabootsen.
Dus er zijn wel veel bandieten die je kan ruineren.
MAAR JE WEET MAAR NOOIT

Bij mijn neef is dat ook gebeurt maar gelukkig heeft hij geld terug gekregen van het postkantoor.
Hij had daar gucci schoenen bestelt maar na het openen bleek dat er oude versleten schoenen zijn en hij moest er bijna om huilen,)
Dit verhaal is echt gebeurt
Geloof me maar.

Het NOG veiligst is dat je beter in de winkel kan kopen.
Dan heb je meer zekerheid en garantie en natuurlijk betaal je wel ietsje meer maar dat kan geen kwaad als je maar plezier heb met die versterker.

Wees voorzichtig met wat je koopt via internet.

DIT GELD VOOR ALLE NEDERLANDERS EN DVD Registratie mensen.

Ik zelf ben ook voorzichtiger.

Veel succes AFZ.

THE SEALTEAM

USA IS THE BEST

badtzje
03-08-2004, 20:08
<knip>
Tip
Als je via rembours betaalt
Ga dan als eerst volg.

Als je het pakket ziet niet meteen betalen altijd eerst een pakje open maken en kijk of die artikel goed is en controleer alles.. (DOE HET GRONDIG)
Indien goed en juist is dan pas betalen aan de postbode of postkantoor.
<knip>


Ik dacht altijd dat je het pakketje pas kreeg nadat je had betaald, dus je krijgt het ook niet om het eerst te inspecteren zonder te betalen.

:?:

lostchild
03-08-2004, 21:40
sorry to post in English but I don't write Dutch (I can read it a bit). Just wanted to add my story to the pile. I ordered an Electrocompaniet DAC the 1st of July, so a bit more than one month ago. I (foolishly?) paid over 1300 Euros with a bank transfer and since then the people at hifikrapper told me already four times that "next week we will receive a delivery of products so hopefully yours will be there." the third time I called was one week ago and they told me that the item I ordered was a very exclusive one and therefore it takes longer. it's only then that I discovered this (and other) forums with so many people complaining about that shop. The latest thing they told me on the phone last week is not to worry and to be patient 2 more weeks because they are 100% sure that my DAC will be delivered at my home by that time (which will be the 12th of August).
Has anybody in this forum finally received their order? or has anybody got the same "100% sure" answer from them and then not received anything?
I sent them an email saying that if by August 12th I haven't received anything I would immediately cancel my order and if I wouldn't get my money back in the next 5 working days I would file a lawsuit against them through my lawyer, contact the consumer association, denounce them in every Dutch audio/video forum on the internet and denounce them to Durob Audio, the official Eurocompaniet distributor in Holland, since obviously HiFiKrapper is not an authoirized dealer.

Do you think it's even worth waiting till August 12th? I wonder if I should give them that one more chance or cancel my order immediately.

could you please post all the AV forum you know, and all the cost comparison/shopping sites where Hifiklapper is mentioned so I can denounce them if I don't get my money back?Any other tip would be appreciated. Maybe there's a way for all the ripped off customers to file a group lawsuit through the same lawyer?
let me know.
thanks a lot. and again, sorry for the English!


Luca

peter hamers
03-08-2004, 23:37
<knip>
Tip
Als je via rembours betaalt
Ga dan als eerst volg.

Als je het pakket ziet niet meteen betalen altijd eerst een pakje open maken en kijk of die artikel goed is en controleer alles.. (DOE HET GRONDIG)
Indien goed en juist is dan pas betalen aan de postbode of postkantoor.
<knip>


Ik dacht altijd dat je het pakketje pas kreeg nadat je had betaald, dus je krijgt het ook niet om het eerst te inspecteren zonder te betalen.

Dit is juist of je moet de postbode persoonlijk kennen :P

:?:

peter hamers
04-08-2004, 00:24
helaas had je niet eerst dit forum doorgelezen zoals ik... :cry:

Ik heb de RX-V450 nu bij thuisbios.TQS besteld (zie boven) en dat kan ik je wel aanraden, want het is echt een duidelijke site met duidelijke voorwaarden enzo, bovendien hebben ze ook een winkel en ook een voorraad. Deze Yamaha was dan ook gewoon op voorraad en nadat ik betaald had kreeg ik meteen een mailtje dat hij verstuurd is en dat ik hem maandag kan verwachten.

kijk, zo kan het dus ook :D

Ja dat zag ik je kunt het zelfs gewoon afhalen dus dat doe ik ook als ik mijn geld van die kl...klappers terug heb.

Martin Stanneveld
04-08-2004, 00:55
sorry to post in English but I don't write Dutch (I can read it a bit). Just wanted to add my story to the pile. I ordered an Electrocompaniet DAC the 1st of July, so a bit more than one month ago. I (foolishly?) paid over 1300 Euros with a bank transfer and since then the people at hifikrapper told me already four times that "next week we will receive a delivery of products so hopefully yours will be there." the third time I called was one week ago and they told me that the item I ordered was a very exclusive one and therefore it takes longer. it's only then that I discovered this (and other) forums with so many people complaining about that shop. The latest thing they told me on the phone last week is not to worry and to be patient 2 more weeks because they are 100% sure that my DAC will be delivered at my home by that time (which will be the 12th of August).
Has anybody in this forum finally received their order? or has anybody got the same "100% sure" answer from them and then not received anything?
I sent them an email saying that if by August 12th I haven't received anything I would immediately cancel my order and if I wouldn't get my money back in the next 5 working days I would file a lawsuit against them through my lawyer, contact the consumer association, denounce them in every Dutch audio/video forum on the internet and denounce them to Durob Audio, the official Eurocompaniet distributor in Holland, since obviously HiFiKrapper is not an authoirized dealer.

Do you think it's even worth waiting till August 12th? I wonder if I should give them that one more chance or cancel my order immediately.

could you please post all the AV forum you know, and all the cost comparison/shopping sites where Hifiklapper is mentioned so I can denounce them if I don't get my money back?Any other tip would be appreciated. Maybe there's a way for all the ripped off customers to file a group lawsuit through the same lawyer?
let me know.
thanks a lot. and again, sorry for the English!


Luca

Hello,

That really sucks man. 1300 euro's is a hell of a lot of money. The best thing you can do is wait until august the twelveth and if you don't get your stuff you must kick some stupid m*therf*cking sons of biatches butt (sorry for that :wink: )

Let us know if you get it or not
Good luck

sealteam
04-08-2004, 16:29
<knip>
Tip
Als je via rembours betaalt
Ga dan als eerst volg.

Als je het pakket ziet niet meteen betalen altijd eerst een pakje open maken en kijk of die artikel goed is en controleer alles.. (DOE HET GRONDIG)
Indien goed en juist is dan pas betalen aan de postbode of postkantoor.
<knip>


Ik dacht altijd dat je het pakketje pas kreeg nadat je had betaald, dus je krijgt het ook niet om het eerst te inspecteren zonder te betalen.

Dit is juist of je moet de postbode persoonlijk kennen :P

:?:

Yep goed geraden dat bedoel ik nou.
Heb een vaste dichtbijzijnde postkantoor en dat moeten jullie ook doen.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

sealteam
04-08-2004, 16:35
<knip>
Tip
Als je via rembours betaalt
Ga dan als eerst volg.

Als je het pakket ziet niet meteen betalen altijd eerst een pakje open maken en kijk of die artikel goed is en controleer alles.. (DOE HET GRONDIG)
Indien goed en juist is dan pas betalen aan de postbode of postkantoor.
<knip>


Ik dacht altijd dat je het pakketje pas kreeg nadat je had betaald, dus je krijgt het ook niet om het eerst te inspecteren zonder te betalen.

:?:
Als je een vaste postkantoor heb in de buurt en die ken je te goed dan is het mogelijk om eerst te controleren en dan pas betalen.
Dit geld voor iedereen.
Zo niet verzin dan een glade babbel om in aanmerking om het pakketje goed te kontroleren.
Vaak werkt het wel hoor als je zelf maar slim bent.
Dus altijd eerst controleren en dan pas betalen.
Dat luk je zelf wel hoor. :)

peter hamers
05-08-2004, 10:43
Mensen ,reacties kunnen ook naar deze site:
http://www.opgelicht.nl/

Cor van S.
05-08-2004, 14:18
Even update van mijn kant

Twee dagen na mijn mail naar hear.nl stond het geld op mijn rekening.

Bij een vriend idemt dito alleen hadden ze bij hem € 100,-- te weinig gestort alleen stond dit er één dag er na wel op

Dus met ze alleen naar hear.nl mailen lijkt me.

Titus
06-08-2004, 13:46
hey,

i can tell you that it's absolutely useless to wait another 2 weeks, 2 days or even 2 hours...start writing your 'aangetekende brief' (= special letter which needs to be signed for by the recipient, so you know that they have accepted and therefor read it) and state that you cancel your order and demand your money back within 3 weeks.

i myself have done it yesterday after waiting in vain for 3 months for these f****ers to deliver. they can't and they won't, the only thing they can deliver is new excuses why they can't.

hanser
06-08-2004, 14:37
sorry to post in English but I don't write Dutch (I can read it a bit). Just wanted to add my story to the pile. I ordered an Electrocompaniet DAC the 1st of July, so a bit more than one month ago. I (foolishly?) paid over 1300 Euros with a bank transfer and since then the people at hifikrapper told me already four times that "next week we will receive a delivery of products so hopefully yours will be there." the third time I called was one week ago and they told me that the item I ordered was a very exclusive one and therefore it takes longer. it's only then that I discovered this (and other) forums with so many people complaining about that shop. The latest thing they told me on the phone last week is not to worry and to be patient 2 more weeks because they are 100% sure that my DAC will be delivered at my home by that time (which will be the 12th of August).
Has anybody in this forum finally received their order? or has anybody got the same "100% sure" answer from them and then not received anything?
I sent them an email saying that if by August 12th I haven't received anything I would immediately cancel my order and if I wouldn't get my money back in the next 5 working days I would file a lawsuit against them through my lawyer, contact the consumer association, denounce them in every Dutch audio/video forum on the internet and denounce them to Durob Audio, the official Eurocompaniet distributor in Holland, since obviously HiFiKrapper is not an authoirized dealer.

Do you think it's even worth waiting till August 12th? I wonder if I should give them that one more chance or cancel my order immediately.

could you please post all the AV forum you know, and all the cost comparison/shopping sites where Hifiklapper is mentioned so I can denounce them if I don't get my money back?Any other tip would be appreciated. Maybe there's a way for all the ripped off customers to file a group lawsuit through the same lawyer?
let me know.
thanks a lot. and again, sorry for the English!


Luca

Please let me also add in English my two cents, since I am German and do not speak Dutch. Luca, I am in a very similar situation to you. I ordered a REL STrata from Hifiklapper in January. On lots of mails from me I only got replies like "We hope to get it next week". Once somebody called and said, he was sorry for the delay, but there were unexpected demands on the product, etc.. Finally I canceled the order End of June, after 6 months. Hifiklapper acknowlegded it on 7th of july. But the prepaid money they have kept until now. I have warned them in mail and in letter that I will use legal means. Today I called the Amtsgericht (which is in Germany the place to lodge complaints like that) and I will proceed to sent them an official document. In the end this will cost them additional money for the translation of the document etc. I hope they will realize this and pay me my 1074 Euro back. Obviously I was naive to prepay to a bank account, but I will do everything not only to get my money back but also to try to stop them from their practice. I am not willing to accept this.
I am grateful for any further suggestion how to proceed best. Does it make sense to call them? They charge a lot for their hotline.

Hartwig

peter hamers
06-08-2004, 21:11
sorry to post in English but I don't write Dutch (I can read it a bit). Just wanted to add my story to the pile. I ordered an Electrocompaniet DAC the 1st of July, so a bit more than one month ago. I (foolishly?) paid over 1300 Euros with a bank transfer and since then the people at hifikrapper told me already four times that "next week we will receive a delivery of products so hopefully yours will be there." the third time I called was one week ago and they told me that the item I ordered was a very exclusive one and therefore it takes longer. it's only then that I discovered this (and other) forums with so many people complaining about that shop. The latest thing they told me on the phone last week is not to worry and to be patient 2 more weeks because they are 100% sure that my DAC will be delivered at my home by that time (which will be the 12th of August).
Has anybody in this forum finally received their order? or has anybody got the same "100% sure" answer from them and then not received anything?
I sent them an email saying that if by August 12th I haven't received anything I would immediately cancel my order and if I wouldn't get my money back in the next 5 working days I would file a lawsuit against them through my lawyer, contact the consumer association, denounce them in every Dutch audio/video forum on the internet and denounce them to Durob Audio, the official Eurocompaniet distributor in Holland, since obviously HiFiKrapper is not an authoirized dealer.

Do you think it's even worth waiting till August 12th? I wonder if I should give them that one more chance or cancel my order immediately.

could you please post all the AV forum you know, and all the cost comparison/shopping sites where Hifiklapper is mentioned so I can denounce them if I don't get my money back?Any other tip would be appreciated. Maybe there's a way for all the ripped off customers to file a group lawsuit through the same lawyer?
let me know.
thanks a lot. and again, sorry for the English!


Luca

Please let me also add in English my two cents, since I am German and do not speak Dutch. Luca, I am in a very similar situation to you. I ordered a REL STrata from Hifiklapper in January. On lots of mails from me I only got replies like "We hope to get it next week". Once somebody called and said, he was sorry for the delay, but there were unexpected demands on the product, etc.. Finally I canceled the order End of June, after 6 months. Hifiklapper acknowlegded it on 7th of july. But the prepaid money they have kept until now. I have warned them in mail and in letter that I will use legal means. Today I called the Amtsgericht (which is in Germany the place to lodge complaints like that) and I will proceed to sent them an official document. In the end this will cost them additional money for the translation of the document etc. I hope they will realize this and pay me my 1074 Euro back. Obviously I was naive to prepay to a bank account, but I will do everything not only to get my money back but also to try to stop them from their practice. I am not willing to accept this.
I am grateful for any further suggestion how to proceed best. Does it make sense to call them? They charge a lot for their hotline.

Hartwig
mobile : +31 (0)6 - 233 141 09
shop : +31 (0)320 - 224 811

hifiklapper
07-08-2004, 10:27
Beste Forumbezoekers,

Hiet is ons niet ontgaan dat er behoorlijk tumult is ontstaan rond " De HIFIKLAPPER" .
Vanaf volgende week zullen er concrete oplossingen komen voor iedereen die problemen heeft met De HIFIKLAPPER.
Er zullen geen "gedupeerden" zijn!
Alles zal correct en fatsoenlijk opgelost worden.

In de loop van de volgende week zullen wij een uitgebreide reactie geven.

Met vriendelijke groet,

De HIFIKLAPPER

hanser
07-08-2004, 11:25
Peter,

thanks for the phone number, I will try it.

Hifiklapper,

despite my lack of Dutch knowlegde I think I understand that you will try to rectify any problems in the next week. Ok, I give you that much, but in parallel I will proceed to prepare legal approaches which will come into effect if I don´t get my money back really soon.

Hartwig Hanser

peter hamers
07-08-2004, 12:45
Peter,

thanks for the phone number, I will try it.

Hifiklapper,

despite my lack of Dutch knowlegde I think I understand that you will try to rectify any problems in the next week. Ok, I give you that much, but in parallel I will proceed to prepare legal approaches which will come into effect if I don´t get my money back really soon.

Hartwig Hanser
They will give a reaction next week everthing wil be rectified they say!!!!!
we will see 8)

marksmit
07-08-2004, 15:28
Vanaf volgende week zullen er concrete oplossingen komen voor iedereen die problemen heeft met De HIFIKLAPPER.
Sorry, maar ik vind dit wel weer heel typisch: "vanaf volgende week". Over tien jaar valt daar dus ook onder.

Er zullen geen "gedupeerden" zijn!
Alles zal correct en fatsoenlijk opgelost worden.
Sorry, maar er zijn NU al gedupeerden. Zelfs als iedereen vandaag zijn geld nog terug zou krijgen heeft dat heel veel mensen behoorlijk wat tijd, ergernis, ellende en geld gekost. Veel mensen zitten al met advocaten om de tafel en hebben hun vakantie zien mislopen hierdoor, hoe wil je dat nog correct en fatsoenlijk oplossen?

In de loop van de volgende week zullen wij een uitgebreide reactie geven.
Ben benieuwd of dat gaat gebeuren.

peter hamers
07-08-2004, 18:44
Vanaf volgende week zullen er concrete oplossingen komen voor iedereen die problemen heeft met De HIFIKLAPPER.
Sorry, maar ik vind dit wel weer heel typisch: "vanaf volgende week". Over tien jaar valt daar dus ook onder.

Er zullen geen "gedupeerden" zijn!
Alles zal correct en fatsoenlijk opgelost worden.
Sorry, maar er zijn NU al gedupeerden. Zelfs als iedereen vandaag zijn geld nog terug zou krijgen heeft dat heel veel mensen behoorlijk wat tijd, ergernis, ellende en geld gekost. Veel mensen zitten al met advocaten om de tafel en hebben hun vakantie zien mislopen hierdoor, hoe wil je dat nog correct en fatsoenlijk oplossen?

In de loop van de volgende week zullen wij een uitgebreide reactie geven.
Ben benieuwd of dat gaat gebeuren.
Ja dat klopt ,kijken wat er uitkomt we houden de vinger aan de pols en laten ons zeker niet afschepen met vage beloftes..

Guest_05
08-08-2004, 15:08
zien is geloven / seeing is believing

ylichtenberg
09-08-2004, 09:29
Beste Forumbezoekers,

Hiet is ons niet ontgaan dat er behoorlijk tumult is ontstaan rond " De HIFIKLAPPER" .
Vanaf volgende week zullen er concrete oplossingen komen voor iedereen die problemen heeft met De HIFIKLAPPER.
Er zullen geen "gedupeerden" zijn!
Alles zal correct en fatsoenlijk opgelost worden.

In de loop van de volgende week zullen wij een uitgebreide reactie geven.

Met vriendelijke groet,

De HIFIKLAPPER



Wat een belachelijke reactie. Dit soort berichten krijg ik al maanden in mijn mailbox.
'volgende week maken we het over'
'einde van de week staat uw geld op uw rekening'
'we gaan het voor u nakijken'
etc etc etc

ALLEMAAL SMOEZEN!!! Ik kan met niet voorstellen dat ik mijn geld ooit nog terugkrijg. NEE, ZELFS ZO'N REACTIE GEEFT ME GEEN HOOP!!!!!

swelke
09-08-2004, 16:23
Goe zien he gasten volgende week is de zaak failliet verklaard en starten ze op onder een nieuwe naam.

Dan kunnen we allemaal fluiten naar ons geld en de stukken die we nog moeten krijgen.

Rotwang
09-08-2004, 17:13
Misschien moeten jullie hem maar eens een hifi-KLAPPER gaan geven. Er worden mensen om al veel minder hartig toegesproken denk ik dan maar..

peter hamers
10-08-2004, 08:40
Goe zien he gasten volgende week is de zaak failliet verklaard en starten ze op onder een nieuwe naam.

Dan kunnen we allemaal fluiten naar ons geld en de stukken die we nog moeten krijgen.
Het lijkt er wel op :evil:
Misschien moeten we een reis naar Lelystad organiseren. :P

Guest_05
10-08-2004, 09:29
Zolang je met genoeg mensen zou gaan, zou het effect kunnen hebben denk ik. :-)

marksmit
10-08-2004, 12:20
Ik kreeg net een mailtje dat ze zouden hebben betaald... Nog meer gelukkigen?

Guest_05
10-08-2004, 12:22
Heb je het via het internet nagekeken of op je afschrift of het daadwerkelijk op je rekening staat??? Ik zou namelijk het altijd eerst willen zien, dan geloof ik het, als ik al die verhalen zo hoor van HifiKlapper. :-(

Albert Kostwinder
10-08-2004, 13:06
Moraal van het verhaal:

Goedkoop is zoals zo vaak toch weer duurkoop. betaal nooit vooruit! heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit gaan doen!. Koop voortaan voor iets meer bij een erkende zaak met service. Welliswaar is dat iets duurder maar het ontbreken van ergenissen als bij Hifiklapper is het geld dubbel en dwars waard. :wink:

@Hifiklapper: Met deze houding doet u uzelf natuurlijk de das om! U had gelijk snel en adequaat op uw leveringsproblemen moeten inspringen. U had uw klanten een mail moeten sturen met duidelijke uitleg van u te nemen stappen en hen de keuze moeten laten om, 1: te wachten tot u alle zaken weer op orde heeft of, 2: Eerst het geld retourneren zodat de klant zelf kan bepalen, wachten of elders kopen, hoe zuur dat ook voor u zou zijn geweest.

Als u gelijk open boek had gespeelt zou dat wellicht de schade tot een minimum beperkt hebben, maar doordat u zich bent gaan verschuilen achter vage mails zijn potentionele kopers van onder andere deze site, alsmede uw huidige klanten die door uw handelen in diskrediet zijn gebracht, niet meer in uw onderneming geinteresseerd. Jammer, een gemiste kans! :?

peter hamers
10-08-2004, 13:13
Rekening 2x gecheckt niet te geloven het is teruggestort....
Heeft me veel ergernis en uiteindelijk geld gekost :aangetekende brief ,rentederving maar wel verlost van HiFiklapper.
We wachten nog op een verklaring.
Hopelijk gaat u uw zaken anders regelen in de toekomst want mensen pikken dit niet op deze manier.
Eenieder is gewaarschuwd lijkt me.

Albert Kostwinder
10-08-2004, 13:15
Rekening 2x gechekt niet te geloven het is teruggestort....

Dat is een hele opluchting lijkt mij!? :wink:

Guest_05
10-08-2004, 13:23
Peter, gefeliciteerd! :-) Nu de anderen nog.

peter hamers
10-08-2004, 13:44
Peter, gefeliciteerd! :-) Nu de anderen nog.

Bedankt ik hoop dat de rest ook iets laat horen als ze hun spul of geld hebben ontvangen!!

Marco van Knotsenburg
10-08-2004, 13:45
Gefeliciteerd! :o

Wellicht kan de rest ook ff laten weten of ze het geld hebben teruggekregen?

ylichtenberg
10-08-2004, 14:20
Gefeliciteerd! :o

Wellicht kan de rest ook ff laten weten of ze het geld hebben teruggekregen?

Ik heb wél een mail gehad dat de order geannuleerd én gecrediteerd is, maar het geld staat nog niet op mijn rekening. Maar het geeft weer wat hoop, vooral nu ik lees dat anderen ook echt hun geld terug hebben gekregen.

InSomNiaC
10-08-2004, 14:30
Ik zit dan niet in het hifiklapper ship, maar voordat er allerlei speculatie's de ronde gaan doen over fallissement etc. Misschien toch nog even de reactie afwachten van hifiklapper? De meeste wachten al een half jaar, dan kan dat weekje er toch nog wel bij ;)

peter hamers
10-08-2004, 14:34
Ik zit dan niet in het hifiklapper ship, maar voordat er allerlei speculatie's de ronde gaan doen over fallissement etc. Misschien toch nog even de reactie afwachten van hifiklapper? De meeste wachten al een half jaar, dan kan dat weekje er toch nog wel bij ;)

Dat is zo'n beetje het handelsmerk geworden: nog een weekje wachten :lol:

peter hamers
10-08-2004, 14:58
Moraal van het verhaal:

Goedkoop is zoals zo vaak toch weer duurkoop. betaal nooit vooruit! heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit gaan doen!. Koop voortaan voor iets meer bij een erkende zaak met service. Welliswaar is dat iets duurder maar het ontbreken van ergenissen als bij Hifiklapper is het geld dubbel en dwars waard. :wink:



Daarmee doet u de meerderheid van de zaken die wel van goede wil zijn te kort lijkt me.
Ik heb veel op het net gekocht onder dezelfde voorwaarden en ging altijd goed.
En nu ging het fout ,dat kan (ga ook niet met openbaar vervoer omdat er nu eenmaal veel auto ongelukken gebeuren :shock: )
Ik zal me voortaan nog beter orienteren en de voorwaarden goed doorlezen.
Forums als deze zijn er niet voor niks dat is gebleken dus ook iets om mee te nemen in een beslissing wel of niet kopen op het net.

scorpion69
10-08-2004, 16:38
Ik heb wél een mail gehad dat de order geannuleerd én gecrediteerd is, maar het geld staat nog niet op mijn rekening. Maar het geeft weer wat hoop, vooral nu ik lees dat anderen ook echt hun geld terug hebben gekregen.

Ik heb een tijdje terug ook zo'n mailtje gehad en toen stond het geld inderdaad een paar dagen later op mijn rekening.

swelke
10-08-2004, 17:27
Waaw proficiat alvast. :o

Hopelijk krijg ik mijn YAMAHA SUBWOOFER ook nog terug die in reparatie stond. :(

Guest_05
10-08-2004, 19:10
Peter:
Daar sluit ik me bij aan. Ook ik koop heel veel dingen via het internet, dat varieert van reizen, tot dvd's, computers, onderdelen, autoonderdelen etc etc. En eigenlijk nooit gezanik mee. Maar je wordt wel steeds voorzichtiger als je dit soort verhalen hoort, zoals van HifiKlapper en zo.
Even duimen dat de rest van de personen die nog geld of goederen van ze terug zou krijgen dit ook krijgen. :-)

Rotwang
10-08-2004, 21:27
Bij mij hangt mede af van de groote van het bedrag. Tien Euro, tja daar lig je minder wakker van dan honderden euro's.

Ebay met hoge bedragen nimmer problemen gehad. Kreeg laatst zelfs een dvd eerder opgestuurd dan ik betaald had.

:)

peter hamers
10-08-2004, 21:46
Bij mij hangt mede af van de grootte van het bedrag. Tien Euro, tja daar lig je minder wakker van dan honderden euro's.

Ebay met hoge bedragen nimmer problemen gehad. Kreeg laatst zelfs een dvd eerder opgestuurd dan ik betaald had.

:)
ja zie je dat kan ook ik zal zeker blijven kopen via internet ondanks deze slechte ervaring

bricktop
11-08-2004, 12:18
Een positief puntje van mijn kant: ik heb mijn geld inmiddels daadwerkelijk terug ontvangen.

Ik ga Hifiklapper niet de hemel in prijzen, ze hebben verschrikkelijk slechte service verleend (ik heb een half jaar in de clinch gelegen met de medewerkers daar) en ik raad iedereen af om er iets te bestellen en vooraf te betalen.

Oplichters zijn het echter niet, en zeker de eigenaar van de zaak heeft beslist de bedoeling om alle problemen echt op te lossen. Als je toch van de goede prijzen aldaar gebruik wil maken kun je misschien terecht bij de winkel, Organized Electronics, waar sommige producten voor dezelfde prijs verkrijgbaar zijn, maar dan zónder vooraf te betalen.

scorpion69
11-08-2004, 13:03
Oplichters zijn het echter niet, en zeker de eigenaar van de zaak heeft beslist de bedoeling om alle problemen echt op te lossen.

Sorry maar daar ben ik het dus echt niet mee eens met die goeie bedoelingen. Ik ben echt schandalig behandeld gewoon, kreeg geen reacties op mijn mailtjes als ik informeerde waar mijn geld bleef, en ze namen niet op als ik belde en reageerde ook niet op het antwoordapparaat wat ik ingesproken heb. Verder ben ik maanden aan het lijntje gehouden, om nog maar niet te spreken wat ik heb moeten doen om mijn geld terug te krijgen. Sorry maar dan moet je niet bij mij aankomen met de melding van "de eigenaar heeft beslist de bedoeling om alle problemen op te lossen." :evil: Daar is in mijn geval NIETS van gebleken.

bricktop
11-08-2004, 13:29
Omdat je niet met de eigenaar te maken had.

Hij doet Organized Electronic, en iemand anders deed de internetwinkel voor hem. Daar ligt hij mee in de clinch, omdat die zijn taak niet naar behoren deed.

De service die ze hebben geboden is schandalig, mee eens; maar oplichters kan ik ze niet meer noemen.

scorpion69
11-08-2004, 14:30
Omdat je niet met de eigenaar te maken had.

Hij doet Organized Electronic, en iemand anders deed de internetwinkel voor hem. Daar ligt hij mee in de clinch, omdat die zijn taak niet naar behoren deed.

De service die ze hebben geboden is schandalig, mee eens; maar oplichters kan ik ze niet meer noemen.

Hijs de eigenaar dus eindverantwoordelijk voor alle zaken. Ook al heeft hij iemand onder zich die zich voor hem bekommert om Hifiklapper. Als eigenaar mag je toch verwachten dat hij de boel in de gaten houdt en meteen bijstuurt als het fout (dreigt) te gaan. Dat heeft ie duidelijk nagelaten, anders was het nooit zover gekomen.

Verder blijf ik het oplichters vinden. Mensen die pas na bemiddeling van Kieskeurig hetzij Hear.nl of een advocaat hun geld pas terugkrijgen.. Schandalig gewoon!

bricktop
11-08-2004, 15:15
Dat is het verwijt dat je hem kunt maken, dat hij er geen controle over heeft gehad.

Anyway, ik wilde gewoon kwijt dat ik mijn geld terugheb en dat er dus wel degelijk hoop is met zijn laatste belofte dat er concrete oplossingen komen.

Guest_05
11-08-2004, 15:47
Als iedereen die z;n geld nu uiteindelijk terugkrijgt even een berichtje post hier. Misschien kan het cijfer voor HifiKlapper dan van -10 naar een 0 gaan. Maar veel hoger vind ik ze niet waard als ik dit alles lees. :-(

ylichtenberg
11-08-2004, 15:54
Wat een opluchting: ik heb inderdaad mijn geld teruggestort gekregen. Daarmee komt een einde aan een half jaar gedonder met de Hifiklapper. En dan heb ik het niet eens over de stress en de financiële problemen die het me heeft opgeleverd.

Hifiklapper / Organized Electronics een oplichter? Nee, dat blijkt niet zo te zijn. Ik heb immers mijn geld teruggekregen. Maar verder heb ik geen goed woord over voor de manier waarop het bedrijf het afgelopen half jaar met mij en vele andere gedupeerden is omgegaan. Telkens weer werd beloofd het geld terug te storten. Op een gegeven moment kreeg ik zelfs de mededeling 'dat met zekerheid het volgende week overgemaakt zou worden', een mededeling van inmiddels twee maanden geleden. Deze manier van handelen was ronduit schandalig. Nooit, maar dan ook nooit werd eerlijk gezegd wat er aan de hand was. Het ware verhaal zal wel een treurig verhaal zijn voor de ondernemer, maar het is te gek voor woorden dat je als klant zo achter je geld aan moet gaan. Ik had een overeenkomst met de Hifiklapper. Wat er verder intern allemaal aan de hand was bij dat bedrijf, had ik als klant niets mee te maken.

Tot slot nog een advies aan de eigenaar van de Hifiklapper: stop met die zaak. De negatieve berichten in het forums als dit, zullen altijd blijven staan. En terecht, want niemand kan garanderen dat -nu blijkbaar alles is terugbetaald- dit nooit meer zal gebeuren. Bovendien is maar wat duidelijk geworden op welke manier de Hifiklapper geen openheid van zaken heeft gegeven.

Hoe dan ook, het is gewoon heel gevaarlijk om 100 procent aan te betalen, zeker bij grote bedragen. Ik heb mijn lesje nu wel geleerd.

scorpion69
11-08-2004, 16:45
Omdat je niet met de eigenaar te maken had.

Hij doet Organized Electronic, en iemand anders deed de internetwinkel voor hem. Daar ligt hij mee in de clinch, omdat die zijn taak niet naar behoren deed.

De service die ze hebben geboden is schandalig, mee eens; maar oplichters kan ik ze niet meer noemen.

Allemaal goed en wel maar Hifiklapper heeft al tig x de mensen zand in hun ogen gestrooid met hun leugens. Waarom schijn je er zo zeker van te zijn dat niet niet 1 van de vele leugens is die ze al verspreid hebben?

mexicano
11-08-2004, 19:30
In mijn ogen zijn het nog steeds oplichters, ik moet mijn geld nog terug krijgen en het lijkt erop dat alleen diegenen die er veel moeite voor doen of veel stennis schoppen hun geld terug zien...

peter hamers
12-08-2004, 01:31
Hifiklapper oplichters?dacht eerst van wel.
Dat geld zie je niet meer terug dacht ik lange tijd.
In mijn geval dus geen oplichters!Maar wat dan wel?
Nieuw concept van zaken doen misschien? Als dat zo is dan zeg ik stop er maar mee want mensen pikken dit niet ,m.a.w. Ik heb geen flauw idee wat ze eraan gehad hebben..
Nog geen reactie van de eigenaar en iedereen heeft zo zijn eigen theorieen.Ik ben het met scorpion69 eens dat de eigenaar hoofdverantwoordelijk blijft ook al heeft hij de leiding van die webshop aan iemand anders gegeven.
Het is zijn naam die besmeurd wordt en het is hij die op de blaren moet zitten nu.
Hij had een goede naam opgebouwd met organized electronics heb ik begrepen van diverse forumbezoekers ,nou die is nu helemaal weg.
Onbegrijpelijk dat er niet meteen is ingegrepen na de eerste berichten hier en het gesprek met kieskeurig waar ze uiteindelijk van de site verwijderd werden.
Er waren leveringsproblemen?Voor mijn receiver gold dat zeker niet die was gewoon uit voorraad leverbaar was niet eens een exotisch merk(Yamaha).
Helaas aanbevelen kan ik deze webshop aan niemand dus dat doe ik dan ook niet.
Het is van de zotte dat je kosten moet maken om je eigen geld terug te krijgen wat maandenlang op rekening van hifiklapper heeft gestaan en waar jezelf profijt van had kunnen hebben.Ze hebben weliswaar het bedrag wat betaald was teruggestort maar de rest niet om over alle stress en onzekerheid die er ook nog bij kwam maar te zwijgen.
Nee meneer Drees dit verdient geen schoonheidsprijs ondanks dat u alsnog na lang zeuren van iedereen overstag bent gegaan iets waartoe u wettelijk verplicht bent.
Dit had nooit zolang mogen slepen ,ik ben benieuwd wat u er aan gaat doen om dit in de toekomst te vermijden.
Ik heb geen verstand van zakendoen maar als ik u was zou ik nog eens naar de voorwaarden kijken en die aanpassen want de klant komt er maar bekaaid vanaf en die is nog altijd koning ook in deze tijden zeker met de moordende concurrentie hier op het internet waar iedereen die zich de juiste papiertjes verschaft zomaar een webshop kan beginnen.
Ik wens u sterkte en vooral veel wijsheid in de toekomst u zult het nodig hebben..

InSomNiaC
12-08-2004, 11:19
Beste Forumbezoekers,
knip

In de loop van de volgende week zullen wij een uitgebreide reactie geven.

Met vriendelijke groet,

De HIFIKLAPPER

Nog twee dagen te gaan. :? :roll:

marksmit
12-08-2004, 13:42
Ik heb vandaag ook mijn geld teruggekregen. Daar ben ik natuurlijk blij mee. Maar het feit blijft staan dat Hifiklapper maandenlang een groot aantal mensen een groot geldbedrag wedderrechtelijk heeft onthouden en lukraak beloftes gedaan die nooit zijn nagekomen.

Het concept van hun webwinkel was (is?) als volgt: adverteren met lage prijzen, niets op voorraad hebben. Vervolgens als er een bestelling komt de klant vooruit laten betalen, eens in de week met een busje naar een louche Duitse groothandelaar rijden, daar alle cash achterlaten en hopen dat-ie de spullen gaat leveren. Zoja, dan gaat het goed en weet de klant niet hoe ermee omgesprongen is (en dat is dan ook niet echt relevant). Als het niet goed gaat lekker niks zeggen tegen de klant, en wachten tot-ie moeilijk gaat doen. Dan de klant maandenlang aan het lijntje houden met beloftes dat zijn bestelling volgende week geleverd gaat worden. Maar als er na een aantal maanden weer met een leeg busje teruggereden wordt naar Lelystad, dan wordt het de klant te gortig en probeert-ie van zijn bestelling af te komen. Dat maak je zo moeilijk mogelijk. Dan begint het wachten op de terugbetaling. Dat kun je ook weer een aantal maanden rekken, en als de klant komt aangetekende brieven en deurwaarders, dan doe je gewoon niks, want alleen een rechter kan hiertegen optreden.

Bij het opzetten van dit concept moet het duidelijk zijn geweest dat dit de consequenties waren. Ik vind het dan ook nogal hypocriet van meneer Wim Drees om zich te verschuilen achter zijn werknemers.

scorpion69
12-08-2004, 14:22
Bij het opzetten van dit concept moet het duidelijk zijn geweest dat dit de consequenties waren. Ik vind het dan ook nogal hypocriet van meneer Wim Drees om zich te verschuilen achter zijn werknemers.

Ik ben het helemaal met je eens.

Titus
12-08-2004, 14:41
ook ik heb nadat ik een aangetekende brief heb verstuurd (uiterst lullig van de hifi***ters om daar na 3 maanden liegen nog steeds op te staan overigens) een email gekregen dat mijn order geanulleerd is, maar geen melding van creditatie etc.
op mijn mail met de vraag wanneer mijn geld terug gestort wordt heb ik geen antwoord gekregen.

kortom, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, en het blijven beunhazen.

Supercharger
12-08-2004, 16:03
Ik ben ziek van die gasten en wil komende week verhaal halen aldaar met een groep jongens - wie gaat er mee?

snel
12-08-2004, 16:36
Ik ben ook opgelicht door Hifiklapper.nl, goederen besteld en vooruit betaald - niets gekregen, ook niet geld terug. Zij verzinnen smoesjes als "administratief achterstand", "medewerker niet aanwezig" of "geld van leverancier nog niet terug". Vaak zijn de berichten ook niet correct gespeld, dus het zijn zeker oplichters, misschien ook buitenlandse mafiosos ?

snel
12-08-2004, 16:43
Ik ben ziek van die gasten en wil komende week verhaal halen aldaar met een groep jongens - wie gaat er mee?


Ik kom zeker langs, wij moeten alleen een dag vastleggen. Als wij het non-violent willen houden kunnen wij misschien ook Tv, kranten, het consumentenbond etc. informeeren, dat zou leuk kunnen worden. Als het een minder aardig actie zou zijn kunnen wij zonder media-bewaking gaan, dan moeten wij wel zon 10 of meer zijn.

bricktop
12-08-2004, 17:30
Als wij het non-violent willen houden kunnen wij misschien ook Tv, kranten, het consumentenbond etc. informeeren, dat zou leuk kunnen worden.
Goed plan.


Als het een minder aardig actie zou zijn kunnen wij zonder media-bewaking gaan, dan moeten wij wel zon 10 of meer zijn.
Slecht plan.

Rotwang
13-08-2004, 10:54
He Brick heb jij soms zelf iets met Klapper te maken?

:lol:

Martin Stanneveld
13-08-2004, 11:03
Misschien staat al het geld op een spaarrekening zodat ze rente kunnen trekken. Tis maar een idee :?

Martin Stanneveld
13-08-2004, 11:07
Ik heb hun trouwens een mailtje gestuurd:

Mijn vraag:

Hallo,

Ik was van plan om iets bij jullie te bestellen maar is dat wel verstandig?

Als ik het volgende topic op dvd.nl doorlees vraag ik mij af of ik niet bedrogen wordt.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=17498&postdays=0&postorder=asc&start=0

Hun antwoord:

Geachte heer Stanneveld,

Helaas is het zo dat er op bepaalde artikelen leverringsproblemen zijn. De klanten zijn hiervan volledig van op de hoogte. Ook zijn er wat kleine achterstanden wat de administratie betreft. Dit is bijna verholpen. Het is alleen jammer dat wij "Nederlanders" altijd vooraan staan als het om negatieve berichtgiving gaat en horen wij nooit wat van positieve leverringen. Tevens ligt dit trouwens 90% positief en 10 % negatief. Alleen maken de 10% een stuk meer lawaai. Tevens is het zou dat ook veel mensen graag willen wachten maar dan ook nog hun kwaad spuwen over de verschillende Forums. De klanten worden echter volledig op de hoogte gehouden over de situatie. Vooraf betaald geld word echter altijd terug betaald anders zouden wij uiteraard nier meer bestaan.

hifiklapper
13-08-2004, 11:18
Geachte Forumbezoekers,

Zoals toegezegd hier een reactie van ons.

De Hifiklapper is door een aantal oorzaken tijdelijk in een vervelende situatie terecht gekomen:

De communicatie tussen leveranciers en ons liet te wensen over ( geen voorraadkoppeling en onduidelijke levering data van backorders).

Overeengekomen was dat voorraad van de producten bij een leverancier zou zijn. Zo zouden wij snel en goedkoop kunnen leveren.
Hier stond tegenover dat wij bestellingen direct zouden betalen.

Na verloop van tijd was er steeds minder op voorraad en begonnen de mensen te annuleren. Vervolgens hebben wij de leverancier verzocht een aantal betalingen terug te storten. Dit heeft in de meeste gevallen veel te lang geduurd.

Eén van onze medewerkers heeft dit slecht gecommuniceerd naar de klanten van de Hifiklapper. Deze persoon is niet meer werkzaam bij de Hifiklapper.


Inmiddels zijn er andere levering condities overeengekomen. De eerste terugbetaling heeft plaats gevonden, en dit is ook direct bij de klanten gecrediteerd. Ook zijn er achterstallige leveringen uitgeleverd. Begin volgende week verwachten wij weer een reeks betalingen en leveringen. Wij zullen er alles aan doen eea zo snel mogelijk af te handelen.

Wij zijn er ons van bewust dat wij veel eerder hadden moeten ingrijpen.

Wij willen de mensen vriendelijk bedanken voor hun geduld. Tevens willen wij iedereen bedanken die ons steunen in deze. Wij betreuren het wel dat de mensen die hun geld allang terug hebben het toch nog over oplichting hebben.

Van “oplichting” is geen sprake, met iedereen wordt alles correct afgehandeld. Jammer genoeg soms te laat.

Organized Electronics en de Hifiklapper zijn intern gescheiden.
Wij verzoeken iedereen dan ook zaken van de Hifiklapper met de medewerkers van de Hifiklapper af te handelen.

De hifiklapper zal blijven bestaan alleen met een ander beleid.
En er zal meer controle in de toekomst zijn.

De Hifiklapper

snel
13-08-2004, 11:22
Helaas klopt hun verhaal niet. Ik heb zelf niet mijn geld terug gekregen en zij verzinnen steeds nieuwe excuses. Deze excuses zijn dan ook niet relevant volgens nederlandse wetgeving. B.v. "zodra wij het geld van de groothandel terug krijgen, krijgt u uw geld terug..." Maar, dat is niet relevant in deze zaak. Ik heb geen relatie met een groothandel (en ik denk dat zij het ook niet hebben, dat is maar een slecht excuus), alleen met hun. En, wie geloofd dat zij iemand, een ander bedrijf, vooruit hebben betaald..? Haha, niemand natuurlijk, zo werkt het niet tussen bedrijven.

Andere verhalen zoals "administratief achterstand, medewerker niet aanwezig" maakt het heelemaal duidelijk. Wie iets aan Hifiklapper betaald neemt een groot risiko, misschien is hij of zij zijn geld kwijt. Een proces is inderdaad mogelijk, kost maar tijd en inspanning, maar ik gaa het zelf doen. Eerst een incassobureau op no cure no pay basis inschakelen.

Guest_05
13-08-2004, 11:47
Je zou zowat zeggen dat ze geen kas/voldoende gespekte bankrekening hebben om aan hun verplichtingen richting de klant tegemoet te komen. Je mag toch van een beetje bedrijf verwachten, dat ze genoeg geld hebben. Maar de HifiKlapper dus niet lijkt het. Slechte zaak, en wie is de dupe??? De consument!!!! :-(

snel
13-08-2004, 12:18
Ik heb net een vraag van Hifiklapper gekregen, zij vragen waarom alles anoniem moet zijn... De vraag is getekend ... Hifiklapper. Leuk, he ?

Ik heb nooit iets anders dan anomieme emails van Hifiklapper gekregen, en nu vragen zij dus waarom ik anoniem wil zijn ..? (Ik ben natuurlijk niet anoniem in de rechtstreekse communicatie met Hifiklapper.)

marksmit
13-08-2004, 13:40
Na verloop van tijd was er steeds minder op voorraad en begonnen de mensen te annuleren. Vervolgens hebben wij de leverancier verzocht een aantal betalingen terug te storten. Dit heeft in de meeste gevallen veel te lang geduurd.

Eén van onze medewerkers heeft dit slecht gecommuniceerd naar de klanten van de Hifiklapper. Deze persoon is niet meer werkzaam bij de Hifiklapper.
Kijk, Hifiklapper, daar zit hem nu het probleem: zolang jullie denken dat het legaal is om het terugbetalen van een klant te laten afhangen van het terugbetalen van je eigen leveranciers ben je bezig de zaak te belazeren. Het is dus niet alleen een communicatieprobleem, maar jullie zien niet in dat je stelselmatig de Nederlandse wet overtreedt.

Inmiddels zijn er andere levering condities overeengekomen.
Betekent dat dat in de toekomst bij annulering iedereen meteen zijn geld terugkrijgt?

Wij willen de mensen vriendelijk bedanken voor hun geduld. Tevens willen wij iedereen bedanken die ons steunen in deze. Wij betreuren het wel dat de mensen die hun geld allang terug hebben het toch nog over oplichting hebben.

Van “oplichting” is geen sprake, met iedereen wordt alles correct afgehandeld. Jammer genoeg soms te laat.
Zolang er nog mensen zijn die hun geld niet hebben teruggekregen zal er verdenking blijven.

De hifiklapper zal blijven bestaan alleen met een ander beleid. En er zal meer controle in de toekomst zijn.

De Hifiklapper
Hoe ziet dat beleid er dan uit? Betekent dat dat je niet meer vooruit hoeft te betalen? Dat zou wel een goede zet zijn om het beschadigde vertrouwen van potentiele klanten enigszins te herstellen.

lucyanne
13-08-2004, 14:41
Beste Hifiklapper,

Eerst zien, dan geloven!

Ook ik heb inmiddels te veel loze beloften moeten slikken om nu zomaar dit berichtje voor zoete koek te slikken. Afgelopen week heb ik mijn bestelling (#718) geannuleerd na ruim drie maanden gewacht te hebben op mijn bestelling. Ik heb een mail gekregen met daarin het bericht dat binnen twee weken, maar UITERLIJK binnen een maand mijn geld teruggestort zou worden. Ik wacht af!!!

swelke
13-08-2004, 19:16
Ik heb alvast een aangetekende brief gestuurd.
Heb ondertussen al een mail gekregen dat mijn subwoofer geannuleerd is die in reparatie staat. Dus ik denk dat ik mijn subwoofer niet terug zie maar hopelijk wel mijn geld. Maar ik ben er van overtuigd dat ik dat terug zie
Hopelijk word Hifiklapper wat wijzer na iedereen betaald te hebben.

Guest_05
13-08-2004, 22:45
Ik vrees dat ze er uiteindelijk niet van leren. Ze zien het alsof ze niks fout doen. En alles legaal doen etc. Vandaar dat ze ook niet wijzer hoeven te worden van zichzelf..... triest gewoon

peter hamers
13-08-2004, 23:31
Ik vrees dat ze er uiteindelijk niet van leren. Ze zien het alsof ze niks fout doen. En alles legaal doen etc. Vandaar dat ze ook niet wijzer hoeven te worden van zichzelf..... triest gewoon
Goed gezien ,lees de verklaring van hun nog maar eens goed na.
Er staat niks nieuws in.Heb voor de zekerheid de site gecheckt je dient nog steeds vooruit te betalen en maar hopen dat alles goed gaat.
1 man de laan uit en een betere controle???
De echte problemen worden niet aangepakt.
De voorwaarden moeten compleet op de schop worden genomen want hun prijzen rechtvaardigen dit beleid absoluut niet.
Ze doen hun best maar ik bestel er niks meer dat weet ik wel!

bricktop
14-08-2004, 03:16
[quote]Ze doen hun best maar ik bestel er niks meer dat weet ik wel![quote]
Nice one! ;-)

Ik heb de eigenaar 'in real life' gesproken, en toen had hij het er erover dat de beheerder van de website (lees: degene die Hifiklapper tot voor kort runde) en hijzelf laaiende ruzie hadden.

Waarschijnlijk is het deze persoon die weggebonjourd is, en ik neem aan dat dat de reden is dat de website niet direct is aangepast...

Is maar mijn gokje, ik ben *niet* met Hifiklapper verbonden... :D

Guest_05
14-08-2004, 08:34
Wel, HifiKlapper leest dit forum ook. Dus ook deze thread. Laat ze daar maar eens op reageren. Spijkers met koppen slaan, en ZICHTBARE dingen aanpakken. Dan kunnen wij dat met z;n allen ook zien :-)

marksmit
14-08-2004, 18:43
Ik heb de eigenaar 'in real life' gesproken, en toen had hij het er erover dat de beheerder van de website (lees: degene die Hifiklapper tot voor kort runde) en hijzelf laaiende ruzie hadden.

Waarschijnlijk is het deze persoon die weggebonjourd is, en ik neem aan dat dat de reden is dat de website niet direct is aangepast...
Ik vind het in ieder geval erg zwak dat hij zich verschuilt achter zijn werknemers. Het lijkt er zo op dat hij niet de volle verantwoordelijkheid voor het handelen van zijn bedrijf wenst te nemen.

daankroese
15-08-2004, 08:03
Ook ik ben tot nu toe een 'gedupeerde'. 5 april bestelde ik de yamaha RX-V440. Na een tijd, toen ik het te lang vond duren en wou annuleren hebben ze me nog de 450 aangesmeerd, en dat vond ik toen nog wel oké. Toen dat ook te lang duren heb ik een dringende mail gestuurd dat ik wou annuleren, dit gebeurde dan ook dezelfde dag nog. Maar sindsdien heb ik nog niet mijn geld terug. Heel veel gebeld, gemaild, enz. Aan de telefoon zeiden ze altijd dat het aanstaande vrijdag werd geregeld, en als ik vrijdag belde zouden ze het dezelfde dag nog doen. Ze heeft 2 keer een aparte aantekening gemaakt voor de persoon die het zou regelen. Nou mooi nix dus. Afgelopen week las ik de berichten van hifiklapper en jullie in dit forum, dus ik nog een gebeld. Toen klonk het verhaal een stuk beter. Ze vertelde dat ze de problemen met de leverancier aant oplossen zijn, en dat ik begin volgende week mijn geld terug krijg. Ze heeft zelfs toegezegd dat ze me belt dinsdag. Zover heb ik haar nog nooit gekregen, dus ook na de verhalen in dit forum heb ik er vertrouwen in dat ik ook mijn geld terug zal krijgen. Ik laat het jullie weten!

grtz en de rest ook veel succes!

Daan

bricktop
16-08-2004, 01:50
Het is absurd dat het nodig is, maar een ritje naar Lelystad doet wonderen, echt.

Je moet niet weggaan voor het overgemaakt is. Zoiets is een kwestie van een paar klikken.

swelke
18-08-2004, 16:28
Hallo,

Iedereen heeft zijn geld terug gehad zekers want deze topic ligt hier zowat stil.

Guest_05
18-08-2004, 16:52
Laat iedereen het even melden die z;n geld teruggehad heeft??? Want we zitten nu in de volgende week, en we weten niet of ze nu hun beloftes zijn nagekomen, :-(

ruvo
18-08-2004, 19:30
Misschien dat hij zich nu met de deurwaarders kan bezig houden. In mijn geval heeft hij tot drie maal toe geen reactie gegeven naar de door mij ingeschakelde deurwaarder. Het gevolg is dat hij nu een dagvaarding om voor het Kantongerecht te verschijnen krijgt.

Schadende publiciteit (via Forum's) wegwerken heeft kennerlijk voorrang bij hem.

Guest_05
18-08-2004, 21:35
Kijk, dat zijn de betere acties. De vaart erin. Misschien als er nu een uitspraak gedaan wordt, dat dat ook zou helpen met de andere gedupeerden.

Ruvo:
Zou je ons op de hoogte kunnen houden??? Ik ben zeer benieuwd namelijk hoe de rechter dit ziet.

snel
19-08-2004, 08:46
Aha, interessant nieuws. Ik heb ook contact genomen met een incassobureau, maar ik ben dus in een vroegere phase dan jij, ruvo.

daankroese
19-08-2004, 12:19
Ik had laatst geschreven dat ze me zouden bellen, dit hebben ze gedaan. Echter, nu hebben ze beloofd dat het voor woensdag geregeld is, en dat ze me woensdag weer bellen. Hopen dat ze het niet weer BLIJVEN uitstellen. Maargeod, het feit dat zij mij bellen schept al iets meer vertrouwen.

daankroese
20-08-2004, 09:00
Goed nieuws! Ik heb mijn geld terug!! Ze zouden het voor woensdag hebben geregeld, nu bijna een week eerder krijg ik al het bekende mailtje: "Uw order is geannuleerd en gecrediteerd.". Dat was gister. Ik vanmorgen snel op internetbankieren gekeken en ik had warempel mijn geld terug. Ben er heel blij mee, hoop dat het bij jullie uiteindelijk ook zo zal verlopen. Duidelijk mag zijn voor hifiklapper dat ik _NOOIT_ meer iets bestel bij dit bedrijf.

Groeten en succes allen!

Daan

Guest_05
20-08-2004, 12:39
Weer iemand voorgoed verlost van HifiKlapper gelukkig. Nu de anderen nog....

mexicano
21-08-2004, 08:57
Deze week zullen wij het nog in orde maken.
Wij houden u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Hifiklapper

deze week als mail gehad, en wat denk je, niets meer gehoord en nog geen geld terug, erg triest.

vleppie
21-08-2004, 09:52
Ik zit al weer een maand op mijn centjes te wachten 189 euro,hier word je toch moe van.

Groet Peter.

Marco Visser
22-08-2004, 15:24
Helaas kwam ik te laat achter de negatieve verhalen van Hifiklapper. Ik heb dus ook een en ander besteld. Deze week gaat er een aangetekend schrijven de deur uit waarin ik Hifiklapper in gebreke stel en ze sommeer over te gaan tot levering. Zoniet, dan is koopovereenkomst ontbonden en wil ik binnen een week mijn geld terug hebben op mijn rekening. Ik ga niet lang heen en weer corresponderen, maar schakel direct juridische hulp in.

Mocht ik binnen aankomende week nog mijn goederen ontvangen dan zal ik dat hier laten weten.

bricktop
23-08-2004, 00:18
Helaas kwam ik te laat achter de negatieve verhalen van Hifiklapper. Ik heb dus ook een en ander besteld. Deze week gaat er een aangetekend schrijven de deur uit waarin ik Hifiklapper in gebreke stel en ze sommeer over te gaan tot levering. Zoniet, dan is koopovereenkomst ontbonden en wil ik binnen een week mijn geld terug hebben op mijn rekening. Ik ga niet lang heen en weer corresponderen, maar schakel direct juridische hulp in.

Mocht ik binnen aankomende week nog mijn goederen ontvangen dan zal ik dat hier laten weten.

Dat is dus het ergste; om juridisch ook daadwerkelijk iets te KUNNEN doen ben je verplicht te proberen er met de leverancier zelf uit te komen. Het hoeft overigens niet echt, maar als je de incassokosten op Hifiklapper wil verhalen dan moet je aantonen te hebben geprobeerd het op vriendelijke wijze op te lossen. Succes gewenst!

snel
23-08-2004, 09:10
Ik heb mijn geld eindelijk terug gekregen, bijna 5 maanden naa betaling... Maar zonder rente en de kosten voor aangetekend brief ben ik ook kwijt. Dus, "leskosten" ca. 10 euro. Verbazend is toch dat Hifiklapper/Organized Electronics/Dhr. Drees niet hun goodwil en naam hoger inschat, zij hebben heelwat ervan verloren...

swelke
24-08-2004, 16:21
Ik ging dus vorige week mijn 139€ krijgen maar die is er dus nog niet.

Ik versta het toch niet de mensen zo te blijven beliegen je moet maar durven. Ze hebben gewoon geen enkel respect voor hun klanten.

Ze gingen vorige week alle problemen oplossen.
Wat gaan ze doen met de buitenlandse klanten die gewoon laten stikken ja.

peter hamers
24-08-2004, 23:30
Ik heb mijn geld eindelijk terug gekregen, bijna 5 maanden naa betaling... Maar zonder rente en de kosten voor aangetekend brief ben ik ook kwijt. Dus, "leskosten" ca. 10 euro. Verbazend is toch dat Hifiklapper/Organized Electronics/Dhr. Drees niet hun goodwil en naam hoger inschat, zij hebben heelwat ervan verloren...
Tja dat is het leergeld dat ik ook heb betaald heb het wel teruggevorderd maar ze doen alsof hun neus bloed.

Heb mijn receiver bij TQS(met een luisterruimte) gekocht waar ie goedkoper was dus de stelling dat hifi-klapper geen winkel heeft en daardoor op kosten bespaart die aan de klant worden doorgegeven is grote onzin.

Ik heb mijn lesje wel geleerd HiFi-klapper/organized electronics NOOIT meer..

Titus
25-08-2004, 15:26
ik heb, inmiddels 2 weken nadat mijn aangetekende brief door hifiklepperdeklep is ontvangen, en 4 maanden na mijn bestelling, nog steeds mijn geld niet terug...

lucyanne
26-08-2004, 00:40
10 augustus kreeg ik per email bericht dat mijn geld binnen twee weken teruggestort zou worden. Het is nu twee weken verder, maar ik heb mijn geld nog niet terug...

snel
26-08-2004, 09:42
Tja, dan moet je een incassobureau inschakelen, zij doen het op no cure no pay basis, je riskeert wel 15% van het te incasseren bedrag, alhoewel de wet recht geeft op kostenvergoeding. Maar het kan ook zijn dat alleen de "dreiging" dat je een incassobureau wil inschakelen ertoe leidt dat je je geld (sneller) terug krijgt. (Ik denk dat het zo voor mij was.)

swelke
26-08-2004, 16:03
Hallo ,

Gelieve mij te mailen wie zijn geld nog niet gekregen heeft.

Swelke@msn.com

Guest_05
27-08-2004, 15:06
Swelke:
Heb je een manier gevonden???

lucyanne
28-08-2004, 12:34
Vandaag dit mailtje gekregen:

Het commentaar voor uw order is:

Uw order is geannuleerd en gecrediteerd

Uw order is aangepast naar de volgende status.

Volgens mij moet het nu goed komen!

Marco Visser
30-08-2004, 18:51
Ik zou nog laten weten of mijn bestelling binnen is gekomen. Niet dus.
Mijn order is - naar veel bellen, mailen en schriftelijk en aangetekende ingebreke stelling - geannuleerd, maar nog geen geld terug. Inmiddels heb ik mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld.

Guest_05
30-08-2004, 21:14
Ik dacht toch dat voor dit soort winkels/bedrijven het programma opgelicht of andere van dat soort opgericht waren. Maar ik heb niks in deze programma's gehoord over HifiKlapper. Heeft iemand anders ergens iets gelezen, gezien of gehoord???

Titus
31-08-2004, 14:12
LAATSTE HOPELOZE STATUS: 4 maanden na bestelling, en 3 weken and counting na annulering...en geld terug ho maar.
er werd uiteraard ook niet meer op m'n mailtjes gereageerd, dus wederom maar weer gebeld (aan telefoonkosten moeten ze ook flink binnenlopen inmiddels).
daar werd weer de gebruikelijke onschuld en verbazing uitgesproken, en nadat ik hier uitdrukkelijk om gevraagd had werd mij niet alleen telefonisch, maar ook per email bevestigd dat het geld volgende week (= deze week) teruggestort zou worden.
maar da's dus niet gebeurd, en dat gaat niet gebeuren ook denk ik. dus alle mooie praatjes van drees en de zijnen ten spijt blijven het een stelletje oplichters die mensen nog steeds belazeren...

ben inmiddels tot op het bot getergd. ik denk dat ik maar aangifte bij de politie ga doen, of desnoods met een honkbalknuppel richting lelystad.

KOOP NOOIT IETS BIJ HIFIKLAPPER!

Marco Visser
02-09-2004, 14:28
LAATSTE HOPELOZE STATUS: 4 maanden na bestelling, en 3 weken and counting na annulering...en geld terug ho maar.
er werd uiteraard ook niet meer op m'n mailtjes gereageerd, dus wederom maar weer gebeld (aan telefoonkosten moeten ze ook flink binnenlopen inmiddels).
daar werd weer de gebruikelijke onschuld en verbazing uitgesproken, en nadat ik hier uitdrukkelijk om gevraagd had werd mij niet alleen telefonisch, maar ook per email bevestigd dat het geld volgende week (= deze week) teruggestort zou worden.

Bij mij dus hetzelfde verhaal. Geen geld terug. Ook het verhaal - weer - gehoord dat zij eerst hun geld terug moeten krijgen. Wat een gelul.

Als je iets wil hebben kijk dan eens op www.tqs.nl. Daar ga ik nu mijn spullen halen. Niks "problemen met leveren". Gewoon binnen een week in huis.

Enne... Titus. Je kan mijn mailen op marco_visser@msn.com. Kunnen we samen naar Lelystad.

Marco Visser
02-09-2004, 14:35
Lucyanne en anderen, ga je ook mee?

peter hamers
03-09-2004, 10:13
Als je iets wil hebben kijk dan eens op www.tqs.nl. Daar ga ik nu mijn spullen halen. Niks "problemen met leveren". Gewoon binnen een week in huis.

Klopt ,heb ik mijn spul ook gehaald nadat die kloteklappers mijn geld hadden teruggestort.
Kan ik wel aanbevelen prima zaak, kijk ook eens op www.pick2pay.nl
Bij niet direct voorradig zijn van het bestelde krijg je daar gelijk de mogelijkheid om te annuleren (wel zo prettig!!)
Het is niet allemaal kommer en kwel met die webshops alleen jammer dat er een is die de zaak zo moet verzieken.
Mannen succes met het terughalen van wat van jullie is afgepakt.

Guest_05
03-09-2004, 11:08
Pick2pay hoor je meer goede verhalen over. Snelle reacties op email. En tot nu toe goede leveringen. Voor verdere ervaringen kan je altijd effe een pm sturen naar Freno, die doet zaken met hun en is tot nog toe zeer tevreden. :-)

lucyanne
03-09-2004, 13:28
Ik heb mijn geld terug. Jippie!

Ik moet zeggen, zo bar slecht als de service was voor het annuleren, na het annuleren heb ik, zoals door de Hifiklapper beloofd, binnen een maand mijn geld terug op mijn rekening gekregen. Zonder verdere aanmaningen! Misschien dat ze het meenden toen ze zeiden hun leven te beteren. Nochtans zal ik er nooit meer bestellen, maar ja, dat lijkt me wel begrijpelijk.

Guest_05
03-09-2004, 22:53
Ik vind een maand gigantisch lang om geld terug te storten naar klanten. Zeker in de tijd van internetbankieren en zo. :-(

lucyanne
04-09-2004, 00:31
Twee en een halve week gewacht door Hifiklapper, daarna waarschijnlijk nog een weekje opgehouden door de Postbank. Ja, dat kan inderdaad sneller, maar ja, ik verwachtte eigenlijk sowieso mijn geld niet meer terug, dus je hoort me hier ook niet over klagen! :?

Guest_05
04-09-2004, 11:00
Dat is een feit :-). Belangrijkste is dat je je geld terugziet. :-)

Titus
07-09-2004, 14:37
ik heb m'n geld nog steeds niet terug, met daarbij nog steeds de zelfde k*tsmoesjes, dus van leven beteren is geen sprake bij de hifiklepperdeklep. wat een stelletje randdebielen daar.

peter hamers
07-09-2004, 23:56
ik heb m'n geld nog steeds niet terug, met daarbij nog steeds de zelfde k*tsmoesjes, dus van leven beteren is geen sprake bij de hifiklepperdeklep. wat een stelletje randdebielen daar.

Dat wisten we al ,tijd voor een nieuw offensief geloof ik.
Het valt een beetje stil de laatste tijd hier.

Titus
08-09-2004, 16:43
nadat ik de afgelopen week zelf weer meerdere malen contact op heb moeten nemen met de beunhazen uit lelystad omdat ze weer niets van zich lieten horen heb ik nu een prachtig antwoord gekregen; zodra zij restitutie van hun leverancier ontvangen krijg ik mijn geld terug....!

tenminste geen flauwekul excuus meer, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
dit is natuurlijk volkomen onacceptabel en geeft eens te meer aan wat een zootje ongeregeld het zijn.

mexicano
08-09-2004, 20:49
pcies hetzelfde hier. :evil:

Titus
09-09-2004, 12:32
ik heb zojuist aangifte betreffende oplichting gedaan bij de politie.

daar werd mij geadviseerd iedereen die nog steeds gedupeerd is door de lapzwansen uit lelystad ook aangifte te laten doen, zodat er snel een zaak tegen hifiklepperdeklep gemaakt kan worden.

wellicht dat het proces van uiteindelijke terugbetaling hiermee bespoedigd kan worden. op z'n minst resulteert het misschien in het opheffen van de klapper site, zodat onvermoede medelanders ook niet hun zuurverdiende centjes kwijt raken aan de oplichtingsraktijken van de heer drees en zijn discipelen!

DOE DUS ALLEMAAL AANGIFTE BIJ DE POLITIE!!!!
kleine moeite, en het kost niets.

Marco Visser
09-09-2004, 15:24
Op 27 augustus is mij telefonisch medegedeeld dat mijn geld op dinsdag (31-08) of woensdag (01-09) zou worden gecrediteerd.
Dat is nog steeds niet gebeurd. :( Via de email heb ik reeds verschillende malen aangedrongen tot het crediteren van mijn geld.
Het mag allemaal niet helpen. :x
Ik wil niet maanden op mijn geld zitten wachten. Ik wil mijn geld nu terug!

peter hamers
10-09-2004, 12:55
Post van the boss persoonlijk.
Maanden niks gehoord en nu een persoonlijk nootje .... :D
Hij doet nu ook al aan mental coaching. :mrgreen:
Hij kan zijn energie beter in andere zaken steken lijkt me!:?

Beste Peter,
Kennelijk geeft het je een goed gevoel te blijven natrapen terwijl jouw story alweer enige tijd geleden is afgehandeld. Deze vorm van vrijetijdsbesteding lijkt mij vrij bekrompen. Misschien is het een idee eens een andere vorm van ontspanning te zoeken. Zaken die bijdragen aan verruiming van de geest geven over het algemeen meer voldoening.

Met vriendelijke groet,

Wim Drees.

Titus
11-09-2004, 16:39
inderdaad weer tekenend voor de instelling van drees de goedheiligman.

tip: de beste ontspanning is mensen gewoon hun zuurverdiende centjes terugbetalen, ipv maandenlang aan het lijntje te houden.
wat een lef heeft die flapdrol zeg!

zebbosma
15-09-2004, 14:57
Hallo Mensen,

Heb op 18 mei 2004 een receiver besteld bij Hifiklapper.

Op 1 juli heb ik de koop geannuleerd omdat het me veel te lang duurde.

Tot vandaag de dag zit ik nog steeds te wachten op 308 euro.

Het duurt dus nu al langer dan 2,5 maand en ik heb nog steeds mijn geld niet terug.

Wat kan ik hieraan doen gezien jullie ervaringen hierin. Moet ik aangifte doen bij de Politie? En help dat wel?

greetz

Zeb

peter hamers
15-09-2004, 15:08
Hallo Mensen,

Heb op 18 mei 2004 een receiver besteld bij Hifiklapper.

Op 1 juli heb ik de koop geannuleerd omdat het me veel te lang duurde.

Tot vandaag de dag zit ik nog steeds te wachten op 308 euro.

Het duurt dus nu al langer dan 2,5 maand en ik heb nog steeds mijn geld niet terug.

Wat kan ik hieraan doen gezien jullie ervaringen hierin. Moet ik aangifte doen bij de Politie? En help dat wel?

greetz

Zeb
Heb je schriftelijk en aangetekend de koop geannuleerd of beter gezegd de HiFiklapper in gebreke gesteld?
En nog niks terug ontvangen ?Als je alle wegen bewandeld hebt die redelijk voor de hand liggen en geen enkele reactie ontvangen dan zou ik inderdaad aangifte gaan doen.
Misschien kun je je krachten bundelen met andere gedupeerden hier en elders dat maakt meer indruk denk ik.
Succes

Kijk ook eens op:
http://internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=2dehands;action=display;num=1092323 310;start=0#4

Titus
17-09-2004, 19:26
ik zou sowieso aangifte doen.
hoe meer gedupeerden dit doen, hoe beter de hifibeunhaasjes aangepakt kunnen worden, en voorkomen kan worden dat ze gewoon vrolijk verder gaan.

weg met hifiklapper, drees is een leugenaar.

bricktop
20-09-2004, 21:34
Ik kan inmiddels uit eigen ervaring zeggen dat ook Organized Electronics (het bedrijf achter Hifiklapper, eveneens van Wim Drees) niet veel beter is.

Na mijn ervaringen met Hifiklapper heb ik besloten mijn bestelling bij de winkel zelf te plaatsen (OE dus), op voorwaarde dat ik geen cent vooruit hoefde te betalen, en dat de bestelling na het verstrijken van de afgesproken levertijd van 14 dagen automatisch geannuleerd zou worden.

Wim Drees heeft bewezen zijn beloftes niet waar te kunnen maken. Ongeacht de reden hiervan, maakt hij zich hierdoor schuldig aan oplichting, aangezien hij hiermee veel van zijn klanten beduvelt.

Ik had het vertrouwen in Drees' goede bedoelingen teruggewonnen toen ik mijn geld terugkreeg van Hifiklapper (ook pas na maanden zeuren), maar aangezien hij opnieuw de fout heeft begaan niet te leveren, en er blijkbaar nog steeds (en wéér) mensen zijn die hij aan het lijntje houdt, kan ik niet anders concluderen dat Hifiklapper nog altijd mensen oplicht zonder enig oprecht berouw.

Een schande voor de e-commerce, die wel degelijk veel betrouwbare en correcte handelaars kent. De rotte plek op de verder zo lekkere appel, dat is het beste wat ik van Hifiklapper kan maken.

peter hamers
21-09-2004, 12:12
Tja waarom ben ik niet verbaast ?
Sommige mensen veranderen niet en die (web)shop dus ook niet .
Alles gaat gewoon verder alsof er niks gebeurt is.
Er zijn inderdaad echter gelukkig genoeg andere shops die wel op een eerlijke en correcte manier handelen en afhandelen.
Gaan we onze spullen daar wel halen en laten deze appel links liggen ,die rot vanzelf wel verder...... weg?

mexicano
22-09-2004, 14:47
ik wacht nog steeds, maar ben nu wel bezig met een deurwaarder. Hoop dat dit de zaak wat zal bespoedigen. :x

Jaco Houtgraaf
23-09-2004, 13:58
Helaas heb ik dit forum pas vandaag ontdekt en zit ook ik al bijna twee maanden te wachten op mijn bestelling bij hifiklapper. Na het lezen van alle posts hier, heb ik niet meer de illusie dat er ook daadwerkelijk geleverd gaat worden. Dit zeker ook omdat de smoesjes me allemaal wel erg bekend voorkomen. Ik ga vanmiddag maar naar het postkantoor om een aangetekende brief te versturen en dan maar hopen dat het geld ooit terugkomt. Ik geloof niet dat ik nu al genoeg juridische gronden heb om naar de politie te gaan, maar ik vrees dat dat binnenkort, als ze niet betalen, gaat veranderen. Is er al eens iemand naar de Consumentenbond of Kassa oid gegaan? Zo niet, dan wordt dat wel een tijd denk ik.
Verder lees ik veel over het opzetten van gezamelijke acties, maar nooit of het daar ook echt van is gekomen. Het heeft in ieder geval weinig indruk gemaakt....
Jammer dat zo'n bedrijf je vertrouwen in een hele sector weet te verzieken!

Hopelijk verbeteren ze hun leven ooit.

Jaco

PS. heeft iemand ervaring met de Duitse online shops als www.netonnet.de of www.digitalo.de enz???

Titus
23-09-2004, 14:00
ook ik wacht nog steeds op mijn geld, maar da's niks nieuws.
heb wel inmiddels een andere versterker besteld EN gekregen via
http://thuisbios.tqs.nl

ditmaal maar onder rembours, want ik was een ietsepietsie wantrouwig geworden na alle fijne ervaringen met het hifiklapoplichtersclubje.

binnen 1 uur na bestelling op hun website een email gekregen dat de harman kardon hk3380 op voorraad was en de volgende dag bezorgd zou worden, hetgeen ook gebeurde.
en ze zijn ook nog eens een stuk goedkoper dan hifiklepperdeklep (€319.00 ipv € 449,00 bij hifiklapzooi).
m'n oorspronkelijke bestelling bij hifiklipklopklap was een denon dra-1000, en die was wel goedkoper dan bij TQS , maar ik weet inmiddels waarom; deze kan nooit geleverd worden. zo is het erg makkelijk lage prijzen op je website adverteren natuurlijk.

kortom: BESTEL NOOIT IETS BIJ DREES DE HIFIBEUNHAAS, maar probeer het eens bij TQS....een prima en snelle service aldaar, zo kan het blijkbaar ook.

peter hamers
23-09-2004, 15:56
Helaas heb ik dit forum pas vandaag ontdekt en zit ook ik al bijna twee maanden te wachten op mijn bestelling bij hifiklapper. Na het lezen van alle posts hier, heb ik niet meer de illusie dat er ook daadwerkelijk geleverd gaat worden. Dit zeker ook omdat de smoesjes me allemaal wel erg bekend voorkomen. Ik ga vanmiddag maar naar het postkantoor om een aangetekende brief te versturen en dan maar hopen dat het geld ooit terugkomt. Ik geloof niet dat ik nu al genoeg juridische gronden heb om naar de politie te gaan, maar ik vrees dat dat binnenkort, als ze niet betalen, gaat veranderen. Is er al eens iemand naar de Consumentenbond of Kassa oid gegaan? Zo niet, dan wordt dat wel een tijd denk ik.
Verder lees ik veel over het opzetten van gezamelijke acties, maar nooit of het daar ook echt van is gekomen. Het heeft in ieder geval weinig indruk gemaakt....
Jammer dat zo'n bedrijf je vertrouwen in een hele sector weet te verzieken!

Hopelijk verbeteren ze hun leven ooit.

Jaco

PS. heeft iemand ervaring met de Duitse online shops als www.netonnet.de of www.digitalo.de enz???

probeer dit eens:
http://www.opgelicht.nl/ (internetfraude)
http://internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=2dehands;action=display;num=1092323 310;start=0#4

Of ze ooit hun leven beteren? Dream on !!
Als pasen en pinksteren op dezelfde dag valt misschien :mrgreen:

Marco Visser
24-09-2004, 13:05
Inmiddels is het al drie weken geleden nadat de heer Drees zijn belofte deed het geld van mij te crediteren. Echter, tot op heden niets ontvangen, maar dat zal de lezers van dit forum al niet meer verbazen.
Wel ben ik nog gebeld door een dame van Hifiklapper die mij vertelde dat het geld waarschijnlijk 22-09 zou worden overgemaakt. Het antwoord van mij was kort en simpel. Eerst zien, dan geloven.
Inmiddels heeft mijn rechtsbijstandverzekering hem een brief geschreven en - nogmaals - gesommeerd binnen 14 dagen geld over te maken.
Daarna wordt een juridische procedure tegen Hifiklapper / de heer Drees in gang gezet waarbij alle kosten en de wettelijke rente op het bedrijf / hem verhaald zullen worden.

Marco Visser
24-09-2004, 13:12
Nog even een aanvulling:
Inmiddels mijn spullen gehaald bij TQS in Tilburg. Eerst besteld (zonder aanbetaling) en daarna gewoon opgehaald. En dat allemaal binnen een week. TOP. Keurige zaak, makkelijk parkeren, aan de buitenkant van Tilburg en ook op zaterdag open.
Later nog een kabeltje besteld. Geld overmaken en binnen twee dagen in huis. Zo kan het dus ook. :D :D

peter hamers
24-09-2004, 15:42
Inmiddels is het al drie weken geleden nadat de heer Drees zijn belofte deed het geld van mij te crediteren. Echter, tot op heden niets ontvangen, maar dat zal de lezers van dit forum al niet meer verbazen.
Wel ben ik nog gebeld door een dame van Hifiklapper die mij vertelde dat het geld waarschijnlijk 22-09 zou worden overgemaakt. Het antwoord van mij was kort en simpel. Eerst zien, dan geloven.
Inmiddels heeft mijn rechtsbijstandverzekering hem een brief geschreven en - nogmaals - gesommeerd binnen 14 dagen geld over te maken.
Daarna wordt een juridische procedure tegen Hifiklapper / de heer Drees in gang gezet waarbij alle kosten en de wettelijke rente op het bedrijf / hem verhaald zullen worden.

Ben benieuwd ,hou ons op de hoogte!!
Succes met het terugkrijgen wat van JOU is.

Klaas Vorens
25-09-2004, 13:57
Misschien eens een telefoontje aan KASSA geven, zodat deze onderzoek doen?

Trouwens, het bericht dat je terug kreeg zag er uit als een bericht van Afrikaan!

misschien wordt je geld wel gebruikt voor de heilige oorlog ;-)

Sorry. slechte grap!

Titus
26-09-2004, 22:11
Daarna wordt een juridische procedure tegen Hifiklapper / de heer Drees in gang gezet waarbij alle kosten en de wettelijke rente op het bedrijf / hem verhaald zullen worden.

ik heb inmiddels m'n geld terug...of het te maken heeft gehad met m'n aangifte bij de politie blijft gissen, maar kwaad kan het nooit gedaan hebben.
ben wel benieuwd naar het terugvorderen van kosten; ik ben zelf zo'n 5 maanden rente, een overbodige spoedboeking a 7 euri, en een net zo'n overbodige annuleringsbrief a 6 euri kwijt geraakt aan het ranzige hificlubje uit lelystad...dus als iemand het voor elkaar krijgt dit soort kosten terug te krijgen doe ik graag mee...alles om die oplichters aan te pakken!

peter hamers
26-09-2004, 23:50
Daarna wordt een juridische procedure tegen Hifiklapper / de heer Drees in gang gezet waarbij alle kosten en de wettelijke rente op het bedrijf / hem verhaald zullen worden.

ik heb inmiddels m'n geld terug...of het te maken heeft gehad met m'n aangifte bij de politie blijft gissen, maar kwaad kan het nooit gedaan hebben.
ben wel benieuwd naar het terugvorderen van kosten; ik ben zelf zo'n 5 maanden rente, een overbodige spoedboeking a 7 euri, en een net zo'n overbodige annuleringsbrief a 6 euri kwijt geraakt aan het ranzige hificlubje uit lelystad...dus als iemand het voor elkaar krijgt dit soort kosten terug te krijgen doe ik graag mee...alles om die oplichters aan te pakken!

Ik had dat gevorderd maar die klapzooi doet alsof hun neus bloed.
En daar komen ze bij mij dan ook langzamerhand uit.

snel
27-09-2004, 09:38
Betr. Consumentenbond, ik heb ze een tijd geleden gebeld, en ja, zij waren op de hoogte van HifiKlapper, zij hadden meer klachten over hun gekregen.

Betr. Netonnet is het een zweeds beursgenoteerd bedrijf met vestiging ook in Duitsland, zij leken mij betrouwbaar. Betr. Digitalo heb ik goede ervaringen, ik heb goederen vooruitbetaald en binnen 1 week gekregen.

swelke
28-09-2004, 19:50
Het is nu al meer dan zeven maanden en ik heb nog steeds mijn geld niet terug.

Titus
29-09-2004, 19:40
swelke, gewoon er op wachten heeft geen zin....doe aangifte bij de politie.
het kost niks, lucht op, en hopelijk zal er door meerdere aangiftes een eind komen aan hifiklaper.

ruvo
30-09-2004, 08:14
Ga naar HiFiklapper.nl en
Organizerelectronics.hear.nl


De weergave van dit domein is wegens het niet nakomen van financiele verplichtingen stopgezet.

Eigenaar van dit domein is: Hifiklapper (dhr. Wim Drees)
bereikbaar onder
nummer 0320-224811.
Dukaatpassage 141
8232GE Lelystad

scorpion69
30-09-2004, 21:13
Zo hey dan ben je ff mooi genaaid door die ********. :evil:

Martin Stanneveld
30-09-2004, 21:27
Ga naar HiFiklapper.nl en
Organizerelectronics.hear.nl


De weergave van dit domein is wegens het niet nakomen van financiele verplichtingen stopgezet.

Eigenaar van dit domein is: Hifiklapper (dhr. Wim Drees)
bereikbaar onder
nummer 0320-224811.
Dukaatpassage 141
8232GE Lelystad

Dat heeft die ******** er dus zelf opgezet, kijk maar in de broncode.

Guest_05
01-10-2004, 09:03
Gigantisch grof moet ik zeggen. Dat je dit zelf erop zet. Typisch zo'n streek van Drees. Ik ben alleen bang, dat hij alweer onder een andere naam/zaak bezig is???

peter hamers
01-10-2004, 11:29
Delen van deze site werken nog steeds ,raar maar waar.
zie: http://www.hifiklapper.nl/privacy.php
Nieuwe stunt van Drees of wat is dit?? :evil:

hifiklapper
01-10-2004, 11:40
Zo hey dan ben je ff mooi genaaid door die ********. :evil:

Beste Forumbezoekers,

De klanten van de HIFIKLAPPER zijn of worden nog volledig op de hoogte gesteld van de situatie. Maar omdat een bepaalde groep mensen graag snel conclusies trekt hier een kleine toelichting:

De HIFIKLAPPER heeft met zijn tweede eigenaar (die tot nu toe anoniem wenste te blijven) een conflict. Deze eigenaar heeft ook de inrichting van de webshop geregeld. Hierdoor zijn ook voorraad fouten door ontstaan. Deze samenwerking is nu beeindigd.

De HIFIKLAPPER zal gewoon blijven bestaan alleen wordt dit www.hifi-klapper.nl . Deze site is nu al online alleen moet deze nog ingedeeld worden. De site www.hifiklapper.nl wordt bij de tweede eigenaar weggehaald en zal vanaf maandag verhuisd zijn naar www.hifi-klapper.nl.


Met vriendelijke groet,

www.hifiklapper.nl (hifi-klapper.nl)

bricktop
01-10-2004, 12:23
Onzin, onzin, onzin.

Ik heb mijn geld teruggekregen een tijdje geleden (na veel zeuren, zoals de vaste bezoekers hier al zullen hebben gelezen), maar ook Organized Electronics, waar deze tweede eigenaar voor niks mee in zit, komt zijn beloftes niet na.

Pik dit flauwe en zoveelste smoesje niet, doe geen zaken met Hifi Klapper óf Hifi-Klapper. Ongeacht of de bedoelingen van de eigenaar goed of slecht zijn, het resultaat blijkt gewoon altijd miserie te geven voor de klant.

Titus
03-10-2004, 11:09
>De klanten van de HIFIKLAPPER zijn of worden nog volledig op de hoogte gesteld van de situatie. Maar omdat een bepaalde groep mensen graag snel conclusies trekt hier een kleine toelichting.

nou, ik denk niet dat als je door de hifibeunhazen zo'n half jaar aan het lijntje wordt gehouden dit onder de categorie 'snel tot conclusies komen' kan scharen.

>De HIFIKLAPPER heeft met zijn tweede eigenaar (die tot nu toe anoniem wenste te blijven) een conflict. Deze eigenaar heeft ook de inrichting van de webshop geregeld. Hierdoor zijn ook voorraad fouten door ontstaan. Deze samenwerking is nu beeindigd.

ach ja, het ligt altijd aan anderen.....
en 'voorraad fouten' is wederom een mooi klapper-eufemisme voor speculeren met andermans geld.
of de naam nou met of zonder streepje is, of van links naar rechts gespeld gaat worden, het blijven dezelfde oplichters!

swelke
05-10-2004, 17:18
Weet er iemand hoe ik het probleem kan oplossen via Belgie.
Waar ik terecht kan om klacht in te dienen.

Vriendelijke Groeten

Patrick Rigole
05-10-2004, 21:51
Hifiklapper is puur bedriegerij. Heb een denon DVD speler besteld + quadraal boxen, totaal +3.000 € in april dit jaar. Hifiklapper kon niet leveren, heeft me lang aan het lijntje gehouden. UIteindelijk zelf moeten bestelling annuleren en heb nog steeds centen niet terug. Vandaag was de deadline. Ik dien nog deze week klacht in bij de kantonrechter te Zwolle; ook met bedoeling deze praktijk te stoppen en de site van het net te houden.
Men weze gewaarschuwd; zegge het voort! :(

Marco Visser
06-10-2004, 10:40
Inmiddels is het meer dan een maand geleden dat Wim Drees mij toezegde mijn geld te crediteren. Maar je raad het al...... Geen geld. :x Inmiddels heeft mijn rechtsbjistandverzekering een brief naar hem geschreven.

Marco Visser
06-10-2004, 11:24
De internetnaam Hifi-klapper met streepje is geregistreerd door Capri Nederland B.V.. op 20 augustus 2004 ( zie www.caprinederland.com ) gevestigd te Utrecht. En dit zeggen ze over zichzelf "Capri Nederland is een bedrijf waar afspraken, integriteit en klantvriendelijkheid centraal staan".
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Capri Nederland om te vragen wat de relatie is met hifiklapper/organized electronics/Wim Drees, maar helaas. Geen van de genoemde telefoonnumers gaf een antwoord.
Ik zal binnenkort nog navraag doen bij de Kamer van Koophandel.
Op de site van caprinederland staat dat zij deel uitmaken van de capri international group. Ik krijg in google slechts 1 hit. http://www.geocities.com/capripak/C.html

Wat mij verder opvalt is dat ook dit een bedrijf is waar eerst geld moet worden overgemaakt en dat er pas daarna wordt geleverd.

Ik zal blijven proberen contact op te nemen met Capri Nederland.

hifiklapper
06-10-2004, 12:51
De internetnaam Hifi-klapper met streepje is geregistreerd door Capri Nederland B.V.. op 20 augustus 2004 ( zie www.caprinederland.com ) gevestigd te Utrecht. En dit zeggen ze over zichzelf "Capri Nederland is een bedrijf waar afspraken, integriteit en klantvriendelijkheid centraal staan".
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Capri Nederland om te vragen wat de relatie is met hifiklapper/organized electronics/Wim Drees, maar helaas. Geen van de genoemde telefoonnumers gaf een antwoord.
Ik zal binnenkort nog navraag doen bij de Kamer van Koophandel.
Op de site van caprinederland staat dat zij deel uitmaken van de capri international group. Ik krijg in google slechts 1 hit. http://www.geocities.com/capripak/C.html

Wat mij verder opvalt is dat ook dit een bedrijf is waar eerst geld moet worden overgemaakt en dat er pas daarna wordt geleverd.

Ik zal blijven proberen contact op te nemen met Capri Nederland.


Beste forum bezoekers,

Capri Nederland is de webbeheerder van de hifiklapper sinds de mede eigenaar zijn verplichtingen niet meer is nagekomen . Capri Nederland heeft verder ook geen verbintenis met de hifiklapper.


Met vriendelijk groet,

Hifiklapper