PDA

Bekijk de volledige versie : DVD.nl op de HCC Dagen - Win een set Final luidsprekers



Eric van Ballegoie
20-11-2001, 09:16
DVD.nl op de HCC Dagen - Win een set Final luidsprekers



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=174)

PM
20-11-2001, 09:43
ik ben al een tijdje lid... maken alle leden kans op de speakers??

Fantastische actie hoor.. ik kom zeker kijken... is daar ook iets te zien over je 'luisterruimte'/ht-kamer?
Da's best interessant.... maar ja... voordat ik aan mijn eigen huis kan beginnen...dat zal nog wel een half jaartje / jaar duren... o.a. vanwege de (dure) dvd hobby...

Is er nog meer te zien dan de dingen die in het artikel staan..?

Ben benieuwd...!!
Tot zondag... :)

Geert Kranendonk
20-11-2001, 09:55
Heb ik het nu goed begrepen dat ALLE leden van de nieuwbrief meedingen naar deze speakerset, los van of je je voor, op of tijdens de HCC dagen ervoor ingeschreven hebt ?

Koen Crijns
20-11-2001, 09:56
Dat heb je helemaal goed begrepen! ;)

PM
20-11-2001, 10:54
Wat is de internetsite van Final... ik zal ze toch niet winnen... (kans een beetje klein 1/1000) maar ben gewoon benieuwd naar de specs..

Alexander de Mol
20-11-2001, 11:00
Wat is de internetsite van Final... ik zal ze toch niet winnen... (kans een beetje klein 1/1000) maar ben gewoon benieuwd naar de specs.. http:/www.final.nl/ (http://www.final.nl/).... :p :p

Koofie
20-11-2001, 11:43
"Geert:Heb ik het nu goed begrepen dat ALLE leden van de nieuwbrief meedingen naar deze speakerset, los van of je je voor, op of tijden de HCC dagen ervoor ingeschreven hebt ? "



? welke brief
ik wil die speakers wel winnen, maar ik zal er dus toch voor naar de stand moete komen

PM
20-11-2001, 11:56
het is gewoon de nieuwsbrief op dvd.nl intropagina... kijk maar eens aan de linkse kant...

System 3rror
20-11-2001, 12:14
ik wil die speakers wel winnen, maar ik zal er dus toch voor naar de stand moete komen
Staat volgens mij bij in het nieuwsbericht van Eric dat je niet speciaal naar de beurs hoeft toe te komen als je de set wil winnen!!

Je kan je nu ook gewoon aanmelden!

Overigens kom ik zaterdag ook even een kijkje nemen... dus crew, wees voorbereid :D

Dave
21-11-2001, 13:05
En wanneer en hoe wordt dit dan bekend???
ben benieuwd ook wie gaat winnne ;-)

Mike Philippens
21-11-2001, 13:22
kans een beetje klein 1/1000
Volgens mij is de kans iets hoger; de dvd.nl crew zal denk ik immers uitgesloten zijn van deelname. Wel erg sneu voor ze...:p
Yeah...life sucks!

PM
21-11-2001, 13:32
de dvd.nl crew zal denk ik immers uitgesloten zijn van deelname

Tja... maar ik denk ook dat dit iets minder mensen zijn dan de mensen die zich inschrijven voor de nieuwsbrief op de hcc... Oeps... die waren we vergeten

Alex van den Berg
21-11-2001, 17:20
de dvd.nl crew zal denk ik immers uitgesloten zijn van deelname. Wel erg sneu voor ze...:pGoed dat je het zegt... Even mezelf op mijn andere PC onder een andere naam aanmelden... :D

Eric van Ballegoie
21-11-2001, 18:05
De winnaar van de set Final 0.3's wordt volgende week maandag (de eerste dag na de HCC) bekend gemaakt op de site. De winnaar zal at-random worden gekozen uit lijst met abonnees op de nieuwsbrief.

HustleR
21-11-2001, 22:29
Hoe kan k me aan melden voor
deze nieuwsbrief??????

Jeroen Hennissen
22-11-2001, 11:44
Je gaat naar www.dvd.nl (dus de beginpagina zal ik maar zeggen) en dan zie je aan de linkerkant van je scherm een optie: Nieuwsbrief. Daar vul je je email adres in en klik je op "inschrijven".

SpaceWolve
22-11-2001, 19:01
Vraagje voor degene die de stand beheren:

Worden hier ook DvD films verkocht? of alleen geshowt wat er allemaal mee kan? ik ben toch in de buurt :) om mijn pc wat uit te breiden en ik hoopte ook wat filmpjes mee te kunnen pakken

Mike Philippens
22-11-2001, 20:09
De winnaar zal at-random worden gekozen uit lijst met abonnees op de nieuwsbrief.
Moet er volgens de wet op kansspelen niet een belachelijke slagzin afgemaakt worden ;) ??
'Ik geef mijn laatste (euro)cent uit aan DVD/HT, want ...'
Of nee...toch maar niet. Meer iets voor de Tros :p

Alexander de Mol
22-11-2001, 21:34
Vraagje voor degene die de stand beheren:
Worden hier ook DvD films verkocht? of alleen geshowt wat er allemaal mee kan?Dat laatste....en hoè!:
"Op de stand hebben we ook een complete 5.1 set van Final staan die spelend te horen is. Het demo systeem op de stand bevat verder een 50" Plasmascherm van Pioneer waarop we de nieuwste trailers en demo's zullen vertonen. Uiteraard is ook de crew van DVD.nl aanwezig op de stand en is het dus mogelijk om een praatje te maken 'in levende lijve' of om tips te geven danwel advies te vragen."Kom gewoon gezellig even langs in hal 8 - stand 8F034.