PDA

Bekijk de volledige versie : Columbia: Terminator 3 en Charlie's Angels 2 op DVD



Eric van Ballegoie
28-10-2003, 13:11
Columbia: Terminator 3 en Charlie's Angels 2 op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1088)

dewallef
28-10-2003, 13:30
Het is toch niet waar zeker. Geen 6.1 geluid bij Terminator 3. Zal dan maar weer moeten wachten op een ültimate edition. :(

Eric van Ballegoie
28-10-2003, 13:51
Dit is de informatie zoals die op de cover te lezen is... Het kan uiteraard zo zijn dat deze info niet helemaal klopt.

RobW
28-10-2003, 15:04
Ik vind dat het stukje tekst een beetje té specaculair geschreven is...net of de mensen blij zijn dat er trailer opstaan van andere films...niks om zoveel ophef over te maken. Ik koop de DVD toch wel hoor...

Eric van Ballegoie
28-10-2003, 15:08
Ik vind dat het stukje tekst een beetje té specaculair geschreven is...
Voor de titel van het nieuwsbericht zie je 'persbericht' staan. Dat betekent bij ons dat het een rechtstreeks van de filmmaatschappij overgenomen bericht is, en filmmaatschappijen willen inderdaad nog wel eens zeer enthousiast zijn over hun eigen producten. ;)
Een kritische beoordeling geven wij zelf altijd pas als we het product in handen hebben gehad, en dat doen we dan in de vorm van een review (http://www.dvd.nl/reviews.php).

Werner
28-10-2003, 15:09
"Duurt nog even"? Ik vind de datum tussen de bioscooprelease (augustus 2003) en de DVD-release (november 2003) voor de verandering eens niet overdreven groot. Drie maanden tussen bioscoop en DVD... faut le faire.
Alhoewel dat bij The Matrix Reloaded ook nog best meeviel.

Eric van Ballegoie
28-10-2003, 15:17
Klopt inderdaad helemaal Werner! Dit is ongetwijfeld het gevolg van het lekken van films via het internet. Om illegale handel in bootleg-DVD's en handel via internet tegen te gaan wordt de tijd tussen de bioscooprelease en de DVD-release steeds korter. Een goede ontwikkeling wat mij betreft! ;)

HiddeV
28-10-2003, 15:33
Klopt inderdaad helemaal Werner! Dit is ongetwijfeld het gevolg van het lekken van films via het internet. Om illegale handel in bootleg-DVD's en handel via internet tegen te gaan wordt de tijd tussen de bioscooprelease en de DVD-release steeds korter. Een goede ontwikkeling wat mij betreft! ;)

haha, ja mij hoor je er ook niet over klagen :wink:

van mij mogen ze alle dvd's van Charlie’s Angels: Full Throttle verbranden! wat een slechte film was dat zeg. ik had 1 niet gezien, en ik ben toch maar eens gaan kijken of deze CA wat was maar nee hoor. ik weet niet of 1 ook zo slecht was maar veel beter kan ie ook niet zijn

seetie
28-10-2003, 15:58
Yesss! Hindoestaanse ondertiteling bij T3 8) . Zit er ook HTS 5.1 op (Hindi Theatre Systems)?

Ach het feit dat de boodschap is verpakt als een commercial kan mij niet storen. Feit is dat T3 er aan komt. T3 KOMT ER AAN!!!

En weer een item op de verlanglijst.

Olaf van der Kroon
28-10-2003, 16:07
Yesss! Hindoestaanse ondertiteling bij T3 8) . Zit er ook HTS 5.1 op (Hindi Theatre Systems)?

Ach het feit dat de boodschap is verpakt als een commercial kan mij niet storen. Feit is dat T3 er aan komt. T3 KOMT ER AAN!!!

En weer een item op de verlanglijst.

Nee, Poolse dd. 5.1 op full throtlle daar zitten we op te wachten!
By the way heeft er iemand al iets vernomen over een T-3 ultimate edition met DTS-ES 6.1???
Zou het wachten waard zijn.

Surya
28-10-2003, 16:20
T3 is uitstekend vermaak. Full Throtle is ook wel leuk, maar geen koopmateriaal.

RemcoZ
28-10-2003, 16:22
Ziet er uit als een mooie release van T3. Moet ik zeker hebben. Charlie's Angels 2 laat ik lekker links liggen. Ik heb hem niet gezien, maar deel 1 wel en die was ruk.

noXS21
28-10-2003, 16:26
Klopt het dat T3 de eerste Columbia Tristar dvd is die DTS bevat uitgezonderd de Superbit dvd's?

Frank
28-10-2003, 16:36
Klopt het dat T3 de eerste Columbia Tristar dvd is die DTS bevat uitgezonderd de Superbit dvd's?

Nee, dit is niet de eerste keer, maar het zijn er wel weinig (als we de door Columbia TriStar gedistribueerde Universal-titels niet meetellen). Ik weet er twee: Panic Room en Close Encounters of the Third Kind.

Martin Zuidervliet
28-10-2003, 16:40
Cool, let me hav'm. 8)

noXS21
28-10-2003, 16:42
Laten we hopen dat Columbia vaker een DTS track zal gaan persen op niet Superbit schijfjes!!!

Micoom
28-10-2003, 16:49
Klopt het dat T3 de eerste Columbia Tristar dvd is die DTS bevat uitgezonderd de Superbit dvd's?

Nee natuurlijk niet....
Gladiator, Mummy, Mummy Returns, Almost Famous, the Grinch en nog wel meer waarschijnlijk. Maar ik was inderdaad bang dat Columbia wel het streven zou hebben de DTS track alleen voor de superbit te bewaren. Zodat je 2 versies dient te kopen... Gelukkig bewijst deze release het ongelijk.

Ronald Dassen
28-10-2003, 17:05
Beide titels komen zéker in m'n collectie.
Over Charlie's Angels Full Throttle: van sommigen hoor ik dat er niet écht veel aan is (lees leuk om een keertje te zien), en van anderen hoor ik dat hij leuker is dan deel 1.

Ik koop hem al alleen omdat er twee van die lieverdjes in spelen: Drew en Cameron ;-)

Richard68
28-10-2003, 19:16
Charlies Angles 2 is een leuke actiekomedie. Gewoon een heerlijke popcornfilm die geen moment verveelt.

Morpheus19
28-10-2003, 19:25
Hoppa weer 2 topfilms op me lijstje :)

Charlie's Angels 1 vondt ik ook erg goed, 2 nog niet gezien maar zal zeker niet tegenvallen :D

Mich
28-10-2003, 19:33
Heb deze 2 keer in de bioscoop gezien.
Ik vind hem absoluut geweldig :twisted:
Dat ie nu al bijna uitkomt (what's in a month) is dus echt nog meer GEWELDIG.

Dank u voor alle illegale copies die deze snelheid mogelijk maakten :P

Niels Simons
28-10-2003, 19:50
yes!!!

de 2de versie van deze film die ik in mijn collectie ga opnemen,vandaag alvast even t web afstruinen naar de regio1 versie,die dan al zeer snel te krijgen zal zijn denk ik!weekje of zo?

ik is happy!

mazzel,niels

koolenboer
28-10-2003, 21:16
zodra T3 te koop
ga ik hem halen !!

Arnie is back 8)

Jibbe Stuijts
28-10-2003, 21:17
Terminator en Charlies beiden nog niet gezien in de bios.. Ben erg benieuwd.. Terminator 3 schijnt behoorlijk tegen te vallen, dus ga ik eerst maar eens huren... :roll:

PvdS
28-10-2003, 21:22
Poeh ... gaan dure tijden worden met al die pracht DVD's die uitkomen.

Enne: CA2 is een geweldige film als je van over de top actie en humor houdt. Als je na het kijken van deze film niet met een supersmile op je gezicht rondloopt, dan ben je of een ongelofelijke zuurpruim of heb je met de verkeerde intenties naar de film gekeken. Beste vermaak wat ik dit jaar in de bioscoop heb gehad.

P.S. CA2 afkeuren zonder 'm bekeken te hebben vind ik knap waardeloos ...

hockman
29-10-2003, 07:00
T3 ga ik absoluut kopen! Dan nog even een jaartje wachten op de Ultimate edition...

Godbluff
29-10-2003, 08:44
T3 ga ik zeker NIET kopen! Hoewel ik de film niet slecht vond was het toch voor 80% een rehash van T2! Daar moet mij ook nog van het hart dat de spectakel scenes ondertussen zo'n vorm beginnen aan te nemen dat het een beetje imbeciel begint te worden. Zie o.a. ook The league of extraordinary gentlemen. Heren een goed script, inventiviteit etc. daar zit ik op te wachten. Dat dat goed mogelijk is bewezen de eerste 2 terminator films.
De eerste Angels film was wel aardig deel 2 lijkt me hooguit huur maar liever nog leenmateriaal.

Lesley
29-10-2003, 08:52
Ik koop hem al alleen omdat er twee van die lieverdjes in spelen: Drew en Cameron ;-)
Precies :D

Albert Kostwinder
29-10-2003, 11:56
T3 staat bol van de terminator cliches en scenes die bijelkaar geraapt zijn uit t1 en t2 en dan lang niet van hetzelfde niveau :(

Ik koop T3 wel omdat er een werkelijk geweldige actie scene in zit (voor wie de film nog niet heeft gezien zeg ik niet welke maar de meesten zullen wel weten welke scene dat is) en omdat ik natuurlijk 1 en 2 heb; maar een ultimate edition van T3 komt niet in mijn collectie. :roll:

Wat Charlie's Angels 2 betreft; gewoon huren en snel vergeten.... :lol: Heb Charlie's Angels 1 ook en die is te koop.....

Peter -1984-
03-11-2003, 08:31
Komt hier ook zeker in mn collectie 8)

Jeroen vS
05-11-2003, 11:26
T3 haalt het niveau weliswaar niet van de eerste twee films, maar de actiescenes zijn zeer goed. Misschien zit een van de beste actiescenes ooit wel in deze film. Toen ik deze film in de bisocoop heb gezien, viel mijn mond voor korte tijd toch even open.
Ik vind het wel jammer dat er, net als in zo veel films tegenwoordig, ook in deze film weer zo nodig grappen ingebouwd moesten worden. Dat is mijn enige grote minpunt van deze film.

Het is geen T1/T2 kaliber, maar toch een van de betere actiefilms van de laatste jaren en zeker de aanschaf waard.

T4 zou overigens ook best nog eens gemaakt kunnen worden. Om het verhaal mooi rond te maken. Dit kan zich dan afspelen in de toekomst na T3 en eindigt met het sturen van de eerste Terminator en Kyle Reese naar het verleden en het opblazen van de tijdmachine.

marsie030
06-11-2003, 08:33
Full Throttle moet gewoon in mijn collectie om de verzameling Diaz film compleet te houden .8)
En ik vind CA deel 1 echt een leuke no nonsens film, dus als deel 2 meer van het zelfde is dan ben ik meer dan happy.

Surya
06-11-2003, 11:25
En ik vind CA deel 1 echt een leuke no nonsens film
Ik vond het eerder een en al nonsens, maar wel leuke nonsens :P