PDA

Bekijk de volledige versie : The Matrix Revolutions op IMAX in Kinepolis



Paul Ranft
28-10-2003, 22:15
The Matrix Revolutions op IMAX in Kinepolis



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1091)

Indiana
28-10-2003, 23:47
Wauw !!

Wat wordt de volgende stap ? ..... een 3D versie waarbij de hele zaal met
een "rood-blauwe" matrix-bril op Neo letterlijk het beeld uit ziet komen vliegen :P

oké ff serieus; Het klinkt echt heel goed, misschien maar 's een ritje naar Belgie gaan maken dan maar :D

Lex v/d Moolen
28-10-2003, 23:53
Zou dan ook fijn zijn als ie in het Omniversum vertoond wordt 8)

Felix
29-10-2003, 08:17
In de V.S. deden ze dat ook al met The Matrix Reloaded. De ervaringen van bezoekers die ik op het internet heb gelezen waren over het algemeen nogal negatief. Op zo'n groot scherm begint een gewone (niet-IMAX) film toch wel onscherp te worden. Ook heb ik gelezen dat de film teveel snelle bewegingen had voor een IMAX-scherm. Sommige mensen werden daar zelfs duizelig van.

Sander Haarmans
29-10-2003, 12:20
Zou dan ook fijn zijn als ie in het Omniversum vertoond wordt 8)
Dat zou idd erg fijn zijn, lekker dichtbij :)

Martin Zuidervliet
29-10-2003, 13:39
En het zou helemaal geweldig zijn als de film ook de moeite waard was... :twisted:

Dennis
29-10-2003, 13:54
En het zou helemaal geweldig zijn als de film ook de moeite waard was...


IS...

Of heb je hem al gezien?

Martin Zuidervliet
29-10-2003, 14:08
Nee, maar ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden, want Reloaded WAS ook niks.

Dennis
29-10-2003, 18:10
Nee, maar ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden, want Reloaded WAS ook niks.

Ja dat kan, zelf vond ik hem ook wat tegenvallen maar ik ben toch zeer nieuwsgierig hoe het allemaal gaat eindigen. Als er maar niet te veel vecht scenes in zitten die bedoeld zijn om te laten zien hoe spectaculair ze het kunnen maken want dan begin ik toch ook wel te zuchten.

Berry vd Pluijm
29-10-2003, 19:54
Nee, maar ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden, want Reloaded WAS ook niks.

Ja dat kan, zelf vond ik hem ook wat tegenvallen maar ik ben toch zeer nieuwsgierig hoe het allemaal gaat eindigen. Als er maar niet te veel vecht scenes in zitten die bedoeld zijn om te laten zien hoe spectaculair ze het kunnen maken want dan begin ik toch ook wel te zuchten.

Precies.. Dat Neo gekke dingen kon doen, ondervonden we op het einde van deel 1 al. Ik vond Reloaded geen slechte film, maar een hoogstandje is het zeker niet. En toch tel ik al af naar de derde film :)

Arriën
29-10-2003, 20:34
Nee, maar ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden, want Reloaded WAS ook niks.

Moet dit niet zijn: Reloaded vond ik ook niks?

Maarten van Krimpen
30-10-2003, 07:28
Nee, maar ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden, want Reloaded WAS ook niks.

Moet dit niet zijn: Reloaded vond ik ook niks?

Het verschil tussen de eerste Matrix en dit Reloaded-deel, is dat in deel 1 de actie wordt verweven in de drama, maar in Reloaded is de drama verweven in de actie. Jammer, maar toch vond ik deel 2 cooler dan the Matrix.

Frank79
30-10-2003, 11:45
Zou dit ook gelden voor Metropolis van Kinepolis? Is namelijk minder ver rijden en de bios daar is ook super! Ga ik regelmatig vanuit het Brabantse land heen...

armanio
30-10-2003, 18:10
Metropolis heeft geen Imax-zaal, het wordt dus Brussel of niets...

Lex v/d Moolen
30-10-2003, 19:11
Metropolis heeft geen Imax-zaal, het wordt dus Brussel of niets...Omniversum in Den Haag heeft ook een IMAX-zaal.
Ik heb ze een mailtje gestuurd om te vragen of ze MR ook daar gaan vertonen.

Martin Zuidervliet
30-10-2003, 19:24
Metropolis heeft geen Imax-zaal, het wordt dus Brussel of niets...Omniversum in Den Haag heeft ook een IMAX-zaal.
Ik heb ze een mailtje gestuurd om te vragen of ze MR ook daar gaan vertonen.Omniversum heeft een OMNIMAX-zaal en dat is niet hetzelfde. Maar volgens mij kunnen ze inderdaad ook IMAX-films vertonen, dus wie weet. Volgens mij wordt je strontmisselijk als je zo'n film op dat koepeldoek gaat kijken.

Sjekster
01-11-2003, 12:30
Metropolis heeft geen Imax-zaal, het wordt dus Brussel of niets...Omniversum in Den Haag heeft ook een IMAX-zaal.
Ik heb ze een mailtje gestuurd om te vragen of ze MR ook daar gaan vertonen.Omniversum heeft een OMNIMAX-zaal en dat is niet hetzelfde. Maar volgens mij kunnen ze inderdaad ook IMAX-films vertonen, dus wie weet. Volgens mij wordt je strontmisselijk als je zo'n film op dat koepeldoek gaat kijken.Dat gevoel heb ik ook ja :?
Maar is dat niet een tijdrovend karweitje om die film om te zetten naar het formaat dat ze gebruiken in het omniversum? Ik ga er van uit dat ze niet zomaar een film op een rond doek kunnen afspelen....

Lex v/d Moolen
01-11-2003, 12:50
Dit was het antwoord van Omniversum :



Goedemorgen,

Het is onwaarschijnlijk dat deze films dit jaar nog bij ons te zien zullen
zijn.

Er is voorlopig de aankondiging gedaan dat de film in de V.S. en Canada
uitgebracht zal worden. Of de film in Nederland beschikbaar zal komen is nog
maar de vraag. Indien Warner de film in Nederland zou aanbieden, zullen we
zeker met hen in gesprek gaan over de voorwaarden.

Een goede site om uit te vinden waar de film te zien is is
http://www.bigmoviezone.com

Met vriendelijke groet,

Saskia Vercauteren
Management Assistant



Nieuwste expeditie: Solarmax!
Voor meer expedities, kijk op www.omniversum.nl

Omniversum Den Haag
President Kennedylaan 5
2517 JK Den Haag

tel. kantoor theater: 070 41 68 200
tel. theater: 0900 - 666 48 37
www.omniversum.nl

" Omniversum streeft ernaar om kennis over het menselijk leven, de natuur en
onze planeet op een bijzondere en indrukwekkende manier aan het publiek door
te geven, kennis die met name essentieel is voor een duurzame samenleving"

koolenboer
10-11-2003, 12:24
WAT EEN VETTE FILM !!!!!!!!!
Super vette actie!
alleen wat jammer van het softe einde maar voor de rest niets dan lof!!

Je moet deze film gaan zien !!

8) Nobody can be told what the matrix is 8)