PDA

Bekijk de volledige versie : sony STR-de345, cyberhome???



virtua
20-11-2001, 13:03
Dag luitjes,

ik bezit de STR-de345 home theater system met rondom 120watt boxen.Wat zou moeten resulteren tot een waanzinnig geluid.
Hij is 5.1 voorbereid, wat wil zeggen dat hij de AC-3 decoder niet bevat maar wel de analoge ingangen bezit.
Ik zoek nu een betaalbare DVD-speler om mijn set eens optimaal te benutten. Dat wil zeggen dat hij een dolby digital decoder moet hebben maar ook de analoge uitgangen dus niet de digitale. het liefst ook nog de DTS decoder want ik begreep dat hij over dezelfde analoge uitgangen uitgestuurd wordt.
Ik zat zelf te denken aan de cyberhome AD-L528 ondanks dat hij de DTS decoder niet heeft. Hij is zeer goed betaalbaar Fl:393,- en de recensies zijn ook redelijk o.k.
is dit een goede keuze?
Heeft iemand het zo aangesloten zoals ik wil doen en is hij daar tevreden over?
Zijn er goede alternatieven voor een mooie prijs?

PM
20-11-2001, 13:10
zoek eens op dit forum naar de cyberhome speler... er zijn al genoeg reacties op dit soort spelers...

Alternatieven zijn er niet veel voor dit bedrag.. de alternatieven die er zijn, zijn ongeveer wel van dezelfde kwaliteit denk ik..

Kijk ook eens naar de hardware review:
http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=13
en
http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=5

veel succes!

BTW DTS klinkt toch net een stukkie beter... maar ik ken de set die je hebt niet.. ik weet niet of t zin heeft..

refused
20-11-2001, 18:37
tja is een very low budget speler met voordeel dat die een decoder heeft he.....
Als je al zo knetterende geluidsinstallatie hebt staan dan is het denk ik zonde om een relatief niet zo kwalitatieve dvd speler er op aan te sluiten. Ik zou voor een wat duurdere model gaan als ik jouw was incl. decoder.

Als je echt die Cyber wil gaan kopen dan kan je hem beter bij de Mediamarkt vandaan halen, daar kost die 333,-.

virtua
20-11-2001, 20:21
Bedankt voor de snelle reactie.
wat is een betaalbaar en goed alternatief die een ingebouwde 5.1 decoder heeft?

Het probleem is dat ik op het moment een beetje probleem heb met cash-flow!!!! je weet wel de wintermaanden voor de deur he!!!!

Please help me. name a brand!!!!!

bmateijsen
20-11-2001, 20:49
Gewoon nog even doorsparen of je ouders lief aankijken...

De Cyberhome is gewoon een klote apparaat waar al vele mensen hun vingers aan hebben gebrand..

Wil jij de volgende zijn.......? dan moet je dat ding vooral kopen... anders gewoon doorsparen totdat je bijvoorbeeld een philips, pioneer of sony kan betalen in de budget klassen... dan zijn deze ook niet duur en starten bij 475 piek... (de media-markt heeft vaak oudere modellen voor een klein prijsje)

Groet bjorn

virtua
21-11-2001, 11:28
of je ouders lief aankijken...



Dat zal helaas niet gaan, ik denk dat ik eerder mijn vrouw zal moeten aankijken.
Als ik het zo hoor, loont het zich echt om eens bij die mediamarkt te gaan kijken.
Waar zat die ook al weer??? Rotterdam he???
Zal ff rijden worden vanaf Zeeland hier.

Verder nog iemand ideeen?