PDA

Bekijk de volledige versie : Ouwe meuk (wordt verwijderd)



Harry B.
04-01-2003, 14:24
R1 of R2?

Niels Simons
04-01-2003, 14:25
was de regio 1 niet al uit?

mazzel,niels

Marcel Berghuis
04-01-2003, 14:29
R1 of R2?

R2, maar er staat niet bij vermeld of NL ondertiteling aanwezig is.

Tommy Brok
04-01-2003, 15:09
was de regio 1 niet al uit?

mazzel,niels Op play is die nog niet te krijgen, en nog niet te pre orderen!

De regio 2 versie staat verder nog niks bijzonders bij vermeld, behalve dat je hem al kunt bestellen voor over 5 maanden! Vind het wel een beetje overdreven maar goed!

Tommy!

Niels Simons
04-01-2003, 15:10
voor zon slechte film is dat idd wel heel erg overdreven.

mazzel,niels

Nick G
04-01-2003, 15:22
en een 2 disc versie lijkt me stug aangezien alle andere se delen 1 disc zijn maar ja je weet nooit he

marsie030
24-03-2003, 16:29
Wat ik wel erg jammer vindt is dat de rug van de DVD blijkbaar dus niet doorloopt met het OO7 logo.
Ook de kleur is heel anders dan de andere 19, ik vind hem er echt niet tussen passen.
Jammer heb je zo'n mooie monsterbox gekocht en heb je ruimte voor DVD nr 20, zorgen ze dat het artwerk weer niet klopt :cry:

Swanski
24-03-2003, 16:41
Wat ik wel erg jammer vindt is dat de rug van de DVD blijkbaar dus niet doorloopt met het OO7 logo.
Ook de kleur is heel anders dan de andere 19, ik vind hem er echt niet tussen passen.
Jammer heb je zo'n mooie monsterbox gekocht en heb je ruimte voor DVD nr 20, zorgen ze dat het artwerk weer niet klopt :cry:

heb je helemaal gelijk in, heb de box overigens zelf niet hoor.....maar wellicht dat er ook nog een 'standaard'versie van Die Another Day komt, maar tja die wil je waarschijnlijk niet dan.

Ricardo Mulder
24-03-2003, 16:51
Dom dat ze het hoesje niet angepast hebben heb nu 18 delen, The Living Daylights nog steeds niet in mij bezit ben benieuwd wanneer die weer uit komt trouwens. Maken ze voor deel 20 een compleet andere lay out lekker is dat.

Oudgebruiker3
26-03-2003, 15:42
Dom dat ze het hoesje niet angepast hebben heb nu 18 delen, The Living Daylights nog steeds niet in mij bezit ben benieuwd wanneer die weer uit komt trouwens. Maken ze voor deel 20 een compleet andere lay out lekker is dat.

The Living Daylights komt, als het goed is, in september weer opnieuw uit. Ik weet niet of dit ook de Nederlandse release betreft, maar die zal dan ongetwijfeld 'n maandje later aankomen.
Ik neem aan dat, zoals eerder gezegd, Die Another Day ook als 'standaard' special edition uitkomt, zodat-ie mooi in de box past.

Vraag me af wat ze met de vólgende Bond-films gaan doen. 't Logo door laten lopen als kogel?

marsie030
26-03-2003, 15:48
Wat ik wel erg jammer vindt is dat de rug van de DVD blijkbaar dus niet doorloopt met het OO7 logo.
Ook de kleur is heel anders dan de andere 19, ik vind hem er echt niet tussen passen.
Jammer heb je zo'n mooie monsterbox gekocht en heb je ruimte voor DVD nr 20, zorgen ze dat het artwerk weer niet klopt :cry:

heb je helemaal gelijk in, heb de box overigens zelf niet hoor.....maar wellicht dat er ook nog een 'standaard'versie van Die Another Day komt, maar tja die wil je waarschijnlijk niet dan.

Ja dan kan je beide versies aanschaffen, ik vind het artwork er wel mooi uitzien nu.
Maar ja het past niet echt in de box :cry:

Swanski
26-03-2003, 15:56
Wat ik wel erg jammer vindt is dat de rug van de DVD blijkbaar dus niet doorloopt met het OO7 logo.
Ook de kleur is heel anders dan de andere 19, ik vind hem er echt niet tussen passen.
Jammer heb je zo'n mooie monsterbox gekocht en heb je ruimte voor DVD nr 20, zorgen ze dat het artwerk weer niet klopt :cry:

heb je helemaal gelijk in, heb de box overigens zelf niet hoor.....maar wellicht dat er ook nog een 'standaard'versie van Die Another Day komt, maar tja die wil je waarschijnlijk niet dan.

Ja dan kan je beide versies aanschaffen, ik vind het artwork er wel mooi uitzien nu.
Maar ja het past niet echt in de box :cry:


dat is dan zeker :cry: , denk dat ik gewoon voor de 'standaard' ga, zie nog wel

Arvid
26-03-2003, 23:17
Precies hetzelfde als bij de oude VHS boxsets... Ook alle delen aangeschaft met dezelfde hoesjes en toen kwam Tomorrow Never Dies met een compleet andere hoes... Balen, staat juist zo mooi in de kast :evil:

Ricardo Mulder
28-03-2003, 20:25
Nou ja dan maar even wachten. Vind extra's toch niet belangrijk. (gaat me meer om de film) Heb liever een leuke set in de kast staan.

etterletter
08-04-2003, 11:20
De hoes kan je omdraaien zodat ie mooi doorloopt met de rest van de serie, heb ik ergens anders op deze pagina gelezen ( dacht op de home-page tussen de nieuwskoppen ).

Dus wees gerust.

Als je de rest van de serie niet hebt, is die andere hoes wel mooier trouwens vind ik.

robvanknegsel
08-04-2003, 13:28
De hoes kan je omdraaien zodat ie mooi doorloopt met de rest van de serie, heb ik ergens anders op deze pagina gelezen ( dacht op de home-page tussen de nieuwskoppen ).

Dus wees gerust.

De play.com versie? daar had ik het namelijk over.

etterletter
09-04-2003, 07:28
Dat weet ik niet , ik denk dat het artikel gewoon over ne NL release gaat.

Hans De Bisschop
09-04-2003, 07:47
Dit zal gewoon het geval zijn met elke release in eender welk land ... aangezien de covers overal ter wereld identiek waren van layout en dus enkel de taal verschillend was ...

M Balje
09-04-2003, 10:26
De Benelux en Engeland krijgen alle bij de zelfde versie.
met een verschil van de vertaling van de cover en het 13 jaar en ouder logo. (de Engelsen hebben meestal 13 jaar en ouder bij Bond films)

Zo word Regio 4 gelijk aan Regio 1 en die kan je niet omdraaien en bevat niet de doco "from script to screen" deze is apart gemaakt voor alleen Regio 2.

Meer inofrmatie over de Regio 2 en 4 uitgaven.

http://www.jamesbond.com/dvd-vhs/dad/us/

Coen Loef
25-04-2003, 14:16
Die another day SE is nu bij de FRS opeens 37 euro!!! Wat een lijers... :evil: :evil: :evil:

Nu weer 34,99 (niet dat dat niet duur is...).

Nu weer 36,99 :shock:

Vanessa's facelift blijkt opeens toch duurder uit te vallen.. dus Breukhoven denkt ook: laten we de consumenten maar naaien om het voorhoofd van mijn vrouw nog verder achter d'r oren te trekken.... :twisted:

Hans De Bisschop
25-04-2003, 14:28
Die another day SE is nu bij de FRS opeens 37 euro!!! Wat een lijers... :evil: :evil: :evil:

Nu weer 34,99 (niet dat dat niet duur is...).

Nu weer 36,99 :shock:

Vanessa's facelift blijkt opeens toch duurder uit te vallen.. dus Breukhoven denkt ook: laten we de consumenten maar naaien om het voorhoofd van mijn vrouw nog verder achter d'r oren te trekken.... :twisted:

Wat voor gelul is me dit nu ? :evil:

Rochan
25-04-2003, 17:59
Die another day SE is nu bij de FRS opeens 37 euro!!! Wat een lijers... :evil: :evil: :evil:

Nu weer 34,99 (niet dat dat niet duur is...).

Nu weer 36,99 :shock:

Vanessa's facelift blijkt opeens toch duurder uit te vallen.. dus Breukhoven denkt ook: laten we de consumenten maar naaien om het voorhoofd van mijn vrouw nog verder achter d'r oren te trekken.... :twisted:

Wat voor gelul is me dit nu ? :evil:

Vanessa blijkt redelijk veel invloed op Mr Breukhoven te hebben, Hans :wink:
in het verleden is er al eens een prijzenoorlog uitgebroken omdat Vanessa zich beledigd voelde door een andere winkelketen :roll:

Tim Weisselberger
27-04-2003, 00:32
Mensen, ik heb zo het idee dat ik de goedkoopste heb gevonden: www.dvdconcurent.nl ......22,95 + 2,50 verzendkosten, dus 25,45.
Toch een stuk goedkoper dan zaken als de FRS (die toch wel bekend staat als 1 v/d goedkoopste). Aangezien ik geen superstunt van Mediamarkt Arena verwacht die onder deze prijs ligt heb ik em al besteld.
Voor de liefhebbers zou ik zeggen: "grijp je kans!""

juist ;)... i rest my case :roll:

Marco
27-04-2003, 21:15
Die another day SE is nu bij de FRS opeens 37 euro!!! Wat een lijers... :evil: :evil: :evil:

Nu weer 34,99 (niet dat dat niet duur is...).

Nu weer 36,99 :shock:
He lache met die gasten van frs.nl Op de homepage van frs.nl staat (vandaag). Reserveer nu:
Lord Of the Rings: The Two Towers €27,99
Die Another Day €29,99

En als je naar de pagina van DAD (http://www.freerecordshop.nl/pages/productView.asp?productID=346161) gaat blijkt het (toch) €36,99 te zijn. :?: :shock:
Faceliften zijn zeker gevoelig voor dagprijzen ;) oid.
Kijk wel wat DAD gaat kosten bij MM Arena (en anders wordt het Play).

Tim Weisselberger
28-04-2003, 07:30
vraag me toch af of iedereen wel duidelijk de berichten leest, bij dvd concurrent is ie nog steeds het goedkoopst.

mvg. Tim.

Micoom
28-04-2003, 08:14
vraag me toch af of iedereen wel duidelijk de berichten leest, bij dvd concurrent is ie nog steeds het goedkoopst.

mvg. Tim.

Inderdaad, en daar heb ik hem dus ook maar alvast besteld. Samen met wat andere titels, om de verzendkosten te drukken. :wink:

Jurgen V
30-04-2003, 15:09
Ik hoop dat albert heijn met een leuke airmiles aanbieding komt (net als Signs en Road to perdition).

jeanreno
01-05-2003, 15:10
Ik wacht wel op de MM prijs!

don-chris
01-05-2003, 16:16
Ik ben niet echt vertrouwen in de MM, vooral niet MM Arena. De laatste tijd zijn er nog maar weinig interresante acties en voor die ene euro die goedkoper bent ben je er minstens een paar kwijt aan benzinekosten.
Mediamarkt heeft een laagste prijs garantie, maar aangezien hij bij de FRS minimaal 29,99 euro is (of 36,99....beetje vage zooi daarzo) is dat ook niet echt een motivatie om te gaan stunten voor de MM.

jeanreno
01-05-2003, 17:36
...just wait and see...

Bart de Graaf
01-05-2003, 22:46
weet iemand of hij al echt bij blokker te koop is? want het klinkt nogal ongeloofwaardig....

Rochan
01-05-2003, 22:48
weet iemand of hij al echt bij blokker te koop is? want het klinkt nogal ongeloofwaardig....

Bij ons Dordrecht nog niet, ben gisteren nog bij de Blokker geweest. Of het moet al uitverkocht zijn :roll:

Jurgen V
01-05-2003, 23:05
DAD is inmiddels toch weer 29,99 bij de FRS... besluiteloos mannetje die Hans v. B....

Vanessa kreeg dus toch die 10% korting weer op behandelingen. :lol:

Bart de Graaf
02-05-2003, 09:56
weet iemand of hij al echt bij blokker te koop is? want het klinkt nogal ongeloofwaardig....

Bij ons Dordrecht nog niet, ben gisteren nog bij de Blokker geweest. Of het moet al uitverkocht zijn :roll:

Ja ik kan dr gewoon niet bij dat ie 25 april al te koop was bij blokker.. Maar ik ga vandaag ff kijken en ik zal het hier posten.

Rochan
02-05-2003, 13:46
Die Another Day S.E. net gekocht voor 16,99 euro bij MM-Rijswijk
en er liggen er genoeg "Stapels".

dan heb jij mazzel gehad :) bel ik net naar Rijswijk, hebben ze het weer uit de winkel gehaald :( Nu gaan ze het gewoon vanaf 6 Mei verkopen wel voor de prijs van 16.99 Euro :)

Bart de Graaf
02-05-2003, 13:54
Weet iemand iets over MM groningen????

Peter_P
02-05-2003, 13:56
dan heb jij mazzel gehad bel ik net naar Rijswijk, hebben ze het weer uit de winkel gehaald Nu gaan ze het gewoon vanaf 6 Mei verkopen wel voor de prijs van 16.99 Euro
Dat heb ik dan zeker :D

Maar waarom eerst stapels neerleggen dan ze weg halen om ze pas 6 mei er weer neer te leggen.
MM leuke aanbiedingen maar je krijgt geen hoogte van ze.

Rochan
02-05-2003, 13:59
dan heb jij mazzel gehad bel ik net naar Rijswijk, hebben ze het weer uit de winkel gehaald Nu gaan ze het gewoon vanaf 6 Mei verkopen wel voor de prijs van 16.99 Euro
Dat heb ik dan zeker :D

Maar waarom eerst stapels neerleggen dan ze weg halen om ze pas 6 mei er weer neer te leggen.
MM leuke aanbiedingen maar je krijgt geen hoogte van ze.

Is zker vreemd. Ik las jouw bericht. En heb ze gelijk gebeld, omdat ik niet in Rijswijk woont. De verkoper zei dat het foutje was dat ze al verkocht werden en hebben het toen uit de winkel gehaald. Ik heb wel een paar daagjes geduld, voor zo'n mooie prijs :)

Bart de Graaf
02-05-2003, 14:12
Ok nu word het helemaal vreemd! Ik bel naar MM Groningen en vraag aan de verkoper of ze Die Another Day al hebben liggen. En hij wil niet zeggen of ze m al verkopen of niet dan moet ik zelf maar komen kijken!!!

Ik vind dit toch echt belachelijk! :x

Marco
02-05-2003, 20:45
en jahoor hans is in een goede bui free record shop biedt dad nu voor €25,95 als we ff wachten krijgen we de film daar gratisDas geinig :) Ik had nog een paar uur geleden gekeken. Toen was die €29,95. Dit is ook een DVD waar gestunt gaat worden (denk ik).

fleshi
02-05-2003, 21:08
Ik wilde hem eigelijk bij Play gaan bestellen, maar ik denk dat ik nog maar een paar dagen wacht. Want ik denk dat de prijs nog wel flink zal zakken de komende dagen!!!

Ash
02-05-2003, 21:24
weet iemand of hij al echt bij blokker te koop is? want het klinkt nogal ongeloofwaardig....

Bij ons Dordrecht nog niet, ben gisteren nog bij de Blokker geweest. Of het moet al uitverkocht zijn :roll:

Ja ik kan dr gewoon niet bij dat ie 25 april al te koop was bij blokker.. Maar ik ga vandaag ff kijken en ik zal het hier posten.

Ik heb hem sinds de 28ste en ja van Blokker (aangezien mijn tante daar werkt komt het mij vaak mooi uit om een DVDtje te bemachtigen voor een daadwerkelijke release datum, had ook Star Wars Episode II ruim voor de release datum in mijn bezit)

Heb zelfs wat plaatjes gemaakt van de DVD in dit topic:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12058&postdays=0&postorder=asc&start=35

M Balje
02-05-2003, 22:07
en jahoor hans is in een goede bui free record shop biedt dad nu voor €25,95 als we ff wachten krijgen we de film daar gratisDas geinig :) Ik had nog een paar uur geleden gekeken. Toen was die €29,95. Dit is ook een DVD waar gestunt gaat worden (denk ik).

Laten we het hopen dat ze net zo gaan stunten als bij Hp 2,€ 17,99 zou niet slecht zijn.
Hp 2 bleef eerst ook lang steken op € 24,99 voor dat het € 22,99 werd en zelfs op de 17de april naar € 17,99 sprong.
Hij blijft nu op zo'n een euro duurder steken dan € 24,99,dus meschien moeten we € 18,99 neer leggen en daarna € 23,99.

Gewoon ff geduld tot dinsdag/woensdag...

Jurgen V
02-05-2003, 22:21
en jahoor hans is in een goede bui free record shop biedt dad nu voor €25,95 als we ff wachten krijgen we de film daar gratisDas geinig :) Ik had nog een paar uur geleden gekeken. Toen was die €29,95. Dit is ook een DVD waar gestunt gaat worden (denk ik).

Laten we het hopen dat ze net zo gaan stunten als bij Hp 2,€ 17,99 zou niet slecht zijn.
Hp 2 bleef eerst ook lang steken op € 24,99 voor dat het € 22,99 werd en zelfs op de 17de april naar € 17,99 sprong.
Hij blijft nu op zo'n een euro duurder steken dan € 24,99,dus meschien moeten we € 18,99 neer leggen en daarna € 23,99.

Gewoon ff geduld tot dinsdag/woensdag...

17 a 18 euro zou ik een mooie prijs vinden, zeker mooi genoeg om hem te kopen. :)

Arnold van Oostrum
03-05-2003, 09:45
:lol:
Vanaf vandaag al te koop bij MM RIJSWIJK (bij de info balie)
voor de prijs van EUR 16,99

gelijk meegenomen natuurlijk ! !

Bericht verplaatst uit een nieuw gestart topic.

Amelink
03-05-2003, 09:47
Ik was op 25 april bij de blokker. Er stond bij dvd van de maand. Tevens hadden zij ook The big fat greek weding al. Toen ik bij de kassa was heb ik tegen haar gezet dat de release datum 6 mei was. toen ik dat vertelde belde ze maar naar een andere werknemer. Die zei dat het wel oke was.

Dit was de blokker in Drachten. :twisted:

Britte
03-05-2003, 10:01
Als er iemand naar die MM moet en er eentje wil meebrengen (voor de verloofde hè)... dan hoor ik het graag! :lol: 8)

Ronald Dassen
03-05-2003, 11:16
<knip>

Nick G
03-05-2003, 11:21
was net naar de mm in rijswijk in rijswijk geweest en ze hadden hem idd verstopt in de info balie thnx voor de tip

en dat voor 16,99 ben ik blij dat ik hem niet besteld had bij dvdconcurent

Britte
03-05-2003, 11:30
... en nog niemand die er eentje voor mij wil meebrengen :cry:

Ronald Stiebolt
03-05-2003, 11:34
Zojuist MM Rijswijk gebeld: "een aantal Parttimers heeft een vergissing gemaakt: ze zijn te vroeg verkocht...."

Ook na enig aandringen: je hoeft er in ieder geval vandaag niet naar toe.... :evil:

Rochan
03-05-2003, 11:48
Zojuist MM Rijswijk gebeld: "een aantal Parttimers heeft een vergissing gemaakt: ze zijn te vroeg verkocht...."

Ook na enig aandringen: je hoeft er in ieder geval vandaag niet naar toe.... :evil:

Hetzelfde hebben ze net ook tegen mij verteld Ronald. Gisteren een vergissing gemaakt en vandaag weer :wink: De enigste troost is dat de film vanaf woensdag voor 16.99 Euro wordt verkocht, dus dat maakt een heel hoop goed :)

Rochan
03-05-2003, 12:05
edit

en dat voor 16,99 ben ik blij dat ik hem niet besteld had bij dvdconcurent

Ik denk dat dat het beste, gewoon afwachten met (top)titels. Is nu al meerdere malen aangetoond, dat MM behoorlijk stunt met bepaalde titels op de dag van de release. Het enigste voordeel van preorderen is misschien dat je een bepaalde titel wat eerder in huis heb, maar daar staat dan wel een prijskaartje tegenover. Ik denk dat a.s woensdag niet alleen Rijswijk de film voor 16.99 aanbiedt, maar ook Rotterdam en Den-Haag :roll:

Lex v/d Moolen
03-05-2003, 12:09
Zojuist MM Rijswijk gebeld: "een aantal Parttimers heeft een vergissing gemaakt: ze zijn te vroeg verkocht...."

Ook na enig aandringen: je hoeft er in ieder geval vandaag niet naar toe.... :evil:

Hetzelfde hebben ze net ook tegen mij verteld Ronald. Gisteren een vergissing gemaakt en vandaag weer :wink: De enigste troost is dat de film vanaf woensdag voor 16.99 Euro wordt verkocht, dus dat maakt een heel hoop goed :)Ik kom net uit MM Rijswijk en heb er eentje meekregen voor €16.99 :D
Ligt achter de infobalie en ik heb het gevraagd aan een van de jongere medewerkers. :wink:

Rochan
03-05-2003, 12:11
Zojuist MM Rijswijk gebeld: "een aantal Parttimers heeft een vergissing gemaakt: ze zijn te vroeg verkocht...."

Ook na enig aandringen: je hoeft er in ieder geval vandaag niet naar toe.... :evil:

Hetzelfde hebben ze net ook tegen mij verteld Ronald. Gisteren een vergissing gemaakt en vandaag weer :wink: De enigste troost is dat de film vanaf woensdag voor 16.99 Euro wordt verkocht, dus dat maakt een heel hoop goed :)Ik kom net uit MM Rijswijk en heb er eentje meekregen voor €16.99 :D
Ligt achter de infobalie en ik heb het gevraagd aan een van de jongere medewerkers. :wink:

Als het zo doorgaat hebben ze woensdag niks meer :wink:

Lex v/d Moolen
03-05-2003, 12:14
Ook na enig aandringen: je hoeft er in ieder geval vandaag niet naar toe.... :evil:Blijkbaar is dat nog niet doorgedrongen tot iedere medewerker :)

Nick G
03-05-2003, 13:07
je moet echt vragen bij de dvd info balie daar staat een aziatische jongen die gaf hem aan mij ook mee veel succes
denk dat als je belt ze nee zeggen omdat ze je dan niet vertrouwen

gaat hier dus om de mm in rijswijk

EdBikkel
03-05-2003, 13:26
Ik was rond de klok van 13.00 uur bij de MM Rijswijk Op het grote scherm stond de film aan. Dus ik naar die luisterbalie. (ik wist natuurlijk al dat ze 'm verkochten)

Ik zeg "Die Bond film, waar ligt die in de winkel ? :? "

En toen pakte die gozer achter die balie die film en kon ik 'm meenemen. Inderdaad voor € 16,99 :lol:

Lex v/d Moolen
03-05-2003, 13:28
je moet echt vragen bij de dvd info balie daar staat een aziatische jongen die gaf hem aan mij ook mee veel succes
Daar kreeg ik hem dus ook van mee :)

Mark van Voorthuizen
03-05-2003, 14:01
Net bij twee blokkers geweest, en gevraagd naar 'Die Another Day', maar met een gespannen gezicht kwamen de dames uit het magazijn, met de medeling dat 007 volgende week werd verkocht.
Bij doorvragen werd duidelijk dat ze bang zijn voor boetes (6) (6) (6)

Nick G
03-05-2003, 16:47
Bij MM Groningen komt ie pas binnen over 1-2 dagen. Prijs is geheim. Ze willen er "MEGA mee gaan stunten" aldus MM Groningen.

zal ook wel 16,99 zijn das een super prijs voor een nieuwe dubbel dvd

Erwin_W
03-05-2003, 17:19
Geldt die 16,99 ook voor MM arena?

suave
03-05-2003, 17:32
Bij MM Groningen komt ie pas binnen over 1-2 dagen. Prijs is geheim. Ze willen er "MEGA mee gaan stunten" aldus MM Groningen.

zal ook wel 16,99 zijn das een super prijs voor een nieuwe dubbel dvd

dat vroeg ik de goede man, echter hij zei dat het geen 16,99 zou zijn....

Marco
03-05-2003, 18:27
Geldt die 16,99 ook voor MM arena?Ben ik ook benieuwd naar. Ik bewtijfel het.

marsie030
03-05-2003, 21:32
Ahum ik heb vanmiddag in Rijswijk zelfs 2 exemplaren van Die Another Day mee gekregen voor €16,99 per stuk. Eén voor mij en één voor een goede vriend.
Maar ja ik ben er ook bijna kind aan huis :lol: :lol: :lol:

Ricardo Mulder
04-05-2003, 08:03
MM Groningen zal hem wel tegen 18 a 19 euro aanbieden denk ik net als Harry Potter. Gister nog geen DAD gezien in Groningen :(. We zullen zien

Britte
04-05-2003, 08:26
Mijn vraag of iemand hem voor me wil kopen blijft... (Tim verjaart nl volgende zondag en dat hij een MP3 speler krijgt weet hij al, maar dit zou een verrassing zijn :wink: )

Dus PM me gerust :lol:

suave
04-05-2003, 09:04
MM Groningen zal hem wel tegen 18 a 19 euro aanbieden denk ik net als Harry Potter. Gister nog geen DAD gezien in Groningen :(. We zullen zien

ja denk ik ook, weet iemand of de MAKRO of Lukas (in groningen) nog gaan stunten??

Bart de Graaf
04-05-2003, 09:44
MM Groningen heeft ze vast al wel binnen.. vandaag is het koopzondag in Groningen en ze doen Die Another Day dan vast al wel te koop. Tenminste zo'n voorgevoel heb ik. Ik ga vandaag zeker ff kijken en als ie dr wel ligt post ik dit met de prijs.

Ricardo Mulder
04-05-2003, 10:28
Hoop dat je het nog voor sluitingstijd kunt posten dan kan ik er ook een ophalen :) Als de prijs er na is uiteraard. Ben benieuwd.

suave
04-05-2003, 13:50
Hoop dat je het nog voor sluitingstijd kunt posten dan kan ik er ook een ophalen :) Als de prijs er na is uiteraard. Ben benieuwd.

dat geldt ook voor mij!!

Bart de Graaf
04-05-2003, 18:11
Nou ik was bij de MM Groningen en ik heb ze niet in de verkoop zien liggen.. maar er lagen bij de balie wel een stapeltje met DVD's waarvan ik bijna zeker weet, dat dat de dvd's waren van Die Another Day. En ze waren er prijsstickertjes aan het opplakken. Toen ik vroeg naar de prijs kreeg ook ik te horen dat het een speciale stuntprijs zou worden. En toen ik vroeg of die lager zou zijn dan de 16,99 van MM Rijswijk kreeg ik als antwoord ja.. dus maybe ook 14 euro voor Die Another Day?????

Ricardo Mulder
04-05-2003, 18:19
hoop dat het gaat gebeuren 14 euro's zal heel erg leuk zijn voor de nieuwe DAD film zal woensdag zekers even gaan kijken als die uitkomt. Vlak voor openingstijd als dat gaat lukken:)

Morpheus19
05-05-2003, 09:33
Weet iemand of ie al te koop is bij de MediaMarkt Rotterdam Centrum en zoja voor hoeveel????

Bedankt!!

M Balje
05-05-2003, 09:55
Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd naar de Frs over de prijs:

Met de Harry Potter dvd hebben julie de eerste drie dagen een flinke stunt gemaakt zijn julie dat ook van plan met de Die Another Day Se dvd. Ik heb op diverse winkels op internet en in gewone winkels gezien dat de prijs flink onder julie gaat liggen. Zo vragen julie € 25,99 en de diverse media markten gaan € 16,99 vragen dat is een verschil van maar liefst € 9,00 die julie duurder zijn. Andere winkels zoals Blokker gaan € 2 tot € 3 onder julie prijs liggen.

Hun reactie:

Hallo M,

Onze prijs maken we bekend op de dag van release. Verder geldt het volgende:

Let op! Dit product is nog niet gereleased maar je kan het nu wel al bestellen! Wij zorgen ervoor dat het product op de dag van de release op je deurmat ligt.
De prijs voor deze Pre-Order geldt alleen voor bestellingen via internet en niet in onze winkels. Bovendien is deze prijs niet geldig in combinatie met andere kortingen.
Als de prijs, inclusief eventuele speciale kortingen, aan de kassa in onze winkels op de releasedatum lager is dan deze Pre-Order prijs ontvang je een digitale tegoedbon t.w.v. het verschil.
Pre-Orders kunnen helaas niet afgehaald worden in onze winkels maar worden rechtstreeks aan je verzonden.
De releasedatum is onder voorbehoud en kan buiten onze invloed wijzigen. We zullen op de site altijd de laatst bekende datum tonen. Bedankt voor je begrip.

Vragen of opmerkingen? Op onze site kun je voortaan via de “CONTACT” button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.

Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kun je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!

Met vriendelijke groet,

FREE RECORD SHOP


Een andwoord van niks dus.

Jurgen V
05-05-2003, 11:47
Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd naar de Frs over de prijs:

*lang verhaal*

Een andwoord van niks dus.

Nou misschien dat ze niet veel los laten kan betekenen dat ze juist misschien aardig gaan stunten. :)

Trouwens bij V&D in de folder stond ook DAD (en diverse andere dvd's) daaronder stond 40% korting op top20 dvd's vanaf 1099 airmiles + €14... Misschien dat DAD voor die prijs er komt te liggen (neem aan dat het wel de SE is ook al stond dat er niet er duidelijk bij).

raymond koene
05-05-2003, 11:53
Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd naar de Frs over de prijs:

*lang verhaal*

Een andwoord van niks dus.

Nou misschien dat ze niet veel los laten kan betekenen dat ze juist misschien aardig gaan stunten. :)

Trouwens bij V&D in de folder stond ook DAD (en diverse andere dvd's) daaronder stond 40% korting op top20 dvd's vanaf 1099 airmiles + €14... Misschien dat DAD voor die prijs er komt te liggen (neem aan dat het wel de SE is ook al stond dat er niet er duidelijk bij).

Even off-topic, welke dvd's stonden er nog meer in het magazine? misschien kun je ze even in een nieuwe thread zetten?

Jurgen V
05-05-2003, 11:57
Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd naar de Frs over de prijs:

*lang verhaal*

Een andwoord van niks dus.

Nou misschien dat ze niet veel los laten kan betekenen dat ze juist misschien aardig gaan stunten. :)

Trouwens bij V&D in de folder stond ook DAD (en diverse andere dvd's) daaronder stond 40% korting op top20 dvd's vanaf 1099 airmiles + €14... Misschien dat DAD voor die prijs er komt te liggen (neem aan dat het wel de SE is ook al stond dat er niet er duidelijk bij).

Even off-topic, welke dvd's stonden er nog meer in het magazine? misschien kun je ze even in een nieuwe thread zetten?

Ik zal het zo wel in een nieuwe thread zetten, ik verklap er al 2: X-Men 1.5 en Minority Report. Maar juich niet te vroeg als ik RnB's bericht zo lees... :(

Ronald Stiebolt
05-05-2003, 13:04
Net maar de stoute slippers aangetrokken en bij MM Rijswijk DAD meegekregen voor 16,99....

Ik ben blij, ik ben blij, ik ben blij!!!

NB: 1 per persoon

Morpheus19
05-05-2003, 13:11
Net maar de stoute slippers aangetrokken en bij MM Rijswijk DAD meegekregen voor 16,99....

Ik ben blij, ik ben blij, ik ben blij!!!

NB: 1 per persoon

Weet je ook of ie al te koop is bij de MM in Rotterdam Centrum???

Ronald Stiebolt
05-05-2003, 13:12
Net maar de stoute slippers aangetrokken en bij MM Rijswijk DAD meegekregen voor 16,99....

Ik ben blij, ik ben blij, ik ben blij!!!

NB: 1 per persoon

Weet je ook of ie al te koop is bij de MM in Rotterdam Centrum???

Geen idee...

onedayfly 007
05-05-2003, 16:01
Bij Albert Heijn kost hij 34,95 of 24,95 + 1000 airmiles

Greetz 8)

Jurgen V
05-05-2003, 16:07
Bij Albert Heijn kost hij 34,95 of 24,95 + 1000 airmiles

Greetz 8)

Bedankt maar is al gemeld:


Bij AH zonder airmiles 34 euro 99, met 1000 airmiles 24,99.

Stond niet in de display maar wel achter de toonbank...
Kon hem meteen meenemen, heb het niet gedaan.

Bordeaux
06-05-2003, 03:14
....op de nieuwe Makro Folder!!!

Prijs staat nu op €21.00

[ik werk daar!]



GreeTZZzzzzz
:twisted: :twisted:

mazzelaar.. kun je niet eens strooien met wat pasjes,
sinds ze die van mij hebben ingenomen (mijn vader heeft zijn eerste van een paar jaar terug stomgenoeg nooit vervangen) kan ik er niet meer in.. snif

Marco
06-05-2003, 05:16
....op de nieuwe Makro Folder!!!

Prijs staat nu op €21.00incl BTW?

eborn
06-05-2003, 13:30
Net even met MM Arena gebeld. DAD is vanaf morgen te koop (helaas dus nog niet vandaag). Verkoper wilde niet de exacte prijs vrijgeven maar vertelde dat de prijs in ieder geval onder de € 18 ligt. Waarschijnlijk dus € 16,99 zoals in Rijswijk.Dat antwoord kreeg ik inderdaad ook per e-mail. Dus maar even een mail naar Rijswijk gestuurd, want vanmiddag heb ik vrij dus kan ik er teminste langs ;)

jokey
06-05-2003, 14:09
....op de nieuwe Makro Folder!!!

Prijs staat nu op €21.00

[ik werk daar!]



GreeTZZzzzzz
:twisted: :twisted:Valt me toch een beetje tegen van Makro...ik had gedacht dat ze 'm wel voor €15,- excl. (=€17,85 incl BTW) zouden gaan aanbieden om mee te kunnen met MM.

eborn
06-05-2003, 15:08
Vanaf vanmiddag bij MM Rijswijk te koop voor inderdaad € 16,99 :DOfficieel en gegarandeerd? Balen zeg, nu ben ik al weer thuis :)

Peter Schrijver
06-05-2003, 18:16
Vanaf vanmiddag bij MM Rijswijk te koop voor inderdaad € 16,99 :DOfficieel en gegarandeerd? Balen zeg, nu ben ik al weer thuis :)

Vanaf morgen kun je hem zeker meenemen en wees gerust - er lagen er vanmiddag nog genoeg :wink:

Rochan
06-05-2003, 19:29
de prijs van MM groningen is : 19,99 (geen 16,99 als bij MM Rijswijk, helaas) maar beter dan bij de Makro.

Dan hebben ze zich niet aan hun woord gehouden :wink:

Nou ik was bij de MM Groningen en ik heb ze niet in de verkoop zien liggen.. maar er lagen bij de balie wel een stapeltje met DVD's waarvan ik bijna zeker weet, dat dat de dvd's waren van Die Another Day. En ze waren er prijsstickertjes aan het opplakken. Toen ik vroeg naar de prijs kreeg ook ik te horen dat het een speciale stuntprijs zou worden. En toen ik vroeg of die lager zou zijn dan de 16,99 van MM Rijswijk kreeg ik als antwoord ja.. dus maybe ook 14 euro voor Die Another Day?????

M Balje
07-05-2003, 01:15
Weet iemand wat Trekpleister gaat vragen ?
Op hun site staat dat ze hem voor een speciale prijs gaan verkopen.

raymond koene
07-05-2003, 08:26
Vanaf vanmiddag bij MM Rijswijk te koop voor inderdaad € 16,99 :D

Ook bij MM Alexandrium vandaag al aan te schaffen voor € 16,99! :D

weet al iemand wat 'ie bij MM Rotterdam Centrum doet?

Micoom
07-05-2003, 09:38
Ik had hem ergens in de pre-order staan voor 22.95 leek mij niet te duur, maar gezien de prijzen van de MM's heb ik hem gelukkig nog kunnen cancellen. :D Pre-orderen doe ik van nu af aan nooit meer.

M Balje
07-05-2003, 11:27
Weet iemand wat Trekpleister gaat vragen ?
Op hun site staat dat ze hem voor een speciale prijs gaan verkopen.
Trekpleister 25.50 :roll:
Blokker 25.99

Niks dus.
Ik wou toch al naar Vend gaan want ik vermoede al dat het zo iets zou zijn.
Kan die 1299 airmiles wel missen.

Alex T
07-05-2003, 11:27
Weet iemand wat Trekpleister gaat vragen ?
Op hun site staat dat ze hem voor een speciale prijs gaan verkopen.
Trekpleister 25.50 :roll:
Blokker 25.99

Had ook niets anders verwacht. Net als de release van Spiderman etc..hebben ze (kruitvat/trekpleister) een speciaal "dure" prijs :wink:

Weet iemand trouwens al de prijs van MM Arena?

Leroy
07-05-2003, 11:38
weet iemand tot waneer deze prijs bij MM Rotterdam centrum geld.

Ik ben namelijk waarschijnlijk pas vrijdag in de mogelijkheid die kant op te gaan (ingewikkelde zin he 8)

Jurgen V
07-05-2003, 14:04
Heb hem net bij Vend Kalverstraat gekocht voor € 14,00 + 1099 Airmiles ipv € 17,00 + 1299 Airmiles
De prijs zonder airmiles is nu € 24,99 ipv € 29,99

(y) (y)

Dat is helemaal goed nieuws!!

Swanski
07-05-2003, 14:29
MM Arena € 16,-

huh :?:

Robert F.
07-05-2003, 14:42
MM Arena € 16,-

huh :?:
Dat had ik ook niet verwacht. Toch maar zaterdag even langs gaan (als ze er nog liggen natuurlijk).

Keyser Soze
07-05-2003, 14:53
Er lagen er vandaag in ieder geval nog erg veel. Enkele honderden schat ik, in zo'n grote stelling aan de wand naast het plasma scherm waarop DAD ook vertoond wordt.

Het is wel zo dat ik vanmiddag bijna iedereen met 1 of 2 exemplaren (max 2 per klant) naar buiten zag lopen, dus dat kan snel gaan...

Ik had zelf ook niet verwacht dat MM Arena 'm voor € 16,- zou aanbieden. Meestal liggen ze qua prijs boven de ander MM vestigingen.

Wie weet zijn ze hun leven aan het beteren :wink:

Robert Gerards
07-05-2003, 15:04
Er lagen er vandaag in ieder geval nog erg veel. Enkele honderden schat ik, in zo'n grote stelling aan de wand naast het plasma scherm waarop DAD ook vertoond wordt.

Het is wel zo dat ik vanmiddag bijna iedereen met 1 of 2 exemplaren (max 2 per klant) naar buiten zag lopen, dus dat kan snel gaan...

Ik had zelf ook niet verwacht dat MM Arena 'm voor € 16,- zou aanbieden. Meestal liggen ze qua prijs boven de ander MM vestigingen.

Wie weet zijn ze hun leven aan het beteren :wink:

Zal ongetwijfeld komen door hun eigen prijsgarantie (MM Almere)

eborn
07-05-2003, 16:02
Zojuist even langs de ArenA geweest, en inderdaad: € 16,-. Verbaasde me inderdaad ook, maar goed, maakt de aanbieding alleen maar mooier ;) En anders was Almere met € 16,- ook nog te doen geweest. Maar die gaat pas morgen open ;)

Coen Loef
07-05-2003, 16:13
Heb hem net bij Vend Kalverstraat gekocht voor € 14,00 + 1099 Airmiles ipv € 17,00 + 1299 Airmiles
De prijs zonder airmiles is nu € 24,99 ipv € 29,99

(y) (y)

In V&D Gouda zei het kassameisje dat de Air Miles-actie afgeblazen was omdat het de eerste dag van verkoop was (wat mij niet echt een geldige reden lijkt maar dat terzijde) en dat ze al heel veel mensen had moeten teleurstellen. Erg raar, zeker als je ziet dat anderen de DVD wel meekregen voor € 14,99 + 1099 Air miles.

PJ van der Holst
07-05-2003, 16:36
Heb hem net bij Vend Kalverstraat gekocht voor € 14,00 + 1099 Airmiles ipv € 17,00 + 1299 Airmiles
De prijs zonder airmiles is nu € 24,99 ipv € 29,99

(y) (y)

In V&D Gouda zei het kassameisje dat de Air Miles-actie afgeblazen was omdat het de eerste dag van verkoop was (wat mij niet echt een geldige reden lijkt maar dat terzijde) en dat ze al heel veel mensen had moeten teleurstellen. Erg raar, zeker als je ziet dat anderen de DVD wel meekregen voor € 14,99 + 1099 Air miles.

Alle V&D's zijn toch hetzelfde, had je moeten vragen of ze even wilde nakijken of het echt zo was d.m.v. scannen of iets dergelijks....

Coen Loef
07-05-2003, 17:01
Heb hem net bij Vend Kalverstraat gekocht voor € 14,00 + 1099 Airmiles ipv € 17,00 + 1299 Airmiles
De prijs zonder airmiles is nu € 24,99 ipv € 29,99

(y) (y)

In V&D Gouda zei het kassameisje dat de Air Miles-actie afgeblazen was omdat het de eerste dag van verkoop was (wat mij niet echt een geldige reden lijkt maar dat terzijde) en dat ze al heel veel mensen had moeten teleurstellen. Erg raar, zeker als je ziet dat anderen de DVD wel meekregen voor € 14,99 + 1099 Air miles.

Alle V&D's zijn toch hetzelfde, had je moeten vragen of ze even wilde nakijken of het echt zo was d.m.v. scannen of iets dergelijks....

Ik denk dat morgen nog even langs ga bij de V&D...

Tom van Abeelen
07-05-2003, 19:30
ik heb hem vanmiddag bij de frs gehaald met 10% korting cjp pas :D kwam die uit op 23,39 dus ook nie verkeerd voor een nieuwe dvd waarom is er bij ons in de buurt geen mediamarkt :x
tom

eborn
07-05-2003, 19:51
waarom is er bij ons in de buurt geen mediamarkt :x
tomTja, wat is dichtbij? :) Ik woon ook niet echt vlakbij A'dam (kilometer of 30 denk ik). Maar voor zo'n prijs wip ik wel even langs ;)

eborn
07-05-2003, 20:06
Vandaag net opgehaald hier in Groningen MM 19.99 euro's helaas dus geen 16,00 euro hier :(Vreemd, ik dacht gehoord te hebben dat de MM in Groningen ook zou gaan stunten.

suave
07-05-2003, 20:09
Vandaag net opgehaald hier in Groningen MM 19.99 euro's helaas dus geen 16,00 euro hier :(
Voor de liefhebbers van Bond hier een leuke pagina van bond modelauto's ben namelijk ook modelauto's verzamelaar http://members.lycos.nl/ricardomulder/bond.htm

off topic: idd wel een coole site van je ricardo....;)

Ricardo Mulder
07-05-2003, 20:12
dat was dus de grote stunt in Groningen staat in alle lokale kranten nou ja beter dan 24 euro ben weer blij en het is een goed film :)

PJ van der Holst
08-05-2003, 19:44
Laat de MM Alkmaar maar snel komen, kunnen we hier ook genieten van stuntprijzen......

Maar helaas, 2004 pas..... :evil:

Arvid
08-05-2003, 20:45
Laat de MM Alkmaar maar snel komen, kunnen we hier ook genieten van stuntprijzen......

Maar helaas, 2004 pas..... :evil:

Same here: MM Utrecht!

Hoog Catherijne wordt het Walhalla van de DVD-liefhebbers:

2X FRS, 1X MM, 1X Bart S. 1X V&D 1X Blokker

Nu nog een Makro en we zijn compleet!

Jurgen V
08-05-2003, 20:57
Laat de MM Alkmaar maar snel komen, kunnen we hier ook genieten van stuntprijzen......

Maar helaas, 2004 pas..... :evil:

Same here: MM Utrecht!

Hoog Catherijne wordt het Walhalla van de DVD-liefhebbers:

2X FRS, 1X MM, 1X Bart S. 1X V&D 1X Blokker

Nu nog een Makro en we zijn compleet!

MM Utrecht komt als het goed is in Juni/Juli. Lees verder maar bij aanbiedingen de V&D thread.

Mark O.
09-05-2003, 12:59
Volgens de berichten is er over anderhalf jaar ongeveer ook een MM in Zoetermeer!!!!

Laurens-Jan
11-05-2003, 14:40
Die another day is nu the koop bij de mediamarkt voor 17 euro. :D

Ja leuk, maar WELKE mediamarkt???

suave
11-05-2003, 15:03
dit wil je niet geloven....ik naar mm almere (was in de buurt dus ik denk ach ja) kom ik zaterdagmiddag.....geen DAD meer te bekennen. Nergens staat een bord dat ze zijn uitverkocht, iedereen op de dvd afdeling liep te zoeken, je hoorde tientallen mensen vloeken....

Ik stap op een verkoper af die 4 gangpaden verder loopt en vraag of ze uitverkocht zijn, hij: "helaas meneer, totaal uitverkocht, maar u heeft geluk!" ik: "he?" Hij: "ik vind er net nog 1 hier...." RULE! dus toch de moeite waard geweest. Op weg naar de kassa wel 15 mensen die aan me vroegen waar ie lag....(niet meer dus...) <GRIN>

MM rules...

deSnurf
13-05-2003, 07:01
Maar het kan nog goedkoper!!!

bij de Makro: 10,71 Euro incl BTW!

www.makro.nl -> folder -> allemaal nullen invullen als nummer -> dvd's
et voila!

Rochan
13-05-2003, 07:24
Maar het kan nog goedkoper!!!

bij de Makro: 10,71 Euro incl BTW!

www.makro.nl -> folder -> allemaal nullen invullen als nummer -> dvd's
et voila!

Volgens mij is dat de video :wink: Maar het is nog vroeg :)

deSnurf
13-05-2003, 08:28
Maar het kan nog goedkoper!!!

bij de Makro: 10,71 Euro incl BTW!

www.makro.nl -> folder -> allemaal nullen invullen als nummer -> dvd's
et voila!

Volgens mij is dat de video :wink: Maar het is nog vroeg :)

:D :D :D
helemaal gelijk, ik schrok al dat ik 5 Euro teveel had uitgegeven bij de mediamarkt!!! hehehe

rocketjohnnie
21-06-2003, 22:54
Ik vind het raar dat prijzen per MediaMarkt verschillen. Nou ben ik benieuwd hoeveel het nou bij MM Amsterdam kost...17 euro lijkt me?

Charley Baak
24-06-2003, 15:35
Ik vind het raar dat prijzen per MediaMarkt verschillen. Nou ben ik benieuwd hoeveel het nou bij MM Amsterdam kost...17 euro lijkt me?Dat is niet met zekerheid te zeggen. Aangezien MM Arena vaak het duurste van allemaal is, zal hij waarschijnlijk duurder zijn. Ga maar uit van €20, dan valt het misschien nog mee. :wink:

kuiper
22-08-2003, 17:02
weet iemand hoe ik goedkoop in het bezit kan komen van de hele reeks "James Bond" films.

Michelle
22-08-2003, 18:08
weet iemand hoe ik goedkoop in het bezit kan komen van de hele reeks "James Bond" films.
Tadaa! (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=779&start=105) Maak de volgende keer even gebruik van de zoekfunctie, dan kom je ook een heel eind. ;)