PDA

Bekijk de volledige versie : Welk projectiescherm



sioux
29-10-2003, 20:16
OK ik ben al flink wezen zoeken en volgens mijn is wat ik nu heb een projecta M scherm volgens de meeste het beste scherm , maar volgens mijn ook niet echt verkrijgbaar in oprol type. Hebben jullie goed evaring met oprolschermen 16:9 die je mijn eventueel kan adviseren en die ook nog beetje betaalbaar zijn en eventueel online te bestellen ? Ik hoor dat veel mensen die ik gesproken heb last krijgen van het oprkullen van de zijkant van het scherm ... let me know , greetz Sioux

cinedream
08-11-2003, 11:18
Kan je niet gaan voor een vast projectiescherm, op basis van een frame ? Dan heb je een perfect strak scherm.

Als alsternatief voor de verschillende Projecta schermen, kan ik de A-serie van Beamax echt wel aanraden, ook wat de prijs betreft.

Klik hier voor Beamax info, schermen en prijslijst (http://www.cinedream.be/products_beamax.shtml)

Accoord, een frame scherm kost meer, maar je koopt natuurlijk niet elk jaar een nieuw scherm, het is een beetje een verplichte investering...

Groeten,

Nicolas

sioux
08-11-2003, 17:37
tja vast scherm zal prachtig zijn , maar ja geen zin om steeds het scherm weg te halen en weer op te hangen aangezien ie in de doorloop komt te hangen

Acinony
08-11-2003, 18:50
Waarom ga je niet voor hetzelfde scherm als ik heb hangen: 200x120 elektrisch bij de MM voor € 750,-

Als je een keer langs wilt komen om te kijken stuur me een PM.