PDA

Bekijk de volledige versie : Battlestar Galactica specs



armanio
30-10-2003, 18:45
"Battlestar Galactica : the complete epic series"
verschijnt eind dit jaar als digipack met zes dvd's die alle 24 episodes bevatten.
Specificaties:
"Saga of a star World", de openingsfilm met 34 min aan nooit eerder vertoond beeldmateriaal en audiocommentaar van Richard Hatch, Dirk Benedict en Herbert Jefferson, jr ;
in totaal meer dan 3 uur aan deleted scenes, outtakes en gag reels voor alle episodes samen ;
5 documentaires : "remembering Battlestar Galactica" (45min), "the creation of BG" (7min), "The Cylons" (5min), "composing the score" (6min), "working with the Daggit" (5min) ;
photo gallery, insert booklet met foto's, blueprints en chapterindeling, preview van de nieuwe miniserie en van de videogame;
nieuwe high-definition transfer van de originele printnegatieven en een geremixte dolby-digital 5.1 soundtrack.
Alles verpakt in een luxe limited-edition zilveren Cylon-box.
WOW!! Dank u Universal !!

Woozle
30-10-2003, 18:52
Geweldig :)

Zijn er maar 24 afleveringen gemaakt? In mijn herinneringen lijkt het alsof de serie heel lang heeft gelopen. herhalingen zijn blijkbaar niet alleen iets van deze tijd :D

Edwin V
30-10-2003, 19:35
Mooi :D

Ik vind 24 afleveringen ook wat weinig naar wat me bijstaat van vroeger...

armanio
30-10-2003, 20:57
De originele serie bevat inderdaad 24 afleveringen:
1) Saga of a Star World (parts 1, 2 and 3)
2)Lost Planet of the Gods (parts 1 & 2)
3)The Lost Warrior
4)The Long Patrol
5)The Gun on Ice Planet Zero (parts 1 & 2)
6)The Magnificent Warriors
7)The Young Lords
8)The Living Legend (parts 1& 2)
9)Fire in Space
10)The War of the Gods (parts 1 & 2)
11)The Man with Nine Lives
12)Murder on the Rising Star
13)Greetings from Earth (parts 1 & 2)
14)Baltar's Escape
15)Experiment in Terra
16)Take the Celestra
17)The Hand of God

enkele jaren later kwam dan nog een "spin-off"serie uit omdat de studio
uiteindelijk toch had ingezien dat hun beslissing om de serie te stoppen
niet de meest verstandige keuze was geweest. Helaas was de originele cast ondertussen al uitgeweken en moesten ze naar een andere invalshoek uitwijken: "Galactica 1980" waarvan 9 episodes werden gemaakt:
1)Galactica Discovers Earth (parts1, 2 and 3)
2)Super Scouts (parts 1 & 2)
3)The Plantage
4)Cylons on Earth (parts 1 & 2)
5)The Return of Starbuck

Eind dit jaar verschijnt er een nieuwe mini-serie op The Scifi-Channel,
eigenlijk een remake van de originele (met oa James Olmos als cmdr Adama, nog bekend uit Miami Vice)
Men heeft echter heel wat veranderingen doorgevoerd dus het wordt best wel spannend naar het eindresultaat....

chimera01
31-10-2003, 13:55
Yep ik heb ém al in pre-order staan bij Speel want daar komt ie in januari uit. Zo spreid ik de kosten van deze dure maanden ook nog wat uit.

Maar ik verheug mij erop deze serie weer eens te kunnen zien.

The Scratcher
31-10-2003, 15:43
Hier is al een draadje van: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=14598&highlight=battlestar+galactica

Hier kan dus een slotje op. :roll: