PDA

Bekijk de volledige versie : Slotje



toine_schoots
31-10-2003, 19:09
29-10-2003 zijn dus een 4-tal nieuwe uitgebracht, maar heb voor de release 6 stuks staan. Kan iemand mij vertellen of Make mine music en Saludos Amigos ook uitkomt/is gekomen/zal komen of wordt dit 2004?
Zo ja, waar te verkrijgen deze twee Disney's?
Gr. Toine

Frank
31-10-2003, 19:20
Disney vertelde me begin deze week nog dat Saludos Amigos en Make Mine Music gewoon zouden uitkomen afgelopen woensdag. Nu ik ze nergens kan vinden heb ik ze vandaag nogmaals getelefoneerd en nu weten ze mij te melden dat -ik citeer- "het onbekend is wanneer ze uitkomen. Dat kan over een jaar zijn, maar ook over tien jaar."

Bron: Disney DVD Info Site (http://www.hiervindjehet.nl/).

toine_schoots
31-10-2003, 22:09
Hmmm....BV gaat rare fratsen uithalen de laatste tijd...Bedankt voor je reply, maar of ik er nu blijer van moet worden...
Greetz,
Toine

Frank
01-11-2003, 10:26
Buena Vista begint inderdaad weer rare fratsen uit te halen. Met The Lion King leek het de goede kan op te gaan, maar met de release van Peter en de Draak e.d. deze week zijn ze weer compleet in de afgrond gevallen.

toine_schoots
01-11-2003, 21:52
nou inderdaad..Lion King ging net als de R1 releases er op lijken ja....Ik dacht nog; "ze zullen toch niet het licht hebben gezien en ook de rest zo voortzetten?", maar nee....het is dat ik de hele serie toch compleet wil houden , maar eigenlijk is het toch in en in triest!!! Een beetje duidelijkheid van je releases en graag op een beetje niveau zou geen kwaad kunnen....maar goed....sta gelukkig niet alleen in deze mening....
Greetz,
Toine

Frank
02-11-2003, 17:27
Het ergste van dit alles vind ik: in Engeland en elders is Peter en de Draak in de afgelopen maanden geremastered uitgebracht met extra's en hier krijgen we niet eens de geremasterde versie. Hoe langer ik er over nadenk, des te kwader ik word op Buena Vista. Laat dit nooit meer gebeuren!!!

toine_schoots
02-11-2003, 18:43
Maar goed...deze twee zullen dus wel op het geduld gegooid worden....Bedankt voor je info en dan toch maar (collectie moet toch compleet blijven, ook qua uitgaven.....ook al zijn ze hetzelfde) kopen....
Laten we hopen dat ze het ooit leren...
Greetz,
Toine

toine_schoots
02-11-2003, 18:45
ooit komt het helemaal goed...