PDA

Bekijk de volledige versie : South Park



Dave
01-11-2003, 07:12
South Park is op DVD op R2 verkrijgbaar al zijn ze heel moeilijk om te vinden.
Weet misschien iemand of Warner plannen heeft om deze DVD's her uit te brengen ? (Het zijn immers oudere releases al)
Ik hoop het van wel en dan in mooie seizoens boxset's.
Anders hoop ik dat die "oude" eens in de uitverkoopbak komen want de prijzen zijn als je ze nog kunt vinden schrikwekkend hoog : 26.99 voor 1 dvd met 4 afl :S

Marcel den Haan
01-11-2003, 09:16
Ik zit al tijden te wachten op seizoen 5, die had ik besteld maar ineens hebben ze hem gecancelled. Navraag leerde dat er een probleem was de masterDVD maar dit is al een jaar geleden ofzo. Seizoen 1 begint nu in te lopen dus dan gaan we die maar kopen.

Dave
01-11-2003, 10:44
Ik zit al tijden te wachten op seizoen 5, die had ik besteld maar ineens hebben ze hem gecancelled. Navraag leerde dat er een probleem was de masterDVD maar dit is al een jaar geleden ofzo. Seizoen 1 begint nu in te lopen dus dan gaan we die maar kopen.

OK, jammer is dat van S5, hoop dat ze daar snel iets aan doen dan.

Wat bedoel je met Seizoen 1 begint nu in te lopen als ik vragen mag ?

Marcel den Haan
01-11-2003, 20:04
Ik zit al tijden te wachten op seizoen 5, die had ik besteld maar ineens hebben ze hem gecancelled. Navraag leerde dat er een probleem was de masterDVD maar dit is al een jaar geleden ofzo. Seizoen 1 begint nu in te lopen dus dan gaan we die maar kopen.

OK, jammer is dat van S5, hoop dat ze daar snel iets aan doen dan.

Wat bedoel je met Seizoen 1 begint nu in te lopen als ik vragen mag ?

Ik ben echt dom hahaha, ik bedoelde REGIO 1 uiteraard !

R. Schaap
01-11-2003, 20:06
In de MM Groningen zie ik ze best wel gewoon liggen eigenlijk, gewoon goed zoeken.

EVO
02-11-2003, 00:36
ik zit al bijna een jaar op seizoen 5 én 6 te wachten...schiet echt niet op.
gelukkig biedt kazaa uitkomst ;)

Dave
02-11-2003, 08:52
[quote=Marcel den Haan]

Wat bedoel je met Seizoen 1 begint nu in te lopen als ik vragen mag ?

Ik ben echt dom hahaha, ik bedoelde REGIO 1 uiteraard !

OK, nou snap ik hem ;)


In de MM Groningen zie ik ze best wel gewoon liggen eigenlijk, gewoon goed zoeken.

Jammergenoeg zit hier geen MM in de buurt, wat kosten ze daar overigens ?