PDA

Bekijk de volledige versie : Queen greatest video hits 2 vraag



McReal
01-11-2003, 09:15
vrijdag deze dubbel dvd aangeschaft

Maar is het normaal dat er geen nl ondertiteling aanwezig is wel 6 andere talen behalve nl :(

greetzz McReal

Ludo Keeris
02-11-2003, 12:10
Bij veel muziek DVD's ontbreken de NL subs. Voor een regioversie wordt vaak maar één master gebruikt en wordt er niet een aparte versie voor bv. de Benelux gemaakt. Het zou netjes zijn om voor Regio 2 ook NL subs te gebruiken, maar blijkbaar is de afzetmarkt te klein. Je ziet dat helaas wel vaker.

Evert de Haas
06-11-2003, 08:28
Ik heb deze DVD woensdag aangeschaft bij de Media Markt Arena.
Er zijn 2 nummers die storingen vertonen:
I want to break free
The invisible man

(beeld schokkerig) Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

DVD Watcher
06-11-2003, 09:14
Ik heb deze DVD ook afgelopen vrijdag aangeschaft. Inderdaad is bij het nummer I Want To Break Free het beeld schokkerig, het trilt, blokjes, kortom het beeld is niet goed, en het geluid valt ook beetje weg. Maar vreemd genoeg is dit alleen bij I Want To Break Free, de rest doet het goed. Ik ga meteen terug naar de winkel, krijg andere, zelfde verhaal. Zo ga ik ditzelfde probleem nog 3 maal meemaken, ze gaan nu andere bestellen van nieuwe persing, mocht die niet goed zijn krijg ik een bon om hem ergens anders te halen. Vind dit erg klote. Moet aan de DVD schijf liggen, want heb 619 DVDs ernaast en die zijn allemaal goed. Dus ik hoop dat ik nog een goed exemplaar kan vinden. Zal idd flinke produktie fout zijn.

Lex v/d Moolen
06-11-2003, 17:16
Ik heb precies hetzelfde probleem met die twee nummers. Geluid is goed, maar het beeld is verdeeld in 1001 blokjes van allerlei kleuren :(

En als ik bovenstaand verhaal lees heeft het waarschijnlijk geen zin om te ruilen, dan maar mn geld terug :(

Evert de Haas
07-11-2003, 12:20
ik heb zojuist geld teruggevraagd bij MM Arena omdat ik het niet aandurfde het exemplaar om te ruilen. Ook op andere DVD forums nl. gelezen dat het waarschijnlijk een produktiefout betreft van een bepaalde persing. Maar hoe nu verder ? want ik wil 'm toch graag hebben ... tips iemand waar ik op moet letten ?

BASIL
07-11-2003, 13:43
Waarom is er geen Dolby Digitaal? Wat gebeurt er als ik die dvd wil bekijken met een Dolby Digitaal versterker? Alleen stéréo? :( Als het waar is, dan is dat een schande en wil ik deze dvd zekers niet kopen. Dat ze gewoon hun prullen houden. Voordat ze met DTS beginnen zouden ze wel zien dat er Dolby Digitaal voorzien is. Dolby Digitaal is tenslotte DE basisklank van een dvd

kruspe
07-11-2003, 15:17
er zijn volgens mij maar weinig muziek dvd's met nlo...te weinig eigenlijk.

Lex v/d Moolen
07-11-2003, 16:36
ik heb zojuist geld teruggevraagd bij MM Arena omdat ik het niet aandurfde het exemplaar om te ruilen. Ook op andere DVD forums nl. gelezen dat het waarschijnlijk een produktiefout betreft van een bepaalde persing.Ik heb 'm gisterenavond nog eerst geruild voor een ander exemplaar, helaas hetzelfde probleem, en zonet mijn geld teruggevraagd. Ik baal er wel van, dat zal dan wel weer wachten op een nieuwe persing worden. :|

Menno Hagendoorn
07-11-2003, 23:50
Ik heb de DVD al sinds vorige week vrijdag (moet haast wel van dezelfde persing zijn), maar die van mij doet het prima!
Misschien toch stiekum een andere winkel proberen?, je kan natuurlijk geluk hebben......

Lex v/d Moolen
07-11-2003, 23:55
Ik heb de DVD al sinds vorige week vrijdag (moet haast wel van dezelfde persing zijn), maar die van mij doet het prima!
Misschien toch stiekum een andere winkel proberen?, je kan natuurlijk geluk hebben......Welke winkel heb je die dan gekocht?
Ik had het idee dat ze bij de MM de UK-versie verkochten.

McReal
08-11-2003, 02:08
die van mij doet het ook goed .. heel het nummer van i want to break free gekeken maar niks raars opgevallen ..
hij is gekocht in eindhoven bij free record shop

Lex v/d Moolen
08-11-2003, 11:36
die van mij doet het ook goed .. heel het nummer van i want to break free gekeken maar niks raars opgevallen ..
hij is gekocht in eindhoven bij free record shopIk ben net even bij FRS geweest. Waarschijnlijk hebben die een andere zending, want hier zat geen kartonnen slipcase omheen met daarop de afbeelding uit de clip van I want to break free.
Ik heb 'm niet gekocht want ik vond €29.99 veel te duur.

Henk Heideveld
10-11-2003, 15:30
die van mij doet het ook goed .. heel het nummer van i want to break free gekeken maar niks raars opgevallen ..
hij is gekocht in eindhoven bij free record shopIk ben net even bij FRS geweest. Waarschijnlijk hebben die een andere zending, want hier zat geen kartonnen slipcase omheen met daarop de afbeelding uit de clip van I want to break free.
Ik heb 'm niet gekocht want ik vond €29.99 veel te duur.
Gekocht bij MM Utrecht. Storingvrij de mijne!!!!! 8) 8)

BreezeR
14-11-2003, 23:56
Vandaag ook eindelijk gekocht bij MM Zwolle en helemaal storingsvrij... :D

theThinWhiteDuke
15-11-2003, 11:40
1,5 week terug gehaald bij FRS eindhoven.
In 1e instantie deed DVD 2 het niet (het Hot Space gedeelte)
Heb em omgeruild; en geen problemen meer.

Jamie
16-11-2003, 12:32
Van de week binnengekregen uit de UK via play.com (inclusief extra slipcase!) en alles lijkt prima in orde. Alleen de Extended Version van One Vision heeft "een zetje nodig", je moet even een seconde vooruitspoelen aan het begin, anders begint ie niet.
Enorm lekere dvd-set, het geweldige dts-geluid doet je BIJNA vergeten dat de meeste video's tot 16:9 zijn bijgesneden :wink:
En waarom alleen dts? Welcome to the 21st century, people! :lol: