PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Profiler: Free of Premium?



Sjekster
01-11-2003, 13:33
Ik was benieuwd of er mensen zijn die de premium versie van DVD profiler hebben aangeschaft. Graag zou ik dan ook willen weten waarom ze dat gedaan hebben. Is dat voor de hogere kwaliteit hoesafbeeldingen, of bijvoorbeeld voor de oneindige online profiellijst? (Iets voor Ronald of Edwin bijvoorbeeld :P)

Ludo Keeris
01-11-2003, 13:39
Ik heb voor de Premium versie gekozen vanwege de hogere resolutie hoesafbeeldingen, geen reclame meer en ook om zo'n goed programma in stand te houden! En er zijn weinig programma's die in de schaduw kunnen staan van DVD-profiler. In de Computer Totaal van vorige maand stond een uitstekende recentie van DVD-profiler.

Mark de Jong
01-11-2003, 14:06
Ik niet. Zoveel gebruik ik het programma niet, en als ik het gebruik zorg ik dat de titel er gewoon in staat. De informatie hoeft van mij niet helemaal te kloppen. Reclame geef ik niet zoveel om en scherpere afbeeldingen ook niet.

Lex v/d Moolen
01-11-2003, 14:09
Ik heb voor de Premium versie gekozen vanwege de hogere resolutie hoesafbeeldingen, geen reclame meer en ook om zo'n goed programma in stand te houden! En er zijn weinig programma's die in de schaduw kunnen staan van DVD-profiler.Daar sluit ik me helemaal bij aan, ik heb ook om dezelfde redenen die donatie gedaan. Ik gebruik het programma regelmatig en daar mag best wat tegenover staan om het in stand te houden.

Ronald Dassen
01-11-2003, 14:49
Ik heb voor de Premium versie gekozen vanwege de hogere resolutie hoesafbeeldingen, geen reclame meer en ook om zo'n goed programma in stand te houden! En er zijn weinig programma's die in de schaduw kunnen staan van DVD-profiler.Daar sluit ik me helemaal bij aan, ik heb ook om dezelfde redenen die donatie gedaan. Ik gebruik het programma regelmatig en daar mag best wat tegenover staan om het in stand te houden.

Ook ik sluit me bij jullie beiden aan.
De drie redenen waarom ik voor de premium editie heb gekozen!

BrokenTable
01-11-2003, 14:55
Premiun versie: zoals al eerder opgemerkt voor de hoge resolutie scans en om zo'n goed produkt te supporten. Geen reclame is een voordeel, maar niet doorslaggevend.

Daarnaast kun je als premiun gebruiker ook 2.2 downloaden, en de database werkt daarin een stuk sneller bij het op naam zoeken van een DVD

Christiaan Sauer
01-11-2003, 15:01
ik ga over een tijdje over op de premium. Momenteel zit ik te krap bij kas om te kunnen, maar als dat weer wat verbeterd is ga ik zeker over op premium. Waarom? Het zou ontzettend zonde zijn als dit programma verloren zou gaan doordat niemand wil betalen. En nu worden ze misschien net dat beetje sneller als we allemaal gaan betalen :P

R. Schaap
01-11-2003, 15:16
Ik heb ook al een jaar de premiumversie vanwege de Roboterredenen......

Topprogramma waar ik best voor wil betalen.

Piet Marcus vd Meulen
01-11-2003, 15:31
Topprogramma waar ik best voor wil betalen.

Precies mijn reden... Betere scans en geen reclame komen wat mij betreft op de 2e plaats.

Charley Baak
01-11-2003, 15:41
Ik heb voor de Premium versie gekozen vanwege de hogere resolutie hoesafbeeldingen, geen reclame meer en ook om zo'n goed programma in stand te houden! En er zijn weinig programma's die in de schaduw kunnen staan van DVD-profiler.Daar sluit ik me helemaal bij aan, ik heb ook om dezelfde redenen die donatie gedaan. Ik gebruik het programma regelmatig en daar mag best wat tegenover staan om het in stand te houden.

Ook ik sluit me bij jullie beiden aan.
De drie redenen waarom ik voor de premium editie heb gekozen!Het wordt saai, maar dit zijn ook mijn beweegredenen geweest om de premium versie te kiezen. Daarnaast stuur ik regelmatig wat gegevens richting de profiler database, als een dvd er nog niet in staat, of als de info die er in staat niet klopt.

UltraSub
01-11-2003, 17:03
Topprogramma waar ik best voor wil betalen.

Precies mijn reden... Betere scans en geen reclame komen wat mij betreft op de 2e plaats.Hier sluit ik mij volledig bij aan :D

Oudgebruiker3
01-11-2003, 17:21
Ik gebruik het programma regelmatig en daar mag best wat tegenover staan om het in stand te houden.
Ik gebruik MSN, Netscape en Quicktime ook erg vaak, maar daarom gaan mijn euro's niet per sé richting de betreffende maatschappijen... ik vind het maar een vreemd argument, hoewel het niet wegneemt dat ik ook zeer tevreden ben met Profiler.

UltraSub
01-11-2003, 18:10
Stelling:
DVDProfiler stopt met de freeware version

Is dat goed of slecht voor Profiler?
Ik denk dat het helemaal niet zo slecht zou zijn. Denk dat heeel veel mensen gaan registreren, wat ook weer goed is voor ontwikkeling. Al is het alleen al maar omdat je met een cracked key niet je collectie online kunt zetten.
En de performance van de site zal dan ook wel omhoog schieten. :)

Sjekster
01-11-2003, 18:10
Ik gebruik het programma regelmatig en daar mag best wat tegenover staan om het in stand te houden.
Ik gebruik MSN, Netscape en Quicktime ook erg vaak, maar daarom gaan mijn euro's niet per sé richting de betreffende maatschappijen... ik vind het maar een vreemd argument, hoewel het niet wegneemt dat ik ook zeer tevreden ben met Profiler.Daar noem je dan ook wat voorbeelden zeg ;). MSN is van microsoft, ik denk niet dat ze die euro's van jou nodig zullen hebben, geld ook voor Apple en Quicktime.

Ik zit er iig ook over te denken om de overstap te maken naar Premium, mede door de hoge kwaliteit scans. De profiellijst lengte maakt me niks uit, daar zit ik nog laaaaaang niet aan :D

En zoals zovaak al is gezegd hierboven: Het is goed om ze met de bijdrage te steunen (y)

Thx voor de reacties tot nu toe guys ;)

Kaplan
01-11-2003, 18:43
Premium.

hogere resolutie
capaciteit
geen reclame
gebruik het veel
kleine donatie

Leon van Stijn
01-11-2003, 19:35
Ik heb ook voor de premium gekozen om de al eerder genoemde redenen. Bovendien is de prijs nou niet bepaald hoog, voor ongeveer de prijs van een DVD krijg je een mooir programma. Het zou zonde zijn als het verdween.

Rob Verhoeven
01-11-2003, 21:19
Heb sinds vorige week om eerder genoemde redenen ook de premium "versie" aangeschaft....

Gr,
Rob

-=MV=-
02-11-2003, 01:05
Ik niet. Zoveel gebruik ik het programma niet, en als ik het gebruik zorg ik dat de titel er gewoon in staat. De informatie hoeft van mij niet helemaal te kloppen. Reclame geef ik niet zoveel om en scherpere afbeeldingen ook niet.


:I'm with Mark:

Het is een mooi proggie,maar ik steek mijn geld liever in dvd's en andere zaken..

:)

Martin Zuidervliet
02-11-2003, 07:04
Ik heb voor de Premium versie gekozen vanwege de hogere resolutie hoesafbeeldingen, geen reclame meer en ook om zo'n goed programma in stand te houden! En er zijn weinig programma's die in de schaduw kunnen staan van DVD-profiler. In de Computer Totaal van vorige maand stond een uitstekende recentie van DVD-profiler.Dit is ook mijn rede geweest om te registreren. Ik vind zelfs eigenlijk dat je gewoon moreel verplicht bent om te betalen als je het programma regelmatig gebruikt en het is maar eenmalig.

Oudgebruiker3
02-11-2003, 11:22
'n Morele verplichting vind ik wel érg ver gaan... ik beschouw het, geheel terecht, puur als een gunst jegens Profiler.
Als Profiler mij vraagt om een kleine bijdrage, zodat zij het programma kunnen perfectioneren en in stand houden, dan ben ik, gezien het feit dat ik het programma ook erg vaak gebruik, best bereid om die kleine donatie te maken, maar ik zie het absoluut niet als een morele verplichting.
Toegegeven, MSN, Netscape en Quicktime waren wat vreemde voorbeelden, maar hoe zit het met andere software van kleine maatschappijen? Zodra je dat gebruikt, voel je je dan ook moreel verplicht tot het maken van een donatie, of is dat slechts beperkt tot software die te maken heeft met je hobby's?

Ludo Keeris
02-11-2003, 12:00
Stelling:
DVDProfiler stopt met de freeware version

Is dat goed of slecht voor Profiler?
Ik denk dat het helemaal niet zo slecht zou zijn. Denk dat heeel veel mensen gaan registreren, wat ook weer goed is voor ontwikkeling. Al is het alleen al maar omdat je met een cracked key niet je collectie online kunt zetten.
En de performance van de site zal dan ook wel omhoog schieten. :)

Ik denk dat het slecht is voor Profiler. Ikzelf heb eerst ook de freeware versie gebruikt van Profiler en toen bleek dat het een heel goed programma bleek te zijn heb ik voor de premium versie gekozen. Voor een programma wat ik niet ken en niet kan uitproberen zal ik niet snel 25 dollar betalen. En ik denk dat er met mij velen zullen zijn.

Ludo Keeris
02-11-2003, 12:05
KNIP
Toegegeven, MSN, Netscape en Quicktime waren wat vreemde voorbeelden, maar hoe zit het met andere software van kleine maatschappijen? Zodra je dat gebruikt, voel je je dan ook moreel verplicht tot het maken van een donatie, of is dat slechts beperkt tot software die te maken heeft met je hobby's?

Dat ligt er helemaal aan wat voor programma het is en wat ze er voor vragen. Programma's als MSN, Quicktime etc gebruik ik zelden of nooit, dus daar kan ik niets over zeggen, alleen dat ze tot de grote maatschappijen behoren die ik op een andere manier al genoeg sponsor.
Maar als een klein bedrijf een heel goed programma uitbrengt wil ik daar best voor betalen. Maar ik ga geen 25 dollar betalen als er iemand weer een zoveelste audio- of videoplayer op de markt brengt. Daarin is keuze genoeg. Voor een programma wat nog niet veel bestaat (profiler bv) en het werkt goed, ja dan ben ik best bereidt om daar een bedrag voor te betalen. En dat gaat het niet om of het moreel verplicht is of niet, maar om ervoor te zorgen dat zo'n programma kan blijven bestaan.

Chris Howitt
02-11-2003, 12:17
Heb ook de premium editie , gewoon om de makers ervan te steunen en uiteraard de hoge resolutie en geen reclame etc.

Sjekster
02-11-2003, 12:35
Heb ook de premium editie , gewoon om de makers ervan te steunen en uiteraard de hoge resolutie en geen reclame etc.Even offtopic: Ik dacht dat ik jou naam zag staan bij de bijdragen van Profiler, bij vertalers ofzo. Klopt dat?

Mike Philippens
02-11-2003, 13:12
Ik gebruik MSN, Netscape en Quicktime ook erg vaak, maar daarom gaan mijn euro's niet per sé richting de betreffende maatschappijen...
Volgens mij gaat daar de vergelijking mank. MSN is toch gewoon gratis, en je betaalt voor extra functionaliteit. Zo ook bij Quicktime. Net als bij Acrobat. Pas als je bepaalde dingen wilt doen, moet je een betaalversie kopen. DVDProfiler biedt - behalve het uitzetten van reclame en hires scans geen extra functies in de betaalversie. Er zit slechts één beperking in die je pas gaat merken bij hele grote collecties: maximale databasegrootte.

DVDProfiler heeft mijn steun gekregen omdat ik vind dat als ik veel gebruik maak van een bepaald programma dat ik erg handig vind, ik daar best voor mag betalen. Zo heb ik meer programma's die ik vaak gebruik of gewoon erg handy zijn netjes geregistreerd en betaald. Sommige ontwikkelaars draag ik zogezegd een warm hart toe en ik wil graag dat zij de ontwikkeling voort kunnen zetten.
Microsoft, Apple en AOL zijn nou niet bepaald noodlijdende bedrijven. De betaalversie van QuickTime aanschaffen komt dus niet eens in me op, want het heeft me niets extra's te bieden in vergelijk met de gratis versie. En ik heb niet bepaald de indruk dat Apple niet kan overleven zonder 'steun' aan de ontwikkeling van QuickTime.

technocat
02-11-2003, 13:23
Ook premium, goede software verdient dat er betaalt voor wordt en die 25 dollar/euro maakt nu ook niet meer uit als je de 1000en euros aan dvds die hier staan daar tegenover zet.

Mike Philippens
02-11-2003, 13:26
Stelling:DVDProfiler stopt met de freeware version Is dat goed of slecht voor Profiler? Ik denk dat het helemaal niet zo slecht zou zijn. Denk dat heeel veel mensen gaan registreren
Ik denk dat dat best nog wel eens tegen kan vallen. We hebben natuurlijk geen enkel zicht op hoeveel Premium Users er zijn, maar ik weet nog zo net niet of iedereen zomaar gaat betalen.
Als je al ziet dat men via hack&crack sites al cracks heeft voor Shareware van $10 moet je je toch afvragen of mensen zich wel realiseren dat ze er zelf voor zorgen dat een hoop mensen niet eens meer zin hebben om iets te gaan ontwikkelen omdat het uiteindelijk toch niet gewaardeerd word. Ja...zolang het gratis is vindt iedereen het geweldig en zodra er een prijskaartje tevoorschijn komt is het ineens niets meer. Men tikt dan liever zelf alles van de hoes over in een Excel spreadsheet dan $25 te pellen voor dat vreselijk handige programma. Misschien is dat wel de Nederlandse mentaliteit, want ik heb de indruk dat men bijvoorbeeld in de VS iets makkelijker betaalt voor dergelijke software.

Zoals ik al zei: mijn criterium is bruikbaarheid, tijdsbesparing en frequentie van gebruik. En natuurlijk speelt de prijs ook een rol. Er zijn bijvoorbeeld lui die software voor de Palm maken en daar idiote prijzen voor vragen.

Hans Bergshoeff
02-11-2003, 14:27
Ik heb sinds september 2002 een premium licentie. In bovenstaande
commentaren zijn alle argumenten om over te stappen al gegeven,
en ik sluit mij daarbij aan.
Het stoppen van de free ware versie is m.i. geen goede zaak.
Het zou beter zijn de free ware versie aan een tijdslimiet te koppelen
(zoals bijv. DVDregionfree) zodat je er een maand mee kunt stoeien.
Mocht je na die maand geen licentie aanschaffen dan werkt de boel
gewoon niet meer. Dan ligt de keuze bij jezelf.

Christiaan Sauer
02-11-2003, 16:05
En dan krijg je dus heeeeeel precies wat Mike al omschreef: dat iedereen op internet even een crack gaat halen en hem "registreerd" zonder er voor te betalen. Dat werkt helaas niet: een maand op proef gebruiken. :?

Chris Howitt
02-11-2003, 19:32
Heb ook de premium editie , gewoon om de makers ervan te steunen en uiteraard de hoge resolutie en geen reclame etc.Even offtopic: Ik dacht dat ik jou naam zag staan bij de bijdragen van Profiler, bij vertalers ofzo. Klopt dat?

Yep, dat klopt helemaal :) Wel leuk om je eigen naam daar te zien staan, ze vroegen destijds enkele mensen om mee te helpen aan de vertaling en zodoende hebben ze oa. mijn naam bij de credits gezet.

Pieter Kleine
02-11-2003, 22:24
Ik heb al geruime tijde de premium versie met veel plezier. De nieuwe versie van 2.20 due ik nu hebben ziet er weer heel goed uit. Waarom wel hiervoor betalen, omdat ik de mensen achter het programma steun om een goed programma op te zetten. En vergeet één ding niet, de servercapaciteit die ze beschikbaar stellen is voor hen niet gratis.

Alex van den Berg
02-11-2003, 23:31
Ik was benieuwd of er mensen zijn die de premium versie van DVD profiler hebben aangeschaft. Graag zou ik dan ook willen weten waarom ze dat gedaan hebben. Is dat voor de hogere kwaliteit hoesafbeeldingen, of bijvoorbeeld voor de oneindige online profiellijst? (Iets voor Ronald of Edwin bijvoorbeeld :P)Dat laatste punt speelde bij mij zeker een rol in mijn eindoordeel, maar was niet de hoofdreden aangezien ik de grens nog niet had/heb bereikt... Waar ligt die eigenlijk??
Die online-covers zijn ook wel erg handig. Maar uiteindelijk scan (en upload) ik alles zelf omdat het toch een mooier resultaat (minder compressie) oplevert. Op dit moment heb ik een paar maanden (tig DVD's) achterstand met het scannen en kom er achter dat er nu een aantal titels al een paar maanden geen online-cover hebben. Blijkbaar was/ben ik, vooral wat de pre-80's betreft, één van de belangrijkste uploaders... :mrgreen:

Ik verdien zelf voor een deel mijn brood met programmeren en besef me dus maar al te goed hoeveel tijd en stress er in een dergelijke programma/database/webserver combinatie gaat zitten. Om die reden heb ik, na ruim een jaar gratis gebruik, met genoegen die 25 dollar overgemaakt. ;)

BrokenTable
03-11-2003, 07:26
En dan krijg je dus heeeeeel precies wat Mike al omschreef: dat iedereen op internet even een crack gaat halen en hem "registreerd" zonder er voor te betalen. Dat werkt helaas niet: een maand op proef gebruiken. :?

Dan moeten ze mischien de max. database lengte op bijv. 75 leggen. Dan heb je redelijk lang de tijd gehad om het te proberen. Je bent aardig met je hobby van DVD's verzamelen bezig en wellicht dat mensen dan eerder bereid zijn te betalen dan na 1 maand gebruik en misschien 3 DVD's te hebben gekocht.

Mike Philippens
03-11-2003, 07:32
Dan moeten ze mischien de max. database lengte op bijv. 75 leggen.
Al dat soort systemen, feature limit, time limit, nag screens zijn allemaal al een keer bedacht en stoppen de mensen echt niet op een crackje te zoeken. Al zou het maar $5 kosten. Kijk maar naar het downloaden van van alles en nog wat. Met de komst van Internet lijkt men te denken dat alles maar gratis moet zijn omdat je het gewoon kunt downloaden. Lekker makkelijk dus...

ger
04-11-2003, 08:27
Ben overgegaan op PRemium omdat ie na 800 stuks begon te stagneren en er niets meer bij wilde laden
Ben nog niet zo kapot over de kwaliteit van sommige hoesjes maar dat kan ook aan de scan ervan liggen
Vind zelf degene die op DVDEmpire staan wel erg fraai

Max Davidse
04-11-2003, 08:37
Ik heb ook de premium aangeschaft. Ik heb er toch voldoende plezier van om de aanschaf te rechtvaardigen voor mezelf.

Paul v. Leest
04-11-2003, 19:31
Een programma als dit verdient het om (financieel) gesteund te worden...dat zal ik dan ook zeer binnenkort gaan doen.
Was namelijk eerst zelf begonnen met bouwen van een dvd-database, maar na het zien van dit programma ben ik maar snel gestopt...

Edwin V
05-11-2003, 14:58
Ik heb de premium aangeschaft. Kostprijs 1DVD-tje, dus niets op m'n totale collectie. ;)

Acinony
19-11-2003, 12:07
Ik heb gisterenavond eindelijk doorgezet en ben ook voor de premium versie gegaan !! (y)

Hoe lang duurt het voordat je bericht terug krijgt met de code ?
Heb betaald met een creditcard, en bij share it stond bij payment - confirmed met groen vinkje.

HdeB
19-11-2003, 13:38
Ik heb sinds kort ook de betaalde versie omdat ik niet meer kon uploaden vanwege het overschrijden van het maximaal aantal MB's. Er zit dus een beperking in de gratis versie.

Verder zie ik niet zoveel verschil. Ik heb ook alle afbeeldingen opnieuw gedownload en zie niet echt veel verschillen. Als degene die de afbeelding heeft geupload een slechte afbeelding heeft gebruikt blijft dit ook in de premium versie nog steeds een slechte afbeelding.

Ik ben overigens wel blij dat ik de profiler nu ongelimiteerd kan gebruiken en dat is me wel € 25 waard.

BrokenTable
19-11-2003, 14:27
Verder zie ik niet zoveel verschil. Ik heb ook alle afbeeldingen opnieuw gedownload en zie niet echt veel verschillen. Als degene die de afbeelding heeft geupload een slechte afbeelding heeft gebruikt blijft dit ook in de premium versie nog steeds een slechte afbeelding.

Ik weet niet welke DVD's je in je collectie hebt, maar de meeste die ik heb, hebben toch echt veel betere scans. Bij de free versie is tekst op bijv. de achterkant van een case niet te lezen, terwijl dit met de premium scans wel goed te lezen is.

Sjekster
19-11-2003, 14:29
Zijn de highquality scans ook te zien op je online profile, dus voor iedereen die je profile bekijkt?

HdeB
19-11-2003, 14:38
Verder zie ik niet zoveel verschil. Ik heb ook alle afbeeldingen opnieuw gedownload en zie niet echt veel verschillen. Als degene die de afbeelding heeft geupload een slechte afbeelding heeft gebruikt blijft dit ook in de premium versie nog steeds een slechte afbeelding.

Ik weet niet welke DVD's je in je collectie hebt, maar de meeste die ik heb, hebben toch echt veel betere scans. Bij de free versie is tekst op bijv. de achterkant van een case niet te lezen, terwijl dit met de premium scans wel goed te lezen is.

Ik heb alleen bij een paar dvd's gekeken waar ik de kwaliteit slecht van vond en die zijn niet of nauwelijks verbeterd. Maar dat is niet voldoende om een goed beeld te krijgen en een betrouwbaar oordeel te geven. Ik zal vanavond nog eens goed kijken hoe het nu precies zit met de kwaliteit van de afbeeldingen.

Het zou fraaier zijn als je je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden. Je kunt wel uploaden naar de algemene database, maar het duurt weken voordat het te downloaden is.
Stiekum had ik gehoopt dat je in de premium versie je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden......helaas :(

Tom L.
19-11-2003, 17:13
Ik heb de gratis versie. Ik weet niet eens hoeveel je moet betalen voor de premium versie, en heb daar eerlijk gezegd ook geen zin in. Mijn coverscans zijn allemaal goed, omdat ik ze zelf inscan en dan gebruik in het programma. Je hebt alleen dan niet de mooie scans op je site.

Acinony
19-11-2003, 18:53
Ik weet niet eens hoeveel je moet betalen voor de premium versie.
Het kost éénmalig € 22,27 (excl. btw) en daarmee steun je natuurlijk ook het programma.

Ik heb mijn key binnen. (y)

BrokenTable
19-11-2003, 19:01
Verder zie ik niet zoveel verschil. Ik heb ook alle afbeeldingen opnieuw gedownload en zie niet echt veel verschillen. Als degene die de afbeelding heeft geupload een slechte afbeelding heeft gebruikt blijft dit ook in de premium versie nog steeds een slechte afbeelding.

Ik weet niet welke DVD's je in je collectie hebt, maar de meeste die ik heb, hebben toch echt veel betere scans. Bij de free versie is tekst op bijv. de achterkant van een case niet te lezen, terwijl dit met de premium scans wel goed te lezen is.

Ik heb alleen bij een paar dvd's gekeken waar ik de kwaliteit slecht van vond en die zijn niet of nauwelijks verbeterd. Maar dat is niet voldoende om een goed beeld te krijgen en een betrouwbaar oordeel te geven. Ik zal vanavond nog eens goed kijken hoe het nu precies zit met de kwaliteit van de afbeeldingen.

Het zou fraaier zijn als je je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden. Je kunt wel uploaden naar de algemene database, maar het duurt weken voordat het te downloaden is.
Stiekum had ik gehoopt dat je in de premium versie je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden......helaas :(

Wat is het probleem dat anderen een weekje moeten wachten op jouw scans? Je hebt ze zelf toch al in je programma?

pavko
19-11-2003, 19:20
Ik ga pas betalen voor Profiler op het moment dat ze de software ook geschikt maken om te werken onder Mac OS X

Nu heb ik gewoon een filemaker-database gemaakt.

HdeB
19-11-2003, 20:10
Verder zie ik niet zoveel verschil. Ik heb ook alle afbeeldingen opnieuw gedownload en zie niet echt veel verschillen. Als degene die de afbeelding heeft geupload een slechte afbeelding heeft gebruikt blijft dit ook in de premium versie nog steeds een slechte afbeelding.

Ik weet niet welke DVD's je in je collectie hebt, maar de meeste die ik heb, hebben toch echt veel betere scans. Bij de free versie is tekst op bijv. de achterkant van een case niet te lezen, terwijl dit met de premium scans wel goed te lezen is.

Ik heb alleen bij een paar dvd's gekeken waar ik de kwaliteit slecht van vond en die zijn niet of nauwelijks verbeterd. Maar dat is niet voldoende om een goed beeld te krijgen en een betrouwbaar oordeel te geven. Ik zal vanavond nog eens goed kijken hoe het nu precies zit met de kwaliteit van de afbeeldingen.

Het zou fraaier zijn als je je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden. Je kunt wel uploaden naar de algemene database, maar het duurt weken voordat het te downloaden is.
Stiekum had ik gehoopt dat je in de premium versie je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden......helaas :(

Wat is het probleem dat anderen een weekje moeten wachten op jouw scans? Je hebt ze zelf toch al in je programma?


Ja daar heb je gelijk in. Ik heb ze wel op mijn PC, maar ik vind het leuk staan als de online versie op internet ook allemaal de juiste plaatjes heeft....misschien een tik van me ?! :roll:

Ro1671
19-11-2003, 21:07
hi
hoe werkt het dan
moet je eerst premium downloaden en dan de registratie sleutel met cc kopen?
of eerst kopen daarna krijg je een link waar je hem vandaan ken halen???

Acinony
19-11-2003, 21:33
hi
hoe werkt het dan
moet je eerst premium downloaden en dan de registratie sleutel met cc kopen?
of eerst kopen daarna krijg je een link waar je hem vandaan ken halen???
Ik hed eerst de freeware-versie, heb gister de betaling gedaan via cc en vandaag de nieuwe code via email verkregen.
Dan unlocked het programma zodat je betere scans en geen reclame meer hebt.

Ook gelijk de nieuwe update gehaald. (y)

Ernest Hamstra
19-11-2003, 21:44
Ik ben ook sinds kort Premium-user.

Daarnaast was ik vorig jaar vrij actief contributor (ehamstra). Binnenkort ga ik de scanner weer eens laten ratelen om wat nieuwe profiles te updaten.

Een super programma, met een fantastische achterban, in alle delen van de wereld.

MrCarrey
01-01-2004, 23:00
Ik denk dat je men gewoon moet laten kiezen tussen de Freeware en het betaalde gedeelte. Zodra je een limiet gaat stellen aan het freeware wat dan shareware wordt gaan er minder mensen van DVD-profiler gebruik maken.

Harrie Meester
02-01-2004, 10:52
Ik gebruik de gratis versie nu een dikke maand ofzo, en ben daar zeer tevreden over, ik wil wel overstappen naar de Premium versie, maar ik zit met de betaling, ik heb nl geen CC, kun je dan uberhaupt aan de premium versie komen?

Mike Philippens
02-01-2004, 11:00
Ik gebruik de gratis versie nu een dikke maand ofzo, en ben daar zeer tevreden over, ik wil wel overstappen naar de Premium versie, maar ik zit met de betaling, ik heb nl geen CC, kun je dan uberhaupt aan de premium versie komen?
Misschien via PayPal? Je kunt via PayPal betalen, maar ik weet niet of PayPal ook andere betaalwijzen kent. Er komt in ieder geval binnenkort een Europese vestiging van PayPal. Anders misschien iemand met een CC lief aankijken.

demonio
15-02-2007, 13:51
hoi weet er iemand of dvdprofiler al aangepast is voor vista ,of zou het zo ook werken op vista

Patrick van den Hul
15-02-2007, 14:13
hoi weet er iemand of dvdprofiler al aangepast is voor vista ,of zou het zo ook werken op vista

Ja het werkt op Vista.

Maar goed, Vista lijkt eerst mooit maar heeft nog veel compatibility issues en een paar irritante bugs. Ik ga binnenkort XP er weer opgeooien.

demonio
15-02-2007, 15:07
Bedankt

Hugo R
15-02-2007, 15:49
Zijn er mensen met de betaalde versie? Ik weet wel ongeveer wat het toevoegt, maar is het ook echt een toevoeging of is het allemaal niet echt nodig wat je er bij krijgt?

Patrick van den Hul
15-02-2007, 16:49
Zijn er mensen met de betaalde versie? Ik weet wel ongeveer wat het toevoegt, maar is het ook echt een toevoeging of is het allemaal niet echt nodig wat je er bij krijgt?

Ik vind het zelf niet echt veel toevoegen. Je kunt de reclame uitzetten en de afbeeldingen hebben een wat hogere kwaliteit. Weet niet of er nog meer extra opties zijn voor de betaalde versie, maar ik dacht het niet echt.

Kaplan
15-02-2007, 17:02
Zijn er mensen met de betaalde versie? Ik weet wel ongeveer wat het toevoegt, maar is het ook echt een toevoeging of is het allemaal niet echt nodig wat je er bij krijgt?
Belangrijkste reden voor mij is dat je er meer dvd's in kwijt kunt. Voor mensen met een grote verzameling of grote wishlist een must.

Patrick van den Hul
15-02-2007, 17:06
Zijn er mensen met de betaalde versie? Ik weet wel ongeveer wat het toevoegt, maar is het ook echt een toevoeging of is het allemaal niet echt nodig wat je er bij krijgt?
Belangrijkste reden voor mij is dat je er meer dvd's in kwijt kunt. Voor mensen met een grote verzameling of grote wishlist een must.

Ow ja, dat is ook zo, grens ligt op de 300 toch bij de gratis versie?

Maar goed, mensen met zoveel DVD's hebben ook wel het geld voor de premium versie :lol: :wink:

Hugo R
15-02-2007, 17:16
Ja dat hoor ik vaker van die aantalbeperking. Zit nu op iets meer als 500 en werkt nog prima. Iemand een idee wat het maximum is dan?

DVD Watcher
15-02-2007, 18:05
Ja dat hoor ik vaker van die aantalbeperking. Zit nu op iets meer als 500 en werkt nog prima. Iemand een idee wat het maximum is dan?

Heb persoonlijk geen idee wat de grens is, maar ik heb de gratis versie, en mijn collectie bevat op dit moment 1481 DVD's. Ik gebruik het programma om de DVD's te archiveren, zodat ik weet hoeveel ik er heb, maar echt veel kijk ik er ook weer niet op. In ieder geval kan hij er dus makkelijk bijna 1500 aan, en wie weet nog wel meer.

Erwin de Koning
15-02-2007, 20:20
Premium hier, geen reclame waar ik een hekel aan heb en tevens meer mb's opslag aangezien ik de tic heb dat filmtitels in hoofdletters geschreven horen te worden

Hugo R
15-02-2007, 20:27
Ja dat hoor ik vaker van die aantalbeperking. Zit nu op iets meer als 500 en werkt nog prima. Iemand een idee wat het maximum is dan?

Heb persoonlijk geen idee wat de grens is, maar ik heb de gratis versie, en mijn collectie bevat op dit moment 1481 DVD's. Ik gebruik het programma om de DVD's te archiveren, zodat ik weet hoeveel ik er heb, maar echt veel kijk ik er ook weer niet op. In ieder geval kan hij er dus makkelijk bijna 1500 aan, en wie weet nog wel meer.

Voor mij persoonlijk dan ieder geval geen nut om de premium te nemen.

candela
15-02-2007, 20:31
Ja dat hoor ik vaker van die aantalbeperking. Zit nu op iets meer als 500 en werkt nog prima. Iemand een idee wat het maximum is dan?

Heb persoonlijk geen idee wat de grens is, maar ik heb de gratis versie, en mijn collectie bevat op dit moment 1481 DVD's. Ik gebruik het programma om de DVD's te archiveren, zodat ik weet hoeveel ik er heb, maar echt veel kijk ik er ook weer niet op. In ieder geval kan hij er dus makkelijk bijna 1500 aan, en wie weet nog wel meer.

De beperking is niet het aantal dvds in je collectie maar wel de "bestandsgrootte" van je database. Bovendien heeft dit enkel betrekking op je online lijst. Indien je locks plaatst op de profielen zie je in je online collectie nl. niet de data uit de profiler database maar wel je eigen ingevoerde data. Toen ik rond de 1100 dvds had kon ik niet meer uploaden maar lokaal kon ik zonder problemen dvds bij voegen.

Om te registreren heb je trouwens geen CC nodig, je kan betalen met een overschrijving.

DVD Watcher
15-02-2007, 20:34
Ja dat hoor ik vaker van die aantalbeperking. Zit nu op iets meer als 500 en werkt nog prima. Iemand een idee wat het maximum is dan?

Heb persoonlijk geen idee wat de grens is, maar ik heb de gratis versie, en mijn collectie bevat op dit moment 1481 DVD's. Ik gebruik het programma om de DVD's te archiveren, zodat ik weet hoeveel ik er heb, maar echt veel kijk ik er ook weer niet op. In ieder geval kan hij er dus makkelijk bijna 1500 aan, en wie weet nog wel meer.

De beperking is niet het aantal dvds in je collectie maar wel de "bestandsgrootte" van je database. Bovendien heeft dit enkel betrekking op je online lijst. Indien je locks plaats op de profielen zie je in je online collectie nl. niet de data uit de profiler database maar wel je eigen ingevoerde data. Toen ik rond de 1100 dvds had kon ik niet meer uploaden.

Om te registreren heb je trouwens geen CC nodig, je kan betalen met een overschrijving.

Ik krijg nog elke x de Database uit de profiler database te zien,en heb er dus bijna 1500. Kan nog steeds zonder problemen uploaden!