PDA

Bekijk de volledige versie : dvd profiler



RaymondA
02-11-2003, 11:28
Hoi, ben een beetje nieuw hier, en nu weet ik niet goed waar ik deze vraag moet plaatsen. Ik heb dvd profiler free, maar nu vraag ik me af hoe ik mijn collectie online kan plaatsen. Ik heb het bestand al geexporteerd naar xml, maar deze kan ik niet openen met frontpage 2000. Kan iemand mij helpen.

Bij voorbaat dan

Raymond

Mike Philippens
02-11-2003, 11:51
Allereerst welkom hier, Raymond. Voor vragen mbt DVDPro is er een speciale topic geopend. Die kun je hier http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=8432 vinden.

Om toch maar even snel een antwoord op jouw vraag te geven: kijk eens in het 'Online' menu. Je ziet daar een optie 'My Profiler'. Als je daarop klikt, gaat alles duidelijk worden.
Btw: heeft het programma geen 'help' functie meer tegenwoordig? :wink:

RaymondA
02-11-2003, 12:43
Hmm, bedankt voor het antwoord, ondertussen staat mijn collectie al online. En inderdaad, er stond een mooi help bestand in het programme :oops: maarja, gemak dient de mens...

Mike Philippens
02-11-2003, 12:51
En inderdaad, er stond een mooi help bestand in het programme :oops: maarja, gemak dient de mens...
Daar heb je gelijk in. Maar ja...je bent niet de enige op dit forum en als iedereen een 'hoe zet ik mijn TV aan' thread opstart wordt het forum er niet interessanter op.

In ieder geval fijn dat ik weer een mede-forummer op weg heb geholpen. En dat op de Dag des Heeren... :wink: Mag ik je ook nog even wijzen op de zoekfunctie in het forum. Mocht je dus een vraag hebben, kun je eerst even zoeken. Heel vaak heeft iemand anders hetzelfde probleem al een keer gehad. Zo heb je nóg sneller antwoord.

RaymondA
02-11-2003, 13:40
Al doende leert men, ik wist nl nog niet dat ik ook gewoon kan zoeken, in ieder geval harstikke bedankt

Ronald Dassen
02-11-2003, 14:09
Prima, deze kan dus op slot ;-) (y)