PDA

Bekijk de volledige versie : Matrix Trilogie



FLEPSER
02-11-2003, 19:26
Is er al iets bekend over een Matrix Trilogie Boxset>??

John Sital
02-11-2003, 20:57
nee maar die zal er ongetwijfeld komen :wink:

Reinbo
02-11-2003, 21:04
nee maar die zal er ongetwijfeld komen :wink:

ja, jammer he, hadden ze het maar bij een film gelaten. 8)

Berilac
03-11-2003, 21:34
Waarom bij een film? Dat is het moeilijke nou. Niemand kan namelijk een film opzich beoordelen.

Als je deel 2 nou bekijkt alsof deel 1 niet bestaat. Dan zal die net zo'n hoge beoordeling krijgen als deel 1. Je moet (en mag de nieuwe delen niet met de voorgaande vergelijke).

Voor wat ze hebben gemaakt als deel 2 vind ik het een goed vervolg. Het is niet weer het zelfde. Het verhaal word uitgebreider. Daarnaast hadden ze het nog veel slechter kunnen doen, kijk maar naar Terminator 3.

Niels Simons
03-11-2003, 21:39
terminator 3 is helemaal super!

T2 is natuurlijk zo enorm goed,dat kon nooit meer overtroffen worden,maar 3 is zo goed!

mazzel,niels

Berilac
03-11-2003, 21:48
Dat snap ik niet. Alleen de Special Effects waren beter in deel 3. Het verhaal sloeg namelijk nergens op. Het was namelijk nu constante actie zodat het verhaal ergens achteraan hing.

De humor hoorde absoluut niet thuis in de Terminator serie. Een hartjeszonnebril!! Sorry hoor, maar dat vond ik erg jammer. En er komt duidelijk weer een deel 4 aan.

Nope, Terminator 3 vond ik toch wel de grootste teleurstelling van het jaar.

Neo
03-11-2003, 22:06
Dat snap ik niet. Alleen de Special Effects waren beter in deel 3. Het verhaal sloeg namelijk nergens op. Het was namelijk nu constante actie zodat het verhaal ergens achteraan hing.

De humor hoorde absoluut niet thuis in de Terminator serie. Een hartjeszonnebril!! Sorry hoor, maar dat vond ik erg jammer. En er komt duidelijk weer een deel 4 aan.

Nope, Terminator 4 vond ik toch wel de grootste teleurstelling van het jaar.

Ik heb 4 nog niet gezien.... :wink:
Maar 3 vond ik inderdaad een grote teleurstelling.

Berilac
03-11-2003, 22:13
Hehehe.... oeps... Ik bedoelde natuurlijk dat Terminator 3 een slechte film is. Deel vier is er natuurlijk nog niet.

...Lets get back in to the time machine, they discovered our secret!!

Sjekster
03-11-2003, 22:35
Dat snap ik niet. Alleen de Special Effects waren beter in deel 3. Het verhaal sloeg namelijk nergens op. Het was namelijk nu constante actie zodat het verhaal ergens achteraan hing.

De humor hoorde absoluut niet thuis in de Terminator serie. Een hartjeszonnebril!! Sorry hoor, maar dat vond ik erg jammer. En er komt duidelijk weer een deel 4 aan.

Nope, Terminator 3 vond ik toch wel de grootste teleurstelling van het jaar.Werkelijk, een deel 4? Das toch best knap, aangezien Arnold het nu toch te druk heeft met gouverneurtjes spelen enzo :roll: ;)

Bart
03-11-2003, 22:36
'K dacht dat deze topic over de Matrix ging :confused: ...Wat kan en mens zich vergissen hè!?!?

Greetzzz :bier:

Sjekster
03-11-2003, 22:44
'K dacht dat deze topic over de Matrix ging :confused: ...Wat kan en mens zich vergissen hè!?!?

Greetzzz :bier: :oops: Kzag vanaf de 3e post ofzo alleen maar Terminator staan.... :oops:

Bart
03-11-2003, 22:48
Ik wil het spaarzame vel dat ik nog op mijn vingers heb liever voor dingen gebruiken die dat ook verdienen....en dan heb ik het ècht niet over The Terminator :nono:

greetzzz
ff koelen aan een lekkere... koude... :bier:

HiddeV
04-11-2003, 14:58
en nu weer over the matrix...

Neo
04-11-2003, 15:20
Harry Knowles heeft Matrix Revolutions gezien en volgens mij is ie daarbij klaargekomen...hehehehe

http://www.aint-it-cool-news.com/display.cgi?id=16436