PDA

Bekijk de volledige versie : Shrek februari 2002 in Nederland op DVD



Alexander de Mol
20-11-2001, 19:53
Shrek februari 2002 in Nederland op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=175)

Rolf Roggema
20-11-2001, 20:08
Das een beetje een tegenvaller vind ik. Maar ja wat doe je eraan.

Ronald Ridderhof
20-11-2001, 21:39
Das een beetje een tegenvaller vind ik. Maar ja wat doe je eraan.

Te Koop bij Free RecordShop Shrek UK-Import slecht 84,95 haast je want op=op.

Het is wel een duur kadootje maar wel een hele leuke.

Martin Zuidervliet
21-11-2001, 10:42
Hè wat? 84,95? Ben je gek ofzo?
59,95 bij www.rodirect.nl!

technocat
21-11-2001, 11:17
en je steunt nog hun anti-nvpi actie ook! :)

Jason Bourne
21-11-2001, 13:43
Jammer zeg ik had op internet gelezen dat de nederlandse release in december zou plaatsvinden. Ik natuurlijk enthousiast. Als je dit dan leest is je humeur opeens niet meer zo goed.

anthony
21-11-2001, 14:59
via rodirect.nl Shrek voor maar f. 59,- (imort)

Michiel Offerman
21-11-2001, 16:01
Gelukkig heb ik 'm onlangs besteld bij amazon. Komt voor 4 december nog binnen, dus ik = blij!

Hehehehe.

Nathan Strik
21-11-2001, 16:30
Ik ook. Regio 1 versie is al onderweg naar mijn verzameling. Besteld bij Play 247 en ik verwacht hem binnen 2 weken.

Life is sweet!!! :D :D

Maarten
21-11-2001, 18:27
Ik ook... ZOdra ik dit nieuws las heb ik meteen de regio 1 besteld!

Eerst twijfelde ik nog maar als ik nog 2 a 3 maanden moet wachten...

(Disney)Tom Houben
21-11-2001, 19:45
7 februari?!?:mad:
Heel toevallig net als in de USA op dezelfde dag als de bioscoop release van Disney's Monsters en Co.!!!!:mad: :mad:

Wazige
21-11-2001, 21:53
Wow dit is echt ***!! Ik heb wel 2 dvd spelers(maar allebei nie omgebouwd), en krijg binnenkort pas een dvd-rom. Dus kan nog geen regio 1 afspelen. Echt genaaid dus. KLote ik las ook dat ie in December hier kwam. Klotezooi, nog zonder DTS ook nog. Dat vind ik trouwens ook maar bagger, dat er hier in Europa bijna geen DTS op dvd's zit.

Pieter-Jan Kuyten
21-11-2001, 21:53
Heb hem al twee weken liggen. Via de Australische route (EzyDVD).

Was slechts AU$33.59+4.50 verzendkosten. Dat komt neer op FL 48,41, wat dus niet duur is. De shipments van EzyDVD komen bij mij na gemiddeld 5 dagen binnen, dus daar is ook mee te leven

Deze Shrek is regio 2 en 4, dus geen probleem voor de mensen die geen regiovrije speler hebben.

Het is de Spaans, Portugees, Australische versie dus alleen Engels, Spaans, Catalaans en Portugees als talen en ondertitels. Maar dat is voor mij geen probleem.
Dus februari 2002, ik kan er alleen maar om lachen.

Edwin V
22-11-2001, 05:57
O,O wat is iedereen blij met die import versie.
Hou ook eens rekening met mensen die een Nederlandstalige versie willen!:mad:

Want als Universal in deze thread kijkt gaan ze helemaal denken dat het niet de moeite loont om speciale uitgaves ook in Nederland uit te brengen. Waarom zouden ze, iedereen die de speciale uitgave wil koop toch de import of regio 1 versie.:mad:

Ronald Pelzers
22-11-2001, 07:28
Inderdaad, ik sluit me helemaal aan bij edwin V. Er zijn genoeg gezinnen met kids, welke liever de nederlandse versie horen. Papa en Mama kunnen dan de originele versie wel kijken als deze naar bed zijn. 2 DVD's kopen van dezelfde film gaat, denk ik, de meesten wat ver. Het zal waarschijnlijk altijd wel zo blijven dat een NL-versie later uitkomt dan de originele buitenlandse versie. Wachten op iets moois is te doen.....

Wazige
22-11-2001, 08:33
2 DVD's kopen van dezelfde film gaat, denk ik, de meesten wat ver.

Snap ik, ben al blij als ik een paar dvd's per maand kan kopen van mijn salaris. Laat staan 2 keer dezelfde. Ik heb ook dat probleem dat ik alleen regio 2 kan kijken. Als er engelse ondertiteling op de regio 1 dvd zit, zou ik hem ook kopen, ook omdat er vaker DTS op zit dan hier.

Rudy Fernandes Baptista
22-11-2001, 13:38
Ikzelf heb 2 weken terug de R-1 versie gekocht, ben er erg tevreden mee, het enige wat ik niet begrijp is waarom moet die r-2 versie geen DTS hebben, kijk dat sommige extra's niet echt geschikt zijn voor de europese markt ( bepaalde spelletjes zijn wel voor errug simpele amerikaantjes gemaakt ) OK, maar dat een volledige DTS track er niet op gezet wordt???

Wat is de logica daarvan, misschien dat 1 van jullie het weet

just my 2 cents

Nathan Strik
22-11-2001, 13:47
O,O wat is iedereen blij met die import versie.
Hou ook eens rekening met mensen die een Nederlandstalige versie willen!:mad:
Want als Universal in deze thread kijkt gaan ze helemaal denken dat het niet de moeite loont om speciale uitgaves ook in Nederland uit te brengen. Waarom zouden ze, iedereen die de speciale uitgave wil koop toch de import of regio 1 versie.:mad:
Des te meer reden om dit probleem aan de kaak te stellen. Laat zo´n DVD maar een keer floppen in Nederland, dat zal de grote bazen misschien wat aan het denken zetten.
En, W@z!g3 P@t3r... als geld het probleem is, dan is het HELEMAAL aan te raden om Regio 1 te kopen, aangezien die Special Editions op Regio 1 vaak goedkoper zijn dan de normale versie in Nederland. Denk daar eens over na...

Ik hoop dat als Dreamworks in deze thread kijkt, dat ze de juiste conclusie trekken, namelijk: Nederlanders zijn 100% klaar voor Special Editions en ook tegen een redelijke prijs, dus kap met ons Nederlanders uit te persen en breng die shit hier uit, op tijd en net zo goedkoop als de Regio 1 versie. Dan zul je vanzelf zien dat de Regio 1 verkopen teruglopen!!!
Maar ga niet de DVD-kopers de schuld geven omdat ze ontevreden zijn met een inferieur en veel te duur produkt en zich dan gedwongen voelen uit te wijken naar Regio´s waar ze tenminste eerlijk omgaan met hun klanten. :mad:

Tom van den Hout
22-11-2001, 16:46
Ik heb hem gelukkig ook al een aantal weken in mijn bezit :D

Maar nathan, ik heb hem zelf gekocht bij play247 voor 15.99 pond, dit is ongeveer 58,-. Als shrek in nederlands uitkomt zal ie bij de Makro waarschijnlijk meteen liggen voor 48 piek. En een eventuele SE zal echt niet zo veel duurder zijn, zolang je maar de cheapste winkel zoekt.

Dus als geld een probleem is voor die pater, zou hij beter kunnen wachtten totdat ie hier in de schappen ligt. Aangezien het geen SE is zal hij waarschijnlijk toch goedkoper uit zijn als hij wacht totdat hij hier verschijnt.

Maarja, zoals ik al zei ben ik blij dat ik heb al heb.
En voor wazige pater, kom maar een keer langs kan je hier komen kijken :D

Nathan Strik
22-11-2001, 16:56
15,99 pond is nu ongeveer 56 piek, plus dat ik geloof dat de middenkoers gehanteerd wordt bij Creditcard overschrijvingen zodat het vaak nog iets goedkoper uitvalt. En dan heb je de S.E. die vaak nog meer extra´s heeft dan de Regio 2 S.E.
Plus het feit dat je hem eerder hebt
En het feit dat niet iedereen een Makro pasje heeft en dus veel mensen toch 60 piek voor de normale en 70 tot 80 piek voor een S.E. betalen in ons fijne land.

Tom van den Hout
22-11-2001, 18:18
Ja maar het punt zit hem in dat het hier geen SE is dus ook goedkoper is. Als je weinig geld hebt koop je natuurlijk de goedkoopste.

En geloof mij maar die wazige pater heeft een Makro pas :D
En anders leent ie hem wel van mij :p

Alex Bel-Gy-Bel
22-11-2001, 19:48
Jezus, nog zo lang wachten op de R2 (nederlands)! en ik dacht dat ik hem bij de kerst onder de boom kon leggen voor de kinderen.(en ook een beetje voor mijzelf ):p

Wazige
23-11-2001, 10:26
Ja Tom, we zijn niet allemaal zo rijk he :( En aangezien ik maar weinig werk wordt ik ook niet rijk. Maar ik moet wel wachten tot de regio 2 versie met Nederlandse ondertiteling anders betaalt mijn broertje niet mee :D Maar anders kijk ik hem wel bij jou:p
Alleen k*t dat er geen DTS op zit!!!!

Ow ja, ik heb een makro pas jah.


Grttttzz :D

Luther Hartog
24-11-2001, 19:35
Iedereen heeft wel op een paar punten gelijk, maar ik denk dat ik gewoon wacht op de Nederlandse versie. Simpelweg om het feit dat daar Nederlandse ondertiteling onder zit and it is not, that I can't read and talk English, but my -year old cousin doesn't

Vincent
24-11-2001, 22:47
He dat is k*t he dat Shrek zo laat pas uit komt in Nederland en, ik vindt dat Edwin.V wel gelijk heeft over de inport.

He See Ya

M.G
25-11-2001, 20:00
http//:www.vanleest.nl 90 piek regio 2

Raskel
26-11-2001, 07:20
http//:www.vanleest.nl 90 piek regio 2


Dit is wel de versie zonder Nederlandse ondertiteling en geen DTS. Voor de duidelijkheid.

EelCoW
26-11-2001, 11:45
Want als Universal in deze thread kijkt gaan ze helemaal denken dat het niet de moeite loont om speciale uitgaves ook in Nederland uit te brengen. Waarom zouden ze, iedereen die de speciale uitgave wil koop toch de import of regio 1 versie.:mad:

Of ze leren ervan en leveren hier ook goeie versies af...

Alexander de Mol
27-11-2001, 12:08
Ik ben zo vriendelijk geweest om de onvriendelijke en niet on-topic zijnde discussie tussen 2 forumleden te verwijderen.
Voor de betrokken forumleden: jullie hebben elkaars mailadres... ;)

Terug naar de Shrek februari release....

Raskel
27-11-2001, 13:23
Alexander je hebt helemaal gelijk, ik wilde het zelf al voorstellen ;)

M.G
27-11-2001, 14:35
wat goed van jou raskel plusje erbij :rolleyes:

Dadaveke
28-11-2001, 23:31
Raskel heeft gelijk, hij is zonder nederlandse ondertitelling en zonder DTS of snap je het nu nog niet.


Raskel: 2 thumbs up ;)

Luther Hartog
28-11-2001, 23:36
toch zit ik echt te twijfelen of ik hem nou R1 met DTS of R2 met Nederlandse ondertiteling en DD5.1(duurt nog ff maaar ik heb geduld

Luther Hartog
02-12-2001, 01:04
Toch zit iedereen wel te wachten op de Nederlandse release als er zoveel commentaar op komt

music_maniac1965
26-12-2001, 15:09
ach, ik houd mij voorlopig wel zoet met de divx versie, maar ja, ik wil toch liever de dvd hebben. al is het voor de extra's, de ondertiteling, en dat je zelfs ook de nederlandstalige versie kan kijken. (leuk voor de kinderen)

Hanna
27-12-2001, 13:31
hallo mensen,

misschien een hele stomme vraag maar: is shrek leuk???? ik heb de film niet gezien. was het wel lang van plan maar is er niet van gekomen. kan iemand niet een klein recensietje doen ofzo? een beetje in het kort waar de film over gaat??? dankjewel!!!:)

Raskel
27-12-2001, 13:38
hallo mensen,

misschien een hele stomme vraag maar: is shrek leuk???? ik heb de film niet gezien. was het wel lang van plan maar is er niet van gekomen. kan iemand niet een klein recensietje doen ofzo? een beetje in het kort waar de film over gaat??? dankjewel!!!:)

Klik hier (http://www.dvdreview.com/fullreviews/shrek.shtml) eens, het is wel Engels, maar beter dan niks :)

Nathan Strik
28-12-2001, 15:44
misschien een hele stomme vraag maar: is shrek leuk???? ik heb de film niet gezien. was het wel lang van plan maar is er niet van gekomen. kan iemand niet een klein recensietje doen ofzo? een beetje in het kort waar de film over gaat??? dankjewel!!!:)
Bedenk je zo´n beetje een parodie op alle sprookjes die er zijn en je komt aardig in de buurt. Als je al ziet dat Shrek in het begin letterlijk en figuurlijk zijn reet afveegt met Sneeuwwitje dan weet je dat het niet meer stuk kan.
Zo snel mogelijk zien dus!!!

Hanna
28-12-2001, 16:21
bedankt dat jullie je willen inspannen om mij wat verder te helpen:D ! ik had inderdaad ook nog veel aan die engelse site, daar ook nog bedankt voor...
ik had gelijk nog een vraagje: hoe kun je een discussie starten, dus een nieuw forum maken????
groetjes...

Alexander de Mol
30-12-2001, 09:36
ik had gelijk nog een vraagje: hoe kun je een discussie starten, dus een nieuw forum maken????
groetjes... De hieropvolgende conversatie heb ik verplaatst naar deze nieuwe thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2989) in 'General Chat' omdat onze groene vriend Shrek hier niet meer bij betrokken was.... ;)

music_maniac1965
01-01-2002, 22:27
De hieropvolgende conversatie heb ik verplaatst naar deze nieuwe thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2989) in 'General Chat' omdat onze groene vriend Shrek hier niet meer bij betrokken was.... ;)

en dat kunnen we niet hebben he ? ;) (geintje)

maar wie kent het verhaal van shrek dan niet ?