PDA

Bekijk de volledige versie : 2 nieuwe Rammstein dvd's!!!!



kruspe
03-11-2003, 17:37
binnenkort komen er 2 nieuwe Rammstein dvd's op de markt!!

op 10 November komt de DVD "Industrial Angels" uit. (een soort docu over de band)
En op 1 December komt de DVD "Lichtspielhaus"uit. Dit is een DVD met alle videoclips van de band afgewisseld met veel live opnames.

http://217.27.2.76/productimg/670411.jpg

Ik heb ze in ieder geval al besteld!!!(y)

Raymond Vonk
03-11-2003, 17:42
binnenkort komen er 2 nieuwe Rammstein dvd's op de markt!!

op 10 November komt de DVD "Industrial Angels" uit. (een soort docu over de band)
En op 1 December komt de DVD "Lichtspielhaus"uit. Dit is een DVD met alle videoclips van de band afgewisseld met veel live opnames.

Ik heb ze in ieder geval al besteld!!!(y)
WAAR?!?

kruspe
03-11-2003, 17:47
WAAR?!?

bij play!! :D :D :D

kruspe
03-11-2003, 19:07
hier de tracklisting van "lichtspielhaus"

November 24th 2003 will see the eagerly awaited release of the official Rammstein compilation DVD "Lichtspielhaus" ( "Cinema" or "Movie House" ) Released in PAL and NTSC formats Motor Music / Universal have pulled out all the stops to bring together a virtual treasure trove of Bonus and Exclusive material including 11 full promo videos, 6 making of featurettes, interviews, Live shows and much, much more. A simply indispensible collection for existing Rammstein fans and newcomers alike !
Tracklisting :
Promo videos
01.Du riechst so gut
02.Seemann
03.Rammstein
04.Engel
05.Du hast
06.Du riechst so gut 98
07.Sonne
08.Links 2, 3, 4
09.Ich will
10.Mutter
11.Feuer frei

( featuring additional audio comments of the band ) :

Making of featurettes :
01.Sonne
02.Ich will
03.Links 2, 3, 4
04.Du hast
05.Feuer frei
06.Du riechst so gut

Interviews :
01.MTV US
02.MTV Masters (updated)
03.Kerrang Award

Live Shows :
01.Berlin Arena 1996
02.Rock am Ring 1998
03.Berlin Wuhlheide 1998
04.Mexico ( Kiss-Tour ) 1999
05.Big Day Out ( Australia )

Please note any extra information will be added as it becomes available. All information is correct at this time.Released 24th November 2003. Motor. Region 0. PAL & NTSC.

Harry V.
03-11-2003, 23:01
Heb een donkerbruin vermoeden dat wanneer Lichtspielhaus bij CD-Wow komt dat je hem voor een mooiere prijs kunt krijgen. ;)

Harry B.
04-11-2003, 14:20
Had toch liever weer een compleet concert gezien zoals Live aus Berlin :(

jokey
26-12-2003, 15:04
Heeft iemand de dvd's al?


Hoe zijn ze? :)

Elessar
26-12-2003, 15:25
Had toch liever weer een compleet concert gezien zoals Live aus Berlin :(

Ja ik ook. Ik heb Live Aus Berlin niet omdat ik maar een paar nummers van Sehnsucht ken. Dus ik ken te weinig nummers om m te kopen. Als ze nou een live concert uitbrengen met ook Mutter nummers erop...

Harry B.
26-12-2003, 15:34
Had toch liever weer een compleet concert gezien zoals Live aus Berlin :(

Ja ik ook. Ik heb Live Aus Berlin niet omdat ik maar een paar nummers van Sehnsucht ken. Dus ik ken te weinig nummers om m te kopen. Als ze nou een live concert uitbrengen met ook Mutter nummers erop...
Ook als je Sehnsucht niet kent is Live aus Berlin van harte aan te bevelen hoor! De opzet van de show was toch weer heel anders als dat het bij de Mutter-tour het geval was.

Elessar
26-12-2003, 15:38
Hmmm oke:) Als ik m ooit ergens zie voor een laag prijsje dan zal ik erover nadenken :D. Ze moeten weer s gaan touren :?

JFC_
26-12-2003, 18:05
Harry Bquote schreef:
De opzet van de show was toch weer heel anders als dat het bij de Mutter-tour het geval was.

Het is alleen weer zo jammer dat ze diezelfde opzet nog steeds hebben...
Ik heb ze nu twee keer live gezien, één keer in 2001 de HMH en 1 keer in 2002 in het Gelredome maar vooral dat laatste optreden viel me vies tegen.
Ten eerste vanwege het volk dat er was, (midden is de massa pissen omdat ze te lui waren naar de toiletten te lopen bv) maar dat kan ik Rammstein zelf natuurlijk niet kwalijk nemen.
Wat ik wel gigantisch vond tegenvallen was dat de show precies hetzelfde als in de HMH en min of meer de DVD was en dat ze stipt, maar dan ook STIPT, een uur speelden en dat de toegift precies (tot op de minuut!) een half uur uurde.
Verder niets spontaans, laat staan iets nieuws.
Blijkbaar kennen ze maar 1 kunstje, ik wacht dan ook met spanning op de volgende cd.

Het concert in Gelredome was zo'n anti-climax voor me dat ik spontaan Rammstein moe werd en dan te bedenken dat ik Live aus Berlin helemaal scheel gedraaid heb.

kruspe
26-12-2003, 21:53
Wat ik wel gigantisch vond tegenvallen was dat de show precies hetzelfde als in de HMH

dan heb je toch niet echt goed opgelet!!!
zat toch wel andere showelementen in dan in de HMH!!


Maar ik heb lichtspielhaus natuurlijk ook in huis,en het is precies van wat je ervan kunt verwachten; alle clips staan erop,making offs van verschillende clips,en live fragmenten van het begin tot nu..
al met al toch een hele mooie dvd om te hebben!!! ik doe hem in iedergeval nooit meer weg!

Elessar
26-12-2003, 21:54
Zijn die Live clips hele nummers of alleen stukjes?

kruspe
26-12-2003, 21:56
Zijn die Live clips hele nummers of alleen stukjes?

hele nummers...in totaal toch ruim een uur aan live materiaal

Elessar
26-12-2003, 21:58
Ow gaaf! Weet je misschien nog welke nummers t waren? Live vind ik altijd nog t leukste omte zien op een dvd.

kruspe
26-12-2003, 22:05
RAMMSTEIN "LICHTSPIELHAUS" INHALT

VIDEOS
Du riechst so gut
Seemann
Rammstein
Engel
Du hast
Du riechst so gut 98
Stripped
Sonne
Links 2 3 4
Ich will
Mutter
Feuer frei!

IN CONCERT - HIGHLIGHTS
1996 "100 Jahre Rammstein" Arena Berlin
1997 Philipshalle Düsseldorf
1998 "Rock am Ring" Festival
1998 "Live aus Berlin" Wuhlheide
2001 "Big Day Out" Festival Sydney
2001 Velodrom Berlin

MAKING OF THE VIDEOS
Du hast
Du riechst so gut 98
Sonne
Links 2-3-4
Ich will

MAKING OF - Untertitelt:
deutsch
englisch
französisch
spanisch
japanisch

TV-TRAILER INKL. INTERVIEWS
Achtung Blitzkrieg!
Du hast
Links 2-3-4
Mutter

Gesamtlänge: ca. 210 Min.

kruspe
26-12-2003, 22:06
ik zal nog even kijken welke nummers er allemaal live opstaan....

kruspe
26-12-2003, 22:19
De livenummers:

1996:
Herzeleid
Seeman

1997:
Spiel Mit Mir

1998:
Heirate Mich
Du Hast
Sehnsucht

2001:
Weisses Fleisch
Asche Zu Asche
Ich Will
Links 2,3,4

Elessar
26-12-2003, 22:43
Ow tof! Bedankt! :D

Mike Philippens
26-12-2003, 23:14
Het is alleen weer zo jammer dat ze diezelfde opzet nog steeds hebben...
Ik heb ze nu twee keer live gezien, één keer in 2001 de HMH en 1 keer in 2002 in het Gelredome maar vooral dat laatste optreden viel me vies tegen.
Laatste show was idd een beetje op de auto-pilot. Ik denk - maar dat is op zich geen excuus - dat het komt omdat het de laatste show was in de tour. Daarna moesten ze nog maar een enkel festival spelen en konden ze op vakantie. En die vakantie was wat mij betreft wel verdiend, want de mannen waren sinds Rock am Ring in '98 zo'n beetje continue op tour geweest. Een beetje ala Metallica die ook ooit een tour van een jaar of 2 heeft gedaan. Ze hebben dan ook aangekondigd dat ze tot 2005 vakantie zouden houden. Ik kan me dat levendig voorstellen. Aan de andere kant is dat geen excuus om een beetje suf te gaan spelen. Je zit in de showbizz en dan 'moet' je performen. Daar komen de mensen voor. Maar goed...ik kan het me een beetje voorstellen dat de klad erin komt.

Evengoed wacht ik vol verlangen op een nieuwe CD en een tour natuurlijk. Voor mensen die wel van afwisseling houden is dit ook erg grappig: Mein Herz brennt - Liederzyklus nach Texten von Rammstein van meneer Torsten Rasch. Deze meneer heeft de teksten van Rammstein op klassieke liederen gearrangeerd. Als je een beetje van opera houdt is dit wel geinig. Een nummer als Mutter krijgt een heel andere dimensie. Minder geslaagd zijn 'Ich Will' en 'Herzeleid'. Het beluisteren waard.

Mike Philippens
26-12-2003, 23:17
op 10 November komt de DVD "Industrial Angels" uit. (een soort docu over de band)
Heeft iemand deze al? Is dit wat? Het is namelijk een 'unauthorized' docco en dan weet je het nooit. Kan goed zijn, maar ook een onsamenhangende collage van clipjes en interviews enzo.

Elessar
26-12-2003, 23:18
Ze hebben dan ook aangekondigd dat ze tot 2005 vakantie zouden houden.

Shit :shock: :( Zolang? Awh jammer.... We hoeven voorlopig dus geen nieuw materiaal of tour te verwachten.

kruspe
26-12-2003, 23:21
op 10 November komt de DVD "Industrial Angels" uit. (een soort docu over de band)
Heeft iemand deze al? Is dit wat? Het is namelijk een 'unauthorized' docco en dan weet je het nooit. Kan goed zijn, maar ook een onsamenhangende collage van clipjes en interviews enzo.

ik heb hem niet gekocht,mede doordat je eigenlijk helemaal niet weet wat je kunt verwachten zoals jij al aangaf.misschien ooit nog eens....

Ronald Ridderhof
16-01-2006, 19:48
ff op terug tekomen. De nieuwe live dvd van Rammstein hoe heet ie en wanneer is er. Ik heb nog nergens zien staan. Mischien kijk ik er over heen hoor dat zou kunnen.

kruspe
16-01-2006, 20:47
ff op terug tekomen. De nieuwe live dvd van Rammstein hoe heet ie en wanneer is er. Ik heb nog nergens zien staan. Mischien kijk ik er over heen hoor dat zou kunnen.

hij zou begin dit jaar uitkomen, maar er is nog niks van bekend.
Ik weet wel dat ie is opgenomen in Nimes, Frankrijk.

Heino
16-01-2006, 21:21
Op www.rammstein-austria.com is te lezen dat de nieuwe live dvd op 10 maart uitkomt. Het complete concert van Nimes zou erop komen, samen met stukjes uit Moskou, Londen en Tokyo.