PDA

Bekijk de volledige versie : Grootste Miskoop



Pagina's : [1] 2

Malle_eppy
20-11-2001, 23:25
Wat is nou een aankoop van jullie waarvan je zegt @#$%#@#&*^&%$ waarom heb ik mijn geld aan dit #%$#$%#$#@ ding uitgegeven. Wat viel er dan tegen. En hoe heb je het opgelost? Zeker wanneer je niet een goedgelovig broertje hebt die hem voor de bijna aankoopsprijs wilt kope van je................

System 3rror
20-11-2001, 23:39
Tsja, wat bedoel je precies... qua film of hele dvd?

Maar ik vond "All quiot on the Westfront" een tegenvaller! Had hier veel meer van verwacht voor een oorlogsfilm. Het beeld en geluid waren ook echt te bagger voor woorden!!
Dit was een echte miskoop voor mij!

Nathan Strik
20-11-2001, 23:51
American History X (NL versie)... een retegoeie film die compleet verkracht is op DVD.

Mike Philippens
21-11-2001, 00:11
Dat moet dan Stop Making Sense van de Talking Heads zijn. Prachtige film, hele gave muziek, maar de DVD release voor Nederland en Belgie is ontdaan van alle extra's waardoor het straks (als ik de hand weet te leggen op de normale release) een onderzetje wordt, vrees ik.

xxxMaverick
21-11-2001, 00:18
American History X (NL versie)... een retegoeie film die compleet verkracht is op DVD.

er zijn 2 versies, dan heb je dus de goedkope verkeerde :)

garrincha
21-11-2001, 00:28
mission impossible 2... zeer matig

Henk Heideveld
21-11-2001, 12:03
Deze thread bestaat al.
Er dreigt dan een herhaling plaats te vinden.
We hebben al een heel rijtje miskopen de revue zien passeren.

Michiel Offerman
21-11-2001, 16:42
Monty Python's Life Of Brian + Time Bandits

Zien er allebei uit of ze van een doorgekopieerde videoband zo op dvd zijn geteft. Tja, 't was niet al te duur. Toch ooit maar eens een importje halen hiervan...

Malle_eppy
21-11-2001, 16:45
sorry hoor henk maar er zijn ook nieuwe leden die deze threat willen doorvoeren en aangezien jij al prehistorisch lang bezig bent kan ik dat ook niet weten....

begin zelf een originele threat zou ik zeggen

gegroet

Henk Heideveld
21-11-2001, 16:48
Monty Python's Life Of Brian + Time Bandits
een doorgekopieerde videoband zo op dvd zijn geteft. Tja, 't was niet al te duur.

Ja, die heel goedkope bak met rotzooi laat ik tegenwoordig ook links liggen. Ik was op deze site al voldoende gewaarschuwd. Ik heb 1 uitzondering: When Trumpets Fade voor nog geen 2 tientjes en toch niet slecht. Het is geloof ik tot op heden mijn goedkoopste koopje.

Wazige
21-11-2001, 18:19
ik vond Three Kings zwaar tegenvallen. Heel het verhaal, en ook het acteren. Zal misschien aan mij liggen, maar dat ind ik een miskoop:(

Menno
21-11-2001, 18:29
Joh Three Kings meen je dat nou? Ik vond de film wel ok, lekker vaag... Ook de DVD vond ik erg uitgebreid...

Mijn miskoop: Night Of The Living Dead AE

ik dacht het origineel uit 1968 aan te schaffen zitten er nieuwe scenes uit 1998 in! Aaaaahhhh! de ultieme verkrachting!!!

Marco
21-11-2001, 21:50
Kwa films:

Diamonds (R1) met o.a. Kirk Douglas in de hoofdrol
Runaway Bride (R2)
Spawn (R1)

Allemaal vreselijke films, die ik gelukkig heb doorverkocht.

Wat betreft DVD's zelf

The Princess Bride (R1) is nu vervangen door The Princess Bride Special Edition (R1)
Deep Rising (R1) is ook vervangen R2 van RCV
The Bachelor (R1) is ook door een R2 versie vervangen
Stargate S.E. (R1) is ook vervangen door een RCV versie.

Het valt achteraf wel mee.

paul knieriem
21-11-2001, 22:29
Geeneen,lees eerst altijd reviews op het web,(geluid\beeldkwaliteit) of ga eerst lenen bij videoland ect.
daarna pas kopen,op die manier wordt de kans zo klein mogelijk dat je een miskoop doet.

Alex van den Berg
21-11-2001, 22:32
Er dreigt dan een herhaling plaats te vinden.
We hebben al een heel rijtje miskopen de revue zien passeren. Je hebt wel een beetje gelijk maar wanneer het om miskopen gaat, kunnen mensen eigenlijk niet vaak genoeg gewaarschuwd worden... toch? :)

Malle_eppy
21-11-2001, 23:17
vind ik ook alex er blijven toch nieuwe dvds uitkomen.

Wazige
21-11-2001, 23:59
ja maar mensen hoeven er eigenlijk niet voor gewaarschuwd te worden. Als je genoeg info hebt kan je wel goede mening vormen over de dvd, en als iemand hier een film vind tegenvallen, hoef je dat zelf nog niet te vinden. Ik vond Three Kings bijvoorbeeld slecht, maar Menno vond weer van niet.

Het is wel zo dat het handig is omdat er steeds meer dvd's komen dat deze thread blijft.

Malle_eppy
22-11-2001, 09:33
over een film valt niet te twisten maar over de beeld en geluidskwaliteit wel, daarom is het ook hendig dat mensen ook zeggen waarom het een miskoop is zeker in deze bange decemberdagen.

ik vond zelf de beeld en geluids kwaliteit (dolby surround) van robin hood erg tot zeer slecht. maar dit is dan ook aan de prijs te merken, 35 piek. toch verbaast het me dat men niet de moeite neemt om een betere versie uit te brengen van deze film. ik heb het toch altijd een aardige film gevonden....

starbuck
22-11-2001, 09:37
Het lijkt me beter dat de "miskoop" dan niet gepost wordt omdat je de film inhoudelijk niet goed vond, dit is namelijk erg persoonlijk, zie inderdaad het voorbeeld van de Three Kings.


Miskoop is in mijn beleving een dvd die absoluut niet voldoet aan de kwaliteit die je van een dvd mag verwachten. ( beeld, geluid en extra's) of wanneer er iets op de hoes beloofd wordt maar niet wordt waargemaakt.

Wazige
22-11-2001, 09:46
oke ik zal niet meer over de inhoud van de film posten. Ik ben nog nieuw dus wist niet dat dat niet mocht. Sorry.

Wazige
22-11-2001, 09:49
nou de DVD van Gone in 60 Seconds(classic) van de film uit 1974 vond ik voor 30,- piek wel een miskoop. Zit helemaal niets extra's op. Je kan ook niet veel verwachten, oke, maar dit vond ik wel tegenvallen. Ik heb ook andere zoals Spere enzo gekocht voor 30,- piek en daar zit wel wat meer extras op dan op deze. De film is wel oud.
Verder had ik van beeld en geluid al niet veel verwacht, dus dat viel ook niet zo erg tegen.

Malle_eppy
22-11-2001, 09:51
het is op zich niet verkeerd als je de inhoud van een film vond tegenvallen maar vertel dan wat je er aan van tegenvallen want als iets tegenvalt moet je een verwachtingspatroon hebben gehad en waarom voldeed de film niet aan dat patroon...

starbuck
22-11-2001, 10:21
het is op zich niet verkeerd als je de inhoud van een film vond tegenvallen maar vertel dan wat je er aan van tegenvallen want als iets tegenvalt moet je een verwachtingspatroon hebben gehad en waarom voldeed de film niet aan dat patroon...

precies goed omschreven, een andere reden zou kunnen zijn is je koopt een dvd omdat je favourite acteur/actrice groot op de hoes staat vermeld en je kijkt de dvd en je held/heldin blijkt een rol te hebben van 39 seconden. :)

Malle_eppy
22-11-2001, 10:31
heb je het over the thin red line??? waar George Clooney groots op de achterkant van de hoes staat en in werkelijkheid maar een minuutje in beeld is, terwijl travolta niet op de achterkant met foto gemeld staat en opeens opduikt!!!

hebben meer mensen zoiets meegemaakt??

Henk Heideveld
22-11-2001, 10:36
oke ik zal niet meer over de inhoud van de film posten. Ik ben nog nieuw dus wist niet dat dat niet mocht. Sorry.
Natuurlijk wel, je mag een bepaalde film best wel een klote-film vinden. Als ik van alle kanten dat soort signalen krijg, ga ik hem eerst even huren bij de bibliotheek voor f 1,50. Ik heb de pest aan miskopen. Die kleredingen zijn al duur zat, zeker in Nederland.
Soms sta je ook met een moeilijke keuze in je handen. Dan zijn dit soort kritieken ook hel nuttig. Bijvoorbeeld er zijn 4 live-DVD's van The Corrs. Velen vinden Lansdowne Road de betere.
Of bijvoorbeeld de Drowned Tour van Madonna, dan is het goed te horen dat het geluid vele malen beter is dan bij Downunder. Dan maak je niet de verkeerde keuze.
Ook vergelijkingen en keuzes kunnen dus tot miskoop leiden. Het hoeft niet altijd een bud-DVD te zijn.

ger
22-11-2001, 10:53
nou de DVD van Gone in 60 Seconds(classic) van de film uit 1974 vond ik voor 30,- piek wel een miskoop. Zit helemaal niets extra's op. Je kan ook niet veel verwachten, oke, maar dit vond ik wel tegenvallen. Ik heb ook andere zoals Spere enzo gekocht voor 30,- piek en daar zit wel wat meer extras op dan op deze. De film is wel oud.
Verder had ik van beeld en geluid al niet veel verwacht, dus dat viel ook niet zo erg tegen.

Hij ligt dan ook voor de helft van jouw prijs bij de MM....

Maar voor een echte autogek blijft dit toch een leuke film
Ook al is ie soms wat knullig op genomen

Hij valt uiteraard niet te vergelijken met de hedendaagse versie van Nicolas Cage.........:rolleyes:

Edwin V
22-11-2001, 14:32
Monty Python's Life Of Brian + Time Bandits

Zien er allebei uit of ze van een doorgekopieerde videoband zo op dvd zijn geteft. Tja, 't was niet al te duur. Toch ooit maar eens een importje halen hiervan...

Ik denk dat de kwaliteit van deze films gewoon zo is. Ze moeten eerst worden opgeknapt.

Kaaskop
26-11-2001, 19:14
karaoke dvd van britney spears.die zuigt pas

staat er in een hoekje dat het zonder optreden is van britney.
alleen maar foto's met text.

nou ja,me vrouw wilde hem hebben en hij was maar 15 piek

Dadaveke
27-11-2001, 00:55
Mijn eerste dvd speler Labway x-wave lb900 was mijn miskoop, en kwa dvd`s was dat resurrection en streetfighter 2 manga.

groeten....

Henk Heideveld
27-11-2001, 12:15
Originally posted by Kaaskop
nou ja,me vrouw wilde hem hebben en hij was maar 15 piek
Ach, ja een bos bloemen kost tegenwoordig al gauw meer dan
f 15,--, dus heb je het handig en goedkoop gedaan.geef je het vrouwtje een frut DVD voor f 15,--, hou je voldoende geld over voor jezelf voor de betere DVD 's.:D :D :D :D

Jeroen Klaassen
27-11-2001, 13:27
Waar ik gewoon echt van baalde is dat Donny Brasco zo misloopt aan t einde. Je merkt duidelijk (helaas) dat het niet lip-synchroon loopt en dus lijkt het net alsof we een film op ZDF kijken. Maarja, hij was dan ook niet duur, maar vind het wel zonde van de film. Bij deze is dus Donny Brasco mijn miskoop en ik ga zeker op zoek naar de regio 2 import versie van de film!

Jeroen

Henk Heideveld
27-11-2001, 13:31
Ik denk dat het inmiddels bekend is, want ik trof hem voor f 18,-- bij FRS in de "minste" uitverkoopbak tegen.

Lambèrt Guilonard
28-11-2001, 22:36
Mijn grootste miskoop was de NL- 4 uurs versie van Dances with Wolves (van Polygram).

Bij de "Indiaans" gesproken teksten worden de ingebrande Duitse ondertitels, notabene in het filmbeeld, afgedekt met een (dikke) zwarte balk. De Nederlandse ondertitels staan wel in die balk, maar zo'n zwarte balk is verschrikkelijk storend.
Ik heb deze film dan ook uit mijn DVD-collectie verwijderd, en wacht met smart op een nieuwe R2 NL-versie van Dances with Wolves

Luther Hartog
29-11-2001, 00:06
Ik vind eXistenZ tot nu toe mijn slechtset aankoop, hoewel ik het een supergoeie film vind, is ie als dvd niks extras dan een videoband, maar ik moest hem gewoon hebben

YamYamRKK
29-11-2001, 00:10
ik heb er nog één gevonden.

Niet zozeer de film , maar meer de manier hoe die uitgebracht is

Armageddon ( Old version ) r2

ger
25-12-2001, 01:18
vanavond the delivery gekeken.

Bijna in slaap gedonderd en me zitten verbazen dat zo'n zouteloos verhaal ook nog een gouden kalf wint voor beste regie !

volgens mij hebben die jury leden dan ook aardig zitten slapen want dit was echt drie keer niks !!!!!


:mad: :mad: :mad:

Edwin vd Zwaard
26-12-2001, 10:47
Monty Python's Life Of Brian Zien er allebei uit of ze van een doorgekopieerde videoband zo op dvd zijn geteft. Tja, 't was niet al te duur. Toch ooit maar eens een importje halen hiervan...

IDD.. ik heb ook monty python's life of brian gekocht (prikkie, 19 gulden nogwat bij de FRS... maar man oh man, wat een bagger.. zowel beeld als geluid zuigt aan alle kanten...

Edwin

Mark van L.
26-12-2001, 11:24
Ja, die heel goedkope bak met rotzooi laat ik tegenwoordig ook links liggen.

Ik ben het niet "altijd" met je eens. Ik heb toch een aantal leuke en GOEDE DVD's gekocht uit deze bakken.
Halloween (jammer genoeg 4:3, maar verder zeer goed) Hfl 14,95
the Cider House Rules (perfect, met goede extra's) Hfl 17.95

Dus toch aardige titels , voor weinig?
;)

Remco Out
26-12-2001, 11:30
Tot nu toe is Backdraft mijn slechtste aankoop. De film zelf is wel goed, maar er staan totaal geen extra's op, het lijkt meer op een videoband. :( Hopelijk komt er ooit nog een betere versie uit van Backdraft, dan kan ik deze tenminste verkopen.

Edwin vd Ende
26-12-2001, 12:07
Zeer verwacht maar toch gekocht uit nieuwsgierigheid een van de dvd's van de snorkels. Een soort van video met veel oververzadigde kleuren, behoorlijk onscherp en niks extra's.... maar ja je bent er dan ook maar 10 gulden voor kwijt.

Goede tweede plaats is voor Z-men, leuke film met Mel Gibson als commando in WO2, alleen de kwaliteit is zeer matig, maar ja, ook deze was niet echt duur en volgens mij de 10 gulden wel waard, maar qua kwaliteit.... laat ik zeggen dat ik veel betere video's heb gezien.

Mark S
27-12-2001, 14:31
Existenz was voor mij ook een miskoop.
Niet vanwege de film, die vind ik goed. (maar dat vind ik zo'n beetje alle Cronenberg films) Niet vanwege het gebrek aan extra's want ik vind de film het belangrijkste. Maar vanwege het feit dat ik de 4:3 versie heb, en 3 weken later de 16:9 versie uitkwam. Was ook een stuk duurder maar dat had ik er graag voor over gehad...
T2 UE vond ik ook een miskoop. Had ik vooral vanwege de extra's gekocht, de film vind ik maar zozo. De extra's zijn in mijn ogen 6 uur lang kritiekloze commerciele bullshit. Zonde van het geld. Had ik 2 kale dvd's met goede films voor kunnen kopen.
Cube was een miskoop vanwege het vage onscherpe beeld en in 4:3, American History X ook vanwege 4:3. Maar ja die films kostten dan ook geen ene reet.

Nathan Strik
28-12-2001, 16:49
Cube was een miskoop vanwege het vage onscherpe beeld en in 4:3, American History X ook vanwege 4:3. Maar ja die films kostten dan ook geen ene reet.
Van Cube heb ik de Regio 4 versie en die rules (alleen niet Anamorfisch, maar wel in breedbeeld!!! En leuke extra´s.)

American History X is volgens mij de miskoop van de eeuw, bijna iedereen met een DVD-speler die ik ken is hier ingetrapt. Maar er is hoop. Koop gewoon de Regio 2 UK versie of de Regio 1 versie. Die zijn stukken beter.

Ronald de Coo
28-12-2001, 20:35
Apocalypse Now vind ik een zeer slechte film, jammer dat ik hem gekocht heb.....

Luther Hartog
28-12-2001, 20:37
Apocalypse Now vind ik een zeer slechte film, jammer dat ik hem gekocht heb.....

Ja ik wacht ook op de Redux versie:o

SpaceWolve
28-12-2001, 22:39
T2 UE vond ik ook een miskoop. Had ik vooral vanwege de extra's gekocht, de film vind ik maar zozo. De extra's zijn in mijn ogen 6 uur lang kritiekloze commerciele bullshit. Zonde van het geld. Had ik 2 kale dvd's met goede films voor kunnen kopen.


ME ME, me wil die dvd wel van je overkopen (tenminste als je hem echt een miskoop vindt en er vanaf wilt natuurlijk)

Ik ben een grandioze fan van Arnold en had eigenlijk geen geld om deze te kopen :( . Maar als je hem wilt verkopen hou ik mij altijd aanbevolen

Ps. Mijn grootste miskoop vond ik Spaceballs, vroeger lach ik ervan van mijn stoel, maar nu ik wat ouder en vooral wijzer ben viel die toch wat tegen :( .

Ronald de Coo
28-12-2001, 22:57
Ja ik wacht ook op de Redux versie:o

Sorry, maar wat is een Redux versie?

Ik vond/vind de film gewoon slecht, op het geluid en beeld heb ik niets aan te merken.

Lambèrt Guilonard
28-12-2001, 23:16
Sorry, maar wat is een Redux versie?


Wakker worden !!

Als je een DVD-liefhebber bent, ben je een film-liefhebber, ja toch !!
Dan moet je toch echt wel weten dat nog niet zo lang geleden de Redux-versie van Apocalypse Now (de uitgebreide lange versie) in de bioscopen heeft gedraaid.

Ik reageer een beetje pissig omdat Ronald deze klassieker, één van de beste oorlogsfilm aller tijden, zo slecht vindt.
O.K. iedereen heeft recht op een eigen mening, maar toch ....

paul knieriem
28-12-2001, 23:33
Waarschijnlijk heeft tie meer verstand van verzekeren !!!

Luther Hartog
29-12-2001, 00:20
Sorry, maar wat is een Redux versie?


Je vraag is al beantwoordt:)

Anonymous
01-01-2002, 20:27
Ik spaar dus, misschien voor sommige beetje raar maar de meeste begrijpen me hopelijk wel :p, arnold schwarzenegger
movies en dus heeeeeel blij dat ik was toen de release er
aan kwam van True Lies.Miskoop, zeker niet ! Maar wel erg
teleurgesteld in het aantal extra's op de DVD ! Bedankt hé
Universal & Columbia Tristar !

garrincha
01-01-2002, 20:38
op de valreep nog maar een zware teleurstelling: Spartacus met kirk douglas.... pffff ! wat een ellende, wat een verouderde, trage
en vooral mierzoete film. bah !!!!!

Inspector Lee
01-01-2002, 21:50
Mijn grootste miskoop is Game of Death 2
Vervolg op de megafilm met Bruce Lee.
Hierin denk je dat Bruce nog wel een redelijke acceptabele rol heeft, nou nee dus, hij sterft al na 10 minuten, ik heb de film niet eens afgekeken, vond hem daarna wel zo belabberd
When Bruce dies, Action dies

Gr33tz

colani
01-01-2002, 22:01
Ik heb de ULTIME miskoop : BERETTA'S ISLAND

Op de hoes staat heel groot Arnold Schwarzenegger, maar hij komt hooguit 30 seconden voor als zichzelf in een sportschool.

De film is kwalitatief Kl@$&TE, beeldkwaliteit zeer kl*&^te en het verhaal gaat helemaal nergens over. geen extra's, gelukkig had ik er maar 15,= GLD aan uitgegeven, maar ik vindt het nog geen stuiver waard.

Arlington Road vindt ik ook een miskoop, het verhaal is niet leuk meer als je het eind al weet. Dus 1x kijken en terug brengen naar de videotheek want er zitten ook geen noemenswaardige extra's bij.

Anonymous
01-01-2002, 22:05
Inderdaad ja, Arlington Road is een van de onvermakelijkste film's
die ik in mijn collectie heb.Zeggen en schrijven nu 2x gezien en
hij blijft saai, maar miskoop ? Mwah, valt wel mee, leuk voor in
de collectie :)

colani
01-01-2002, 22:07
Ik doe Arlington Road ook niet weg, ik gebruik hem ook niet als onderzetter, maar toch wel hevig teleurgesteld.
Miskopen moet je gewoon bewaren, kan je over 10 jaar nog eens lachen om de domme aankopen die je hebt gedaan :)

Anonymous
01-01-2002, 22:09
ik er een mooi prijsje voor ken krijgen zeg ik toch :

Bye Bye Mr Arlington Road :)

colani
01-01-2002, 22:38
Dat is toch met alles. Als je er maar een goed prijsje voor kan krijgen. Dan kan je over 10 jaar nog harder lachen.

Ik ken alleen niemand die mijn Face-Off Flipper of Arlington Road wil hebben. Misschien ben ik er ook nog wel een heel klein beetje aangehecht of wil ik gewoon mijn misstappen niet toegeven...

Luther Hartog
02-01-2002, 00:06
Ik heb er wel een paar Eurocenten voor over;) :rolleyes:

Johan Berkhout
02-01-2002, 13:25
ik had eerder in deze thread gezegd geen miskoop te hebben gehad...maar jawel, hij was maar 15 gulden dus eigenlijk te verwaarlozen....maar Intercepting Fist van Bruce Lee was toch niet wat ik verwachtte...:o

John Steed
04-01-2002, 11:53
Ik heb in een horrorbui The Convent gekocht. Miskoop van de eeuw. Wat een belabberde, niet enge, niet komische, niet leuke film waarin waardeloos geacteerd wordt. Ik heb het nog niet eens gered om hem af te kijken. Waardeloos.
Wat Arlington Road betreft, nooit gezien, maar wel 100x staan twijfelen of ik hem mee zou nemen. Toch maar niet na de posts van jullie!

Ryaco
05-01-2002, 16:13
Ik ben best wel een fan van cult horror (Night of the Living Dead,, Bad Taste, Evil Dead), maar zo'n classic als deel 1 van The Texas Chainsaw Massacre (Tobe Hooper), was, zo'n str*ntzuiger is deel ? (ik geloof dat het drie is):

"The Texas Chainsaw Massacre-The Next Generation"

En dan te bedenken dat Renee Zellweger hierin meedoet?!?!

MISKOOP VAN DE EEUW!

Anonymous
05-01-2002, 16:16
Ik vond het allereerste deel en trouwens ook de 2de van
The Chainsaw Messacre erg vermakelijk :D

Jason Bourne
05-01-2002, 16:17
Ik heb afgelopen week de vier batman films als best buy's gekocht. Ik had die laatste batman & robin echter nog niet gezien. Was dit maar zo gebleven. Gisteren heb ik hem gekeken en de tranen stonden me in de ogen. Zo slecht vond ik hem.

Anonymous
05-01-2002, 16:20
Het slechtste deel inderdaad en al helemaal een drama dat topper
Arnold Schwarzenegger er in mee doet :(

Maar zeg nou zelf, Clooney als Batman, HAHAHA en nog eens HA
Ik heb trouwens vernomen dat het 5de deel en de film waarin
Batman en Superman samen het kwaad bestrijden ook zal zijn
met Clooney in de hoofdrol ? Weet iemand hier meer over en
is hier misschien al bevestiging van ?

arno
05-01-2002, 17:49
mission impossible 2... zeer matig
Volledig mee eens - zwaar teleurstellende film

Oakey
06-01-2002, 02:20
Ik had die laatste batman & robin echter nog niet gezien. Was dit maar zo gebleven. Gisteren heb ik hem gekeken en de tranen stonden me in de ogen. Zo slecht vond ik hem.

*hehe* Ik vond hem wel aardig, maar je moet hem wel als camp zien ja :)

marnix
06-01-2002, 08:39
*hehe* Ik vond hem wel aardig, maar je moet hem wel als camp zien ja :)

camp met een hoofdletter C dan. Ik heb in mijn broek gezeken van het lachen zo slecht, alleen toen ik weer mijn positieven kwam en me bedacht hoeveel me het nu gekost had, vond ik het allemaal toch wat minder hilarisch :D .

Maar een echte miskoop van mij is toch wel The sixth day met Arnold Schwarzennegger. Ik ben op zich ook wel een fan van Arnie, maar deze film was toch echt bagger. En ik heb er de volle mep voor betaald. Dus turboman, mocht je de film nog niet in je bezit hebben, houden zo...

Anonymous
06-01-2002, 12:09
Maar een echte miskoop van mij is toch wel The sixth day met Arnold Schwarzennegger. Ik ben op zich ook wel een fan van Arnie, maar deze film was toch echt bagger. En ik heb er de volle mep voor betaald. Dus turboman, mocht je de film nog niet in je bezit hebben, houden zo...

Ik had hem dus al in de collectie ,maar heb er slechts 40 Gulden
destijds voor betaald.Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet,
maar inderdaad een echte Schwarzenegger film was het niet.

Ryaco
06-01-2002, 13:02
Het slechtste deel inderdaad en al helemaal een drama dat topper
Arnold Schwarzenegger er in mee doet :(

Maar zeg nou zelf, Clooney als Batman, HAHAHA en nog eens HA
Ik heb trouwens vernomen dat het 5de deel en de film waarin
Batman en Superman samen het kwaad bestrijden ook zal zijn
met Clooney in de hoofdrol ? Weet iemand hier meer over en
is hier misschien al bevestiging van ?

Ha die Paul,

Ik heb gehoord dat het vijfde deel 'Batman Beyond' zal zijn. Dit zal een soort prequel of vervolg zijn (veel is niet bekend) wel is bekend dat het HELEMAAL anders zal zijn. Dit vooral omdat de laatste in de reeks toch ook wel de slechtste was. Warner zag dit zelf ook in en er zijn dus nu hele andere ideeen uit de kast getrokken. Maar of hij zal samenwerken met Superman betwijfel ik en ik hoop ook dat dit niet zal gebeuren.

Niet verder vertellen hoor maar ik vindt Superman toch wel een fatje in een maillot (hoe spel je dat ook weer?). DC comics heeft superman niet voor niets in de ijskast staan. Als hij de man of steel is laat hij dat niet echt merken (dan zou je toch wat moeten kunnen zien in zijn maillot!

Nog bedankt voor je compliment van laatst!

Anonymous
06-01-2002, 13:04
Bedankt voor de info Ryaco ! :)

Jaap22
11-08-2003, 21:16
American History X.. zeker weten, wat een baggerrelease. Ben blij dat ik daar van af ben gekomen.

Glenn Smits
11-08-2003, 22:24
The Prophecy box, echt aangeschaft vanwege de hoezen. De eerste film vond ik niet echt super en nu staan de andere 2 delen in me kast te bestoffen omdat ik ze weiger te kijken.

Jaap22
11-08-2003, 22:26
The Prophecy box, echt aangeschaft vanwege de hoezen. De eerste film vond ik niet echt super en nu staan de andere 2 delen in me kast te bestoffen omdat ik ze weiger te kijken.

Look on the bright side. In ieder geval een paar mooie hoezen er bij. :wink:

TauRuS
11-08-2003, 23:08
American History X is volgens mij de miskoop van de eeuw, bijna iedereen met een DVD-speler die ik ken is hier ingetrapt. Maar er is hoop. Koop gewoon de Regio 2 UK versie of de Regio 1 versie. Die zijn stukken beter.

Kan iemand me vertellen wat het verschil is met de UK versie?
Ik heb die film al een tijdje op dvd. Had hem nog nooit gezien voordien, dus blind gekocht voor 9euro ofzo. Heb er zover ik me nog herinner niks verkeerd aan gemerkt (heb hem enkele maanden geleden gezien). Maar was eerste keer dat ik hem zag dusja..

Een beetje info graag :?

Max Davidse
11-08-2003, 23:20
American History X is volgens mij de miskoop van de eeuw, bijna iedereen met een DVD-speler die ik ken is hier ingetrapt. Maar er is hoop. Koop gewoon de Regio 2 UK versie of de Regio 1 versie. Die zijn stukken beter.

Kan iemand me vertellen wat het verschil is met de UK versie?
Ik heb die film al een tijdje op dvd. Had hem nog nooit gezien voordien, dus blind gekocht voor 9euro ofzo. Heb er zover ik me nog herinner niks verkeerd aan gemerkt (heb hem enkele maanden geleden gezien). Maar was eerste keer dat ik hem zag dusja..

Een beetje info graag :?

De UK versie van American History X heeft onder andere een Dolby Digital 5.1 surround track waar de hier verkrijgbare release het met gewoon 2.0 moet stellen. Bovendien is de hier verkrijgbare versie 4:3 en de UK versie Widescreen 1.85:1 om maar even de voornaamste redenen te noemen waarom de UK en R1 versies vele malen beter zijn...

BrokenTable
11-08-2003, 23:26
The Fifth Element - Ik dacht dat het een film in de trand van The Six Sense was. :-(

mantis
11-08-2003, 23:31
Wat dacht je van alle films die mijn vrouw gekocht heeft.
Forces of Nature
The Bachelor.

Het zijn er weinig maar het is echt bagger

pavko
11-08-2003, 23:32
The Fifth Element - Ik dacht dat het een film in de trand van The Six Sense was. :-(

Dan moet je maar niet naar De Vierde Man gaan kijken of naar De Drie Musketiers....... :roll:

Frank
11-08-2003, 23:36
Ants in the Pants. Van oorsprong een Duitse film die hier enkel in het Engels nagesynchroniseerd op DVD is uitgebracht. Oke, de DVD kost weliswaar 5 euro bij de meeste winkels, maar toch vond ik dit weggegooid geld.

En voor wie het wil weten: deze film gaat over een jongen met een pratend geslachtsdeel. :shock: Leuke film, maar niet in het Engels.

badtzje
11-08-2003, 23:44
De Maffia-box. Ik dacht dat het wel een leuke docu zou zijn over de verschillende maffia, maar niets is minder waar. Tis gewoon iemand die aan het praten is, met wat bewegende beelden erbij. Slaat echt nergens op.

Qique
12-08-2003, 08:18
The Fifth Element - Ik dacht dat het een film in de trand van The Six Sense was. :-(

Dan moet je maar niet naar De Vierde Man gaan kijken of naar De Drie Musketiers....... :roll:

:lol: LOL :lol:

Max Davidse
12-08-2003, 08:42
Volgens mij heb ik geen echte miskopen...wel films die ik minder interessant vond, maar miskopen waren dat niet want daar had ik dan ook niet meer dan 5 euro voor neergeteld...dan kan je nog eens een foutje maken zeg maar.. :)

TauRuS
12-08-2003, 09:16
From Dusk Till Dawn 2

1 keer gezien.. halverwege afgezet.

BrokenTable
12-08-2003, 09:32
The Fifth Element - Ik dacht dat het een film in de trand van The Six Sense was. :-(

Dan moet je maar niet naar De Vierde Man gaan kijken of naar De Drie Musketiers....... :roll:

:lol: LOL :lol:

Niet leuk :-)

Max Davidse
12-08-2003, 09:37
The Fifth Element - Ik dacht dat het een film in de trand van The Six Sense was. :-(

Dan moet je maar niet naar De Vierde Man gaan kijken of naar De Drie Musketiers....... :roll:

:lol: LOL :lol:

Niet leuk :-)

Ik vond hem stiekem wel lollig.. ;)

Rut
12-08-2003, 09:45
Mijn miskoop tot nu toe is toch wel de dvd van Dune voor 33 euro :(

erikvandienst
12-08-2003, 09:52
Casino dus, ik werd helemaal gek van die voice-over gedurende de bijna drie uur die dat epische drame in beslag neemt. Had na een uur koppijn en heb de dvd gelaten voor wat is was (en nog steeds is): vre-se-lijk!

Max Davidse
12-08-2003, 09:54
Mijn miskoop tot nu toe is toch wel de dvd van Dune voor 33 euro :(

Geez, daar heb je dan ook wel heel veel voor betaald...

Rut
12-08-2003, 09:56
Ik weet het, stond te twijfelen tussen deze en The Mummy Returns. Uiteindelijk ook nog gekocht.

pretorian22
12-08-2003, 18:48
100% zeker blair witch project.......ben gelijk de volgende dag naar de winkel gegaan en heb hem mogen ruilen tegen een andere film....heb toen american pie genomen...die ik wel heel leuk vond :-)

Max Davidse
12-08-2003, 19:15
100% zeker blair witch project.......ben gelijk de volgende dag naar de winkel gegaan en heb hem mogen ruilen tegen een andere film....heb toen american pie genomen...die ik wel heel leuk vond :-)

Als je nou had gezegd Blair Witch Project 2 - Book of Shadows, dan had ik dat volkomen begrepen.. de eerste vind ik echt een prima film...

pretorian22
12-08-2003, 19:18
ja over die film zijn de meningen echt super verschillend........heel stel vinden hem goed maar heel veel ook niet.......ik persoonlijk vond die film echt saai......ik bedoel wat is er nou eng aan die hele film? of leuk? ik keek hem allene in een donkere caravan in de nacht en nog was hij saai

Max Davidse
12-08-2003, 19:21
ja over die film zijn de meningen echt super verschillend........heel stel vinden hem goed maar heel veel ook niet.......ik persoonlijk vond die film echt saai......ik bedoel wat is er nou eng aan die hele film? of leuk? ik keek hem allene in een donkere caravan in de nacht en nog was hij saai

Persoonlijk ben ik dus dol op de kracht van de suggestie....de hele film door zie je feitelijk niks schokkends, en toch (als je een beetje in de film weet te kruipen zoals ik) voel je de spanning die ze voelen als ze door het bos lopen. En daarbij opgeteld het enorme beperkte budget...vind ik dit een meesterwerkje...

Christiaan Sauer
12-08-2003, 19:26
Persoonlijk vind ik het ook een werkelijk goede film. Zeker in de bioscoop indertijd. En ik was ook ECHT niet de enige die de film aan het einde echt eng vond worden. Vaak echt van die reacties uit het publiek als ze schrikken :lol:
Mijn miskopen? Praktisch al mijn muziek dvd's afgezien van de Up in Smoke Tour en Hell Freezes Over. De rest heb ik van de hand gedaan of ga ik van de hand doen.
Mvg,

Christiaan

pretorian22
12-08-2003, 19:29
ja ik kan er nix aan doen maar ik schrik niet van mensen die de hele tijd door het bos rond hollen en beetje vaag doen :-)

Prekip
12-08-2003, 19:30
Mijn grootste miskoop was toch wel Braindead. Deze film vond ik erg leuk, maar de DVD was ontzettend bagger.

Op zich nog niet eens een grote miskoop, als je bedenkt dat ik hem voor 6,50 gekocht heb en later voor 20 euro verkocht ;)

Eriqck
13-08-2003, 00:26
De grootste miskopen van mij zijn:

Lock, Stock & two smoking barrels
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vond deze film echt helemaal niet leuk. Ik heb hem 1 keer gekeken en daarna in de kastgezet waar hij nu nog staat.

Coyote Ugly
De film viel me erg tegen, de dvd is verder prima. Zo zie je maar dat "leuke dames" dansend op een bar nog geen goede film garanderen. Ook deze film heb ik nog wel steeds in mijn collectie zitten.

Ricochan36
13-08-2003, 08:17
donnie darko.

BeQuietAndDrive
13-08-2003, 09:27
donnie darko.

Deze thread gaat toch over MIS-kopen ;) DD is een erg ingewikkelde film, er gaan echt vele theorieen over op het net. Ik vond 'm wel tof!

Mijn "miskoop" is eigenlijk niet echt een koop, maar ik kreeg hem eens van iemand. The Silencer, met Michael Dudikoff.... :roll:

Ronald Stiebolt
13-08-2003, 09:29
Bandits, I spy, XxX, Dirty deeds, Training day, Sweet home Alabama, Dumb and dumber en nog wel een stuk of wat.

Ik weet dat er mensen hier zijn die helemaal kapot zijn van sommige hierboven genoemde titels (met name Dumb and dumber), maar ik vind ze stuk voor stuk *******vervelend......

Max Davidse
13-08-2003, 09:45
Bandits, I spy, XxX, Dirty deeds, Training day, Sweet home Alabama, Dumb and dumber en nog wel een stuk of wat.

Ik weet dat er mensen hier zijn die helemaal kapot zijn van sommige hierboven genoemde titels (met name Dumb and dumber), maar ik vind ze stuk voor stuk *******vervelend......

Bandits vond ik ook een slechte film..maar voor 4,99 kon ik dat toch niet echt een hele erge miskoop noemen.. :P

Ronald Stiebolt
13-08-2003, 09:59
..maar voor 4,99 kon ik dat toch niet echt een hele erge miskoop noemen.. :P

Iedere cent die je aan een miskoop uitgeeft is er een teveel.....

Max Davidse
13-08-2003, 10:03
..maar voor 4,99 kon ik dat toch niet echt een hele erge miskoop noemen.. :P

Iedere cent die je aan een miskoop uitgeeft is er een teveel.....

Ja daar heb je gelijk in...maar voor dat bedrag valt het mee...en hij is nu ook weer niet afschuwelijk.. ;)

Rogier Buurs
13-08-2003, 10:15
Ice Age, In the line of fire. Zo saai.

pavko
13-08-2003, 12:52
Ice Age, In the line of fire. Zo saai.

Voor een zacht prijsje wil ik je wel van Ice Age afhelpen hoor....

Kevin Baeckelandt
13-08-2003, 13:09
American History X (NL versie)... een retegoeie film die compleet verkracht is op DVD.
Idem voot IT een zeer goeie film maar Dolby Prologic en flipper in de 21ste eeuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:

Max Davidse
13-08-2003, 20:42
Ik heb toch nog een miskoop gevonden: "Eyes of Laura Mars" wat een ongelofelijke boutfilm was dat zeg...

BeQuietAndDrive
14-08-2003, 00:22
Ik heb toch nog een miskoop gevonden: "Eyes of Laura Mars" wat een ongelofelijke boutfilm was dat zeg...

Tja, met zo'n titel had je het kunnen weten ;) :twisted:

Alexander V
14-08-2003, 00:27
The Fifth Element - Ik dacht dat het een film in de trand van The Six Sense was. :-(

Had jij ff mazzel, dacht je zo'n suffe Shymalan-film te krijgen kreeg je deze topper te zien 8)

Max Davidse
14-08-2003, 08:38
Ik heb toch nog een miskoop gevonden: "Eyes of Laura Mars" wat een ongelofelijke boutfilm was dat zeg...

Tja, met zo'n titel had je het kunnen weten ;) :twisted:

Tsja...misschien wel, was ook wel een hele oude film maar dan nog, hij leek leuk...en was het niet..

Ludo Keeris
14-08-2003, 09:20
Mijn recente miskoop was "The Osteman Weeken". Wat een werkelijk waardeloos transfer is dat zeg. Een 100 keer afgespeelde VHS ziet er nog beter uit. Ik raad dan ook iedereen af deze NL versie te kopen!

Flat
14-08-2003, 14:02
Mijn enige miskoop tot nu toe: Cats & Dogs. Ik had gehoopt dat het wat was, maar het was echt vreselijk. Ik heb 'm na 20 minuten uit de DVD gehaald en heb er buiten op staan springen....

Verder helaas nog wat films gekocht die me wat tegenvielen....maar gelukkig zijn er dat maar weinig...

Madagat
17-12-2003, 13:50
Mijn miskoop is geweest de film BLack Moon Rising. Op zich een hele leuke film, maar toen ik deze kocht niet gelet op audio spoor. Was dus frans gesproken en de kwaliteit was superslecht.

Coen Vermeer
17-12-2003, 13:52
The Fifth Element - Ik dacht dat het een film in de trand van The Six Sense was. :-(

Had jij ff mazzel, dacht je zo'n suffe Shymalan-film te krijgen kreeg je deze topper te zien 8)

helemaal mee eens. :D

Coen Vermeer
17-12-2003, 14:01
mijn miskoop was toch wel tales of the unexpected. Ik vond het een goeie serie altijd. Maar de afleveringen (in selchte kwaliteit) die ze erop gekwakt hebben zijn stuk vorr stuk magere verhalen. Wel mooie hoes trouwens :wink:

patrix
17-12-2003, 14:06
The Thin Red Line.....
Als je een oorlogsfilm verwacht en na ruim een uur nog steeds niets spannends hebt kunnen ontdekken....

Major Goodvibes
17-12-2003, 14:58
Sexy Beast. Voor veel geld gekocht nadat ik hem eens gehuurd had. Heb niet de behoefte gehad om hem een 2e keer te zien toch. Typisch een film die leuk wegkijkt voor 1 keer....

MarcCastermans
17-12-2003, 15:15
Battlefield Earth ... amaaai slechtse Travolta film ooit

SeismicCharge
17-12-2003, 19:29
Het kan gebeuren dat een release eenmaal in de speler tegenvalt (Ja, ik heb ook de 4:3-versie van American History X), of dat lyrische recensies door iemand met een compleet andere smaak dan jij zijn geschreven.
Maar het lijkt wel of voor een hoop mensen hier de aankoop de eerste kennismaking met de film in kwestie is.

Wat dachten jullie van lenen, huren, downloaden, de bioscoop? Mijn collectie bestaat voornamelijk uit films die ik al goed vond voor de dvd uberhaupt bestond of ingeburgerd raakte. De recentere aankopen zijn films die me enkele maanden daarvoor op het witte doek uitstekend zijn bevallen (ik ga bijna wekelijks naar de bios). Films waar ik niet zoveel vertrouwen in heb, of anderen juist wel, leen of download ik. En soms denk ik dan: die wil ik op dvd! en wordt hij alsnog aangeschaft.

Grabbelbak-aanbiedingen daargelaten zijn dvd's nog altijd dure dingen, geen zaken die ik op de bonnefooi aanschaf.

Flea
17-12-2003, 20:04
Ik weet niet of iemand de film Acid House kent, maar dat is dus tot nu toe mijn grootste miskoop. Het zijn eigenlijk 3 verhalen die compleet nergens op slaan...je mag het eigenlijk ook geen verhalen noemen maar compleet onzinnige/onlogische stukken....

Het 3e stuk van de film gaat over een jongen die LSD gebruikt en denkt dat hij een baby is enzo, (borstvoeding etc.) super slecht acteerwerk ook enzo..echt compleet bagger....

Jaded
17-12-2003, 20:48
Ik weet niet of iemand de film Acid House kent, maar dat is dus tot nu toe mijn grootste miskoop. Het zijn eigenlijk 3 verhalen die compleet nergens op slaan...je mag het eigenlijk ook geen verhalen noemen maar compleet onzinnige/onlogische stukken....

Het 3e stuk van de film gaat over een jongen die LSD gebruikt en denkt dat hij een baby is enzo, (borstvoeding etc.) super slecht acteerwerk ook enzo..echt compleet bagger....
Majh ik vond hem nog wel lachen.

Henk van der Weerdt
17-12-2003, 20:48
wat film betreft: The Hulk...

wat dvd betreft; 8 mile (idd heb hem niet meer in mijn dvd lijst staan, heb hem weggedaan...)

Henk van der Weerdt
17-12-2003, 20:49
wat film betreft: The Hulk...

wat dvd betreft; 8 mile (idd heb hem niet meer in mijn dvd lijst staan, heb hem weggedaan...)

Rickje
17-12-2003, 21:59
The Thin Red Line.....
Als je een oorlogsfilm verwacht en na ruim een uur nog steeds niets spannends hebt kunnen ontdekken....

Hier ben ik het helemaal mee eens.. vond het echt zonde van mijn geld.
Je moet toch films eerder hebben gezien voordat je hem koopt.

Coen Vermeer
17-12-2003, 22:57
The Thin Red Line.....
Als je een oorlogsfilm verwacht en na ruim een uur nog steeds niets spannends hebt kunnen ontdekken....

Hier ben ik het helemaal mee eens.. vond het echt zonde van mijn geld.
Je moet toch films eerder hebben gezien voordat je hem koopt.

vind ik niet. Niks is mooier dan een film kopen waar je niks vanaf weet en wat een complete verrasing is.

Tjeute
17-12-2003, 23:01
Voor mij is The Original Ring de grootste miskoop dat ik gedaan heb. Ik heb respect voor al m'n dvd's maar deze kan ik zonder enig probleem verbranden als ikwil. Gewoon gekocht omdat ik de uitmuntende amerikaanse versie in de cinema zag......
Dat japans suckt dus wel zwaaaar hooorr en de film is 10 keer slechter ivm de amerikaanse versie.

Pim v. Bree
17-12-2003, 23:07
Lord of the rings, 2disc versie, FOTR, sinds de extended kijk ik hem niet meer, heb ik voor teveel gekocht, is gewoon een miskoop geweest.

B.O.B.B.Y.
17-12-2003, 23:19
Halloween, uitgave van "Indies", echt crap, niet eens in widescreen, zoals ie oorspronkelijk is, gelukkig was ie niet zo duur, 9.99 geloof ik, nu inmiddels 5.99 of zo, maar toch a waste of dvd.

JFC_
17-12-2003, 23:25
Voor mij is The Original Ring de grootste miskoop dat ik gedaan heb. Ik heb respect voor al m'n dvd's maar deze kan ik zonder enig probleem verbranden als ikwil. Gewoon gekocht omdat ik de uitmuntende amerikaanse versie in de cinema zag......
Dat japans suckt dus wel zwaaaar hooorr en de film is 10 keer slechter ivm de amerikaanse versie.

Hmm, ik respecteer je mening maar ik deel die ABSOLUUT niet!
Qua sfeer legt die Amerikaanse remake het zwaar af aan de Japanse.
En dan te bedenken dat ie slechts 5 euro kostte, kun je toch geen miskoop noemen???

Mijn grootste miskoop?
Heb ik niet echt, ik koop vrijwel nooit DVD's op de blind.
En ALS ik dat al doe, zijn het vaak schijfjes van nog geen 10 euro ofzo.
En dan weet je nu eenmaal dat je er ook weleens naast kunt zitten.

Rob Smit
18-12-2003, 00:01
Ik weet niet of iemand de film Acid House kent, maar dat is dus tot nu toe mijn grootste miskoop. Het zijn eigenlijk 3 verhalen die compleet nergens op slaan...je mag het eigenlijk ook geen verhalen noemen maar compleet onzinnige/onlogische stukken....

Het 3e stuk van de film gaat over een jongen die LSD gebruikt en denkt dat hij een baby is enzo, (borstvoeding etc.) super slecht acteerwerk ook enzo..echt compleet bagger....

Volgens mij gaan die verhalen wel ergens over, ik vond hem wel grappig.
Maar misschien wil je hem wel ruilen voor één uit mijn ruillijst?

Verder is mijn ultieme miskoop de film "Choke" met Dennis Hopper en Michael Madsen.
Oké goedkoop gekocht bij een tankstation, maar ik dacht met die twee kan het niet fout gaan, blijkt het gewoon een soort van tussendoortje voor de heren te zijn.
Slecht geacteerd, slecht gefilmd en een slecht eind (ja ik heb hem tot het eind gekeken).

Olivier Laemont
18-12-2003, 14:51
Charlie's Angels: Full Throttle. Wat was die slecht, man! Heb hem geruild hier op het forum. Hoop dat iemand anders er meer plezier aan heeft. Mooie meiden, maar toch wel heel erg bij het haar getrokken.... :roll:

Kars
18-12-2003, 15:13
Ik heb voortdurend de neiging om tegen iedereen in te gaan, slechte eigenschap, ik moet die meningen respecteren.

Voor mij is de grootste miskoop Natural Born Killers geweest. Meestal kan ik echt van zijn films genieten, maar ik vond nu dat hij het satirische aspect te ver doorvoer. Zijn vaak onrustige filmstijl vind ik meestal leuk om naar te kijken, maar in deze film wordt ook dat te ver doorgetrokken (IMHO).

Coen Vermeer
18-12-2003, 15:48
Ik heb voortdurend de neiging om tegen iedereen in te gaan, slechte eigenschap, ik moet die meningen respecteren.

Voor mij is de grootste miskoop Natural Born Killers geweest. Meestal kan ik echt van zijn films genieten, maar ik vond nu dat hij het satirische aspect te ver doorvoer. Zijn vaak onrustige filmstijl vind ik meestal leuk om naar te kijken, maar in deze film wordt ook dat te ver doorgetrokken (IMHO).

mee eens ja. De meeste films van oliver stone vind ik wel goed tot zeer goed (platoon, jfk, wall street) alleen deze film is z'n allerslechtste. Z'n maatschappij kritiek is altijd al irritant maar hier gewoon vervenend. Over the top zonder stijl. Logisch dat Tarantino hier afstand van heeft genomen.

patrix
18-12-2003, 16:01
The Thin Red Line.....
Als je een oorlogsfilm verwacht en na ruim een uur nog steeds niets spannends hebt kunnen ontdekken....

Hier ben ik het helemaal mee eens.. vond het echt zonde van mijn geld.
Je moet toch films eerder hebben gezien voordat je hem koopt.

vind ik niet. Niks is mooier dan een film kopen waar je niks vanaf weet en wat een complete verrasing is.

Dat is op zich een erg mooi uitgangspunt, maar als het dan zo enorm tegenvalt, baal je wel van het "weggegooide geld".

tolpol
18-12-2003, 16:38
Voor mij is de grootste miskoop Natural Born Killers geweest. Meestal kan ik echt van zijn films genieten, maar ik vond nu dat hij het satirische aspect te ver doorvoer. Zijn vaak onrustige filmstijl vind ik meestal leuk om naar te kijken, maar in deze film wordt ook dat te ver doorgetrokken (IMHO).


mee eens ja. De meeste films van oliver stone vind ik wel goed tot zeer goed (platoon, jfk, wall street) alleen deze film is z'n allerslechtste. Z'n maatschappij kritiek is altijd al irritant maar hier gewoon vervenend. Over the top zonder stijl. Logisch dat Tarantino hier afstand van heeft genomen.

Love/Hate film. Zelf vind ik hem best wel leuk - de sitcom-spoof vond ik geniaal. Ja - hij is onrustig en stijlloos in zijn overdaad aan stijlwisseling, maar volgens mij is dit zo bedoeld. Stijl over inhoud. Volgens mij moet je 'm als een zelfrelativerend werk bekijken.

Vind 't alleszins een heel goeie DVD-uitgave voor zo'n zachte prijs.

Mijn grootste miskopen slaan meestal op slechte DVD-uitgaves van goede films. Toen ik pas DVD's begon te kopen grabbelde ik nét wat te vaak in de budgetbakken. Cube, Dune en nog zo wat - nauwelijks beter dan een te vaak bekeken videotape. Ben ze ook allang weer kwijt.

Gerben van der Leun
24-12-2003, 16:08
The Royal Wedding prachtige Technicolor musical film met Fred Austaire...

In de allerslechtste dvd release ooit. Kijk maar eens naar de schermafbeeldingen.

http://www.dsv.nl/~gerb/1.jpg
http://www.dsv.nl/~gerb/2.jpg


Vlekken, onscherp beeld, brandmerken, verkeerde kleuren etc etc etc. Wat een drama!
Dit is een uitgave van: Weton-Wesgram bv

Frank
24-12-2003, 16:16
The Royal Wedding prachtige Technicolor musical film met Fred Austaire...

In de allerslechtste dvd release ooit. Kijk maar eens naar de schermafbeeldingen.

Vlekken, onscherp beeld, brandmerken, verkeerde kleuren etc etc etc. Wat een drama!
Dit is een uitgave van: Weton-Wesgram bv

Dit is inderdaad ontzettend slecht. Dat men het lef heeft om een film op zo'n manier op DVD te zetten! Dit kan echt niet!!!

Rob Eric Blank
24-12-2003, 16:29
Lord of the rings, 2disc versie, FOTR, sinds de extended kijk ik hem niet meer, heb ik voor teveel gekocht, is gewoon een miskoop geweest.

De eerste die deze film tot zn "miskoop collectie" rekent. Ik ben er nog steeds weg van.
Ik koop ook bijna geen DVD's blind, mijn budget is daar helaas niet toerijkend voor. Dus alleen leuke films koop ik op DVD.

rmelkert
24-12-2003, 16:32
Mijn meest iriterende miskoop in de verzameling is Lawnmower man.

Ik vindt het dus een fantastische film maar de DVD is een ramp, 4:3 en lijkt wel een slecht kopie van een videoband. :(

Hopelijk komt hier ooit een betere versie van uit, kan ik hem snel opnieuw kopen. Maar omdat velen het een grote flop vonden zie ik het niet zo snel gebeuren.

pavko
24-12-2003, 16:42
Lord of the rings, 2disc versie, FOTR, sinds de extended kijk ik hem niet meer, heb ik voor teveel gekocht, is gewoon een miskoop geweest.


Ehhh, wat let je dan om deze DVD hier te koop/te ruil aan te bieden? Ikzelf heb deze film hier net van de week gekocht omdat ik hem nog niet had....Heb er 15 euro voor betaald. Probleem opgelost?!

Bergie
24-12-2003, 18:48
grootste miskoop is toch wel mijn dvd van The Good, The Bad and the Ugly geweest. Had hem gewoon in de aanbieding gekocht bij kruidvat ofzo maar toen ik hem een maand of 2 later eindelijk eens wou gaan kijken blijkt dat er alleen maar een franstalige audiostream bij zit :( Zal wel gewoon een misdruk geweest zijn aangezien het hoesje aangeeft dat er ook engelse audio bij moet zitten.

maar sindsdien kijk ik mijn gekochte dvd's vaak dezelfde dag nog, al is het alleen maar om ff te controleren of ze wel goed zijn.

kazlatan
27-12-2003, 01:23
Ten eerste heb ik de slechte versie van Speed en Die Hard gekocht, kwam ik pas later achter, anders had ik gelijk voor de Special Edition gegaan. Toon ik Gone In 60 Seconds had gezien met Nicolas Cage , wou ik ook wel het orgineel zien. Echt waardeloos die film , ik ben gewoon in slaap gevallen. Wat een spectacualaire actie, gaaaaap!!!!!
Planet Of The Apes vond ik ook niet super, maar voor de rest vind ik mijn collectie aardig OK.

PhaZe
02-02-2004, 21:57
Even over dat vorige topic dat net gesloten is over dat rijte van 5...

Ik ben het met al die titels eens behalve jouw nummer 1: Donnie Brasco.

Ik heb hem vandaag toevallig eindelijk voor mezelf gehaald want dit is gewoon een geweldige film, snap werkelijk niet waar je het gore lef vandaan haalt hem niet wreed te vinden ;)

Grave
02-02-2004, 23:22
The fifth element met een ongeloofelijke K*t scherm formaat. :evil:

Haay1971
03-02-2004, 00:05
Enige miskoop in mijn collectie is Gen X Cops - Special Edition, die voor €5 te koop lag. Was een promo DVD ter introductie van het Hong Kong Legends label. Niks mis met het geluid (DTS) en weinig mis met het beeld hoor, maar ik snap echt HELEMAAL niks van die film! Maar goed, dat heb ik wel meer bij Hong Kong actiefilms, dat de Chinese logica mij enigszins ontgaat, en dan heb ik vaak ook nog een probleem met het uit elkaar houden van de gezichten... :(

Dennis V.
03-02-2004, 06:34
Even over dat vorige topic dat net gesloten is over dat rijte van 5...

Ik ben het met al die titels eens behalve jouw nummer 1: Donnie Brasco.

Ik heb hem vandaag toevallig eindelijk voor mezelf gehaald want dit is gewoon een geweldige film, snap werkelijk niet waar je het gore lef vandaan haalt hem niet wreed te vinden ;)

Ik heb die film tot miskoop gebombardeerd omdat er gewoon te weinig actie in zit. Een film moet mij echt vanaf de eerste seconde boeien, anders kunnen ze het wel vergeten.
OVerigens: de volgorde van dat rijtje is niet direct de volgorde van "de grootste miskoop bovenaan, maar gewoon een opsomming"

Azazel
03-02-2004, 09:47
>Xena: Warrior Princess (Director's Cut)
>The Grey Zone

De eerste omdat het de laatste 2 afleveringen van een seizoen zijn en ik dacht dat het de allereerste twee afleveringen waren.

De tweede: ik kan me niet over het feit heen zetten dat iedereen Engels spreekt (zie bijv. ook Enemy At The Gates, The Hunt for Red October). Ik ervaar dit als zeer storend.

Henk Heideveld
03-02-2004, 10:01
Pas nog: Overal zag ik BASIC, iedereen had er er over, dus blind gekocht.
STOM!!!STOM!!!!STOM!!!!!! :evil: :twisted:

MKW
03-02-2004, 10:42
U-man is echt een %^&*( in mijn collectie.

andrebin
03-02-2004, 10:48
charley's Angels 1 ....wat zonde van mijn geld

Harry B.
07-02-2004, 00:07
Blade 2, wat een bagger zeg :evil:

AladdinSane
07-02-2004, 22:56
GOLGO 13 QUEEN BEE

Wat een stomme anime was dat!! :evil: :evil: Het verhaal ging echt nergens over. Zelfs de meerdere sexscenes waren errug flauw!! Zonde van m'n tijd en geld! K**film!

Bravestarr
07-02-2004, 23:25
Four Rooms

Het Rodriquez gedeelte is lachen (hoog Fawlty Towers gehalte).
Het Tarantino gedeelte is ook nog aardig om te zien.

Maar de eerste drie kwartier is een regelrechte hel.

carnesir
08-02-2004, 01:02
ik vind blade 2 toch een zeer goeie film,lekker veel actie en special effects
mijn misaankoop is ice planeten 20 000 league under the sea met michael caine

Harry B.
08-02-2004, 02:02
ik vind blade 2 toch een zeer goeie film,lekker veel actie en special effects
mijn misaankoop is ice planeten 20 000 league under the sea met michael caine
Inderdaad veel actie maar de special effects waren erg ondermaats :cry:

Martijn Beunk
08-02-2004, 11:11
Ik had Embrace Of The Vampire gekocht(gelukkig niet duur), wat een drama qua verhaal(behalve dan Alyssa Milano natuurlijk :lol: )

john24
03-06-2004, 11:34
1 Godzilla
2 Hide and go shriek
3 Man next door
4 Ring 0
5 The Glass House

Roberto van Rooijen
03-06-2004, 11:44
American History X (NL versie)... een retegoeie film die compleet verkracht is op DVD.ben ik het voor de volle 100% of beter gezegd 200% mee eens. Dit is een uitgave die ik nog steeds heb maar danwel als onderzetter.

Ro1671
03-06-2004, 11:50
Rage Against The Machine - Revolutuin Usa?

Een of andere vage bootleg, je krijgt alleen maar fans te spreken en heel af en toe zie je een member van RATM... echt een k#t-dvd!

Sonic
03-06-2004, 11:57
Even over dat vorige topic dat net gesloten is over dat rijte van 5...

Ik ben het met al die titels eens behalve jouw nummer 1: Donnie Brasco.

Ik heb hem vandaag toevallig eindelijk voor mezelf gehaald want dit is gewoon een geweldige film, snap werkelijk niet waar je het gore lef vandaan haalt hem niet wreed te vinden ;)

Ik heb die film tot miskoop gebombardeerd omdat er gewoon te weinig actie in zit. Een film moet mij echt vanaf de eerste seconde boeien, anders kunnen ze het wel vergeten.
"

Er zijn toch ook goeie films buiten het actie-genre? Ik zie dat je Schindler's List in je collectie hebt. Dat is toch meer een drama, je kunt ook moeilijk over actie spreken in die film en toch is die super goed?

Anyway mijn grootste miskoop was: "Deep Red" van Dario Argento (Extreme Label). Bleek dat heel die film was nagesynchroniseerd in het Italiaans. Uitermate belachelijk als je Engelse acteurs Engels ziet praten maar Italiaans uit hun mond hoort komen. Jakkes :x

candela
03-06-2004, 12:11
Anyway mijn grootste miskoop was: "Deep Red" van Dario Argento (Extreme Label). Bleek dat heel die film was nagesynchroniseerd in het Italiaans. Uitermate belachelijk als je Engelse acteurs Engels ziet praten maar Italiaans uit hun mond hoort komen. Jakkes :x

Hahaha. De enige engelse acteur in Deep Red is volgens mij David Hemmings, en of zijn eigen stem wordt gebruikt in de engelse versie is nog maar de vraag. Een dub is het toch, engels of italiaans, want die Italiaanse films uit die tijd zijn opgenomen zonder geluid en achteraf gedubbed. Bovendien hebben films in dat genre dikwijls een internationale cast die allemaal hun eigen taal spreken en een "originele" versie bestaat dus gewoon niet. De dvd van Extreme is als ik mij niet vergis de lange versie en daar zijn delen nooit gedubbed in het engels, dus zelfs al zouden ze de engelse track erop gezet dan moesten er nog delen in het italiaans komen. De italiaanse versie is dan ook te preferen. Bovendien zijn engelstalige dubs dikwijls verschrikkelijk van kwaliteit.

Anonymous
03-06-2004, 12:16
too young too die
cutting class
thelma and louise
legends off the fall

The Don
03-06-2004, 12:23
Mean Streets, die film is gewoon bagger. Boeit dus vanaf het begin af aan niet. Slecht geacteerd, slecht geluid.... zo kun je nog wel FF doorgaan!
_____________________________
Alles over de maffia (http://cosanostra.web-log.nl)

Sonic
03-06-2004, 12:31
Anyway mijn grootste miskoop was: "Deep Red" van Dario Argento (Extreme Label). Bleek dat heel die film was nagesynchroniseerd in het Italiaans. Uitermate belachelijk als je Engelse acteurs Engels ziet praten maar Italiaans uit hun mond hoort komen. Jakkes :x

Hahaha. De enige engelse acteur in Deep Red is volgens mij David Hemmings, en of zijn eigen stem wordt gebruikt in de engelse versie is nog maar de vraag. Een dub is het toch, engels of italiaans, want die Italiaanse films uit die tijd zijn opgenomen zonder geluid en achteraf gedubbed. Bovendien hebben films in dat genre dikwijls een internationale cast die allemaal hun eigen taal spreken en een "originele" versie bestaat dus gewoon niet. De dvd van Extreme is als ik mij niet vergis de lange versie en daar zijn delen nooit gedubbed in het engels, dus zelfs al zouden ze de engelse track erop gezet dan moesten er nog delen in het italiaans komen. De italiaanse versie is dan ook te preferen. Bovendien zijn engelstalige dubs dikwijls verschrikkelijk van kwaliteit.
Yeah I know :lol: Ik heb wel weet van een Engelse versie die je in de UK kunt kopen en waar David Hemmings dus echt Engels spreekt. Als je goed kijkt zie je veel Italiaanse acteurs ook Engels spreken, maar toch klinken ze Italiaans. Bij The Cat O'Nine Tails stelde dit probleem zich niet en die film is toch nog een paar jaartjes ouder...

Ettepet
03-06-2004, 12:50
De aller-allerslechtste DVD die ik ooit in mijn speler heb gehad:

10CC-live, van een paar jaar terug. (titel vergeten, is meteen in de prullebak beland)

Nog wat slecht spul:

- Madonna, Greatest Hits 1 & 2 (waardeloos geluid)
- Prince's Trust Rock Gala 1 t/m 3 (slecht beeld/geluid)
- Dark City (bagger film)
- Rules of Engagement (gruwel pro-Amerikaanse cliché-film)
- Star Trek - The Undiscovered Country (goede recenties, zeer matige film)

En, verder: 350 redelijke tot zeer goede DVDs... ;)

Martin Stanneveld
03-06-2004, 13:01
Bulletproof monk
Boondock saints

Kars
03-06-2004, 13:14
Mean Streets, die film is gewoon bagger. Boeit dus vanaf het begin af aan niet. Slecht geacteerd, slecht geluid.... zo kun je nog wel FF doorgaan!

Je kan de film dan wel slecht vinden (ben ik het trouwens niet mee eens), maar waar baseer jij de slechte acteerprestaties op? Ik vind de rollen van De Niro en Keitel echt werelds.

Loggie
03-06-2004, 13:45
De aller-allerslechtste DVD die ik ooit in mijn speler heb gehad:

- Dark City (bagger film)



Call me weird maar dat vond ik eigenlijk best een hele goede film :shock:

Mijn tot nu toe meest teleurstellende aanschaf is de SE van The Abyss....niet vanwege de film op zich want ik vind het een beregoede film....maar vanwege het feit dat dat ding niet anamorphic is. Scheelt toch aardig wat in de resolutie. Een gemiste kans van de maatschappij en ik begrijp niet wat wat hun heeft bewogen om de film alleen in letterbox uit te brengen.
Nou ja wie weet komt er nog eens een goede versie.

Fafa
03-06-2004, 14:39
Boondock Saints (UK)

Beetje overdreven film en zonder NL of Engels ondertitels kon / wilde ik hem niet goed volgen.

Wizz-Art
03-06-2004, 18:47
Op het moment geen want meestal gaan die films dus linea recta weg

Voorbeelden American Psycho, Punch Drunk Love en Adaptation die konden me OF absoluut niet boeien (adaptation) OF ik irriteerde me er enorm aan (american psycho) Of de film is op zich wel goed maar helemaal mijn smaak niet (Punch drunk love)

Wizzykit
03-06-2004, 19:02
* Dracula II (De slechtste sequel OOIT!)
* The Visitor (Echt helemaal NEP, dacht dat het op de serie leek!)
* Wendigo (Goed verhaal slecht verfilmd!)
* Hell Asylum (Verhaal had leuk kunne zijn!)
* What's Eating Gilbert Grape! (kon me echt NIET boeien)
* Horror in the Attic (Wie hem snapt mag mij mailen :) )
* Killing Zoe (Ach spaar QT films dus...)
* Tales from the darkside (Stepan King rules, maar deze film dus NIET)
* Twilight Zone (Serie is gaaf, deze DVD dus NIET)
* War of the Worlds (Ben een fan, maar deze is te OUD)
* Z-Men (Klonk goed met Mel, maar niet dus...)

Gelukkig heb ik ook wel goede DVD's :lol:

Wizzykit
03-06-2004, 19:12
Boondock Saints
Is echt een MONSTER GOEDE film!!! alleen is de dialoog wel erg belangrijk :)

Dennis Kuijper
03-06-2004, 20:22
[quote="Wizzykit"]* Dracula II (De slechtste sequel OOIT!)

* Killing Zoe (Ach spaar QT films dus...)
quote]

QT? Quentin Tarantino?Deze film is niet van QT hoor!
Is Directed and Written by Roger Avery.

Zie wel vaker films liggen,en dan staat er in het groot op Quentin Tarantino.Ok (executive producer)staat erbij,maar je gaat me toch niet vertellen dat je deel 2 en 3 van From dusk till dawn ook hebt omdat hij (executive producer)ervan was?Z,n naam word gewoon als verkoop etiket gebruikt,maar goed de echte QT fan weet wel beter

The Don
03-06-2004, 20:31
De een vind mean streets echt geweldig. Maar ik vind het persoonlijk niets. Acteerwerk is gewoon knullig, niet proffesioneel. Komt m.i. niet lekker uit de verf. Dialogen zijn slecht, maar is mede afhankelijk hoe de film is opgezet. Beide acteurs zijn werelds en hebben gelukkig betere films op hun conto staan.

Zo zag ik verder in de tread dat Boondocks er tussen stond. Iemand kan deze film slecht vinden. Persoonlijk vind ik hem goed en wacht met spanning af Boondock Saints II.






Mean Streets, die film is gewoon bagger. Boeit dus vanaf het begin af aan niet. Slecht geacteerd, slecht geluid.... zo kun je nog wel FF doorgaan!

Je kan de film dan wel slecht vinden (ben ik het trouwens niet mee eens), maar waar baseer jij de slechte acteerprestaties op? Ik vind de rollen van De Niro en Keitel echt werelds.

Wizzykit
03-06-2004, 21:10
...maar goed de echte QT fan weet wel beter
Inderdaad heb je gedeeltelijk gelijk
Killing Zoe is wel degelijk executivly geproduceerd door Quentin Tarantino.
En dat stelt in werkelijkheid natuurlijk niets voor :)
Maar sommige mensen willen ALLES hebben :lol:

Anders ben je ook zo snel uitgekeken.

Inderdaag het ik FDTD 2 en 3 ook.
Deel 3 vind ik zelf een hele goede film.
OK Deel 1 heeft een verrassend element die deel 3 niet meer kon gebruiken. Je wist wat ging komen. Maar de hele ambiance was wel gegelijk heel goed hoor.

Dennis Kuijper
03-06-2004, 23:00
...maar goed de echte QT fan weet wel beter
Inderdaad heb je gedeeltelijk gelijk
Killing Zoe is wel degelijk executivly geproduceerd door Quentin Tarantino.
En dat stelt in werkelijkheid natuurlijk niets voor :)
Maar sommige mensen willen ALLES hebben :lol:

Anders ben je ook zo snel uitgekeken.

Inderdaag het ik FDTD 2 en 3 ook.
Deel 3 vind ik zelf een hele goede film.
OK Deel 1 heeft een verrassend element die deel 3 niet meer kon gebruiken. Je wist wat ging komen. Maar de hele ambiance was wel gegelijk heel goed hoor.

Het enige wat ik goed vondt aan deel 3 was die extra documantaire die erop stondt,naam even kwijt,ging in hoofdzaak over deel 1. :wink:

Ettepet
03-06-2004, 23:21
- Dark City (bagger film)

Call me weird maar dat vond ik eigenlijk best een hele goede film :shock:
Er zijn ook mensen die langer dan 3 minuten geboeid kunnen blijven kijken naar Blade, of Taxi een onderhoudende film vinden, of XXX.. Gelukkig zijn dat geen miskopen van mij, maar wel een "mishuur". :lol:

Wizzykit
03-06-2004, 23:24
Het enige wat ik goed vondt aan deel 3 was die extra documantaire die erop stondt,naam even kwijt,ging in hoofdzaak over deel 1. :wink:

Full Tilt Boogie staat ook als extra op deel 2.
En zoals in veel van dit soort forums, smaken verschillen.

Anders hadden we ook geen fans voor de nacht van de wansmaak :)

Dennis Kuijper
03-06-2004, 23:30
Het enige wat ik goed vondt aan deel 3 was die extra documantaire die erop stondt,naam even kwijt,ging in hoofdzaak over deel 1. :wink:

Full Tilt Boogie staat ook als extra op deel 2.
En zoals in veel van dit soort forums, smaken verschillen.

Anders hadden we ook geen fans voor de nacht van de wansmaak :)

Das waar,no hard feelings :wink:

Wizzykit
04-06-2004, 00:43
Das waar,no hard feelings :wink:

Tuurlijk niet.
Trouwens zo verschillend zijn onze smaken niet.

Ik zie in je collectie een aantal zeer goede films die ik ook heb zoals 187, 8MM, Brotherhood of the Wolf, Akira, en Full Metal Jacket. Dit zijn allemaal film die door iemand ooit als BAGGER beoordeeld zijn terwijl jij ze waarschijnlijk net zo kan waarderen als ik, maar ook dingen als Jurassic park en Titanic die ik dus weer BAGGER vindt... :)

Als laatste wil ik vermelden dat de Cube waarschijnlijk in het rijtje cult/bagger behoord volgens het algehele oordeel van die grote boze buitenwereld...

Samster_1987
05-06-2004, 00:17
De enige miskoop in mijn collectie is Kill Bill: Vol. 1... Ik had beter gewacht op een uitgebreidere versie met meer extra's ( :roll: ). Maar ja, het kon weer niet snel genoeg zijn voor mij!

Hrodbern
05-06-2004, 07:50
goh, waar zal ik eens beginnen:
Steal - mij laten verlokken door Natasha Henstridge (uit de Whole Nine Yards), wat een schijt film, alleen het nummer van Motorhead "Stay Out of Jail" was een leuk moment.
Saving Silverman aka Evil Woman - met oa. Jack Black en Jason Biggs (American Pie) de trailer was nog wel lachen, de film verder waardenloos
Swimming with Sharks - met Kevin Spacey, nou ja er zitten nog wel leuke momenten in maar verder niet echt te genieten
Zoolander met Ben Stiller en Owen Wilson, eigenlijk is deze film zo belachelijk dat hij toch leuk is maar toch niet [spoiler:d1699d9a40]de scene waar ze beiden als apen achter een computer te keer gaan is wel geniaal[/spoiler:d1699d9a40]
Nou ja, ik heb wel meer shit in mijn collectie maar dit zijn toch echt de films waarbij ik tijdens het kijken al dacht, waarom zit ik hier naar te kijken, waarschijnlijk was de zak chips nog niet leeg of zo.

movie sickness
05-06-2004, 08:57
ik vind serial killer echt een waardeloze film maarja was ook maar €6 ofzo. :?

promat
05-06-2004, 09:12
De aller-allerslechtste DVD die ik ooit in mijn speler heb gehad:

10CC-live, van een paar jaar terug. (titel vergeten, is meteen in de prullebak beland)

Nog wat slecht spul:

- Madonna, Greatest Hits 1 & 2 (waardeloos geluid)
- Prince's Trust Rock Gala 1 t/m 3 (slecht beeld/geluid)
- Dark City (bagger film)
- Rules of Engagement (gruwel pro-Amerikaanse cliché-film)
- Star Trek - The Undiscovered Country (goede recenties, zeer matige film)

En, verder: 350 redelijke tot zeer goede DVDs... ;)

En dat terwijl veel Trekkies deze tot 1 van de betere films rekenen uit de serie.

Werner
05-06-2004, 11:00
Mijn grootste miskoop ooit was 2001 A Space Odyssey. Me compleet laten misleiden door de mooie luxeverpakking, film was eerder een drugtrip dan een verhaal... Gelukkig waren er genoeg liefhebbers die 'm wilden overnemen...

Bart G.
05-06-2004, 23:35
The Watcher en Sugar Hill (wel gratis gehad maar dit zijn de minste uit mijn collectie)

Remi van Nes
06-06-2004, 10:58
Grootste miskoop is toch wel Dune van David Lynch. Vrij waardeloze film, enkel gekocht voor m'n Lynch-collectie! 8)

Sonic
06-06-2004, 19:44
Grootste miskoop is toch wel Dune van David Lynch. Vrij waardeloze film, enkel gekocht voor m'n Lynch-collectie! 8)

Dune is echt een erg goeie film naar mijn mening. Speciaal en zeker niet vrij van foutjes, maar toch een intrigerend stukje cinema.

Frank79
06-06-2004, 20:26
Van de laatste tijd:

Johnny English.

Wie koopt hem over voor weinig?? ;)

Hans De Bisschop
06-06-2004, 21:57
Grootste miskoop tot noch toe: A.I.

Richard B.
07-06-2004, 00:56
Grootste miskoop tot noch toe: A.I.
Als Spielberg ooit nog eens een directors cut uitbrengt waarin ie het einde wegknipt (en dan vooral de voice over) dan wil ik dit dan misschien een meesterwerk gaan noemen. Er wordt net iets teveel uitgelegd en ook net iets teveel geprobeert om een 'positief' einde te creeeren. De hoofdmoot van de film vind ik zwaar ok. (y)

Lex v/d Moolen
07-06-2004, 00:59
Grootste miskoop tot noch toe: A.I.
Als Spielberg ooit nog eens een directors cut uitbrengt waarin ie het einde wegknipt (en dan vooral de voice over) dan wil ik dit dan misschien een meesterwerk gaan noemen. Er wordt net iets teveel uitgelegd en ook net iets teveel geprobeert om een 'positief' einde te creeeren. De hoofdmoot van de film vind ik zwaar ok. (y)Ik blijf toch altijd benieuwd hoe het er uit had gezien als Kubrick het zelf had geregisseerd, maar dat zullen we helaas nooit meer meemaken..

Djet3k
08-06-2004, 10:28
ik vond Three Kings zwaar tegenvallen. Heel het verhaal, en ook het acteren. Zal misschien aan mij liggen, maar dat ind ik een miskoop:(

behoort tot een van mijn favoriete orlogfilms!!

Coen Vermeer
08-06-2004, 11:11
- Dark City (bagger film)

Call me weird maar dat vond ik eigenlijk best een hele goede film :shock:
Er zijn ook mensen die langer dan 3 minuten geboeid kunnen blijven kijken naar Blade, of Taxi een onderhoudende film vinden, of XXX.. Gelukkig zijn dat geen miskopen van mij, maar wel een "mishuur". :lol:

onzin Dark City van Alex Proyas vind ik een goeie film en is totaal niet te vergelijken met xxx, taxi en blade. Volgens mij komt zelfs de bekende boardwalk scene uit requiem for a dream uit deze film.

Djet3k
08-06-2004, 11:25
idd dark city in de tijd nog in de cinema gezien , niets te vergelijken met die crap die jij daar noemt! ik vindt dat actiefilms laatste tijd echt wel op een laag niveau zitten..

Djet3k
08-06-2004, 11:34
Even over dat vorige topic dat net gesloten is over dat rijte van 5...

Ik ben het met al die titels eens behalve jouw nummer 1: Donnie Brasco.

Ik heb hem vandaag toevallig eindelijk voor mezelf gehaald want dit is gewoon een geweldige film, snap werkelijk niet waar je het gore lef vandaan haalt hem niet wreed te vinden ;)

Ik heb die film tot miskoop gebombardeerd omdat er gewoon te weinig actie in zit. Een film moet mij echt vanaf de eerste seconde boeien, anders kunnen ze het wel vergeten.
OVerigens: de volgorde van dat rijtje is niet direct de volgorde van "de grootste miskoop bovenaan, maar gewoon een opsomming"


Donnie brasco is classic! GEEN DISCUSSIE! imo

Een van johny dep & al pacino hun beste rollen ! micheal madsen was er ook zeer goed in imo

Djet3k
08-06-2004, 11:39
Op het moment geen want meestal gaan die films dus linea recta weg

Voorbeelden American Psycho, Punch Drunk Love en Adaptation die konden me OF absoluut niet boeien (adaptation) OF ik irriteerde me er enorm aan (american psycho) Of de film is op zich wel goed maar helemaal mijn smaak niet (Punch drunk love)

Stel me toch echt wel vragen bij de smaak van sommige mensen!

to each his own i geuss..

Djet3k
08-06-2004, 11:40
Boondock Saints
Is echt een MONSTER GOEDE film!!! alleen is de dialoog wel erg belangrijk :)

ik heb ook al immens veel genoten van killing zoe al meerdere keren gezien vroeger op video en nu ook op dvd.. behoort zeker in mijn collectie

eltigre
09-06-2004, 16:02
Ik heb niet echt een miskoop want ik koop alleen dvd's die ik al gezien heb, of echte hele goeie films die ik dan mischien nog niet gezien heb.
Mischien kan de kwaliteit niet altijd goed zijn b.v. maar ik ben nog niet zo heel proffesioneel omdat allemaal te kunnen zien zo lang ik maar goeie films heb en fatsoenlijk beeld met geluid ben ik al blij.
Dat zal mischien nog wel veranderen maar voorlopig nog niet want moet nog een speakerset en sub aanschaffen en heb nog geen geld:p

Wizzykit
09-06-2004, 16:16
Stel me toch echt wel vragen bij de smaak van sommige mensen!

Of onze eigen smaak valt buiten de algehele smaak :)
Ben het volkome met je eens... en er door deze thread achter gekomen dat wat ik prijsstukken vindt in mijn collectie door andere als bagger gezien wordt.

Killing Zoe vond ik zelf tegenvallen als je het vergelijkt met b.v. Resevoir Dogs.

Djet3k
09-06-2004, 17:15
ja idd rd is beter dan killing zoe , maar met de kast van reservoir dogs zoude ze zelf titanic intressant kunnnen maken!

TomDemuynck
09-06-2004, 17:59
Stel me toch echt wel vragen bij de smaak van sommige mensen!

Killing Zoe vond ik zelf tegenvallen als je het vergelijkt met b.v. Resevoir Dogs.

Boh, de films zijn al bij al niet echt te vergelijken... RD ging meer over de paranoia nà de overval & hoe de overval tot stand kwam, terwijl Zoe eerder de menselijke kant van de overvaller toonde (schitterende acteerprestatie van Stolz)

Ik vind het wel erg interessant om Avary' debuut met dat van QT te vergelijken. Mensen onderschatten Avary soms erg... Hij schreef een groot stuk van Pulp én het script van True Romance, dat min of meer gepikt werd door QT, die er wat extra shit aan toevoegde.

Voor mensen die meer van Avary willen zien: Rules Of Attraction, GENIALE film die toont dat Avary (waarschijnlijk) de betere regisseur van de twee is, hij durft tenminste es een ander genre aanpakken...

Ah soms weet ik het zelf niet meer. Ik hou van minstens even veel van QT als van Avary...

Dennis Kuijper
09-06-2004, 18:12
ja idd rd is beter dan killing zoe , maar met de kast van reservoir dogs zoude ze zelf titanic intressant kunnnen maken!

Kast? welke kast?
je bedoelt toch niet de groep De Kast :cry:
Maar ff zonder gekheid,lijk me toch niet de geschikte Cast van Reservoir dogs voor Titanic hoor. :shock:

Loggie
09-06-2004, 18:18
- Dark City (bagger film)

Call me weird maar dat vond ik eigenlijk best een hele goede film :shock:
Er zijn ook mensen die langer dan 3 minuten geboeid kunnen blijven kijken naar Blade, of Taxi een onderhoudende film vinden, of XXX.. Gelukkig zijn dat geen miskopen van mij, maar wel een "mishuur". :lol:

Lol....Blade en Taxi heb ik helemaal uitgezien.
Blade vond ik wel aardig en Taxi was ook wel onderhoudend. In ieder geval had Taxi een prima DTS track :wink:
Ik geef toe dat ik af en toe een vreemde smaak heb :D

Djet3k
09-06-2004, 18:39
Stel me toch echt wel vragen bij de smaak van sommige mensen!

Killing Zoe vond ik zelf tegenvallen als je het vergelijkt met b.v. Resevoir Dogs.

Boh, de films zijn al bij al niet echt te vergelijken... RD ging meer over de paranoia nà de overval & hoe de overval tot stand kwam, terwijl Zoe eerder de menselijke kant van de overvaller toonde (schitterende acteerprestatie van Stolz)

Ik vind het wel erg interessant om Avary' debuut met dat van QT te vergelijken. Mensen onderschatten Avary soms erg... Hij schreef een groot stuk van Pulp én het script van True Romance, dat min of meer gepikt werd door QT, die er wat extra shit aan toevoegde.

Voor mensen die meer van Avary willen zien: Rules Of Attraction, GENIALE film die toont dat Avary (waarschijnlijk) de betere regisseur van de twee is, hij durft tenminste es een ander genre aanpakken...

Ah soms weet ik het zelf niet meer. Ik hou van minstens even veel van QT als van Avary...

yup dat wist ik! heb spijtig genoeg nog maar de helft! gezien van rules of attraction 2de cd werkte niet;§ en zoek hem in feite hier aan een goede prijs:-)

Maar zowiezo is pulp fiction altijd al mijn fav qt film geweest en avary heeft meeste van die hilarische dialogen geschreven zonder echt credit voor te krijgen;( Hij is er ook wel goed in als dope dealer;)

Djet3k
09-06-2004, 18:40
- Dark City (bagger film)

Call me weird maar dat vond ik eigenlijk best een hele goede film :shock:
Er zijn ook mensen die langer dan 3 minuten geboeid kunnen blijven kijken naar Blade, of Taxi een onderhoudende film vinden, of XXX.. Gelukkig zijn dat geen miskopen van mij, maar wel een "mishuur". :lol:

Lol....Blade en Taxi heb ik helemaal uitgezien.
Blade vond ik wel aardig en Taxi was ook wel onderhoudend. In ieder geval had Taxi een prima DTS track :wink:
Ik geef toe dat ik af en toe een vreemde smaak heb :D


taxi hoort daar echt ook wel niet tussen vindt ik

SKMbeat
09-06-2004, 18:42
Jarenlang geen Star Trek gevolgd. Geen zin om het elke week te volgen en als ik zou kijken dan zou ik de details missen die je wel hebt als je een serie volgt.

Maar goed,ik zou de schade inhalen met het kopen van een DS9box season 1 voor een aardige prijs bij MM Rijswijk.

Ben het na een dag of 2 gaan kijken,had er veel zin in,maar na een paar afleveringen trok ik het slechte acteerwerk van ALLE spelers niet meer en vooral de kop van Quark en zijn zoontje.

Wat een teleurstelling,zoveel over gehoord en gelezen. Wie weet zou ik ook wel een Trekkie worden....
Ben zelf wel een SF-fan,maar dit ging er bij mij niet in.

De box na veel gehannes terug kunnen ruilen. :)

Wizzykit
09-06-2004, 19:27
Ik vind het wel erg interessant om Avary' debuut met dat van QT te vergelijken. Mensen onderschatten Avary soms erg... Hij schreef een groot stuk van Pulp én het script van True Romance, dat min of meer gepikt werd door QT, die er wat extra shit aan toevoegde.
Zeker omdat QT nog eens op de hoes van de DVD wil staan leek me de vergelijking juist wel leuk.. En inderdaad zijn het beide goede regiseurs, alleen jat QT wel een wat :) want zelfs de dogs zijn niet geheel van hemzelf.

Loggie
09-06-2004, 20:36
taxi hoort daar echt ook wel niet tussen vindt ik

Ach het was wel aardig om eens te zien....en zoals eerder vermeld aan de soundtrack mankeerde niks.
Overigens....over smaak valt nooit te twisten :wink:

Caledonians
09-06-2004, 20:39
Mijn grootste miskoop tot nu toe is The Mission geweest. De film kon mij helemaal niet boeien.

Martin Stanneveld
09-06-2004, 21:51
The Godfather kon mij ook totaal niet boeien.

Yankees
09-06-2004, 22:20
Dacht is bij de kwantum een mooie klasieker te kopen The Elephant Man. Blijkt het 1 of ander debiel toneelstuk te zijn. :roll:

Marc Raps
10-06-2004, 15:35
De kale versie van Pulp Fiction. Anderhalve week voordat er een SE uitkomt. :evil:
En Reservoir Dogs met een SE onderweg. :evil:

Marc is niet blij. :cry:

Roy K.
14-06-2004, 19:14
Ik kon even geen geschikt topic vinden om deze vraag te stellen, vandaar dat ik het maar even hier plaats. Om eventueel een miskoop te voorkomen. Het gaat om het volgende: Ik wil een aantal anime series op dvd gaan kopen zodra ik weer wat geld heb. Alleen heb ik dan 1 vraag weet iemand wat FX en Anime Cartoon precies voor bedrijven zijn. Aangezien de prijzen voor complete series veel lager ligt. Ik hoor het graag :?:

theThinWhiteDuke
14-06-2004, 21:17
de Alien Head uit japan; ik heb er een plank voor leeg moeten ruimen :wink:

serieus nu: the Adventures of Rocky & Bullwinkle

TomDemuynck
14-06-2004, 21:24
Ik kon even geen geschikt topic vinden om deze vraag te stellen, vandaar dat ik het maar even hier plaats. Om eventueel een miskoop te voorkomen. Het gaat om het volgende: Ik wil een aantal anime series op dvd gaan kopen zodra ik weer wat geld heb. Alleen heb ik dan 1 vraag weet iemand wat FX en Anime Cartoon precies voor bedrijven zijn. Aangezien de prijzen voor complete series veel lager ligt. Ik hoor het graag :?:

Ik dacht dat FX een zender dan Fox was. Ze produceerden oa The Shield en Nip/Tuck.

Basso
14-06-2004, 22:59
Grootste miskoop: Leslie Nielsen stupid little golf dvd

ik dacht dat het wel geinig zou zijn maar het was dus echt 3x niks :?
Alles was zou enorm flauw dat het niet eens meer grappig van domheid was. Maar goed, koste me dan ook maar 1 euro

Marco Dubbeldam
15-06-2004, 10:55
Ík heb ooit is een keer 'Laughing Matters' van Rowan Aktinson gekocht. Ik had wel verwacht dat het grappig zou zijn, maar wat was dat filmpje saai...

Gelukkig had het dvd'tje niet meer dan 4 euro gekocht :lol:

Caledonians
28-07-2004, 11:00
Grootste miskoop: Leslie Nielsen stupid little golf dvd

ik dacht dat het wel geinig zou zijn maar het was dus echt 3x niks :?
Alles was zou enorm flauw dat het niet eens meer grappig van domheid was. Maar goed, koste me dan ook maar 1 euro

Ik kan erover mee praten! :wink:
De volgende die er van mag genieten is rkrijger hehe... :P

Harry stadman
28-07-2004, 11:36
Red Sonja.
de film gaat opzich wel. :wink: zeker als je de wat oudere arnie(arnold schwarzenegger) films kunt waarderen.

hij was niet duur maar staat in een 1.66.1 op de dvd en hier kun je verder weinig meer aan doen. probeer je uit te rekken wordt de kwaliteit wel erg slecht. :x

Ik lees trouwens dat er weer een nieuwe uitgave van deze film komt. mischien toch maar vervangen. :wink:

rkrijger
28-07-2004, 15:54
Ik kan erover mee praten! :wink:
De volgende die er van mag genieten is rkrijger hehe... :P

Huh?!? Watte?!?

Arnie
28-07-2004, 17:54
Malibu's most wanted vond ik echt een film van waar gaat dit over?
Dus best wel een miskoop.

Rob Eric Blank
28-07-2004, 18:07
Swordfish.....1 keer leuk, 2 keer wat minder en na 3 keer wel helemaal gezien hoor die film.

Zigzagfreak
28-07-2004, 18:13
Ik weet niet of iemand de film Acid House kent, maar dat is dus tot nu toe mijn grootste miskoop. Het zijn eigenlijk 3 verhalen die compleet nergens op slaan...je mag het eigenlijk ook geen verhalen noemen maar compleet onzinnige/onlogische stukken....

Het 3e stuk van de film gaat over een jongen die LSD gebruikt en denkt dat hij een baby is enzo, (borstvoeding etc.) super slecht acteerwerk ook enzo..echt compleet bagger....

The Acid house vind ik echt geweldig, maar dit komt mede omdat ik een groot fan ben van de schrijver Danny Boyle, en jah die humor moet je kunnen waarderen

Yankees
12-08-2004, 16:07
Pffff net ff Fucking Amal gehaald goede film hoor daarnietvan Maar beeld kwaliteit is echt triest gewoon :( sommige videobande zijn nog beter.

EdgeX
12-08-2004, 16:11
hero signature collection

Basso
12-08-2004, 16:13
hero signature collection

wat beviel er niet aan?

EdgeX
12-08-2004, 16:18
hero signature collection

wat beviel er niet aan?

kwaliteit van de verpakking,
dvd print slordig
menu lelijk

die verpakking die ze hebben gebruikt wordt in china voor alles gebruikt, voor het verpakken van eetstokjes, theepotjes, luxere waaiers.

was dan ook erg teleurgesteld en heb deze nog dezelfde dag weer in de verkoop destijds gezet.

Werner
12-08-2004, 20:20
Pffff net ff Fucking Amal gehaald goede film hoor daarnietvan Maar beeld kwaliteit is echt triest gewoon :( sommige videobande zijn nog beter.

Dat hoort wel een beetje bij de stijl die Lukas Moodysson hanteert.

Yankees
12-08-2004, 22:14
Pffff net ff Fucking Amal gehaald goede film hoor daarnietvan Maar beeld kwaliteit is echt triest gewoon :( sommige videobande zijn nog beter.

Dat hoort wel een beetje bij de stijl die Lukas Moodysson hanteert.

Ok bij de ruis zeg maar kan ik nog wel inkomen opzich. Maar die compressieblokken kunnen toch niet echt de bedoeling zijn.

edit: hier nog wat screens dan zodra beeld een beetje snel beweegt begint het gezijk

http://yankees.myadsl.nl/Fuckingbeeld.JPG
http://yankees.myadsl.nl/Fuckingbeeld2.JPG
http://yankees.myadsl.nl/Fuckingbeeld3.JPG

ZoekenDVD
12-08-2004, 22:28
DoomsDayer,

Bah :rolleyes:

BrownB
12-08-2004, 22:32
Night of the Living Dead 30th aniversary edition: Ik had gehoord dat de toegevoegde scene's slecht waren, maar dit was rampzalig! De film wordt vervuild met een religieuze moraal.

Kenneth
12-08-2004, 22:53
Ichi The Killer & Baise Moi (sorry, ik vond er echt niets aan)

Komt zeer close : Taxi 3 (hou ik enkel bij om mijn 'trilogie' in stand te houden)

Jurgen V
13-08-2004, 00:30
Night of the Living Dead 30th aniversary edition: Ik had gehoord dat de toegevoegde scene's slecht waren, maar dit was rampzalig! De film wordt vervuild met een religieuze moraal.

Al het materiaal van dat zou ook eigenlijk ritueel verbrand moeten worden. :roll: :wink:

Dre
13-08-2004, 01:28
Ik kon even geen geschikt topic vinden om deze vraag te stellen, vandaar dat ik het maar even hier plaats. Om eventueel een miskoop te voorkomen. Het gaat om het volgende: Ik wil een aantal anime series op dvd gaan kopen zodra ik weer wat geld heb. Alleen heb ik dan 1 vraag weet iemand wat FX en Anime Cartoon precies voor bedrijven zijn. Aangezien de prijzen voor complete series veel lager ligt. Ik hoor het graag :?:


FX en animecartoon zijn bootlegged dvds.
net als an anime company en animedvd enz.
zie www.sdvanime.com (nederlands grootste anime communty atm)
voor meer details

"Edit"
HA! ik was je voor sme :P

Sméagol
13-08-2004, 01:37
Ik kon even geen geschikt topic vinden om deze vraag te stellen, vandaar dat ik het maar even hier plaats. Om eventueel een miskoop te voorkomen. Het gaat om het volgende: Ik wil een aantal anime series op dvd gaan kopen zodra ik weer wat geld heb. Alleen heb ik dan 1 vraag weet iemand wat FX en Anime Cartoon precies voor bedrijven zijn. Aangezien de prijzen voor complete series veel lager ligt. Ik hoor het graag :?:
Toch maar even replyen dan , als mod van 2 anime sites ..
Zonder even research te doen , kan ik zeggen dat die namen me meteen al niet bevallen . Klinken als bootleg labels . Als je geen miskoop wilt doen .. Koop dan bij betrouwbare sites . Geen vage Chinese bestel shops dus ..

En dan persoonlijk , als ik toch bezig ben .. Mwoah , ik heb nog niet zo veel DVD's . Geen waarvan ècht ik spijt van heb ofzo , hoewel er wel een paar vervangen gaan worden zodra ik de kans krijg .. Shaolin Soccer bv .. Zodra ik daarvoor geld beschikbaar wil maken , bestel ik bij Yesasia wel de extended cut , zonder rare icoontjes ;) .

Werner
14-08-2004, 00:47
Ok bij de ruis zeg maar kan ik nog wel inkomen opzich. Maar die compressieblokken kunnen toch niet echt de bedoeling zijn.


Okee, daar heb je dan weer gelijk in...

Caledonians
14-08-2004, 14:49
Die compressieblokken zijn mij helemaal niet opgevallen tijdens het kijken van Fucking Amal? Zal de volgende keer eens opletten of het bij mij ook is...

skank
14-08-2004, 15:02
godfather :( chance dak em gekregen heb, maar nu nog kwijtraken ook

Kenneth
16-08-2004, 00:30
Nieuw met stip op nummer 1 als grootste miskoop :

Michel Vaillant, is dat een slechte film zeg!

Z-Man
16-08-2004, 00:38
Damn hoe kunnen mensen nu The Godfather als slechtste aankoop noemen, maar goed.......mijn meest waardeloze aankoop is net als een vorige poster noemde The Night Of The Living Dead 30th Anniversary :x Edition; de nieuw gefilmde beelden zijn superslecht en worden heel erg amateuristisch geintegreerd in de originele film, echt vern**ken van een klassieker, verder nog Transformers: The Movie, wel voor maar 5 euro gekocht bij Intertoys maar t is gewoon MPEG kwaliteit :roll: :oops:

Azazel
27-08-2004, 15:23
Signs, wat een stompzinnig einde. Suggestie werkt in dit soort films vele malen beter. Ik hoop de The Village beter is.

Wizz-Art
27-08-2004, 15:28
Nieuw met stip op nummer 1 als grootste miskoop :

Michel Vaillant, is dat een slechte film zeg!

Dat vond ik duidelijk wel een goede film, schitterend beeld en geluidskwaliteit en het verhaal is ook leuk en de actiescenes gaaf :?

Symphony X
27-08-2004, 15:49
k.. Heb helemaal geen slechte aankopen, zal wel komen doordat ik eerst recensies ervan lees...en aan mensen vragen wat ze ervan vinden...

Joost v.d. Ham
27-08-2004, 16:01
Once Upon A Time In The West, kon mij tot drie keer toe niet boeien....

d-fens
27-08-2004, 16:04
Deze films vielen enorm tegen:

- RPM (kostte ook maar 4,99)
- The Ring, OV (5 voor 5 bij FRS)

Verder Magnolia en Liar, Liar bij Play.com besteld (R2). Bleken er geen Nederlandse ondertitels op te staan. Deze leek dacht dat bij DVD's van R2 altijd Nederlandse ondertitels stonden. :oops:

Dennis Kuijper
28-08-2004, 00:45
Once Upon A Time In The West, kon mij tot drie keer toe niet boeien....

Hou je wel van westerns,dit is een meesterwerk!!!

Chris Taylor
22-07-2006, 19:01
Van Helsing, de ''kale'' versie voor 11 euro! Dat geld had ik net zo goed in de afvalbak kunnen gooien. viel halverwege in slaap, en dat heb ik nog nooit gehad met films...

Symphony X
22-07-2006, 19:44
Deze films vielen enorm tegen:

- RPM (kostte ook maar 4,99)
- The Ring, OV (5 voor 5 bij FRS)

Verder Magnolia en Liar, Liar bij Play.com besteld (R2). Bleken er geen Nederlandse ondertitels op te staan. Deze leek dacht dat bij DVD's van R2 altijd Nederlandse ondertitels stonden. :oops:

Maar er staan vast wel engelse subs op. Of wil je alleen maar NL subs? :roll:

SpaaiK
22-07-2006, 20:10
Deze films vielen enorm tegen:

- RPM (kostte ook maar 4,99)
- The Ring, OV (5 voor 5 bij FRS)

Verder Magnolia en Liar, Liar bij Play.com besteld (R2). Bleken er geen Nederlandse ondertitels op te staan. Deze leek dacht dat bij DVD's van R2 altijd Nederlandse ondertitels stonden. :oops:

Maar er staan vast wel engelse subs op. Of wil je alleen maar NL subs? :roll:

Waarom die :roll: tjeezes.