PDA

Bekijk de volledige versie : Geen creditcard? Vanaf nu toch bestellen bij CD-Wow!



BeeBeeBas
04-11-2003, 22:20
PAS OP: ONDERSTAAND BERICHT KAN ERNSTIGE SCHADE TOEBRENGEN AAN UW BANK- OF GIROREKENING...

CDWow (http://www.cd-wow.com) is vandaag van 'merchant' (bedrijf dat de betalingen afhandelt) verandert. Voor alle creditcard-bezitters is dit slecht nieuws (oude merchant was altijd heel gul met het omrekenen van wisselkoersen). Voor alle niet-creditcard-bezitters is dit wel goed nieuws.

Bij de nieuwe merchant is het mogelijk om te betalen met automatische incasso (alle banken), overschrijving (naar bankrekening in Nederland) & RaboDirect.

Ik weet niet of deze oplossing voor CD-Wow tijdelijk of permanent is, dus bestel snel die dvd's die je wilt hebben.

Drie pond korting op iedere bestelling?
Haal hier (http://www6.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12594_0&affid=12594) een kortingsbon van 1,5 Pond (iedere keer opnieuw aanvragen) en klik op deze (http://www7.cd-wow.com/index_2.php?affid=12685&pp_nr=2) knop om alle prijzen met 1,5 Pond te verlagen.

Harry V.
04-11-2003, 22:23
Ach ja.... Aangezien er nu nog extra korting wordt gegeven via de links, vind ik de omrekenverschillen niet zo erg....

Prekip
04-11-2003, 22:34
Hmm ik kan deze betaalmethodes niet vinden toch... Weet je zeker dat je niet perongeluk op cdwow.nl hebt gekeken, waar je al lang met de genoemde betaalmethodes kan betalen?

Zo niet... HELP! ;)

Prekip
04-11-2003, 22:40
Mooi, al gevonden. Voor de mensen die het ook graag willen weten: Kies voor de optie om met credit card te betalen. Je kunt dan na het invullen van je adresgegevens voor de genoemde opties kiezen.

BeeBeeBas
05-11-2003, 07:36
Ik heb zojuist een mail gehad van CDWow waarin ze me vertellen dat Worldpay momenteel een aantal technische problemen heeft.

Hierdoor handelt Bibit tijdelijk de transacties af. Mensen zonder CC opschieten dus...

Misskiss
05-11-2003, 10:04
hmmz bijzonder handig dus heb geen cc :D

madelon
05-11-2003, 10:39
Ligt het aan mij of zie ik geen kortingsbonnen enzo?!?!?

BeeBeeBas
05-11-2003, 21:36
Ligt het aan mij of zie ik geen kortingsbonnen enzo?!?!?

Als je op die 'kortingsbonnen'-link klikt mogen er verder geen andere vensters met CDWow openstaan. Sluit dus alle vensters met CD-Wow en probeer het nog een keer.

Je kan maar 1 kortingsbon per mailadres aanvragen. Op CJB.net (http://www.cjb.net) kan je echter (gratis) een subdomein en zodoende onbeperkte mailadressen aanvragen.

Laat even weten als je er toch niet uitkomt.

-Phoenix-
06-11-2003, 14:39
Bedankt (y)

Ik heb gelijk maar even de criterion van spellbound besteld aaangezien die binnenkort OOP gaat en finding nemo :D

Karen1977
09-11-2003, 09:11
Hee bedankt,

Heb That Thing You Do!, Playing By heart en A Perfect World besteld voor €12,89 samen!!!! (wel apart besteld natuurlijk ;-) )

Dat was nog eens een goede tip! Drie dvd's die samen goedkoper zijn als 1 van de drie bij de FRS ofzo.

Nogmaals bedankt!!!

Groetjes Karen

The Gr8oNe
09-11-2003, 11:47
Ik kom er niet uit dus als er toch bestelt wordt door een paar personen kan iemand ook iets voor mij bestellen MAYBE ? zoja stuur dan een pmtje zo niet pech dan maar :lol:



ReeKinG of Awesomeness:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

BeeBeeBas
09-11-2003, 11:50
Inmiddels is CD-Wow weer terug bij Worldpay (problemen opgelost). Het is dus niet meer mogelijk om met overschrijving of machtiging te betalen....

HiddeH
09-11-2003, 11:50
Pffff het werkt niet meer :cry:
Ik wilde de coldplay dvd gaan bestellen voor 12,91 euro maar nu is er geen optie meer tot betalen met automatische incasso :(

candela
09-11-2003, 16:47
Inderdaad een dikke tegenvaller. Ik snap gewoon niet dat niet meer internationale sites betaling via overschrijving aanbieden. Het is veiliger en bovendien heb je een groter aantal mogelijke klanten.

En waarom is die cdwow.nl in godsnaam zoveel duurder? Dezelfde dvd of cd kost zowieso al 2 euro meer en dankzij die 3 pond korting ben je in totaal 6 euro meer kwijt. En tijdens betaling zie je gewoon net hetzelfde UK adres van cdwow als op de .com site?

Harry B.
09-11-2003, 17:23
Inderdaad een dikke tegenvaller. Ik snap gewoon niet dat niet meer internationale sites betaling via overschrijving aanbieden. Het is veiliger en bovendien heb je een groter aantal mogelijke klanten.
Ik zie niet in waarom een overschrijving veiliger zou zijn als een cc-beatling :roll:

candela
09-11-2003, 22:23
Nogal evident... omdat je geen gegevens van jezelf moet doorgeven natuurlijk.

HiddeH
09-11-2003, 22:57
Inderdaad een dikke tegenvaller. Ik snap gewoon niet dat niet meer internationale sites betaling via overschrijving aanbieden. Het is veiliger en bovendien heb je een groter aantal mogelijke klanten.

En waarom is die cdwow.nl in godsnaam zoveel duurder? Dezelfde dvd of cd kost zowieso al 2 euro meer en dankzij die 3 pond korting ben je in totaal 6 euro meer kwijt. En tijdens betaling zie je gewoon net hetzelfde UK adres van cdwow als op de .com site?

Vind ik ook idd een erg groot verschil en een vreemde zaak.
Erg raar dat de prijzen in nederland altijd zo hoog zijn :?

Harry B.
12-11-2003, 19:20
Nogal evident... omdat je geen gegevens van jezelf moet doorgeven natuurlijk.
Oh je bedoelt overschrijving via de post...................in dit tijdperk van internet bankieren?

Coen Vermeer
12-11-2003, 20:59
misschien ben ik dom. maar kun je 3 euro korting krijgen per bestelling en hoe dan? ik zie bij het bestellen dat je een kaart moet hebben of een e voucher. Hoe kom je hier aan?

netfox
25-03-2004, 16:45
Volgens mij zitten ze weer bij Bibit... dus het is weer mogelijk om met bijvoorbeeld Rabodirect te betalen.

Balou2518
03-04-2004, 18:49
Hoe Dan ..... Ik Snap Er Dus Geen Ene Reet Van :o (sorrie beetje blond :wink: )

candela
03-04-2004, 19:26
Overschrijving gaat enkel met cd-wow.net en cd-wow.nl denk ik.
Volgens mij zijn de prijzen op .net nu trouwens praktisch gelijk aan .com, vroeger zat er een verschil van 2 euro op

don-chris
03-04-2004, 20:59
Bedankt voor de tip...heb ff rondgekeken en met de 2-euro-link princess mononoke besteld voor 6,95....niet gekt lijk me :D

netfox
05-04-2004, 22:48
Ik bedoelde inderdaad de .net website.

Don-chris: je kunt de link samen met de kortingsbon gebruiken. Heb je in totaal 3 euro korting. Zie daarvoor de thread 'Alle kortingsbonnen van on-line dvdwinkels'

Daniël V.
05-03-2006, 12:35
Als je bij CD-wow.nl wil afrekenen kun je alleen kiezen uit creditcard-betaling, eenmalige incasso en order faxen.

Moet je een account aanmaken en lid worden om alle betaalmogelijkheden te zien? Want ik wil graag met Rabo-direct betalen, die wel op de algemene pagina met betaalmethoden staat, maar bij het afrekenen onvindbaar is.

Jurgen V
05-03-2006, 12:57
Als je bij CD-wow.nl wil afrekenen kun je alleen kiezen uit creditcard-betaling, eenmalige incasso en order faxen.

Moet je een account aanmaken en lid worden om alle betaalmogelijkheden te zien? Want ik wil graag met Rabo-direct betalen, die wel op de algemene pagina met betaalmethoden staat, maar bij het afrekenen onvindbaar is.

Op cdwow.net (de goedkopere versie van cdwow.nl) staat nu ook geen rabo-direct meer. Alleen iDEAL, wat overigens prima werkt.

Symphony X
05-03-2006, 19:33
Als je bij CD-wow.nl wil afrekenen kun je alleen kiezen uit creditcard-betaling, eenmalige incasso en order faxen.

Moet je een account aanmaken en lid worden om alle betaalmogelijkheden te zien? Want ik wil graag met Rabo-direct betalen, die wel op de algemene pagina met betaalmethoden staat, maar bij het afrekenen onvindbaar is.

Op cdwow.net (de goedkopere versie van cdwow.nl) staat nu ook geen rabo-direct meer. Alleen iDEAL, wat overigens prima werkt.

Prima? Werkt perfect :wink: