PDA

Bekijk de volledige versie : STARWARS EPISODE 4???



MAW
05-11-2003, 20:32
Kan iemand me vertellen of ik nou droom of dat dit echt is, want ik geloof dit ff niet..
tja, kweet niet mischien loop ik heel erg achter en wist iedereen dit al??


check deze link:
http://www.bayoubid.com/item/21355/



Greetz M@W

DvD AaP
05-11-2003, 20:35
ik denk en zo te zien is het ook zo. is het de dvd die in asia word verkocht. het is een copy van de laserdisc die op dvd is gezet.
of het is gewoon een hoesje.met een gare rip van de videoband op een cdr

jorrie
05-11-2003, 20:41
dit soort dvd's worden her en der op internet, veelal ebay- achtige sites, aangeboden, van de delen 4, 5 en 6

Richard B.
05-11-2003, 20:47
Hier is al enkele keren eerder over gepost. Deze 'semi-legale' releases komen inderdaad uit Azie. Ze bevatten geen extra's en de audio- en videokwaliteit zou ook niet op dvd-niveau liggen. Als het nou transfers waren van de originele (non-SE) versies van de film dan zouden ze misschien wel interessant zijn (voor mezelf in ieder geval) maar aangezien dat niet zo is denk ik niet dat het echt boeiende aanwinsten zijn. De 'officiele' releases zullen 1000x beter zijn: kijk maar naar de beeldkwaliteit van de nieuwe Indy-box voor een indicatie daarvan..

Splatterhead
06-11-2003, 08:33
ik denk en zo te zien is het ook zo. is het de dvd die in asia word verkocht. het is een copy van de laserdisc die op dvd is gezet.
of het is gewoon een hoesje.met een gare rip van de videoband op een cdr

Dit zijn goede (beeld en geluid) laserdisc rips van de Aziatische laserdiscs.
Ik heb die deel 4 (+deel 5 en 6) dvd en ben er eigenlijk wel zeer tevreden over.
Leuk voor de heb totdat de officiele releases eens op dvd uitkomen. :wink:

Het zijn zijn natuurlijk illegale dvd's.

michelvanduivenbode
06-11-2003, 08:40
ik denk en zo te zien is het ook zo. is het de dvd die in asia word verkocht. het is een copy van de laserdisc die op dvd is gezet.
of het is gewoon een hoesje.met een gare rip van de videoband op een cdr

Dit zijn goede (beeld en geluid) laserdisc rips van de Aziatische laserdiscs.
Ik heb die deel 4 (+deel 5 en 6) dvd en ben er eigenlijk wel zeer tevreden over.
Leuk voor de heb totdat de officiele releases eens op dvd uitkomen. :wink:

Het zijn zijn natuurlijk illegale dvd's.

inderdaad mooie rips en op deel 6 nog een making of the special edition
leuk totdat hij dan in de orginele release te krijgen is

bous
06-11-2003, 08:46
het is idd jammer dat het de special edition versie van de film is, als het de originele versie was geweest was het nog wel de moeite waard omdat die nooit op DVD zal verschijnen.
De Special Edition zal op DVD verschijnen in een veel betere kwaliteit dus niet deze (asia) uitgave is niet echt de moeite waard, tenzij je niet genoeg geduld hebt om op de release te wachten natuurlijk.. Zoals het er nu uit ziet zal dat pas na de release van episode III op DVD zijn. (Release DVD episode eind 2005, dus release DVD klassieke trilogie ergens in 2006, gokje Mei 2006). De verwachting is dat de klassieke trilogie zal worden uitgebracht in een box zoals de huidige release van Indy.

maximus
06-11-2003, 09:01
ik heb ze hier ook alle drie liggen maar ik ben zo verwend geraakt van goede kwaliteit dat ik ze niet kan kijken terwijl de kwaliteit geeneens zo slecht is.

Indiana
06-11-2003, 09:48
Het ziet eruit als een goedkope rip-off van de film, zo eentje die je in china of thailand op de markt kan kopen voor 3 dollar.

De kwaliteit van de film zal dan ook wel behoorlijk crappie zijn..

godofgamblers
07-11-2003, 16:27
Kwaliteit is prima hoor. En die trilogy release wordt toch weer uitgesteld tot 2020 of zo.


Dosan

Tom van Abeelen
07-11-2003, 18:13
ik zo deze rips ook wel willen hebben. Aangezien de echte dvd's toch pas in 2005 uit zullen waarschijnelijk. Weet iemand hoe ik hieraan kan komen

maximus
07-11-2003, 18:21
ik zo deze rips ook wel willen hebben. Aangezien de echte dvd's toch pas in 2005 uit zullen waarschijnelijk. Weet iemand hoe ik hieraan kan komen

Moderator edit: Handel in illegale producten is NIET toegestaan!!!

Star_Fresh
07-11-2003, 18:33
Dit las ik over Star Wars DVD's: http://www.empireonline.co.uk/news/news.asp?story=5151.

Short Translation

September 2004 komt er een DVD Box uit die de delen IV,V&VI van Star Wars bevat.

"I am your father", oh yeah.

Tom van Abeelen
07-11-2003, 19:24
Dit las ik over Star Wars DVD's: http://www.empireonline.co.uk/news/news.asp?story=5151.

Short Translation

September 2004 komt er een DVD Box uit die de delen IV,V&VI van Star Wars bevat.

"I am your father", oh yeah.

dat zo mooi zijn

RobW
07-11-2003, 19:46
Ik vind het nogal bizar dat de mensen jaren lopen te zeuren over de Star Wars DVD's, komen we eindelijk te weten dat ze binnen een jaar komen(ipv 2006, 2 jaar eerder dus!!!) hoor je er ineens niemand over. Geen grote topics met hoofdletters, geen nieuwberichten op de Nederlandse DVD-sites...tsja...vind ik vreemd.

Maar ik ben ontzettend blij!!! Weet ik wat ik met mijn geld kan doen nu ik The Matrix Trilogy box niet meer hoef :D

theThinWhiteDuke
09-11-2003, 09:35
Ikzelf heb Episode 4, 5 en 6 ook...zowel de originele als de special editions
Zijn erg goede versies van de Laserdiscs! (precies dezelfde kwaliteit)
de originele versies hebben zelfs extra's! meerdere trailers en making of's. Geluid=5.1
Alleen de hoesjes zagen er minder uit, maar op internet staan de hoesjes voor deze 3 films in dezelfde stijl als Episode 1 en 2.

PS: de Holiday Special heb ik ook :lol:

Hopelijk komen op de officiele DVDs ook de 4 briljante documentaires te staan: Making of StarWars, SP:FX, Classic Creatures en From StarWars to Jedi: the Making of a Saga.
Heb deze nu op video, maar die verslijten ook een keer....

PS: Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de Droids tekenfilmserie uit 1985 op DVD gaat komen....schijnt zelfs NL nagesynchroniseerd te worden... :!:

MAW
09-11-2003, 21:40
[quote="RobW"]Ik vind het nogal bizar dat de mensen jaren lopen te zeuren over de Star Wars DVD's, komen we eindelijk te weten dat ze binnen een jaar komen(ipv 2006, 2 jaar eerder dus!!!) hoor je er ineens niemand over. Geen grote topics met hoofdletters, geen nieuwberichten op de Nederlandse DVD-sites...tsja...vind ik vreemd.

Euh...dat wist jij, maar ik niet hoor en ik hoor toch ook bij "de" mensen.

Albert Kostwinder
10-11-2003, 13:53
Ik vind het alleen wel jammer dat de Star Wars dvd's er zo eenvoudig uit zien... er is voor mijn gevoel niet iets speciaals mee gedaan. Gewoon hoesje met een dubbel dvd'tje, 5.1 sound en wat extra's. (Neemt niet weg dat beeld en geluid al top zijn hoor).

Hopelijk komen de eerste films wel uit in een mooie grote box a la LOTR? met een x fighters er bij of zo....zodat ik weer met een zaklamp onder de dekens kan spelen....

Maar goed, ik ben al blij dat ze op dvd uitkomen. Hopelijk brengen ze wel de originele en opgepoetste versies gelijktijdig op de markt zodat je kunt kiezen (alles dus...haha) :?