PDA

Bekijk de volledige versie : The Matrix Revolutions



HiddeV
06-11-2003, 15:20
Ook al draait de film net in de bioscoop, is er iets bekend over een release datum?

mjik83
06-11-2003, 15:25
Als ze slim zijn releasen ze hem vlak voor de kerstdagen, dan vliegt ie echt de winkel uit denk ik :P

Maar ik weet het dus ook eigenlijk niet, zal wel binnekort bekend zijn

groetjes machiel

xandernijsten
08-11-2003, 12:33
Als ze slim zijn releasen ze hem vlak voor de kerstdagen, dan vliegt ie echt de winkel uit denk ik :P

Maar ik weet het dus ook eigenlijk niet, zal wel binnekort bekend zijn

groetjes machiel

Voor de kerstdagen?? Dan draait ie nog in de bios. Ik denk dat we eerder aan eind maart moeten denken

Richard B.
08-11-2003, 12:53
Als ze slim zijn releasen ze hem vlak voor de kerstdagen, dan vliegt ie echt de winkel uit denk ik :P

Maar ik weet het dus ook eigenlijk niet, zal wel binnekort bekend zijn

groetjes machiel

Voor de kerstdagen?? Dan draait ie nog in de bios. Ik denk dat we eerder aan eind maart moeten denken
Tel er nog twee maanden bij op (medio mei) en dan heb je denk ik een wat realistischere datum. Het duurt altijd langer...

Elessar
08-11-2003, 13:06
Jah denk ik ook. Maar bij Reloaded duurde t ook maar een paar maanden. Ik w8 zelf nog steeds op een Revisited versie, als die komt :(

xandernijsten
08-11-2003, 13:09
Jah denk ik ook. Maar bij Reloaded duurde t ook maar een paar maanden. Ik w8 zelf nog steeds op een Revisited versie, als die komt :(

Een Revisited van Reloaded? Ik denk niet dat die komt aangezien de eerste Revisited is uitgebracht omdat het zo lang duurde voordat Reloaded kwam. Zoiezo heeft Reloaded al een 2-disc versie

martini
08-11-2003, 15:51
revolutions komt waarschijlijk begin april uit.
reken maar uit, reloaded kwam in de bios op 14 mei en op dvd 8 oktober, dat is 5 maanden. 5 november plus 5 maanden is begin april.

runob
08-11-2003, 17:30
Misschien tegelijk met een matrix boxset? :)

HiddeV
08-11-2003, 17:52
Misschien tegelijk met een matrix boxset? :)

laten we het hope

Alexander V
09-11-2003, 21:03
Boxset komt waarschijnlijk in november, maar ik gok erop dat deze pas officieel aangekondigd word nadat de Revolutions DVD voldoende verkocht is.

Bob Hiemstra
11-11-2003, 22:02
Hier een artikel met geruchten dat de film misschien al voor de kerst op dvd komt:

http://filmforce.ign.com/matrix/articles/458/458822p1.html

Sabrina
12-11-2003, 10:11
Ah welnee, voor kerst komt hij echt niet op DVD hoor. Idd april is wel realistisch.

Ze brengen hoogstens rond kerst de 2de game uit ofzo.

Mark de Jong
12-11-2003, 10:16
Ik hoop wel dat ze 'em rond de kerst uit zullen brengen... dat zou mooi zijn :)

HiddeV
12-11-2003, 10:51
Ah welnee, voor kerst komt hij echt niet op DVD hoor. Idd april is wel realistisch.

Ze brengen hoogstens rond kerst de 2de game uit ofzo.

de 2e game The Matrix Online komt in de zomer 2004 uit.

Sabrina
12-11-2003, 14:42
Ah welnee, voor kerst komt hij echt niet op DVD hoor. Idd april is wel realistisch.

Ze brengen hoogstens rond kerst de 2de game uit ofzo.

de 2e game The Matrix Online komt in de zomer 2004 uit.

Ja maar das online, ik bedoelde als in voor je... play station is het toch?

Rickje
15-11-2003, 17:41
Ze zullen hem wel in april uitbrengen.
Voor kerst is gewoon te snel... dat lukt ze nooit.. zal natuurlijk wel heel mooi zijn maar ik betwijfel het.

Michelle
16-11-2003, 08:12
Ze zullen hem wel in april uitbrengen.
Voor kerst is gewoon te snel... dat lukt ze nooit.. zal natuurlijk wel heel mooi zijn maar ik betwijfel het.
Same here, tegen de kerst draait 'ie nog in de bios, dus dan gaan ze 'm echt nog niet op dvd uitbrengen.

martini
16-11-2003, 18:40
Ze zullen hem wel in april uitbrengen.
Voor kerst is gewoon te snel... dat lukt ze nooit.. zal natuurlijk wel heel mooi zijn maar ik betwijfel het.
Same here, tegen de kerst draait 'ie nog in de bios, dus dan gaan ze 'm echt nog niet op dvd uitbrengen.

Idd, de bioscopen zouden dan veel verlies hebben als ze de dvd als rond kerst uitbrengen

Drexl
16-11-2003, 18:55
Hello everybody...

Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar in het bezit van een DVD-speler en ik denk dat ik wel moet toegeven dat ik verslaafd ben. Ik hoef hier niemand te vertellen dat DVD zoveel meer biedt, niet alleen op het gebied van beeld en geluid maar ook als het over extra's gaat. Toch ben ik al geteisterd geweest door allerlei problemen die ik op dit forum in diverse threads besproken heb. Dat gaat van onophoudelijke haperingen tot enerverende storingen (zelfs het vastlopen van een DVD waarbij diezelfde DVD het een tweede keer niet meer voorhad). Ik ben er zeker van dat dit met mijn DVD-speler te maken heeft en gisteren was het weer eens zover.

De laatste tijd ben ik erg streng geworden wat beeld betreft en gisteren zat ik nog gezellig naar mijn Fellowship Extended DVD te kijken toen ik opeens bij de aankomst van Aragorn en de Hobbits bij Weathertop én bij de scène op de brug in Rivendell tussen Arwen en Aragorn een soort 'ribbeling' (ik kan het niet anders beschrijven) links in beeld zag. Dat dit aan de DVD zou liggen leek me erg onwaarschijnlijk aangezien ik de EE al erg vaak gezien heb en het me nooit is opgevallen. Het feit dat die DVD hier vaak draait heeft daar toch niets mee te maken?

En vandaag nog zag ik bij The Graduate op dezelfde plaats in beeld die 'ribbeling' wat me ervan overtuigde dat het niets met de DVD's zelf te maken heeft. Het is niet echt storend als je niet weet dat het er is maar nu het me is opgevallen werkt het erg op mijn zenuwen.

En de EE is heilig!!!!

Greetings,

Drexl

GiLa
17-11-2003, 19:05
En wat heeft dit te maken met The Matrix Revolutions ???????????

HiddeV
17-11-2003, 19:29
En wat heeft dit te maken met The Matrix Revolutions ???????????

ja dat vroeg ik me oop af

Michelle
17-11-2003, 22:35
Foutje aan de kant van Drexl, dezelfde post stond eerst 6 keer onder elkaar.

Dus weer on-topic: Matrix Revolutions! Iemand al een overactieve site tegengekomen waar al een datum te vinden is?

Albert Kostwinder
18-11-2003, 08:45
Hier op deze site heeft men het over een release misschien nog voor de kerst.......!!

http://www.killermovies.com/m/thematrixrevolutions/articles/3302.html

Michelle
18-11-2003, 08:54
Nou, als de voorspellingen uit dat bericht uitkomen dan zou de inhoud van de box eigenlijk alleen maar bagger kunnen zijn.

Ga maar na: Als men echt een beetje moeite wil steken in de extra's dan hebben ze minstens iets van een jaar nodig. De vergelijking gaat natuurlijk niet op, maar als Jackson (Peter dus ;)) elke keer een jaar gebruikt voor 1 film, dan is een jaar toch wel wat ze minstens nodig hebben voor deze trilogie.

Maar als ze die box of Revolutions deze kerst nog uit willen brengen...Ik hou me hart vast hoor. :? Dat kan gewoon niet goed gaan. Misschien is het artwork voor de box mooi, maar de inhoud zal bijna identiek zijn aan de reeds uitgekomen films.

Revolutions alleen zou misschien nog wel te doen zijn, kijkende naar de extra's die ze bij Reloaded hebben gestopt...

greatgonzo
19-11-2003, 18:49
Revolutions komt met de kerst uit!

Als pasen en pinksteren om een dag vallen ja :)

Boxset interesseerd me niet zo, heb deel 1 en 2 al + matrix revisited.

Tis dat ik de animatrix nix aan vind, anders zou ik die er nog wel bij kopen

Richard B.
19-11-2003, 19:24
Zoals in het artikel staat zijn het maar geruchten. Misschien dat het wel mogelijk is om binnen iets meer als een maandje het hele 'aparaat' in werking te zetten om de dvd's samen te stellen, te produceren, te distribueren en te marketen maar het zou gewoon waanzin zijn. Als ze hem gewoon ergens in het voorjaar uitbrengen dan hebben ze geen last van concurrentie van de pre-kerst-dvd-releases van LOTR XE, Pirates of the Caribbean, X-Men 2, T3 en Alien Quadrillogy en zal het allemaal veel makkelijker gaan. Ik denk dus niet dat Warner echt zo gek zal zijn om dat te proberen.

Btw: Matrix Revolutions staat momenteel, na nog maar twee weken, nog steeds 3e in de Amerikaanse boxoffice. Nog zat ruimte dus voor Warner om te profiteren van bioscoopbezoek in de periode voor kerst (en VOOR de laatste LOTR-film).

Tijl Kindt
19-11-2003, 23:55
Ik heb Reloaded nog niet gekocht en Revolutions ga ik ook niet kopen.

Ik heb van The Fellowship of the Ring wel geleerd om te wachten tot de box set uitkomt...
Dat zullen ze mijn niet nog eens lappen hoor.
Ik wacht dus mooi tot de herfst van volgend jaar als de box set uitkomt. Hopelijk zit The Animatrix er dan ook bij (en misschien zelfs Revisited, wie weet).

Anyway, 't kan mij niet schelen wanneer Revolutions uitkomt, ik koop hem niet.

Lesley
20-11-2003, 10:01
Ik heb van The Fellowship of the Ring wel geleerd om te wachten tot de box set uitkomt...
Dat zullen ze mijn niet nog eens lappen hoor.
In tegenstelling tot the Matrix is voor de verkoop van the Lord of the rings 2disc al bekend gemaakt dat er in november een 4disc edition zou komen...
Dus dan heb je je niet goed genoeg laten informeren...

Tijl Kindt
20-11-2003, 10:15
Dus dan heb je je niet goed genoeg laten informeren...
Inderdaad... Maar met echt 'grote' letters hebben ze het nu ook niet bekendgemaakt hé. Anders wacht iedereen natuurlijk. Maar ik vind het gewoon flauwe marketing.

Anyway,


Looks like the rumours were true!
---------------------------------------------------------------
"Matrix Revolutions Comes Home
Final installment of the trilogy to hit home just after Christmas.

November 19, 2003 - The Matrix Revolutions is coming home, a little faster than many people might have thought. The final chapter in the trilogy by the Wachowskis will be hitting stores on January 6th, 2004, according to a notification that was sent out to certain retailers earlier today.


IGN FilmForce reported last week that meetings had taken place at Warners regarding an early release of the film to DVD as a response to the film's weak domestic box office and distribution over the Internet. No word on what special features will be included on the disc.
-- KJB"
Kailem's source (http://filmforce.ign.com/matrix/articles/441/441196p1.html)

Christiaan Sauer
21-11-2003, 23:02
Even offtopic: dat is toch vrij behoorlijk duidelijk gemaakt hoor :). Vrijwel iedereen wist van te voren al dat er 2 versies van uitkomen. Net zoals het nu al duidelijk is dat er een 4 disc komt van LOTR - ROTK ;).
Maar even ontopic: dat zou wel heel gweldig nieuws zijn zeg (y). Als die echt al 6 januari uitkomt :).

Harry B.
21-11-2003, 23:16
Even offtopic: dat is toch vrij behoorlijk duidelijk gemaakt hoor :). Vrijwel iedereen wist van te voren al dat er 2 versies van uitkomen. Net zoals het nu al duidelijk is dat er een 4 disc komt van LOTR - ROTK ;).
Iedereen op dit forum wist het van tevoren ja. Maar in mijn vriendenkring was ik toch echt de enige die het wist. Op het internet is er weliswaar veel ruchtbaarheid aan gegeven, maar daarbuiten niet. En dat geld voor The Matrix-box precies zo :evil:

Christiaan Sauer
21-11-2003, 23:39
En kijk, nu sta ik even met mijn bek vol tanden moet ik toegeven. Ik zal er wel weer overheengelezen hebben terwijl ik nonstop op het forum zit.... Er komt dus een box.... Even in deze thread teruglezen. Meen wel zoiets gelezen te hebben.
En dan uitgerekend ik die een opmerking naar iemand maak dat die niet wist dat er een 4disc was die ruim van te voren aangekondigd was.
Oooooooops. Sorry ;) :oops:

theThinWhiteDuke
23-11-2003, 11:00
It's official... Matrix Revolutions will NOT be released in January has had been rumored. I've just heard from a representative of Warner Home Video, who explained that the DVD will, in fact, be released later in 2004. Expect an official announcement in January, but no disc.

Van theDigitalBits.
Wederom dus weer allemaal ophef om niets.

Harry B.
23-11-2003, 12:57
It's official... Matrix Revolutions will NOT be released in January has had been rumored. I've just heard from a representative of Warner Home Video, who explained that the DVD will, in fact, be released later in 2004. Expect an official announcement in January, but no disc.

Van theDigitalBits.
Wederom dus weer allemaal ophef om niets.
Kon je op wachten natuurlijk, was ook te mooi om waar te zijn :cry:

HiddeV
23-11-2003, 20:56
word wachten tot januari dus

Cinemaniac
25-11-2003, 22:35
Volgens de laatste geruchten zal de Revolutions-dvd ergens rond april verschijnen. Ook werd vermeldt dat 'n eventuele box kort daarna wordt uitgebracht:

According to one of our sources, rumors that THE MATRIX REVOLUTIONS is to be released on home video this coming January 6 are completely inaccurate. The studio is nowhere near to having a master cut of the DVD release of REVOLUTIONS, with work continuing on the title over the holidays and beyond.

"I can unequivocally tell you that its NOT coming out then," writes our source, the identity of whom we've established but they prefer to remain anonymous. The scooper then goes on to report that MATRIX producer Joel Silver is working on the REVOLUTIONS DVD process right now and that mastering a final cut of the DVD is an ongoing process. "What the retailers probably received was the date they can preorder the DVD," adds our informant.

Our source also tells us that the likely release date of REVOLUTIONS on home video is more likely in or around April -- and that when the movie comes out it won't be available as part of a boxed set of the MATRIX movies, at least not yet. "It will be released shortly thereafter, but it's not a compilation of all the DVDs," says our agent. "It's something better and different."

And with that comes an end to the REVOLUTIONS by January rumor.

Bron: Cinescape.com

Henk van der Weerdt
26-11-2003, 12:21
Helaas.. zullen we toch echt effe wat langer moeten wachten op deze goeie film.

Trouwens ik heb de film nu 3 keer gezien en pas de 2e en 3e keer werd er het een en ander duidelijk.