PDA

Bekijk de volledige versie : Keeping Up With The Joneses



Drexl
06-11-2003, 19:22
Hello folks!

Ook zo genoten van de überclean Raiders Of The Lost Ark, Temple Of Doom en The Last Crusade? Ik heb de extra's nog niet bekeken maar, ondanks het feit dat er nogal veel verhalen, gebeurtenissen en concepten niet besproken worden, denk ik dat dat ook wel in orde zal zijn. Voor een Indy-nut zoals ik, voor wie deze films een sentimentele waarde hebben (Doom, hoewel de minst goede van de drie, is mijn ultieme jeugdherinnering), is alles goed.

Toch een vraagje. Het is nu wel duidelijk dat we de ongecensureerde versies in handen hebben gekregen (praise the lord!) maar toch las ik ergens dat twee onregelmatigheden in Raiders digitaal werden verwijderd (o.a. reflectie van slang). Geen probleem, zolang de effecten (hoe knullig soms ook) maar onveranderd blijven. Hier is nu mijn vraag: vergis ik me of zag je in de beruchte 'heart removal' scene in Doom een stroompje bloed als Mola Ram in de borst van de man zijn hart grijpt? Het is natuurlijk slechts een detail. Hoe dan ook, op de DVD is het niet te bespeuren.

Any help?

Drexl