PDA

Bekijk de volledige versie : Enemy at the Gates



makkabeer
21-11-2001, 12:06
Wie vindt deze film goed?

Raskel
21-11-2001, 12:08
Wie vindt deze film goed?

Hallo macabere beer, misschien zal ik je er maar even op attenderen dat dit forum een zoekfunctie heeft. Enemy at the Gates is al meerderemalen aan bod gekomen nl.

makkabeer
21-11-2001, 12:09
aha

Henk Heideveld
21-11-2001, 12:19
Kan wel eens gebeuren, zeker in het begin als je de weg nog zoekt in dit inmiddels bijna doolhof.
Is mij in het begin ook al eens overkomen dat ik enthousiast begon te lullen over een onderwerp waar iedereen over uitgeluld was inmiddels.:D :D

Henk Heideveld
21-11-2001, 12:24
Langs deze weg toch nog even een kort antwoord.
Film is inhoudelijk goed. Een echt gebeurd verhaal. Film is goed gemaakt. Goede aktiescenes.
Probleem is dat zowel de Russen als de Duitsers perfect Engels spreken en daar moet je echt even overheen kunnen stappen.
Want je waant je dus niet echt tussen Don en Wolga, diep in Rusland.
Vergeleken bij andere War-Movies die ik heb, is dit geen slechte film maar staat hij niet bovenaan mijn top-10 lijstje.
Je mag dus niet het niveau van Saving Private Ryan verwachten.

Alexander de Mol
22-11-2001, 18:24
Kan wel eens gebeuren, zeker in het begin als je de weg nog zoekt in dit inmiddels bijna doolhof.Uiteraard kan zoiets gebeuren. Daarnaast is het prettig om te constateren dat we elkaar hierbij helpen! Ga zo door!
Maar om te voorkomen dat het, zoals Henk zegt, een doolhof gaat worden èn om de discussie over Enemy at the Gates centraal te houden sluiten we deze thread en gaan we verder in de reeds bestaande thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2007).