PDA

Bekijk de volledige versie : Plasma kwaliteit



UltraSub
08-11-2003, 17:28
Hoe zit het nou eigenlijk met die plasma schermen. Laatst gehoord van een collega, dattie bij Tros Radar had gezien dat ze allemaal verschrikkelijk last hadden van inbranden.. bijvoorbeeld zenderlogo's. De fabrikanten schijnen zelf te hebben toegegeven dat ze weten van de problemen, en dat het ook de reden is dat plasma er uit zou gaan, en lcd rap voor in de plaats zou komen.
Ik zie het persoonlijk zo'n vaart nog niet lopen, en ik vertrouw dat soort programmas ook niet zo.. Maar ja, het blijft erna toch door je kop spoken. Wat denken jullie er van?

Edit: Hier (http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news//372) is nog een artikel hierover op de radar site te vinden. Natuurlijk is het veel uitgebreider behandeld in de uitzending..

Pietse
08-11-2003, 17:39
Ik zou er zelf nog niet aan beginnen, de prijs prestatie verhouding is nog erg ver te zoeken en de techniek is verre van optimaal. Ik zou nog een paar jaar wachten tot ze betere kwaliteit kunnen leveren en daarbij natuurlijk een langere levensduur, want als je gemiddeld zo'n 6 a 7 uur per dag kijkt kan je hem na zo'n 3 a 3 1/2 jaar weggooien.

Reinbo
08-11-2003, 17:41
CRT & DLP Projectors zijn beter, mooier, groter(beeld), goedkoper en PLATTER.
Plasma is voor mensen met veel geld en weinig verstand. 8)

UltraSub
08-11-2003, 17:46
Oh, maar ik hoef er ook nog geen hoor... Ik wacht nog wel even :)

Johan van den D.
10-11-2003, 22:43
CRT & DLP Projectors zijn beter, mooier, groter(beeld), goedkoper en PLATTER.
Plasma is voor mensen met veel geld en weinig verstand. 8)CRT goedkoper dan een plasma ??
Mooi is het wel in ieder geval maar van LCD of DLP weet ik zonet nog niet of dat een mooier plaatje is dan dat van een plasma. :?
Wel groter, dat is een feit :idea: