PDA

Bekijk de volledige versie : DVD-speler die DivX afspeelt...



Tristan van der Wal
10-11-2003, 17:06
Ik zoek dus een DVD speler die zowel PAL als NSTC formaat kan afspelen, maar ook CD, CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, JPEG, MP3, SVCD, Video-CD, WMA en natuurlijk Div-X. Ook moet hij regio-vrij zijn. Weet iemand waar zo'n DVD speler te halen valt voor een redelijke prijs?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

pretorian22
10-11-2003, 17:17
de Revoy 3200dx is in de aanbieding voor 179,- bij megapool Rotterdam Centrum

heb hem zelf en het is een perfecte speler je kan er op de revoy site telkens de nieuwste firmware updates voor downloaden om zo up to date te blijven met nieuwe ontwikkelingen op divx/x-vid gebied enz.........

met een simpele update is hij regiovrij temaken duurt 1 min ofzo

al met al een perfecte dvd-speler

Herjan
10-11-2003, 21:24
Even zoeken op "divx" in dit subforum (DVD Spelers), levert je genoeg threads op om een beeld te krijgen van deze markt.

Lijkt me beetje overbodig om nóg een thread erbij te hebben... :?

Tristan van der Wal
11-11-2003, 07:44
Even zoeken op "divx" in dit subforum (DVD Spelers), levert je genoeg threads op om een beeld te krijgen van deze markt.

Lijkt me beetje overbodig om nóg een thread erbij te hebben... :?

Sorry, ik had al wel wat naar onder gescrollt en in wat treats gekeken, maar niet echt gevonden wat ik zocht.

Herjan
11-11-2003, 08:38
Even zoeken op "divx" in dit subforum (DVD Spelers), levert je genoeg threads op om een beeld te krijgen van deze markt.

Lijkt me beetje overbodig om nóg een thread erbij te hebben... :?

Sorry, ik had al wel wat naar onder gescrollt en in wat treats gekeken, maar niet echt gevonden wat ik zocht.
Boven aan je scherm vind je een soort functiebalk. Tweede optie is "Zoeken". Makkelijker is misschien de snelzoekfunctie boven aan elk subforumindex. Dus even naar het subforum "DVD Spelers" en rechtsboven in typen "divx".

Succes! ;)

EDIT:

Tristan van der Wal
Junior Member

Geregistreerd op: 10-11-2003
Berichten: 3

Herjan
Senior Member

Geregistreerd op: 27-9-2001
Berichten: 1330

Het zij je vergeven! ;)