PDA

Bekijk de volledige versie : Beeldje Gollum...



FLEPSER
11-11-2003, 17:06
Ik heb begrepen dat je bij de LOTR: TTT, de versie met die beeldjes, maar een beeldje krijgt van Gollum en dat je nog een andere kunt bestellen met een briefje dat in de boxset zit...
Klop dit?
Zo ja...zou iemand zon beeldje voor mij willen bestellen en wat kost het?

kruspe
12-11-2003, 08:32
klopt inderdaad dat je het tweede beeldje moet bestellen.
Er zal wel een of ander formulier in de box zitten waatrop precies staat hoe je er aan kunt komen...

marcelb
13-11-2003, 12:36
Hier een link met meer info over het 2e beeldje, dat te bestellen is.
Hij is niet goedkoop :wink:

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=gollumasgollum

kruspe
13-11-2003, 12:45
Hier een link met meer info over het 2e beeldje, dat te bestellen is.
Hij is niet goedkoop :wink:

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=gollumasgollum

Pfff...belachelijk veel geld voor zo'n beeldje!!
Maar ja...het hoort er toch bij he? :wink:

marcelb
13-11-2003, 13:28
Pfff...belachelijk veel geld voor zo'n beeldje!!
Maar ja...het hoort er toch bij he? :wink:


Ja, het hoort erbij... Smeagol :shock: kan niet zonder Gollum :twisted:

Het is natuurlijk best prijzig, maar ja.. met de hand gemaakt, met de hand geschilderd en met serienummer... worden er maar 7500 van gemaakt, dus toch een beetje 'uniek'.

Ik heb de Gift-set in pre-order staan, eerst maar even de kwaliteit van het eerste beeldje bij de set afwachten.

Het belangrijkste in de set is in iedergeval uitstekend, de Film! :D

Jelger
13-11-2003, 13:47
Waaaat..... 80 dollar?? Diefstal!! :? :evil: :? :evil: Die ga ik dus zeker niet kopen, sterker nog, hierdoor begin ik zelfs te twijfelen of ik de gift set wel ga kopen. Alleen een Smeagol is toch wat minder leuk :(

kruspe
13-11-2003, 14:15
Waaaat..... 80 dollar?? Diefstal!! :? :evil: :? :evil: Die ga ik dus zeker niet kopen, sterker nog, hierdoor begin ik zelfs te twijfelen of ik de gift set wel ga kopen. Alleen een Smeagol is toch wat minder leuk :(

ik denk er dus precies hetzelfde over...

Michelle
13-11-2003, 17:22
Waaaat..... 80 dollar?? Diefstal!! :? :evil: :? :evil: Die ga ik dus zeker niet kopen, sterker nog, hierdoor begin ik zelfs te twijfelen of ik de gift set wel ga kopen. Alleen een Smeagol is toch wat minder leuk :(

ik denk er dus precies hetzelfde over...
Same here!
En eerlijk gezegd begin ik ze steeds lelijker te vinden. :? Weet iemand toevallig of de EE wel de 5e disc zal bevatten? Of zit die echt alleen maar bij de Gift Set?

Lex v/d Moolen
13-11-2003, 17:29
En eerlijk gezegd begin ik ze steeds lelijker te vinden. :? Weet iemand toevallig of de EE wel de 5e disc zal bevatten? Of zit die echt alleen maar bij de Gift Set?De 5e, wat in feite een bonusdisc is zit alleen bij de Giftset.
Misschien dat ie ooit nog los verkrijgbaar zal zijn, zoals die van National Geographic, maar ik denk het eigenlijk niet. Het heeft alles met dat beeldje te maken, vandaar. :wink:


Ik zal overigens ook geen extra 80 dollar neerleggen voor zo'n tweede beeldje, dat slaat echt nergens op. :?

Peter -1984-
13-11-2003, 19:33
Ik koop alleen de 5Disc voor die extra disc dat beeldje kan me gestolen worden :P.

80 dollar '_' ik vind het beeldje er ook niet uit zien geef mij maar die boekensteunen

kruspe
13-11-2003, 19:35
ik ga alledrie de delen mooi tussen die boekensteunen zetten die bij het eerste deel zaten.
80 dollar voor zo'n lelijk beeldje vind ik iets te veel van het goede

Elessar
13-11-2003, 20:22
Belachelijk 80 euro! Daar kun je een 2e gift set voor kopen! Is t beeldje dat we erbij krijgen dan machinaal gemaakt en deze met de hand?

kruspe
21-11-2003, 10:49
ik ga alledrie de delen mooi tussen die boekensteunen zetten die bij het eerste deel zaten.
80 dollar voor zo'n lelijk beeldje vind ik iets te veel van het goede

Maar stiekem vind ik het Smeagol beeldje niet zo lelijk als verwacht...wat nu???????
Toch wel leuk om Smeagol en Gollum samen te hebben en volgens de 5e Gollum disc zijn ze samen ook boekensteunen....

AAAAAAAAAAAAAAAAAh

Predah
21-11-2003, 11:00
mjah ook ik vind het 2de beeldje redelijk prijzig.
Zeker als je bekijkt dat je voor het dubbele van dit geld vele mooiere & grotere beelden kunt kopen!

Kevin Baeckelandt
21-11-2003, 11:52
Gifset heb ik ook niet aangeschaft 8)
Zal de 3 boxen wel tussen die boekensteunen plaatsen :D

Richard Hogaarts
21-11-2003, 12:00
Ik zie dat iedereen valt over $80 dollar maar als je het omrekend is het wel €67,66 dus dat valt dan weer een beetje mee. Verlicht de pijn.

Harry B.
21-11-2003, 12:24
Ik zie dat iedereen valt over $80 dollar maar als je het omrekend is het wel €67,66 dus dat valt dan weer een beetje mee. Verlicht de pijn.

Voor €67,66 koop ik liever een paar mooie dvd's dan dat ik deze oplichterspraktijken ga steunen :evil:

Predah
21-11-2003, 12:37
Ik zie dat iedereen valt over $80 dollar maar als je het omrekend is het wel €67,66 dus dat valt dan weer een beetje mee. Verlicht de pijn.

Voor €67,66 koop ik liever een paar mooie dvd's dan dat ik deze oplichterspraktijken ga steunen :evil:

Excuseer maar als je 70 euro moet uitgeven voor een limited, handpainted figure en je vindt dit al oplichting dan zal de echte wereld je nog gaan teleurstellen zenne!
Ik vind juist 30 euro of meer vragen voor een gewone dvd oplichting...

Predah

Harry B.
21-11-2003, 12:45
Ik zie dat iedereen valt over $80 dollar maar als je het omrekend is het wel €67,66 dus dat valt dan weer een beetje mee. Verlicht de pijn.

Voor €67,66 koop ik liever een paar mooie dvd's dan dat ik deze oplichterspraktijken ga steunen :evil:

Excuseer maar als je 70 euro moet uitgeven voor een limited, handpainted figure en je vindt dit al oplichting dan zal de echte wereld je nog gaan teleurstellen zenne!
Ik vind juist 30 euro of meer vragen voor een gewone dvd oplichting...
Predah

70 Euro. + Verzendkosten. + Eventueel Douanekosten. Dan kom je al aan bijna 90 Euro, dat is bijna tweehonderd ouderwetse guldens voor een stukje keramiek???????

7500 exemplaren noem ik niet echt limited. Het lijkt wel of tegenwoordig alles limited is. Voor die prijs zullen ze er ook niet veel meer kunnen verkopen. (En ik ben het met je eens dat €30,- voor een dvd veels te veel is.)

Richard Hogaarts
21-11-2003, 12:50
70 Euro. + Verzendkosten. + Eventueel Douanekosten. Dan kom je al aan bijna 90 Euro, dat is bijna tweehonderd ouderwetse guldens voor een stukje keramiek???????

7500 exemplaren noem ik niet echt limited. Het lijkt wel of tegenwoordig alles limited is. Voor die prijs zullen ze er ook niet veel meer kunnen verkopen. (En ik ben het met je eens dat €30,- voor een dvd veels te veel is.)

Als je op de website kijkt met het beeldje van Gollum zal je zien dat het volgender eronder staat :

Only $79,95 including tax, shipping and handling

Dus zo te zien gewoon ALL IN

marcelb
21-11-2003, 13:11
Only $79,95 including tax, shipping and handling
Dus zo te zien gewoon ALL IN

Dat is alleen voor klanten in de VS, onderaan de pagina staat het volgende: :cry:

The price for US customers is inclusive of taxes and shipping. International customers will have an additional $15 added to their order for shipping. EU customers will also be responsible for VAT Taxes.

Tommy Brok
21-11-2003, 15:54
Ik heb zojuist de Gift Set binnen gekregen en gelijk maar het 2e beeldje besteld, ik vind het jammer om alles straks te hebben behalve dat 2e beeldje!

De kosten waren trouwens gewoon $79,95
Er werd automatisch geen $15,- bij gedaan dus denk dat het wel goed zit! In de mail staat het volgende: This order is being shipped from the European warehouse only. Weet niet of dat een warenhuis in Amerika is, :D!

Sander Haarmans
21-11-2003, 17:13
... en gelijk maar het 2e beeldje besteld, ik vind het jammer om alles straks te hebben behalve dat 2e beeldje!

Ik vind het gewoon 1 grote reclamestunt, maar dat is m'n persoonlijke mening.
Zelf heb ik ook de Giftset gekocht en als het beeldje er echt bij zou horen hadden ze het maar aan de Giftset toe moeten voegen (uiteraard dat het dan iets duurder wordt).
Ik zie het nu gewoon als een apart beeldje wat er leuk bij past.

Reinbo
21-11-2003, 18:19
ik ga alledrie de delen mooi tussen die boekensteunen zetten die bij het eerste deel zaten.
80 dollar voor zo'n lelijk beeldje vind ik iets te veel van het goede

Maar stiekem vind ik het Smeagol beeldje niet zo lelijk als verwacht...wat nu???????
Toch wel leuk om Smeagol en Gollum samen te hebben en volgens de 5e Gollum disc zijn ze samen ook boekensteunen....

AAAAAAAAAAAAAAAAAh


WAKE UP! Smeagol = Gollem, je hebt aan een beeldje genoeg!
Je noemt het gewoon de ene keer Smeagol en de andere keer Gollum, afhankelijk van wat voor bui je hebt. 8)

kruspe
03-12-2003, 00:55
ik ga alledrie de delen mooi tussen die boekensteunen zetten die bij het eerste deel zaten.
80 dollar voor zo'n lelijk beeldje vind ik iets te veel van het goede

Maar stiekem vind ik het Smeagol beeldje niet zo lelijk als verwacht...wat nu???????
Toch wel leuk om Smeagol en Gollum samen te hebben en volgens de 5e Gollum disc zijn ze samen ook boekensteunen....

AAAAAAAAAAAAAAAAAh


WAKE UP! Smeagol = Gollem, je hebt aan een beeldje genoeg!
Je noemt het gewoon de ene keer Smeagol en de andere keer Gollum, afhankelijk van wat voor bui je hebt. 8)

ik heb hem toch maar besteld... :D

Chris Howitt
03-12-2003, 10:22
Ik heb zojuist de Gift Set binnen gekregen en gelijk maar het 2e beeldje besteld, ik vind het jammer om alles straks te hebben behalve dat 2e beeldje!

De kosten waren trouwens gewoon $79,95
Er werd automatisch geen $15,- bij gedaan dus denk dat het wel goed zit! In de mail staat het volgende: This order is being shipped from the European warehouse only. Weet niet of dat een warenhuis in Amerika is, :D!

Reken er wel op dat er nog 15 dollar bij komt en ook nog eens 17.5 % sales tax, staat wel ergens beschreven op de site.

b4rth3zz
03-12-2003, 10:50
Ik heb zojuist de Gift Set binnen gekregen en gelijk maar het 2e beeldje besteld, ik vind het jammer om alles straks te hebben behalve dat 2e beeldje!

De kosten waren trouwens gewoon $79,95
Er werd automatisch geen $15,- bij gedaan dus denk dat het wel goed zit! In de mail staat het volgende: This order is being shipped from the European warehouse only. Weet niet of dat een warenhuis in Amerika is, :D!

Reken er wel op dat er nog 15 dollar bij komt en ook nog eens 17.5 % sales tax, staat wel ergens beschreven op de site.
Staat wel op de site, maar is niet zo.
Beeldjes worden vanuit EU verstuurd, dus geen tax, en ze rekenen ook geen verzendkosten...

Hoekie
17-12-2003, 07:53
Ik heb zojuist de Gift Set binnen gekregen en gelijk maar het 2e beeldje besteld, ik vind het jammer om alles straks te hebben behalve dat 2e beeldje!

De kosten waren trouwens gewoon $79,95
Er werd automatisch geen $15,- bij gedaan dus denk dat het wel goed zit! In de mail staat het volgende: This order is being shipped from the European warehouse only. Weet niet of dat een warenhuis in Amerika is, :D!

Reken er wel op dat er nog 15 dollar bij komt en ook nog eens 17.5 % sales tax, staat wel ergens beschreven op de site.
Staat wel op de site, maar is niet zo.
Beeldjes worden vanuit EU verstuurd, dus geen tax, en ze rekenen ook geen verzendkosten...

hmmm.... kreeg dit mailtje... "processed"

-----------------------------------------------------------------
Item # Description U/M Ordrd Shpd Back Price Ext
-----------------------------------------------------------------
9326 PC 1 1 0 $79.95 $79.95
Gollum as Gollum Statue
VAT 0 0 0 $0.00 $16.62
VAT tax
------------
Sub Total: $96.57
Discount: - $0.00
Freight: $15.00
Sales Tax: $0.00
------------
Invoice Total: $111.57


Dus ??

b4rth3zz
17-12-2003, 08:29
Dus ??
Het is wel bruut van hun om tijdens de bestelling te vermelden dat de VAT en verzendkosten elk $0 zijn :x

Guido van Thiel
17-12-2003, 09:37
Ja dat mailtje kreeg ik net ook!

9326 PC 1 1 0 $79.95 $74.95
VAT 0 0 0 $0.00 $16.62
Freight: $15.00

Invoice Total: $106.57

Vind het eigenlijk helemaal nergens op slaan dat dat er nu opeens bijkomt. Ja het staat er wel op de site, maar tijdens de eerste bevestiging staat het niet en denk je: Oh dat valt weer mooi mee! En dan krijg je nu ineens weer de kous op de kop! Eigenlijk ook veel te duur zo... :cry:
Maar wel mooi :D

Guido van Thiel
17-12-2003, 09:39
O ja beeldje is 74,95 als je zo'n kortingsbon gebruikte die je kreeg als je je aanmeldde als lid voor de nieuwsbrief...
Toch meer mooi meegenomen!!!

Chris Howitt
17-12-2003, 09:48
Heb ook zo een mailtje gekregen, ben al lang blij dat ik het beeldje ga krijgen :)

kruspe
17-12-2003, 09:50
ik heb nog steeds niks gehoord....

Alexander V
17-12-2003, 14:08
Als je nog niets gezien hebt van SideShow en wel besteld hebt, mag je ervanuit gaan dat je achter het net vist?

Tommy Brok
17-12-2003, 15:39
Als je nog niets gezien hebt van SideShow en wel besteld hebt, mag je ervanuit gaan dat je achter het net vist?Ik heb vandaag pas een mailtje gehad dat ie verzonden is, dus zou nog even rustig afwachten!

Guido van Thiel
24-12-2003, 15:49
Hij is binnen!!! :D :D :D En hij is mooi!!!

Op de rekening staan nu geen vat-kosten meer!

Maar mijn kortingsbon van 5 euro is er nu niet afgeteld!!!

Nu dus totaal 95 dollar!

Chris Howitt
27-12-2003, 18:35
Hij is binnen!!! :D :D :D En hij is mooi!!!

Op de rekening staan nu geen vat-kosten meer!

Maar mijn kortingsbon van 5 euro is er nu niet afgeteld!!!

Nu dus totaal 95 dollar!

Ik zie dat jij hem binnen hebt ? Wanneer was de jouwe verstuurd, heb namelijk nog niets binnen :(

Guido van Thiel
29-12-2003, 18:25
15-12 volgens mij...

maar nu zie ik ineens op de vrachtbon 23-12 staan, maar hij was 24-12 al binnen...

Alexander V
30-12-2003, 15:59
Mijne is ook binnen, mailtje van 18-12 als ik het goed heb.

Tommy Brok
30-12-2003, 19:07
Het beeldje is vandaag binnen gekomen, mailtje gekregen op 17-12!

Edge
30-12-2003, 21:53
Welk mailtje is een bevestiging?
Na het inschrijven krijg je een mailtje waarin je inlognaam staat.
Na het bestellen krijg je een (geautomatiseerd) mailtje met een "bevestiging" van je bestelling. Betekent dat dat ze nog niet uitverkocht zijn, of krijg je nog een mail dat ze er daadwerkelijk eentje voor je hebben en wanneer het verstuurd is?

Dit ben ik namelijk kwijt:

Order Subtotal: $79.95
Coupon (WELCOME) $(5.00)

Estimated S&H: $0.00
Tax: $0.00
GRAND TOTAL: $74.95

BurningMetal
30-12-2003, 21:58
het Invoice mailtje is de verzendbevestiging denk ik zo.
Ik heb dat mailtje 17-12 gehad, zal beeldje hier morgen ofzo wel binnen komen :)

Chris Howitt
31-12-2003, 09:49
Beeldje is bij mij vandaag via DHL binnen gekomen :)

At last my precious

kruspe
31-12-2003, 09:54
hier nog steeds niks....na 6 mailtjes te hebben gestuurd zonder daarop antwoord te krijgen heb ik de hoop maar opgegeven.
23 november had ik het beeldje besteld,maar daarna helemaal niks meer gehoord of gezien.

Chris Howitt
31-12-2003, 10:01
hier nog steeds niks....na 6 mailtjes te hebben gestuurd zonder daarop antwoord te krijgen heb ik de hoop maar opgegeven.
23 november had ik het beeldje besteld,maar daarna helemaal niks meer gehoord of gezien.

Heb je geen mail gehad dat hij vestuurd is ? Anders denk ik dat je net naast de pot gepiest hebt :roll:

Ik kan je wel vertellen dat het bij sideshow momenteel erg hectische schijnt te zijn en het daarom langer duurt op een reply, anders bel je ze op. Ze zijn na 18:00 NL tijd, telefonische bereikbaar.

suc6,

Chris

kruspe
31-12-2003, 10:38
hier nog steeds niks....na 6 mailtjes te hebben gestuurd zonder daarop antwoord te krijgen heb ik de hoop maar opgegeven.
23 november had ik het beeldje besteld,maar daarna helemaal niks meer gehoord of gezien.

Heb je geen mail gehad dat hij vestuurd is ? Anders denk ik dat je net naast de pot gepiest hebt :roll:

Ik kan je wel vertellen dat het bij sideshow momenteel erg hectische schijnt te zijn en het daarom langer duurt op een reply, anders bel je ze op. Ze zijn na 18:00 NL tijd, telefonische bereikbaar.

suc6,

Chris

ik heb in het begin een mailtje gehad dat ik er zeker van kon zijn dat ik er eentje zou krijgen.
maar dat is ook alweer een maand geleden. Bellen heb ik ook al geprobeerd,maar of ze nemen niet op,of ze bellen gewoon niet terug nadat je je telefoonnummer hebt achtergelaten.
Ik vind dit een zeer slechte zaak van sideshow,maar van mij mogen ze het beeldje houden hoor! ik hoef het al niet meer te hebben.

b4rth3zz
31-12-2003, 11:02
Beeldje is bij mij vandaag via DHL binnen gekomen :)
idem dito hier :D

kruspe
31-12-2003, 11:26
tja...wat moet ik nu zeggen?
kijk ik net naar mijn orderstatus op de site van sideshow,staat er ineens dat ie verstuurd is!
Ik heb geen mailtje gehad dat ie verstuurd is,maar bij mijn orderstatus staat wel dat ie via UPS onderweg is.
Hoelang is trouwens ongeveer de levertijd vanaf de dag van verzending?

Chris Howitt
31-12-2003, 11:44
tja...wat moet ik nu zeggen?
kijk ik net naar mijn orderstatus op de site van sideshow,staat er ineens dat ie verstuurd is!
Ik heb geen mailtje gehad dat ie verstuurd is,maar wel dat ie via UPS onderweg is.
Hoelang is trouwens ongeveer de levertijd vanaf de dag van verzending?

Ik kreeg een mailtje dat hij op de 17de verstuurd was en kreeg hem vandaag de 31ste binnen, op de bon die er bij zat stond weer dat hij de 23ste verstuurd is !!!!!!!

Gewoon rustig afwachten :)

Hoekie
31-12-2003, 13:25
Ik heb 'm 24 december al ontvangen.
Inderdaad mooi beeldje!

BurningMetal
31-12-2003, 15:47
Nog geen DHL of wat dan ook gezien hier :(

kruspe
31-12-2003, 15:52
Hoe ziet de verpakking van het beeldje er eigenlijk uit?
Is ie mooi verpakt zoals de dvd giftset,of gewoon in een kartonnen doosje?

Mandragore
31-12-2003, 16:51
Hoe ziet de verpakking van het beeldje er eigenlijk uit?
Is ie mooi verpakt zoals de dvd giftset,of gewoon in een kartonnen doosje?
Mooi donkerrood kartonnen doosje met afbeeldingen en closeups van het beeldje.

Luther Hartog
31-12-2003, 17:11
Ik heb hem ook nog steeds niet :(

Ik hoop hem toch echt wel binnen te krijgen hoor!!!

foley
31-12-2003, 18:12
Positief: de Dollar staat momenteel historisch laag!

kruspe
02-01-2004, 14:55
Ik heb hem ook nog steeds niet :(

Ik hoop hem toch echt wel binnen te krijgen hoor!!!

is ie wel verstuurd dan?
dan zal ie toch wel binnen komen denk ik...drukke tijd nu.

de mijne is of de 19e of de 31e verstuurd.
ik heb geen mailtje gekregen dat ie is verzonden,maar op de site staan 2 verschillende data.

Arnold Bomers
02-01-2004, 15:07
Kan iemand er even een foto van maken. 'k Ben wel benieuwd hoe ie eruitziet. ;)

Ik zou em eventueel ook wel willen kopen.

kruspe
03-01-2004, 23:44
Kan iemand er even een foto van maken. 'k Ben wel benieuwd hoe ie eruitziet. ;)



ik ben er ook wel benieuwd naar,dat maakt het wachten misschien wat dragelijker... :wink:

kruspe
05-01-2004, 00:53
vandaag eindelijk het bericht gekreggen dat ie 19 december is verstuurd!!
hij kan dus elk moment binnen komen.....hoop ik!
Hoelang hebben jullie moeten wachten??

Luther Hartog
05-01-2004, 15:19
Kan iemand er even een foto van maken. 'k Ben wel benieuwd hoe ie eruitziet. ;)

Ik zou em eventueel ook wel willen kopen.Hij staat gewoon op die website waar je hem kunt bestellen.

Ik heb overigens nog niks binnen :(

Chris Howitt
06-01-2004, 20:37
Welk nummer gollum beeldje hebben jullie ?

De mijne is 3167 van 7500

b4rth3zz
06-01-2004, 22:38
Welk nummer gollum beeldje hebben jullie ?

4360

technocat
07-01-2004, 13:55
4020

BurningMetal
07-01-2004, 16:35
Binnen 8)

Erg mooi hoor, zal vanavond eens kijken of ik een digicam kan lenen, dan maak ik wel wat fototjes :)

Oh ja, nummer 4567, lekker makkelijk :)

Tommy Brok
07-01-2004, 16:43
Nummer: 3381

kruspe
08-01-2004, 01:04
vandaag een mailtje gehad van sideshow en volgens hun moet ik hem binnen 7 dagen binnen krijgen!!!

Luther Hartog
08-01-2004, 08:46
Ik heb hem gisteren kunnen ophalen bij een DHL-distributie centrum.

Ik heb nummer: 3863 :)

jgro
08-01-2004, 19:12
Ikke heb 4643 eindelijk binnengekregen...

Mandragore
08-01-2004, 19:21
2783

kruspe
08-01-2004, 19:21
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen!!!!

Ik heb nummer 4556

Luther Hartog
08-01-2004, 20:43
En zo komt alles toch nog goed :)

kruspe
08-01-2004, 22:33
En zo komt alles toch nog goed :)

Gelukkig wel!!! :wink:

jeroenenagnes
09-01-2004, 09:20
Bij mij ook vandaag binnen (y)

Nummertje 4766


Jeroen.