PDA

Bekijk de volledige versie : Regio1 waar??



Wurzel
22-11-2001, 09:06
Juist, waar haal ik het goedkoopst regio 1 dvd's vandaan?
Voornamelijk dus dvd's die hier nog niet uit zijn.
En a.u.b. een betrouwbaar adres, (i.v.m. creditcard e.d.).

bmateijsen
22-11-2001, 09:07
bijv. hier...

www.boxoffice.com

of erg vertrouwd bij www.amazon.com

alleen die laatste is vele malen duurder...

Niet te veel in 1 keer bestellen, anders moet je invoerrechten en BTW betalen..

Groet

Alexander de Mol
22-11-2001, 09:25
bijv. hier...www.boxoffice.comIk neem aan dat je www.dvdboxoffice.com bedoelt? ;)
Boxoffice.com is een site voor een of andere filmblad.

Malle_eppy
22-11-2001, 09:44
dvdboxoffice is zeer ok een beetje duur alleen zeker als je naar r4 gaat kijken, dan is ezydvd.com.au want over het algemeen zijn dit goede versies meestal zelfs de zelfde als r1 met een andere hoes seven bijvoorbeeld

waar je NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT moet bestellen is VIDEONOW.COM!!!!!!!

als je specifiek r1 wilt dan dvdboxoffice.com

en bestel er niet te veel in een keer want dan kan je pakketje ertussuit gevist worden bij de douane en dat kost je invoer rechten etc..

G.O.D.
22-11-2001, 10:49
www.dvdexpress.com
www.amazon.com

marcel
22-11-2001, 10:51
waar je NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT moet bestellen is VIDEONOW.COM!!!!!!!


Ok waarom moet ik dat dan niet doen?
Zou je iets specifieker wilen zijn?

Deef
22-11-2001, 11:11
Ok waarom moet ik dat dan niet doen?

omdat hij daar voor 400 piek GENAAID is :D :D :D
sorry malle EP ;)

Franklin
01-12-2001, 11:20
Bij dvdexpress.com
Deze zijn snel en goedkoop. Ze hebben nu een aktie waarmee je geld bespaard op de verzendkosten. Per dvd betaal je $2.49 aan verzendkosten.:)

Mike Philippens
03-12-2001, 16:10
dvdboxoffice is zeer ok een beetje duur alleen
Bij boxoffice betaal je geen verzendkosten. Aangezien de Sint (helaas) niet bestaat zitten de verzendkosten verdisconteerd in de prijs. Ze zijn echter maar half slim: ik kreeg laatst mijn eerste bestelling van ze binnen en daar heb ik een aantal opmerkingen over:
-ik kreeg pas na 1.5 week een mail dat ie opgestuurd werd. Tot die tijd geen woord van ze gehoord, niet eens een orderbevestiging.
-de verpakking is blanco, dus geen grote vette DVDBoxOffice sticker erop (zoals Amazon - met Amazon sticker natuurlijk) anders ben je zeker de sigaar bij de douane. Op de (verplichte) douanesticker staat dat het een kado is. Erg slim
-in de verpakking zit dan weer wel een factuur. En dat is minder slim. Als ze 'm dan toch openen, ben je alsnog de sigaar.

EzyDVD doet er ook een douanesticker op, maar dan met een lagere waarde (AU$80 gaat door voor AU$30...) en zij doen GEEN factuur in de verpakking. Ook zij zijn slim genoeg om geen als DVD winkel herkenbare verpakking te gebruiken.

Misschien goed om de verzendgewoonten- en kosten van de verschillende aanbieders eens op een rij te zetten om te zien wie het het handigste doet.

Ik ben trouwens benieuwd hoe lang de pret nog duurt met het bestellen van DVD's uit het buitenland. Als men het doorkrijgt gaat de douane straks de jacht openen op pakjes van DVD formaat... Ik zou er snel mee ophouden als bestellingen van me onderschept zouden worden. Tot nu toe is het nog goed gegaan...

Gabriƫl de Rop
10-12-2001, 09:12
Ik lees op verschillende threads dat de levertijd van dvdboxoffice.com erg lang is; omdat ik binnenkort hier voor het eerst enkele DVD's wil bestellen wilde ik graag van jullie weten hoe lang de levertijd bij jullie ongeveer is en of jullie hier problemen mee gehad hebben...

Ik las ook dat ze iedere DVD apart versturen, dus ik neem aan dat ik gewoon meerdere DVD's tegelijk kan bestellen en geen zorgen hoef te maken over de douane i.v.m. pakket-grootte?

moes
10-12-2001, 14:27
Op 18 november een bestelling geplaatst voor 5 dvd's bij Amazon.com.
In eerste instantie was ik wat huiverig om alles in een keer over te laten komen maar na een minuutje dubben gewoon op de knop gedrukt, laat maar komen die hap.
In totaal had ik voor $78.47 aan spullen besteld. Hierbij kwam nog $9.96 aan verzendkosten (Standard International Shipping).
Achteraf bleek dat als ik iets meer had besteed de verzendkosten gratis zijn, dom dom dom.
Maar goed, minder dan een dag later (op 19 november kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling was verzonden, niet slecht dus.
Volgens de site zouden de dvd's tussen 30 november en 7 december arriveren...spannend.
Precies op 30 november stond de TNT chauffeur met de dvdtjes voor m'n deur, geen extra kosten, veel mazzel dus.

Duncan _206
23-12-2001, 12:21
Bij dvdboxoffice is het wel zo dat ze dvd's per stuk versturen dus de kans dat ze erdoor glippen is groter dan dat er 1 grote doos verstuurd word. En de prijs vind ik ook wel meevallen, meestal kost een dvd tussen de 45 en 55 gulden. Hier in nederland al snel 70

Edwin vd Ende
23-12-2001, 12:25
http://www.dvdpricesearch.com

Ik kijk altijd even daar voor de laagste prijs en daarna erbij zoeken wat de verzendkosten zijn en dan weet je waar je ze moet halen :)

Duncan _206
23-12-2001, 12:31
De laagste prijs is leuk maar ik ga niet zomaar overal mijn creditcard gegevens geven (staat wel bijna geen drol op mijn rekening, maar toch...) van amazon en dvdboxoffice weet ik inmiddels dat ze te vertrouwen zijn. Die australische site weet ik nog niet, die moet ik nog eens proberen. maar ik bestel R1 omdat ze meestal 2 maanden eerder op dvd uitkomen en goedkoper zijn dan R2

Martin de Goeij
25-12-2001, 14:01
bijv. hier...

www.boxoffice.com

of erg vertrouwd bij www.amazon.com

alleen die laatste is vele malen duurder...

Niet te veel in 1 keer bestellen, anders moet je invoerrechten en BTW betalen..

Groet

Amazon.com is inderdaad duur(der) maar wel betrouwbaar (tot nu toe). bestel er zelf regelmatig, maar kijk ook vooral eerst
op: dvdpricesearch.com. Mogelijk dat er een kortingscoupon tussenzit. Overigens: de hoeveelheid maakt niet uit, de ene keer moet ik wel rechten betalen, de andere keer niet. Het gaat m.i. steeksproefsgewijs..

Martin de Goeij
25-12-2001, 14:21
tip: dit werkt ook wel:

http://www.couponsanddeals.com/cddeals.html

en:

ten slotte, zeer lezenswaardig:


http://www.inmatrix.com/

Wurzel
25-12-2001, 21:43
de hoeveelheid maakt niet uit, de ene keer moet ik wel rechten betalen, de andere keer niet. Het gaat m.i. steeksproefsgewijs.. Steeksproefsgewijs dat klopt wel, maar je mag tot fl. 48,-- exclusief verzendkosten vrij invoeren. Dus 1 DVD is eigenlijk altijd zonder invoerrechten.
En doosjes zijn ze dol op, zeker met luchtpost.

Kijk eens op de website van de belastingdienst, onder douane en kopen via internet.

Franklin
28-12-2001, 19:53
Op 12 december hebben ze Jurassic Park 3 verscheept. Het is nu 28 december maar nog niks ontvangen? Nu kan het dus ook zijn dat ivm kerstdrukte het gewoon iets langer kan duren. Op diezelfde dag de dvd's van Willow, The Score, Rush Hour 2 en Pearl Harbour besteld bij dvdexpress.com. Deze waren er binnen 12 dagen??? Ik heb zo mijn twijfels over dvdboxoffice.com


Blame Canada......

Franklin
28-12-2001, 20:03
Ik lees op verschillende threads dat de levertijd van dvdboxoffice.com erg lang is; omdat ik binnenkort hier voor het eerst enkele DVD's wil bestellen wilde ik graag van jullie weten hoe lang de levertijd bij jullie ongeveer is en of jullie hier problemen mee gehad hebben...

Ik las ook dat ze iedere DVD apart versturen, dus ik neem aan dat ik gewoon meerdere DVD's tegelijk kan bestellen en geen zorgen hoef te maken over de douane i.v.m. pakket-grootte?

Wurzel
28-12-2001, 23:36
Nu ben ik niet 100% nuchter momenteel meneer Franklin, maar het nut van deze quote ontgaat mij enigzins. :confused:

Leg eens uit aub.

Johan Berkhout
30-12-2001, 22:13
zoals ik al eerder in een onderwerp heb vermeld....ergens op het forum....en is ook door andere allemaal al gezegd

dvdboxoffice

lijkt mij de conclusie.

JvdM
14-01-2002, 22:02
Ik haal ze altijd van een amerikaanse basis, laatste tijd moeilijker vanwege terrorisme vanuit Afghanistan. Ze kosten er altijd 20 dollar en die wat specialere edities max 25 dollar. Jammer genoeg moet je er alleen mensen kennen :D :D :D

JvdM