PDA

Bekijk de volledige versie : Geen Stargate SG-1 vervolg in Nederland!



Frank
14-11-2003, 18:46
20th Century Fox Home Entertainment is de maatschappij die in de Benelux die MGM titels op DVD uitbrengt. In andere Europese landen is MGM inmiddels losgekoppeld van Fox. In januari en februari 2004 komen in o.a. Duitsland, UK en Frankrijk resp. de delen 32 en 33 van Stargate SG-1 uit. Dat zijn de eerste twee delen van seizoen 7. Helaas heeft Fox/MGM Benelux besloten deze voorlopig niet uit te brengen.

Nederlandse liefhebbers van de science fiction serie Stargate SG-1 worden met deze beslissing door Fox/MGM Benelux in de steek gelaten.

Niet duidelijk is of ze helemáál niet gaan komen bij Fox/MGM óf dat ze door een andere maatschappij worden uitgebracht. Wel duidelijk is, is dat we in Nederland dus geen officiële Nederlandse uitgave met Nederlandse ondertitels krijgen. DVD-Home heeft aan Fox duidelijk gemaakt dat niet alleen wij zeer teleurgesteld hierover zijn, maar ook veel van onze bezoekers en dat wij deze beslissing niet begrijpen. Het is immers een zeer populaire serie! (hebben wij van de detail handel begrepen).

Helaas is de teleurstelling en mening van DVD-Home niet van invloed om de beslissing van Fox te wijzigen. Ze begrijpen onze teleurstelling, maar gaan eerst kijken hoe alles gaat verlopen... Dit vraagt dus om een reactie van de consument. Dus als je wil dat Fox met de serie Stargate SG-1 alsnog verdergaat, laat het Fox dan weten en bel, mail, fax of schijf ze.

Ps. Geef daarbij gelijk aan dat je belangstelling hebt voor de ontbrekende delen van seizoen 1, wie weet verschijnen deze dan ook ooit nog eens.

Bron: DVD-Home (http://www.dvd-home.nl/).

Pieter Kleine
14-11-2003, 22:16
http://www.stargate-sg1.nl/ zou dit weekend beginnen met een e-mailactie om ook in Nederland sg-1 boxen te krijgen. Ik ga er vanuit dat deze actie nu verbreed wordt tot 'hou SG-1 op dvd in Nederland'. Kleine hoop van mij is dat de Franse dvds wel nl ot zullen behouden.

Elessar
14-11-2003, 23:04
Belachelijk zeg! Ik spaar ze niet maar de vele fans in de Benelux kun je niet zomaar laten zitten terwijl de rest van Europa vrolijk de serie wel krijgt.

Marco
14-11-2003, 23:37
Dit is echt te triest voor woorden. Kijkend buiten de Benelux zijn er zelfs seizoenboxen (inclusief seizoen 1) uitgebracht. SG-1 is een mateloos populaire serie (anders zouden ze niet eens seizoen 8 halen). :evil: :evil: :evil:

Edwin V
15-11-2003, 15:48
%%&$#%^&(#@%^^&!!!! :mad: :mad: :mad:

Pieter Kleine
15-11-2003, 17:14
Volgens de sargate-site die ik net noemde zouden de nieuwe dvds gewoon in april komen. Ze gaan het nog even goed uitzoeken.

Deadlock
15-11-2003, 22:08
$#@%#$

Heb ik net een flink aantal Stargate DVD'tjes aangeschaft...

Frank
18-11-2003, 23:10
Nu staat er onderstaande tekst op DVD-Home.

Onderstaand bericht hebben wij vorige week op de site geplaatst en we hebben daar veel reacties opgehad. Wij hebben overleg gehad met de Stargate site www.Stargate-sg1.nl en zij hebben te horen gekregen dat Fox vooralsnog niet zal stoppen met Stargate DVD's, maar dat seizoen 7 niet in januari uitkomt (zoals in andere landen). Wanneer deze wel gaat komen is onduidelijk.
We hebben dus nog even respijt en hoeven geen actie te ondernemen. We houden je op de hoogte!!

Edwin V
19-11-2003, 07:30
Nu staat er onderstaande tekst op DVD-Home.

Onderstaand bericht hebben wij vorige week op de site geplaatst en we hebben daar veel reacties opgehad. Wij hebben overleg gehad met de Stargate site www.Stargate-sg1.nl en zij hebben te horen gekregen dat Fox vooralsnog niet zal stoppen met Stargate DVD's, maar dat seizoen 7 niet in januari uitkomt (zoals in andere landen). Wanneer deze wel gaat komen is onduidelijk.
We hebben dus nog even respijt en hoeven geen actie te ondernemen. We houden je op de hoogte!!
Nu maar hopen dat er naar de klant wordt geluisterd. :o