PDA

Bekijk de volledige versie : Luxe probleem: teveel DVD's



Edwin V
22-11-2001, 14:29
De laatste tijd komen er zoveel nieuwe DVD's en boxen uit dat ik bijna geen tijd heb om ze te kijken, dus ik kom de kerst wel door.

De volgende DVD's moet ik nog zien
- Laatste 2 delen van planet of the apes.
- 15 afleveringen x-files seizoen 3.
- Friends seizoen 7 aflevering 5-23.
- Nog 5 films van de tweede Hitchcock box.
- Nog 6 DVD's van de kuifje box.
- Nog 5 afleveringen van de Octopus.
- De laatste aflevering van Stargate vol. 15
- Heel Stargate vol. 16.
- Nog alle Simpsons seizoen 1 afleveringen behalve de eerste 4.
- 2 afleveringen van Thuinderbirds deel 3 en 4 van deel 4.
- Nog 11 afleveringen van Fawlty Towers.
- Black adder 4.

En dan moet ik ook nog een enorme hoeveelheid extra's bekijken van bovenstaande en andere DVD's, en Sybil maar zeuren aan mijn kop dat dat schilderij nog niet hangt!

technocat
22-11-2001, 14:45
haha, ik ken het probleem, ik heb ook nog een collectie ongeziene dvds om de rest van de winter mee door te brengen..

oa 2 hitchcock boxen, 2,5 seizoenen van de x-files, de alien reeks, 2 x terminator, 1 seizoen buffy, de hele startrek rij, de 2 laatste godfathers en zo kan ik nog wel een eind verdergaan.

ik ben nu ook nog bezig om een goede geluidsset samen te stellen. Dan kan ik nadien nog eens alle actie-dvds afgaan, maar dit keer met goed geluid :)

ger
22-11-2001, 21:35
Ik herken het probleem.

De laatste tijd zoveel ingeslagen dat we een kastje onder de DVD speler totaal vol hebben staan.............

Dat wordt dus blind pakken
Wat we kijken wordt een verrassing

Maar......... Het word een lange koude winter dus....
Dat komt goed uit ! ,we waren toch niks anders van plan !




:p :p :p :p :p

Een DVD kijker komt de winter wel door !

paul knieriem
22-11-2001, 22:18
Ik zie dat je de Octopus Box hebt(3 dvd's ?)hoe is de beeld en geluidskwaliteit van deze dvd box ?

System 3rror
22-11-2001, 23:02
Ik herken ook ergens je probleem... :)

Neem ik mezelf voor even tijdje geen nieuwe DVD's meer te kopen! Maja, loop je zo weer overal tegen leuke en nieuwe films aan en dan is de verleiding voor mij toch elke keer weeeeer net ietsie te groot om hem niet te laten liggen!!

Maja, voor de barre wintermaanden die we tegemoet gaan als ik John Bernard moet geloven, is zo'n filmpje een leuke opvulling van de avond... Houdt me weer van de straat :D

Alex van den Berg
22-11-2001, 23:13
Oooooh... Zijn dat films die ik in mijn DVD-speler bekijken kan?!?! En ik maar denken dat het ging om het verzamelen van glimmende schijfjes in mooie verpakkingen... :D :D

Edwin V
23-11-2001, 07:43
Ik zie dat je de Octopus Box hebt(3 dvd's ?)hoe is de beeld en geluidskwaliteit van deze dvd box ?

Ik had er niet veel van verwacht maar hij is heel slecht. Fletse kleuren, veel ruis en beschadigingen, beeld niet scherp. Als je het beeld stil zet lijkt het wel een videoband opgenomen van TV. Ik heb zelfs betere videobanden. Het geluid is ook mono met weinig dynamiek.

Aan de andere kant kun je niet veel verwachten. 3 DVD's voor 60 gulden gaan ze echt niet het beeld en geluid restaureren.

Dus als het je om betere kwaliteit gaat: niet kopen.

Ik weeet niet of je Sandokan op DVD hebt gezien, maar dit is ongeveer vergelijkbaar.

starbuck
23-11-2001, 10:11
Hierbij enige oplossingen voor jullie luxe-probleem.

*ga vooral dichtbij je collega zitten die een griepje heeft.

*neem een kind en neem een half jaar ouderschapsverlof.

*overleg met je baas om een sabbatical year op te nemen.

of realiseer dat geen van deze mogelijkheden de oplossing brengt en doneer je ongeziene dvd's richting starbuck:D

Wazige
23-11-2001, 11:49
Of doneer ze aan mij :D ze zijn altijd welkom. Maar dat probleem heb ik ook, alleen heb ik dan nu weer het voordeel (ook nadeel) dat ik bijna geen geld meer heb, en dus geen nieuwe kan kopen:( dat is dus k*t want zo breidt ik mijn collectie niet uit, maar ik kan wel een hoop films kijken die ik nog nie heb gezien. :D en alle extras want die heb ik ook nog bijna allemaal niet gezien.

paul knieriem
23-11-2001, 15:36
Ik had er niet veel van verwacht maar hij is heel slecht. Fletse kleuren, veel ruis en beschadigingen, beeld niet scherp. Als je het beeld stil zet lijkt het wel een videoband opgenomen van TV. Ik heb zelfs betere videobanden. Het geluid is ook mono met weinig dynamiek.

Aan de andere kant kun je niet veel verwachten. 3 DVD's voor 60 gulden gaan ze echt niet het beeld en geluid restaureren.

Dus als het je om betere kwaliteit gaat: niet kopen.

Ik weeet niet of je Sandokan op DVD hebt gezien, maar dit is ongeveer vergelijkbaar.


Oke ,bedankt voor de info, volgens de cover zou e.e.a DD 5.1 zijn maar dat klopt dus niet dan neem ik aan volgens jou.
anyway bedankt ,schilt me weer 60 piek.