PDA

Bekijk de volledige versie : Verzendt play.com ook dvd's naar België?



elo2003
17-11-2003, 21:53
Kan er me iemand vertellen of play.com ook verzendt naar België?
Op hun site staat België er niet tussen, een foutje of toch niet?

Greetz, elo

Kevin Baeckelandt
17-11-2003, 21:53
Nee spijtig genoeg niet :cry:

elo2003
17-11-2003, 21:56
Heel spijtig dus. Ken je soms nog andere sites die wel naar België verzenden en die ongeveer dezelfde prijzen hanteren?

Greetz, elo

Jaap22
17-11-2003, 21:57
Nee, heb gehoord vanwege dat er in het verleden nogal veel mis ging met de pakketjes van play in Belgie, toen heeft play.com Belgie maar afgewezen.

Jaap22
17-11-2003, 21:58
Heel spijtig dus. Ken je soms nog andere sites die wel naar België verzenden en die ongeveer dezelfde prijzen hanteren?

Greetz, elo

splashdvd.com? die heeft wel eens van dat soort prijzen.. of blackstar.co.uk.. ik weet het niet allemaal zeker, komt omdat ik alleen bij play.com bestel.. ik zou zeggen bekijk die sites maar eens.

Kevin Baeckelandt
17-11-2003, 21:58
Heel spijtig dus. Ken je soms nog andere sites die wel naar België verzenden en die ongeveer dezelfde prijzen hanteren?

Greetz, elo
Ik bestel anders veel bij EzyDVD, CDwow enz....
DVDZone2.com is trouwens van belgische makelij

Jaap22
17-11-2003, 22:01
http://www.dvdpricecheck.co.uk

engelse prijsvergelijker, misschien zit er wat tussen

elo2003
17-11-2003, 22:02
Bedankt voor jullie antwoorden, tof forum hier en zo snel... :shock:
Dvdzone2 ken ik al, cd-wow heb ik hier vandaag ontdekt en die andere ga ik nog bekijken.
Onze post deed zijn werk niet goed zeker?... Spijtig

Greetz, elo

Jaap22
17-11-2003, 22:04
Trouwens als voor Nederland zijn vergelijk.nl of elcheapo.nl goeie sites om dvd's te vergelijken, misschien kan je daar ook wat uithalen, als de verzendkosten naar Belgie niet te hoog zijn.

patteken
31-05-2004, 11:53
ben gisteren sinds lang nog eens bij play.com gaan zien.

Tot mijn verbazing staat België er terug bij !

Werner
31-05-2004, 15:51
Woo-hoo! Als dat waar is, gaan ze terug geld aan mij verdienen. Dadelijk eens uitproberen...

Kevin Baeckelandt
31-05-2004, 17:55
Woo-hoo! Als dat waar is, gaan ze terug geld aan mij verdienen. Dadelijk eens uitproberen...
Is het gelukt????? :wink:
Als je bij PlayUSA besteld worden de DVD's verstuurd vanuit USA of UK???

Werner
31-05-2004, 23:33
Is het gelukt????? :wink:
Als je bij PlayUSA besteld worden de DVD's verstuurd vanuit USA of UK???

Ga nog even wachten, want de dvd waar ik mijn oog heb op laten vallen komt er bij Play nogal duur uit. Maar mijn volgende UK-order zal ik zeker bij Play plaatsen, if the price is right...

joeylee
01-06-2004, 17:17
vanwaar verstuurd play?

ik heb nog altijd traumatische ervaringen overgehouden van mijn douaneheffingen dat ik heb moeten betalen voor yesasia en dvdsoon...

Britte
01-06-2004, 17:33
Van Jersey... dus buiten de EU...
Maar idd, België staat terug in hun lijstje met landen??!!??

runob
01-06-2004, 20:02
Super

Spijtig dat die futurama/simpsons/family guy actie gedaan is.

Werner
01-06-2004, 22:08
Maar idd, België staat terug in hun lijstje met landen??!!??

Ik kan het ook amper geloven. Maar het is toch waar!
[knijpt zich in de arm] AUW [/stopt met knijpen]
Ja hoor, het is waar!!!

Biebs
01-06-2004, 22:12
:D dit is goed nieuws!!!

Wel slecht nieuws voor m'n portemonnee :roll: :lol:

Kevin Baeckelandt
10-06-2004, 23:13
Heeft er al een Belg DVD's betseld en ontvangen van Play.com??????

Werner
20-06-2004, 00:40
Ik heb vandaag (vannacht) de proef op de som genomen. Ik had nl. gemerkt dat er in de UK nog een extra disc van The Simpsons uit was, die hier niet op de markt is. En je kent me...
Nu, verbazend genoeg hadden ze mijn drie jaar oude order history nog in hun systeem zitten. Ik heb alleen mijn credit card moeten revalideren, want die was intussen ook al sinds december 2002 ongeldig geworden. Maar dat scheen geen probleem te zijn, heb gewoon de gegevens met de nieuwe geldigheidsdatum ingevoerd, en de bestelling is geaccepteerd. Hout vasthouden nu...

Biebs
23-06-2004, 16:19
'k Heb net ook een bestelling geplaatst bij play. Geen enkel probleem ondervonden, benieuwd hoe snel Play levert :D .

Werner
23-06-2004, 18:58
Ze hebben toch al gemaild dat de dvd verzonden is... en dat was maandag...

Werner
23-06-2004, 20:49
Ik heb overigens nog een boel lekkers gezien op Play; die gaan zich beklagen dat ze drie jaar lang niet aan België geleverd hebben, als ze extrapoleren wat ze daardoor gemist hebben. Ik ga wel effe wachten tot de eerste zending netjes is aangekomen, want ik heb geen zin om de Belgische douane te sponsoren...

Biebs
23-06-2004, 20:58
Ja, dat vroeg ik me ook af, hoe zit dat met de douane bij Play? R2 wordt toch vanuit de UK verzonden mag ik veronderstellen / hopen?

Biebs
23-06-2004, 21:19
Ok, ondertussen zelf op onderzoek geweest. Ze versturen vanuit Jersey http://www.jersey.com/journey/images/map_location.gif en dat zou Engels grondgebied zijn. 'k Zie dus niet in waar de douane problemen zou kunnen maken, ze zouden eens moeten durven :evil:

Werner
24-06-2004, 08:11
Dat Play op Jersey zit is al jáááren bekend. Dat is net de reden waarom ze zo goedkoop zijn: geen BTW! En Jersey behoort *niet* tot de Europese Unie, heeft zowat een aparte status, zoals Monaco en Liechtenstein...

Vandaar dus mijn bezorgdheid m.b.t. de douane :P

Biebs
24-06-2004, 11:35
Ahzo riskant boeltje dus die play :? 't Zou wel eens m'n eerste én laatste aankoop daar kunnen zijn :roll: . Hopelijk kom ik volgende week de postbode niet tegen...

Werner
25-06-2004, 14:04
Woo-hoo! De bestelling is zonder problemen gearriveerd, besteld op maandag en aangekomen op vrijdag! Geen bemoeizieke douane!
Ik heb intussen - om mijn schade in te halen - al dadelijk een tweede bestelling geplaatst. Aangezien de verzending toch gratis is, is het het verstandigst om de titels maar stuk per stuk te bestellen, en pas de volgende bestelling te plaatsen als de vorige binnen is!

Biebs
25-06-2004, 14:53
Goed nieuws dus :D

'k Heb trouwens hier ergens gelezen dat Play zou garanderen dat je bij R2 bestellingen geen douane problemen zou hebben. Voor wat het waard is natuurlijk... Als mijn six feet under S2 box goed en wel aankomt volgende week hebben ze er een goeie klant bij :P

Hamilcar54
25-06-2004, 21:55
Heb net ook iets besteld, ben benieuwd of de douane zich kan inhouden...

cayo
27-06-2004, 21:48
Had over een paar weken 3 dvd's besteld, binnen de 5 werkdagen in mijn bezit, en dat zonder enige verzendingkosten.
Na het heengaan van Splashdvd is Play één der favo's.

Werner
27-06-2004, 23:05
Ik zie het meer als de verloren zoon die terugkeert naar zijn oude stek... Dat ik drie jaar lang niets bij Play heb KUNNEN bestellen was overigens HUN keuze. Ik had maar wat graag die mogelijkheid gehad. Bensonsworld, dvd.co.uk, wijlen splashdvd,... ze zijn er allemaal rijk mee geworden. Maar nu...

Biebs
30-06-2004, 10:55
Pakketje van Play ook hier goed en wel ontvangen zonder enige douane beslommeringen. Op de enveloppe staat trouwens vermeld : UK import VAT paid. Dus volgens mij gaat de douane de R2 Play zendingen niet tegenhouden omdat er ook gewoon geen reden toe is.

Play staat vanaf nu hoog op m'n lijstje :D

Hamilcar54
03-07-2004, 20:36
Binnen de week mijn bestelling binnen, Play gaat nu ook serieus aan mij verdienen :lol:

Werner
03-07-2004, 23:22
Met de tweede bestelling moet ik nu precies iets langer wachten. Vrijdag voor een week besteld, we zijn nu zaterdag, acht dagen later, en het pakketje is er nog niet. Maandag misschien? Ik weet niet hoe vaak er boten vanuit Jersey naar het vasteland varen?

(Grapje, want volgens mij heeft Play zijn depot op het vasteland, en gebruiken ze het adres in Jersey alleen om fiscale redenen)

Master S
24-07-2005, 23:33
Ah das goe da ge geen douanekosten moe betalen, want kwas der just voor aant kijken hoe da dermee zat :wink:

Nu gaan ze ook aan mij verdienen, weer ne klant bij, want die emmen wel goeie aanbiedingen ze, en nu zeker SUMMER SALE, daar staan lekkere dingen tussen :D

Master S
23-08-2005, 19:25
Ik zet het hier maar even omdat het betrekking heeft op PLAY.

Heeft hier iemand ook al eens een DVD van PLAY toegezonden gekregen waar er krassen op staan, omdat ik dit voor heb met The Ultimate Matrix Collection, ik wou dit juist even weten van jullie of dit frequent voorkomt ?

Werner
24-08-2005, 00:11
Ik zet het hier maar even omdat het betrekking heeft op PLAY.

Heeft hier iemand ook al eens een DVD van PLAY toegezonden gekregen waar er krassen op staan, omdat ik dit voor heb met The Ultimate Matrix Collection, ik wou dit juist even weten van jullie of dit frequent voorkomt ?

Yup, één keer (rammelaar). Hebben ze zonder problemen teruggenomen, een nieuwe voor gestuurd en de verzendkosten om het ding terug te sturen terugbetaald. Is al wel een tijdje geleden.

Master S
24-08-2005, 10:04
Ik zet het hier maar even omdat het betrekking heeft op PLAY.

Heeft hier iemand ook al eens een DVD van PLAY toegezonden gekregen waar er krassen op staan, omdat ik dit voor heb met The Ultimate Matrix Collection, ik wou dit juist even weten van jullie of dit frequent voorkomt ?

Yup, één keer (rammelaar). Hebben ze zonder problemen teruggenomen, een nieuwe voor gestuurd en de verzendkosten om het ding terug te sturen terugbetaald. Is al wel een tijdje geleden.

En nemen ze dat ook terug als de DVD's afspelen, want er zijn 3 discs met veel krassen op en zelfs 1 disc waar er een soort kleine verfvlekjes op zitten, ze spelen wel af de discs, maar ik vind dit toch niet leuk, zouden ze dit dan terugnemen ?