PDA

Bekijk de volledige versie : Twin Peaks: Seizoen 2 in najaar 2004? Data zijn al bekend!!!



MAD
18-11-2003, 00:13
Great news for “Twin Peaks” fans. Although a deal hasn’t been able to be reached to get the film out on DVD elsewhere [namely because Artisan didn’t make enough money to cover the production costs first time around, or that’s what the rumours say], Paramount in Australia seems to have locked in “Twin Peaks : Season 2” for a late 2004 release. According to the DVD arm, the series will be released in two parts, Part 1 – containing the first four discs, will hit 9th September, and the second set – containing another 4 discs – will hit 7th of October. Subject to change of course, but it’s looking good.

Bron: Moviehole (http://www.moviehole.net/news.php?newsid=2711)

Ook TVShowsOnDVD bevestigt het nieuws! Regio 1 heeft dus pech. Eerst al geen pilot in hun set en nu wellicht helemaal geen Seizoen 2. Gelukkig bezit ook Paramount in Europa de rechten dus een R2 release zal zeker volgen. Overigens was Seizoen 1 in Australie regio 2+4 en had NL subs. :D

Kars
18-11-2003, 07:26
Dat is zeker goed nieuws!! Mijn vader zit telkens tegen me aan te zeiken over wanneer seizoen 2 uit zal komen, kan ik hem nu eindelijk een datum geven.

Het is trouwens data. :P Sorry, ik kan het nooit laten.

MAD
18-11-2003, 08:38
Het is trouwens data. :P

Ja, dom :oops: gewijzigd ;)

raymond koene
18-11-2003, 09:09
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rob P.
18-11-2003, 09:22
Da's zeer goed nieuws. Hoort natuurlijk wel in mijn collectie!
Helaas is dit nieuws nog wel onder voorbehoud las ik, maar laten we daar maar niet vanuit gaan dan.. :wink:

MAD
18-11-2003, 11:16
Helaas is dit nieuws nog wel onder voorbehoud las ik, maar laten we daar maar niet vanuit gaan dan.. :wink:

Zo gauw statements als "ergens in het najaar van 2004" veranderen in "seizoen 2 komt in 2 boxen, waavan box 1 op 9 sept. 2004 en box 2 op 7 okt. 2004" dan ben ik al gauw overtuigt dat ze in ieder geval gaan komen... ;)

Iedereen kan alvast gaan sparen voor de maand september 2004, want voorlopig komen naast deze boxen in ieder geval in die maand ook nog de Star Wars box (IV, V, VI) en LOTR ROTK (4 / 5 disk). En dan hebben we het nog niet eens over de mogelijke andere boxen die ook rond die tijd kunnen uitkomen: LOTR Triologie box, Matrix Triologie box en 24 Season 3

pavko
18-11-2003, 16:06
Mijn dag is weer goed!


Nog maar 11 maandjes wachten en ik kan weer verder met kijken.

Gelukkig heb ik de serie al in de vroege jaren 90 gewoon op tv gevolgd, Met a "damn good cup of coffee" en een heerlijk stuk kersentaart op schoot voor de buis met een paar vienden en vriendinnen. Dus ik weet al hoe een en ander verloopt.

Bob Hiemstra
18-11-2003, 16:45
Hehe dat werd tijd, nu maar hopen dat het echt waar is.

MAD
18-11-2003, 18:14
Mijn dag is weer goed!


Nog maar 11 maandjes wachten en ik kan weer verder met kijken.

Gelukkig heb ik de serie al in de vroege jaren 90 gewoon op tv gevolgd, Met a "damn good cup of coffee" en een heerlijk stuk kersentaart op schoot voor de buis met een paar vienden en vriendinnen. Dus ik weet al hoe een en ander verloopt.

Nou dan heb je een goed geheugen, want ik hem hem toen ook gezien en weet alleen nog maar dat seizoen 2 heeeeeeeeel erg vaag werd. Maar wie nou wat gedaan heeft staat mij niet meer zo bij. Ik wil ook wachten met Fire Walk With Me totdat ik Seizoen 2 weer gezien heb om eventuele spoilers te voorkomen. ;)

pavko
18-11-2003, 18:17
Ik weet inderdaad ook niet álles meer, maar een boel dingen zijn me best goed bijgebleven.

Moet ik alvast even verklappen hoe een en ander afloopt :twisted: :P

theThinWhiteDuke
18-11-2003, 19:58
Ik wil ook wachten met Fire Walk With Me totdat ik Seizoen 2 weer gezien heb om eventuele spoilers te voorkomen.
Zou ik NIET kijken; die film verpest heel je TP serie ervaring. Film is een aanfluiting!
Ik ken de serie nog vrij goed; 3 jaar terug nog alle delen op video gekeken :wink:

Major Goodvibes
18-11-2003, 23:05
In Spanje in seizoen 2 al lang te koop... Engelstalig en met engelse subs voor de slechthorenden.
Waarom zou je dan 11 maanden gaan wachten. Ik heb hem net besteld bij ofertadvd.es.
Dusssss

Eddy
18-11-2003, 23:16
Waarom zou je dan 11 maanden gaan wachten.
Omdat de kwaliteit van de Spaanse dvd's niet al te goed zou zijn. Ik las ergens dat de het beeld 'vhs'-kwaliteit zou hebben.

Major Goodvibes
18-11-2003, 23:28
Mmmmm, dat zou inderdaad jammer zijn. Maar ik kan het geduld gewoon niet opbrengen. :wink:

Richard B.
18-11-2003, 23:40
Ik maakte me een beetje ongerust (nachtmerries van een incomplete serie ;) ) maar dit klinkt toch weer heel goed! (y)

Diegenen die seizoen 1 nog niet hebben wil ik er nog maar eens op wijzen dat die set voor de belachelijk lage prijs van 29,95 bij MM te krijgen is (en JA ik weet dat dat soort info eigenlijk in de pricewatch hoort). Grijp je kans!

JFC
19-11-2003, 05:38
De vlag kan uit!!!!
Lekker najaar van 2004 zeg!
Twee keer Twin Peaks en 1 keer ROTK box...

MAD
19-11-2003, 09:21
Diegenen die seizoen 1 nog niet hebben wil ik er nog maar eens op wijzen dat die set voor de belachelijk lage prijs van 29,95 bij MM te krijgen is (en JA ik weet dat dat soort info eigenlijk in de pricewatch hoort). Grijp je kans!

Nou we toch bezig zijn. Bij de MM in Rotterdam Centrum van de week nog voor 24,95. ;)

Rob P.
19-11-2003, 09:39
Ik wil ook wachten met Fire Walk With Me totdat ik Seizoen 2 weer gezien heb om eventuele spoilers te voorkomen.
Zou ik NIET kijken; die film verpest heel je TP serie ervaring. Film is een aanfluiting!
Ik ken de serie nog vrij goed; 3 jaar terug nog alle delen op video gekeken :wink:

Sorry maar Fire Walk With Me vind ik als Lynch liefhebber toch echt de moeit waard.
Hier http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=804 is er ook al uitgebreid op ingegaan.
Trouwens het boek "The Secret Diary of Laura Palmer" van dochterlief Lynch is ook wel leuke aanvullende informatie. :wink:

JFC
19-11-2003, 18:12
Maar kan iemand mij vertellen hoeveel afleveringen dat seizoen 2 nu precies beslaat?
Ik heb de serie toen op de tv gezien (het enige goede dat ik ooit van Veronica gezien heb trouwens, maar dat terzijde) en zodoende wist ik eigenlijk niet eens dat er seizoenen in waren.
Is er ook nog een seizoen drie eigenlijk?

MAD
19-11-2003, 19:00
Maar kan iemand mij vertellen hoeveel afleveringen dat seizoen 2 nu precies beslaat?
Ik heb de serie toen op de tv gezien (het enige goede dat ik ooit van Veronica gezien heb trouwens, maar dat terzijde) en zodoende wist ik eigenlijk niet eens dat er seizoenen in waren.
Is er ook nog een seizoen drie eigenlijk?

Seizoen 2 heeft 22 afleveringen. Er is geen seizoen 3 meer, maar is nog wel de film Fire Walk With Me (wel al op DVD te verkrijgbaar) die eigenlijk de laatste dagen voor de dood van Laura Palmer beschrijft (waar seizoen 1 in de pilot mee begint). Deze film bevat echter wel spoilers over de mogelijke moordenaar en moet je dus eigenlijk na alle afleveringen bekijken.

En ik ben als David Lynch fan erg geinteresserd in deze film. Ben ook blij dat hij er is, heb hem zelfs in mijn bezit, maar heb hem om bovenstaande reden helaas nog nooit gezien. Wacht liever nog een jaartje af. ;)

JFC
19-11-2003, 19:25
Hahaha, dat ken ik!
Zo wil pas de serie weer bekijken als ik hem compleet binnen heb en dan ook weer met dezelfde spanning als vroeger op de buis.
Elke week 1 aflevering, ben benieuwd of ik het volhoud...

Maar als seizoen twee 22 afleveringen heeft, dan zijn het er dus 29 in totaal.
Ik dacht dat dat de serie iets van 35 of 36 afleveringen had. (of is dat in loop der tijd een beetje weggevaagd bij me?)

MAD
19-11-2003, 19:30
Hahaha, dat ken ik!
Zo wil pas de serie weer bekijken als ik hem compleet binnen heb en dan ook weer met dezelfde spanning als vroeger op de buis.
Elke week 1 aflevering, ben benieuwd of ik het volhoud...

Maar als seizoen twee 22 afleveringen heeft, dan zijn het er dus 29 in totaal.
Ik dacht dat dat de serie iets van 35 of 36 afleveringen had. (of is dat in loop der tijd een beetje weggevaagd bij me?)

Hier de Episode Guide (http://www.twinpeaksgazette.com/tp/seriesfwwm/guides.php). Klik je op de onafhankelijke links in deze guide kun je per episode het complete verhaal tot in de kleinste details lezen. Huge Spoiler allert dus! Je kunt wel veilig op bovenstaande link klikken, maar wil je het hele verhaal verder niet weten, moet je het hier bij laten. ;)

theThinWhiteDuke
19-11-2003, 20:11
theThinWhiteDuke schreef:
Quote:
Ik wil ook wachten met Fire Walk With Me totdat ik Seizoen 2 weer gezien heb om eventuele spoilers te voorkomen.

Zou ik NIET kijken; die film verpest heel je TP serie ervaring. Film is een aanfluiting!
Ik ken de serie nog vrij goed; 3 jaar terug nog alle delen op video gekeken


Sorry maar Fire Walk With Me vind ik als Lynch liefhebber toch echt de moeit waard.

Ik ben ook Lynch fanaat; vind deze veruit de slechtste....het TP deuntje zit er niet eens in!
Maar goed, ieder zn eigen mening uiteraard!

Richard B.
19-11-2003, 20:32
theThinWhiteDuke schreef:
Quote:
Ik wil ook wachten met Fire Walk With Me totdat ik Seizoen 2 weer gezien heb om eventuele spoilers te voorkomen.

Zou ik NIET kijken; die film verpest heel je TP serie ervaring. Film is een aanfluiting!
Ik ken de serie nog vrij goed; 3 jaar terug nog alle delen op video gekeken


Sorry maar Fire Walk With Me vind ik als Lynch liefhebber toch echt de moeit waard.

Ik ben ook Lynch fanaat; vind deze veruit de slechtste....het TP deuntje zit er niet eens in!
Maar goed, ieder zn eigen mening uiteraard!
Je staat niet alleen in die mening: ik ben het volkomen met je eens. (y)

Sommige films worden ten onrechte 'ondergewaardeerd' genoemd en deze is daar er eentje van: mijn mening is dat het waarschijnlijk Lynch's minste film is en dat het zeker een overbodige toevoeging is aan het hele TP-verhaal.

Caledonians
10-12-2003, 23:14
Dus deze petitie is niet meer van toepassing en het is dus zeker dat de dvd ook hier in Nederland uitgegeven gaat worden?

http://www.PetitionOnline.com/tpdvdnow/

JFC_
11-12-2003, 17:07
Nou ja, kwaad kan het ook niet om hem in te vullen toch?
Ik wil liever geen risico lopen dat ie niet verschijnt...

Dan the Man
21-10-2004, 22:24
Net gespot op DVD-Home.nl:

23-03-2005 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 1 TV film/serie Paramount
23-03-2005 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 2 TV film/serie Paramount

Zou het dan toch...?
(fingers crossed)

JFC_
22-10-2004, 14:32
Dat zou dus duiden op twee boxen die gelijktijdig gereleased worden.
Twee keer 49 euro (?)
Trek je poeplap maar!

Caledonians
23-10-2004, 10:53
Dat zou dus duiden op twee boxen die gelijktijdig gereleased worden.
Twee keer 49 euro (?)
Trek je poeplap maar!

Dat was toch al langer bekend dat seizoen 2 in 2 delen gereleased zou worden? Eerst maar eens afwachten totdat ze eens daadwerkelijk gereleased gaan worden. Dan ben ik allang blij! En dan pas begin ik me enigzins druk te maken om de prijs hehe...

super_judge23
16-11-2004, 10:35
Net ook een antwoord op mijn vraag aan Paramount gehad. Het antwoord is als volgt:


Het tweede deel van de serie twin peaks komt inderdaad uit op DVD.

De voorlopige release datum staat op dit moment op Juni 2005. (onder
voorbehoud)

Met Vriendelijke groet,

Paramount Home Entertainment Netherlands BV

Duimen maar....

Ednolb
16-11-2004, 10:44
Net ook een antwoord op mijn vraag aan Paramount gehad. Het antwoord is als volgt:


Het tweede deel van de serie twin peaks komt inderdaad uit op DVD.

De voorlopige release datum staat op dit moment op Juni 2005. (onder
voorbehoud)

Met Vriendelijke groet,

Paramount Home Entertainment Netherlands BV

Duimen maar....



Juni? Dan is het opnieuw uitgesteld want eerst was het eind maart. :(

super_judge23
16-11-2004, 16:55
Juni? Dan is het opnieuw uitgesteld want eerst was het eind maart. :(

Eerst maart, toen september (heb ik ook al meerdere keren gehoord) dus juni zit er mooi tussen in. Ik stel voor dat gewoon iedereen Paramount gaat mailen met deze vraag en dan zullen ze er zo moe van worden dat ze hem wel uitbrengen (of niet natuurlijk... :wink: ).
Zoals ik al zie: Duimen maar

Caledonians
17-11-2004, 11:33
Hmmm nou alweer Juni? Ze blijven maar schuiven met deze release... :? Maar als het inderdaad Juni is dan kan ik hem mooi voor mn verjaardag vragen hehe... :)

Jeronimo
04-02-2005, 06:50
Van dugpa.com:


I have just received information today that has confirmed that Paramount has decided to go with new video transfers for Twin Peaks: Season 2 DVD set. It appears that the information I had received from Paramount Germany was old information, as they had planned on releasing the Series on their own shortly after their release of Season 1 on DVD. Now that Paramount is doing a worldwide release, all territories under the Paramount branch will be using the same transfers for the Season 2 box set. Great news indeed!!! Now we'll just have to wait and see if the new transfer is up to the same quality as the Season 1 set.

MGdutch
04-02-2005, 06:54
Ik ben nu met Seizoen 1 bezig van deze serie en als de komende afleveringen me net zo goed bevallen als het sterke begin van de serie dan komt Seizoen 2 er ook zeker bij :D.

JKo
04-08-2005, 19:40
Heeft iemand alweer iets meer nieuws over de release van seizoen 2?

Richard B.
04-08-2005, 23:25
Heeft iemand alweer iets meer nieuws over de release van seizoen 2?
Goeie vraag. Er waren berichten dat seizoen 2 in september uit zou moeten komen (tenminste: in sommige delen van de wereld) maar het is angstaanjagend stil gebleven. Ik heb nog nergens een officieel bericht of boxshots gezien. :?

Coen P.
04-08-2005, 23:35
Heeft iemand alweer iets meer nieuws over de release van seizoen 2?
Goeie vraag. Er waren berichten dat seizoen 2 in september uit zou moeten komen (tenminste: in sommige delen van de wereld) maar het is angstaanjagend stil gebleven. Ik heb nog nergens een officieel bericht of boxshots gezien. :?

ff om opheldering gevraagd bij de locale frs diender. Hij vertelde me dat er geen problemen zijn met de rechten oid, maar met de beeld en geluidskwaliteit. Volgens hem moet alles eerst geremastered worden :?

Ok, hij is geen deskundige oid, maar wederom is het slecht nieuws...

gr. Coen

Richard B.
04-08-2005, 23:44
ff om opheldering gevraagd bij de locale frs diender. Hij vertelde me dat er geen problemen zijn met de rechten oid, maar met de beeld en geluidskwaliteit. Volgens hem moet alles eerst geremastered worden :?

Ok, hij is geen deskundige oid, maar wederom is het slecht nieuws...
*zucht* :cry:

Er was eerst sprake van dat ie eind 2004 uit zou komen. Toen werd het uitgesteld omdat (vanwege de rechten) R1 en R2 gelijktijdig uitgebracht moesten worden. En nu duurt het dus weer langer. Twin Peaks op DVD begint zo langzamerhand een hele trieste geschiedenis te worden. :(

Dennis Kuijper
04-08-2005, 23:46
ff om opheldering gevraagd bij de locale frs diender. Hij vertelde me dat er geen problemen zijn met de rechten oid, maar met de beeld en geluidskwaliteit. Volgens hem moet alles eerst geremastered worden :?

Ok, hij is geen deskundige oid, maar wederom is het slecht nieuws...
*zucht* :cry:

Er was eerst sprake van dat ie eind 2004 uit zou komen. Toen werd het uitgesteld omdat (vanwege de rechten) R1 en R2 gelijktijdig uitgebracht moesten worden. En nu duurt het dus weer langer. Twin Peaks op DVD begint zo langzamerhand een hele trieste geschiedenis te worden. :(

Zo blijft er in iedergeval iets om naar uit te kijken. :wink:

Ria
16-08-2005, 20:06
Ook kijk kijk reikhalzend uit naar Seizoen 2
Ik was verbaasd dat er berichten zijn, dat die alsnog nu uit schijnt te komen.
Zelf had ik begrepen dat wegens de tegenvallende verkoop resultaten van Seizoen 1, men van het uitbrengen van Seizoen 2 afzag.

Ik blijk een episode van Seizoen 2 in mijn video verzameling te missen:

25. Episode Twenty-Four
gs: Eric Da Re (Leo Johnson) Harry Goaz (Deputy Andy Brennan) Michael Horse (Deputy Tommy "Hawk" Hill) Kenneth Welsh (Windom Earle) Russ Tamblyn (Dr. Lawrence Jacoby) Billy Zane (John Justice Wheeler) Ian Buchanan (Dick Tremayne) Heather Graham (Annie Blackburn) David L. Lander (Mr. Pinkle) Wendy Robie (Nadine Hurley) Garrison Hershberger (Mike Nelson) Catherine E. Coulson (Log Lady) Mary Jo Deschanel (Eileen Hayward) Brenda Strong (Jones) Ron Blair (Randy St: Croix) Julie Hayek (Model) Betsy Lynn George (Teen Model) Don S. Davis (Major Briggs)

Samenvatting is spoiler. Wil/kan je 'm lezen, selecteer dan de witte tekst.
Harry sinks into a deep depression after Josie's death. Josie's body holds more questions then answers. Norma's troubled sister, Annie, arrives in Twin Peaks. Wheeler and Audrey hit it off. Cooper's stalemate angers Earle. Eckheardt's assistant, Jones, leaves a puzzle for Catherine. Windom Earle visits Donna. The Log Lady and Major Briggs share similar tattoos and go to Cooper with them. The Miss Twin Peaks contest is coming up, and Norma wants Shelly to enter. Cooper meets and is taken with Annie. Ben holds a Save the Pine Weasel fashion show that goes wrong. Jones slips into Harry's bed.


b: 28-Mar-1991 pc: 2.017 w: Barry Pullman d: James Foley

NOTE: Date: Wednesday, March 22
A.K.A. "Wounds and Scars"
Dana Ashbrook & James Marshall do not appear in this episode.

Kan iemand mij hieraan helpen? Ik zou mijn verzameling graag compleet hebben.

VincentBroccoli
16-08-2005, 20:28
Er staat wel een lekkere spoiler in je stukje hierboven.

Maar ik denk dat de meeste mensen al blij zijn als seizoen 2 op DVD verschijnt. Er zullen niet veel mensen zijn die nog een videoverzameling hebben. Over de release, die wordt inderdaad steeds uitgesteld, maar laten we nou eens hopen dat die snel komt. Iemand meer concrete info hierover?

Ria
16-08-2005, 20:31
Ik heb de spoiler aangepast en als witte tekst opgenomen.
Excuus.

ADDENDUM: inmiddels heb ik ook een kopietje van de door mij gezochte episode bemachtigd.

raymonddeniet
16-11-2005, 07:19
hallo mensen,

is er in de tussentijd al iets meer bekend geworden over de release datum van de boxen van s2??

ik heb onlangs mijn (niet meer om aan te zien) videobanden weggegooid. ik baalde enorm want wilde het toch gaan kijken. dus ik ben nu in afwachting van...

Richard B.
18-11-2005, 22:47
hallo mensen,

is er in de tussentijd al iets meer bekend geworden over de release datum van de boxen van s2??

ik heb onlangs mijn (niet meer om aan te zien) videobanden weggegooid. ik baalde enorm want wilde het toch gaan kijken. dus ik ben nu in afwachting van...
Het laatste wat ik las was 'begin 2006' maar geen idee hoe concreet of waarheidsgetrouw dat is. :?

Swanski
28-01-2006, 01:21
iemand update want ik heb s1 al zo lang liggen, maar wil er pas meebeginnen als de rest ook uitkomt....

Trust NO1
28-01-2006, 12:52
Het laatste nieuws uit de Twin Peaks message boards is November 2006. David Lynch is namelijk nog bezig met zijn nieuwe film Inland Empire. Hiernaast geeft hij ook lezingen over de hele wereld. Pas als dit afgerond is begint hij met de transfers van seizoen 2 van TP. Ze hebben wel alle extra's al opgenomen, zoals ik het begrepen heb.

Ook zijn er andere Twin Peaks gerelateerde zaken nog steeds bezig, namelijk de soundtrack van seizoen 2 en deleted scenes van de film Fire Walk With Me, die origineel ongeveer 4 uur duurde. Ook dit kan nog wel een poosje duren voordat het uit komt.

Je kunt hier wat behind-the-scenes foto's zien van Inland Empire:

http://www.2000revue.com/community/topic.cfm?topicid=172

Swanski
28-01-2006, 15:00
dus nog zeker een jaar voordat S2 uitkomt, je wordt bijna gedwongen om illegaal aan S2 te komen....

echt belachelijk dat je als liefhebber zo lang moet wachten

intexor
28-01-2006, 21:29
Paramount en David Lynch zouden er samen aan bezig zijn is al een tijdje het laatste bericht, maar idd hij gaat er niet veel aan kunnen doen zolang hij nog bezig is met Inland Empire (niet erg, kijk ik ook naar uit :))

Ben in ieder geval al blij dat het toch min of meer zeker is dat het tweede seizoen er ook komt, en met een beetje geluk nog dit jaar.

Dennis Kuijper
03-03-2006, 13:47
Op een Duits forum vernam ik dat ze het hadden over een release van seizoen 2 op 01-06-2006 of het moet een vervroegde 1 april grap zijn zoals daar ook werd gereageerd.

raymonddeniet
03-03-2006, 19:00
Op een Duits forum vernam ik dat ze het hadden over een release van seizoen 2 op 01-06-2006 of het moet een vervroegde 1 april grap zijn zoals daar ook werd gereageerd.

kan er niet om lachen :D
rare jongens, die duitse grappenmakers

Swanski
03-03-2006, 20:07
moet toch wat heh, voetbal wil niet echt lukken op het moment daar :lol:

ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van, dat wordt dan echt wel grootser aangekondigd,

er zijn zoveel mensen, wereldwijd, die hier lang op wachten.

Dennis Kuijper
13-03-2006, 20:58
Pre-order :roll:
http://www.digitalvd.de/dvd/36016.html

Dennis Kuijper
25-05-2006, 20:53
Nieuws/interview met Lynch:
http://www.davisdvd.com/news/tv.html

frank33_98
26-05-2006, 08:08
als die nieuwe high def transfer van de pilot (waarvan sprake in dit artikel) ook hier ter beschikking komt, overweeg ik om season 1 opnieuw aan te schaffen (de huidige transfer - enkel beschikbaar op de europese release van TP s1 - is idd niet om over naar huis te schrijven)

H. Simon Kittay
26-05-2006, 08:33
via een link op imdb.com kwam ik terecht bij een radio interview met david lynch die zei dat hij momenteel zelf bezig is met de voorbereidingen voor de dvd-release later dit jaar. er komt een nieuwe 5.1 soundtrack en de hele serie wordt gecolorgrade. lynch was erg enthousiast, maar moest nog wel veel werk verzetten om de deadline te halen.

dit alles van lynch zelf te horen is toch wel heel erg hoopvol....

TheGodfather
20-06-2006, 13:39
EINDELIJK! een definitieve datum is bekend! (http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7257&titel=Twin_Peaks_eindelijk_op_DVD)

Coen P.
20-06-2006, 13:57
EINDELIJK! een definitieve datum is bekend! (http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7257&titel=Twin_Peaks_eindelijk_op_DVD)

hell yeah! Mijn dag is op dit moment gemaakt!

Headhunter
20-06-2006, 14:01
EINDELIJK! een definitieve datum is bekend! (http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7257&titel=Twin_Peaks_eindelijk_op_DVD)

hell yeah! Mijn dag is op dit moment gemaakt!

Eindelijk! (y) :D

Heb ook wel aardig zin om seizoen 2 weer eens opnieuw te kijken! Dit wordt een directe aanschaf.

TheGodfather
20-06-2006, 14:22
EINDELIJK! een definitieve datum is bekend! (http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7257&titel=Twin_Peaks_eindelijk_op_DVD)

hell yeah! Mijn dag is op dit moment gemaakt!

Eindelijk! (y) :D

Heb ook wel aardig zin om seizoen 2 weer eens opnieuw te kijken! Dit wordt een directe aanschaf.
hier ook, heb nog niets van het tweede seizoen gezien :D
hoop dat de NL release ook snel volgt :D

Joost v.d. Ham
20-06-2006, 15:06
eindelijk...

nu nog tot het najaar wachten :(

intexor
20-06-2006, 17:20
schitterend nieuws, hopelijk is er ook snel een R2NL release-datum ;)

JJB
21-06-2006, 04:46
yes, had 't al gehoord in het interview met david... meteen een marathon houden als S2 uit is!

Headhunter
22-06-2006, 08:33
EINDELIJK! een definitieve datum is bekend! (http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7257&titel=Twin_Peaks_eindelijk_op_DVD)

hell yeah! Mijn dag is op dit moment gemaakt!

Eindelijk! (y) :D

Heb ook wel aardig zin om seizoen 2 weer eens opnieuw te kijken! Dit wordt een directe aanschaf.
hier ook, heb nog niets van het tweede seizoen gezien :D
hoop dat de NL release ook snel volgt :D

Dan staat je nog een hoop moois te wachten! ;)

TheGodfather
23-06-2006, 13:43
EINDELIJK! een definitieve datum is bekend! (http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7257&titel=Twin_Peaks_eindelijk_op_DVD)

hell yeah! Mijn dag is op dit moment gemaakt!

Eindelijk! (y) :D

Heb ook wel aardig zin om seizoen 2 weer eens opnieuw te kijken! Dit wordt een directe aanschaf.
hier ook, heb nog niets van het tweede seizoen gezien :D
hoop dat de NL release ook snel volgt :D

Dan staat je nog een hoop moois te wachten! ;)
ik hoop het :D

Antonio 'Tony' Montana
14-07-2006, 16:18
https://www.dvdavenue.tv/products.php?iProductID=460&iCollectionID=83&gclid=CMSAs77CkYYCFScQQgodPjrrvA

de 2 seizoenen op 11 dvd's...
heeft iemand hier wat meef info over????

intexor
14-07-2006, 17:30
https://www.dvdavenue.tv/products.php?iProductID=460&iCollectionID=83&gclid=CMSAs77CkYYCFScQQgodPjrrvA

de 2 seizoenen op 11 dvd's...
heeft iemand hier wat meef info over????

fake. die site is hier nog eens gepost geweest, ze verkopen daar bijv. ook The Simpsons seizoen 9-16 op DVD, en aangezien die er nog lang niet zijn kan je wel nagaan hoe origineel deze twin peaks box is :? ook wel grappig dat er "the complete three seasons" bijstaat terwijl er maar 2 seizoenen zijn :p

Antonio 'Tony' Montana
15-07-2006, 08:19
thnx :-)

Nathan Strik
15-07-2006, 11:39
Vanaf 2 november 2006 schijnt seizoen 2 in Australië uit te komen.

Ein-de-lijk.

Nu maar hopen dat er weer geen uitstel komt.

Frank Bedijn
18-07-2006, 11:09
Een voordeel dat box 2 zo laat is, is dat ik bijna niks meer van box 1 weet. Kan dus weer bij 1 beginnen. :D

Dan the Man
07-08-2006, 17:45
According to an article published by Entertainment Weekly today (06/07/2006), Paramount will be releasing both seasons of Twin Peaks in a single set by the end of the year. This doesn't mean that Season 2 will not be released separately as reported earlier. Just more confirmation that things are in the works but again, no solid release date. TVShowsOnDVD.com, however, got a scoop about a tentative date of November 21st for a US release of Twin Peaks Season 2. I have been told my source close to Paramount that they would like to release Season 2 before the end of the year but that a few more details have to be worked out and that it's all up to things falling into their right places (www.dugpa.com)


When will season two of ''Twin Peaks'' hit DVD?

A number of you have written asking when season two of Twin Peaks would be released on DVD. Well, Paramount says it'll be releasing the increasingly wacky, post-Who-Killed-Laura-Palmer season along with creator David Lynch's slightly more coherent season one (which had been previously available a few years ago) together in one package, sometime later this year. Lynch is involved in the project, and it'll contain some new, original features. What these might be is anyone's guess, since no one's talking and isn't nearly every release called a ''Special Edition'' these days?

But I, for one, hope that Lynch and Paramount don't reveal too much behind the scenes stuff, or clarify too much of the dream-like narrative. This was one series that benefited more from its non-linear, surreal logic than by unknotting its many mysteries. (That's one reason I always liked the Twin Peaks movie, Fire Walk With Me, so much — I was confused, but happily so, utterly engaged by Lynch's excellent updating of Dada and classical Surrealist narrative filmmaking.) Unlike Lost conspiracy theorists, I don't want all the mysteries ''explained'' to me about every TV show, and Twin Peaks was definitely enhanced by its languid mysteriousness. I haven't watched the second season since it first aired over a decade ago, and look forward to seeing how well or poorly it holds up.

Do you disagree with my some-mysteries-should-remain-mysterious position? What plot lines would you like to see explained in the DVD extras? Either write or beam your thoughts to me and I will drink an Agent Dale Cooper-strong cup of black coffee and try and hone in on the messages you transmit.

bron: Entertainment Weekly

Rotterdam5314
11-08-2006, 22:27
Vanaf 2 november 2006 schijnt seizoen 2 in Australië uit te komen.

Ein-de-lijk.

Nu maar hopen dat er weer geen uitstel komt.

komt er ook een regio 2 versie uit met nl subs??

edwinva
18-08-2006, 10:59
op een gesponsorde link van Google kwam ik al een dvd-set van de complete serie tegen! Kan dit waar zijn of is het zwaar illegaal of zelfs gewoon oplichterij; ofwel heeft iemand met die club ervaring?

http://www.tvdvdplanet.com/movie/drama/Twin_Peaks.html?gclid=CMr95OT26IYCFSNOQgodShDe_Q

Johnmeel
18-08-2006, 11:37
Kijk eens 1 pagina terug in dit zelfde draadje...

Antonio 'Tony' Montana
18-08-2006, 13:50
Well, Paramount says it'll be releasing the increasingly wacky, post-Who-Killed-Laura-Palmer season along with creator David Lynch's slightly more coherent season one (which had been previously available a few years ago) together in one package, sometime later this year. Lynch is involved in the project, and it'll contain some new, original features. What these might be is anyone's guess, since no one's talking and isn't nearly every release called a ''Special Edition'' these days?


betekent dit dat seizoen 1 nieuwe extra's gaat bevatten??

frank33_98
20-08-2006, 08:48
volgens dvd-home.nl zijn dit de release data:

04-01-2007 Twin Peaks - Seizoen 2 - Deel 1
01-03-2007 Twin Peaks - Seizoen 2 - Part 2
01-03-2007 Twin Peaks - Complete Serie

ik neem aan dat met complete serie seizoenen 1 + 2 bedoeld worden

Antonio 'Tony' Montana
20-08-2006, 10:08
pfff, dat wordt nog lang wachten...

wordt seizoen 2 ook als 1 deel gereleased??

Trust NO1
19-09-2006, 09:08
September 18th 2006
Moviehole Reports Twin Peaks Season 2 DVD in May 2007
Today Moviehole announced that Twin Peaks Season 2 has been delayed to 2007. This all makes perfect sense, as Lynch has not even begun to do the transfers. Figure the earliest he would be able to begin would be sometime in November when INLAND EMPIRE should be distributed worldwide. Keep in mind that 20+ hours of Twin Peaks will take at least 2-3 months to do the audio and video transfers, color timing, and new 5.1 mixes, plus manufacturing times, and May 2007 sounds just about right. Hopefully Angelo will still be releasing the Season 2 Soundtrack at the end of 2006 to hold us over. Once again, if Paramount was smart, they would have had these episodes transferred well before the rights reverted to them in November of 2005.

September 12th 2006
Badalamenti to Release Twin Peaks Season 2 Music at the End of the Year Plus More!!!
I cannot believe that this is finally happpening, but you can check it out yourself. Yesterday on Angelo Badalamenti's Myspace Blog, he has posted the following:

Dear Fans,

We are currently putting together a CD collection of music from the second season of Twin Peaks. The album is set to be released towards the end of 2006 along side the second season DVD set.

We are also putting together an additional collection, consisting of more music from the entire series: The feature-length pilot, The 2 Seasons which aired on ABC, and the film Twin Peaks: Fire Walk with Me. We want your input!

Post your favorite Twin Peaks moments under the MORE MUSIC FROM TWIN PEAKS entry on Angelo's MySpace blog: http://blog.myspace.com/angelobadalamenti

edwinva
19-09-2006, 13:37
Van de site van free record shop (Belgie):
2007 Twin Peaks (Complete )
2007 Twin Peaks Season 2 Deel 1
2007 Twin Peaks Season 2 Deel 2

even geduld nog

intexor
19-09-2006, 17:19
godverdomme, dus die datum van 1 maart 2007 op DVD-Home zal ik ook maar weer vergeten als release-datum voor het volledige 2e seizoen :roll:

Johnmeel
19-12-2006, 12:05
van Bol.com:

Twin Peaks - Seizoen 2 (6DVD) PAL


Kyle MacLachlan, Mädchen Amick, Lara Flynn Boyle & Sherilyn Fenn
Geregisseerd door: David Lynch
Adviesprijs: € 69,99
bol.com prijs: € 49,99
U bespaart: 29 %


(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 05.04.2007


Een releasdatum en reserveringsmogelijkheid....

Annemie
19-12-2006, 12:33
Wel wel... zou het eindelijk gaan lukken :lol: Komt er zeker in...

Frank Bedijn
19-12-2006, 19:22
he he, eindelijk. :D

Rotterdam5314
19-12-2006, 23:51
Op dvd-home.nl staat hij inmiddels als uitgesteld/afgelast

Johnmeel
20-12-2006, 06:29
voor de liefhebber (en wie deze draad leest reken ik daaronder) nog even de box-art van bol.com voordat deze weer verdwijnt:http://img.bol.com/intershoproot/VIDEOCOVER/FC/8/7/1/4/8/8714865553206.gif

6 dvd's zou dit trouwens om de hele serie 2 gaan of pas de helft...

edit: is zie ik een kleiner plaatje van de boxart die dvd timeshttp://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=63581 al eerder vrijgaf over de amerikaanse release in 1 box..

en om even mijn eigen vraag te beantwoorden:
volgens http://www.areadvd.de/dvd/2007/Twin_Peaks_2_1_DVD.shtml
deze screenshots bestaat de eerste dvd van de duitse 2.1 boxset uit aflevering 8,9 en 10 en aangezien volgens http://www.dugpa.com de eerste set uit 11 afleveringen lijkt te bestaan en aflevering 8 90 minuten duurt, lijkt het het dat de duitse deel 1 set 3 dvd's zou bevatten.(4x 45 minuten per schijfje)

De 6 dvd box lijkt dus de complete 2e serie!!

Bob Hiemstra
20-12-2006, 07:43
Artwork van de R1:

http://www.tvshowsondvd.net/graphics/news3/TwinPeaksS2.jpg

Limbo_bok
11-01-2007, 14:37
Vandaag de Duitse Dvd aangeschaft, het bevat de afl. 8 t/m 18 en is Nederlands ondertiteld!!
Je kunt gewoon in het menu kiezen voor Nederlands, raar dat hij dan bij ons pas in April uitkomt :?

Johnmeel
11-01-2007, 14:39
Wij krijgen gewoon het hele seizoen 2 in 1 keer...

Dit is volgens mij in Duitsland ook pas in April

Mik. V
11-01-2007, 17:09
Vandaag de Duitse Dvd aangeschaft, het bevat de afl. 8 t/m 18 en is Nederlands ondertiteld!!
Je kunt gewoon in het menu kiezen voor Nederlands, raar dat hij dan bij ons pas in April uitkomt :?

zou je hier een paar foto's van kunnen maken? =)

Theo B
12-01-2007, 16:50
http://www.dvd-forum.at/12089/dvd_review_detail.htm

frank_black
07-02-2007, 16:21
Ben seizoen 2 nu aan het kijken en vind het helemaal geweldig. Het heeft even geduurt dat ik het wat vond.

Geweldig dat ik nog niet weet wie de moordenaar is, al hoop ik niet dat [spoiler:83586d3a14]Scary Movie 1[/spoiler:83586d3a14] het voor mij verpest heeft, want dan flip ik uit! :evil:

Cyrus the Virus
07-02-2007, 17:54
Ben seizoen 2 nu aan het kijken en vind het helemaal geweldig. Het heeft even geduurt dat ik het wat vond.

Geweldig dat ik nog niet weet wie de moordenaar is, al hoop ik niet dat [spoiler:e7dfd28515]Scary Movie 1[/spoiler:e7dfd28515] het voor mij verpest heeft, want dan flip ik uit! :evil:
Ik heb 'm pas helemaal afgekeken, en het is een hele goede, vreemde, mysterieuze, spannende, grappige serie. Maar wat is jouw verband met Scary Movie 1, want die zie ik niet?

frank_black
07-02-2007, 18:00
Ben seizoen 2 nu aan het kijken en vind het helemaal geweldig. Het heeft even geduurt dat ik het wat vond.

Geweldig dat ik nog niet weet wie de moordenaar is, al hoop ik niet dat [spoiler:f8a8a1f16d]Scary Movie 1[/spoiler:f8a8a1f16d] het voor mij verpest heeft, want dan flip ik uit! :evil:
Ik heb 'm pas helemaal afgekeken, en het is een hele goede, vreemde, mysterieuze, spannende, grappige serie. Maar wat is jouw verband met Scary Movie 1, want die zie ik niet?
[spoiler:f8a8a1f16d]Die gehandicapte politieagent?[/spoiler:f8a8a1f16d] het kan vergezocht zijn, maar iedere keer denk ik daar aan.

Cyrus the Virus
07-02-2007, 18:15
Haha, je bedoelt Andy? Die is toch niet gehandicapt, alleen een beetje maf. :P Maar ik zal niet zeggen of 't 'm wel of niet is. (tenzij je het wilt)

frank_black
07-02-2007, 18:18
Haha, je bedoelt Andy? Die is toch niet gehandicapt, alleen een beetje maf. :P Maar ik zal niet zeggen of 't 'm wel of niet is. (tenzij je het wilt)

Nee doe maar niet, probeer al zo min mogelijk in de buurt te komen van Twin Peaks sites. :D
En jah, ik bedoelde Andy, wist alleen niet hoe die ene in SM voor een naam had, vandaar.

movie.tim
07-02-2007, 21:04
Ik denk erover na om twin peaks aan te schaffen maar ben bang dat ik het niet zo leuk vind doordat de serie te sterk verouderd is. Is dit het geval en hoe is het beeldkwaliteit van de dvd?

Hugo R
07-02-2007, 21:38
Ik heb seizoen 1 ook nog nooit gezien. Misschien toch maar een keertje aan beginnen.

Melzz
09-02-2007, 13:40
Ik denk erover na om twin peaks aan te schaffen maar ben bang dat ik het niet zo leuk vind doordat de serie te sterk verouderd is. Is dit het geval en hoe is het beeldkwaliteit van de dvd?

Kwaliteit kent geen tijd...!! Beeldkwaliteit is gewoon prima.

Over veroudering zou ik me minder druk maken....eerder of je de serie niet te "weird" vind... :wink:

Coen P.
09-02-2007, 15:16
Ben seizoen 2 nu aan het kijken en vind het helemaal geweldig. Het heeft even geduurt dat ik het wat vond.

Geweldig dat ik nog niet weet wie de moordenaar is, al hoop ik niet dat [spoiler:d313840476]Scary Movie 1[/spoiler:d313840476] het voor mij verpest heeft, want dan flip ik uit! :evil:
Ik heb 'm pas helemaal afgekeken, en het is een hele goede, vreemde, mysterieuze, spannende, grappige serie. Maar wat is jouw verband met Scary Movie 1, want die zie ik niet?
[spoiler:d313840476]Die gehandicapte politieagent?[/spoiler:d313840476] het kan vergezocht zijn, maar iedere keer denk ik daar aan.

scary movie verklapt alleen het einde van the usuals suspects.

frank_black
09-02-2007, 22:46
och jah, ik heb seizoen 2 net helemaal afgekeken (heb vandaag 8 afleveringen gekeken).
Ik ga vandaag met een heel ongemakkelijk gevoel naar bed. :|

Nou nog een klein stukje van de film kijken.

Cyrus the Virus
10-02-2007, 08:32
[spoiler:35164a2b4d]Bob is echt zo freaky. Echt heel goed gespeeld.[/spoiler:35164a2b4d]

intexor
10-02-2007, 11:50
Ben seizoen 2 nu aan het kijken en vind het helemaal geweldig. Het heeft even geduurt dat ik het wat vond.

Geweldig dat ik nog niet weet wie de moordenaar is, al hoop ik niet dat [spoiler:30b50730b8]Scary Movie 1[/spoiler:30b50730b8] het voor mij verpest heeft, want dan flip ik uit! :evil:
Ik heb 'm pas helemaal afgekeken, en het is een hele goede, vreemde, mysterieuze, spannende, grappige serie. Maar wat is jouw verband met Scary Movie 1, want die zie ik niet?
[spoiler:30b50730b8]Die gehandicapte politieagent?[/spoiler:30b50730b8] het kan vergezocht zijn, maar iedere keer denk ik daar aan.

scary movie verklapt alleen het einde van the usuals suspects.

Huh? Het einde komt toevallig overeen, maar is het ook echt bedoeld als spoof? Ik herinner me voor de rest namelijk geen verwijzingen naar die film in Scary Movie 1, die toch vooral bedoeld was als parodie op Scream, al hebben ze het einde veranderd.

Anyway, ik zit hier maar te wachten tot het april is, ga in afwachting seizoen 1 nog eens kijken binnenkort, want het is alweer een tijdje geleden. Spijtig genoeg wist ik al voordat ik ooit maar 1 aflevering gezien had wie het gedaan heeft (leve internet :roll: :wink:). Bij een eerste kijkbeurt van seizoen 1 stoorde het me niet echt, ik ben sowieso niet echt op zoek naar de dader en wil gewoon wat Lynchiaanse toestanden en gebeurtenissen zien, en op dat vlak was seizoen 1 alvast geen ontgoocheling. En misschien begrijp ik ook eindelijk wat van de film als ik de serie in april eindelijk eens helemaal kan afkijken, want tot nu toe is Fire Walk With Me nog altijd de Lynch-film waar ik het minst van snap.

frank_black
11-02-2007, 20:19
According to an article published by Entertainment Weekly today (06/07/2006), Paramount will be releasing both seasons of Twin Peaks in a single set by the end of the year. This doesn't mean that Season 2 will not be released separately as reported earlier.
weet iemand hier meer over?
En werd Season 1 nou ook nog opnieuw uitgebracht (omdat David Lynch niet mee heeft gewerkt aan de dvd-set van S1, en Lynch waarschijnlijk nieuwe extra's bij S1 wou toegvoegen?)

Leo van der Linden
23-03-2007, 11:01
Ben seizoen 2 nu aan het kijken en vind het helemaal geweldig. Het heeft even geduurt dat ik het wat vond.

Geweldig dat ik nog niet weet wie de moordenaar is, al hoop ik niet dat [spoiler:74d34d980c]Scary Movie 1[/spoiler:74d34d980c] het voor mij verpest heeft, want dan flip ik uit! :evil:
Ik heb 'm pas helemaal afgekeken, en het is een hele goede, vreemde, mysterieuze, spannende, grappige serie. Maar wat is jouw verband met Scary Movie 1, want die zie ik niet?
[spoiler:74d34d980c]Die gehandicapte politieagent?[/spoiler:74d34d980c] het kan vergezocht zijn, maar iedere keer denk ik daar aan.

scary movie verklapt alleen het einde van the usuals suspects.

Huh? Het einde komt toevallig overeen, maar is het ook echt bedoeld als spoof? Ik herinner me voor de rest namelijk geen verwijzingen naar die film in Scary Movie 1, die toch vooral bedoeld was als parodie op Scream, al hebben ze het einde veranderd.

Anyway, ik zit hier maar te wachten tot het april is, ga in afwachting seizoen 1 nog eens kijken binnenkort, want het is alweer een tijdje geleden. Spijtig genoeg wist ik al voordat ik ooit maar 1 aflevering gezien had wie het gedaan heeft (leve internet :roll: :wink:). Bij een eerste kijkbeurt van seizoen 1 stoorde het me niet echt, ik ben sowieso niet echt op zoek naar de dader en wil gewoon wat Lynchiaanse toestanden en gebeurtenissen zien, en op dat vlak was seizoen 1 alvast geen ontgoocheling. En misschien begrijp ik ook eindelijk wat van de film als ik de serie in april eindelijk eens helemaal kan afkijken, want tot nu toe is Fire Walk With Me nog altijd de Lynch-film waar ik het minst van snap.

Is de release datum nog aangepast. Want ik wil graag met de Paasdagen kijken naar het lang verwachte vervolg van serie I.

Johnmeel
23-03-2007, 11:15
vooralsnog gewoon 5 april!

Bob Hiemstra
25-03-2007, 10:16
weet iemand hier meer over?
En werd Season 1 nou ook nog opnieuw uitgebracht (omdat David Lynch niet mee heeft gewerkt aan de dvd-set van S1, en Lynch waarschijnlijk nieuwe extra's bij S1 wou toegvoegen?)

Ja dat zou ik ook wel willen weten, wacht liever op een Box van de hele serie.

intexor
25-03-2007, 12:42
Een complete boxset met beide seizoenen zal er ongetwijfeld wel komen, of seizoen 1 dan ook nieuwe extra's krijgt daar heb ik nog niet echt iets van gelezen. De huidige versie van seizoen 1 was dacht ik toch ook reeds door Lynch zelf onder handen genomen dus zie ik niet echt in waarom hij dubbel werk zou gaan doen. Trouwens de huidige versie van seizoen 1 is nu ook niet bepaald een kale release, met zelfs best veel extra's voor een ietwat oudere TV-serie.

Richard B.
03-04-2007, 22:00
Het mirakel zou deze week dan toch moeten gaan gebeuren: seizoen 2 van Twin Peaks in de winkelschappen! Volgens mij heb ik er iets van 4 jaar op gewacht. ;)

http://images.fisbase.nl/ProductImages/autoimport/1193900_1193999/00000p1193988_front.jpg

Rob van Kempen
03-04-2007, 22:17
Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen :)

Heb het eerste seizoen pas op dvd ondekt (i.t.t. op tv) en da's erg goed bevallen! Sterke serie.

Johnmeel
04-04-2007, 07:13
Het mirakel zou deze week dan toch moeten gaan gebeuren: seizoen 2 van Twin Peaks in de winkelschappen! Volgens mij heb ik er iets van 4 jaar op gewacht. ;)

in pricewatch (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1141401#post1141401) hebben ze hem alweer gevonden en sommigen zelfs al in huis


Het zijn 2 digipacks met elk 3 discs, in een kartonnen hoes..

Wacht met smart op de postbode (besteld via Bol)

Iemand al een review van de Nederlandse box gevonden of pics van de verpakking (behalve de voorkant...)

Coen P.
04-04-2007, 09:29
oh kan niet wachten,

morgen naar de van leest om hem op te halen en dat sluit ik me op met cherry pie en damn fine coffee!

Leo van der Linden
04-04-2007, 12:30
Ik sluit mij aan bij de vorige spreker. Ik wens hem en velen andere prettige paasdagen. Wij hebben er te lang op moeten wachten

Coen P.
04-04-2007, 12:39
Ik sluit mij aan bij de vorige spreker. Ik wens hem en velen andere prettige paasdagen. Wij hebben er te lang op moeten wachten

het wachten is voorbij,

kreeg de dvd al mee van de medewerker van Van Leest

nu snel offline en richting twin peaks!

Coen P.
04-04-2007, 15:03
nou,

de premiere van seizoen 2 gezien (90 minuten) en het is weer helemaal geweldig!

zit weer helemaal in het mysterieuze sfeertje van Twin Peaks! En daar heb ik lang op moeten wachten!

theThinWhiteDuke
04-04-2007, 18:36
Mediamarkt Eindhoven had 'em ook al liggen ...gelijk meegesnaaid.

Rob van Kempen
05-04-2007, 23:56
Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen :)
...
En hij is inmiddels binnen!

42,49 euro bij de Van Leest met kortingsbon (http://onderzoek.adviesland.nl/vanleest/kortingsbon.pdf) (y)

Antonio 'Tony' Montana
06-04-2007, 12:34
En hij is inmiddels binnen!

42,49 euro bij de Van Leest met kortingsbon (http://onderzoek.adviesland.nl/vanleest/kortingsbon.pdf) (y)


die kortingsbon gewoon uitprinten en naar Van Leest gaan??? :confused:

hartelijk dank!!! (y)

Coen P.
06-04-2007, 13:29
die kortingsbon gewoon uitprinten en naar Van Leest gaan??? :confused:

hartelijk dank!!! (y)

yep,

zo heb ik het ook gedaan!

let wel op, bon is maar 1x te gebruiken dus shop gerust nog ff de winkel rond!

intexor
06-04-2007, 15:34
Ik heb hem hier dan ook eindelijk in mijn handen, het 2e seizoen van Twin Peaks. Heb lang gedacht dat het er niet meer van zou komen en ondanks dat ik niet kan wachten om er mee te beginnen ga ik eerst seizoen 1 nog eens herbezien denk ik, is toch alweer meer dan 2 jaar geleden dat ik het nog gezien heb. En we hebben lang moeten wachten, maar ik vind het wel een heel mooie release, net als seizoen 1.

Theo B
06-04-2007, 20:01
Jammer dat we (i.t.t. de US) de Log Lady Intro's bij de eerste helft van seizoen twee moeten missen. Waarschijnlijk omdat dat gedeelte al eerder gereleased was (b.v. in Duitsland).

Richard B.
06-04-2007, 20:45
We haev teh Twin peaks 2! (y)

De box van seizoen 1 werd trouwens in november 2002 al uitgebracht dus het is iets van 4,5 jaar dat we hierop hebben moeten wachten. Wow. :shock: :-P

Jeronimo
06-04-2007, 21:47
Jammer dat we (i.t.t. de US) de Log Lady Intro's bij de eerste helft van seizoen twee moeten missen. Waarschijnlijk omdat dat gedeelte al eerder gereleased was (b.v. in Duitsland).

Inderdaad:( en dat terwijl op de achterkant van de box wel staat: optionele log lady intro bij IEDERE aflevering!
En missen we dan ook de interviews van de eerste helft van het seizoen die de discs in Amerika wel hebben?
Toch maar Paramount mailen?

Lagomorph
07-04-2007, 16:37
Jammer inderdaad van de missende extra's op deel 1 van seizoen 2.
Maar wat me ook opviel is dit:

"Some episodes may be edited from their original network versions"


Wat betekend dat?
Weet iemand of erin geknipt is? En zo ja, wat?
Het enige dat ik mis tot nu toe is het "On the last episode of Twin Peaks" gedeelte.

Theo B
07-04-2007, 16:57
Inderdaad:( en dat terwijl op de achterkant van de box wel staat: optionele log lady intro bij IEDERE aflevering!
En missen we dan ook de interviews van de eerste helft van het seizoen die de discs in Amerika wel hebben?
Toch maar Paramount mailen?

Die interviews van disc 1 t/m 3 zijn bij ons verplaatst naar de laatste drie schijven. De schade valt dan nog wel mee.

DVDM
08-04-2007, 15:07
Die interviews van disc 1 t/m 3 zijn bij ons verplaatst naar de laatste drie schijven. De schade valt dan nog wel mee.


Had deze topic gemist! De 'wat vooraf ging aan...' is inderdaad op seizoen 2 verwijderd! Hierbij een website met de verschillen tussen de regio boxen van seizoen 2! Jammer van de Log Lady intro's en inderdaad het staat wel op de box bij IEDERE aflevering!

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=10854#overall

Lagomorph
08-04-2007, 17:49
Ik lees net op de site van DVDM dat onze Log Lady intro's allemaal naar de laatste Disc zijn verplaatst.
Ik heb het alleen nog niet nagekeken... :oops: