PDA

Bekijk de volledige versie : Quills



Olivier Laemont
22-11-2001, 15:22
Vandaag in Carrefour gezien: Quills met Geoffrey Rush, Kate Winslett, Joaquin Phoenix en Michael Caine.

Ik heb alleen maar schitterende recensies over deze film gelezen, heb hem zelf nog niet gezien en zou jullie mening hierover willen.

Laat maar komen!

Anonymous
11-12-2001, 17:29
Geoffrey Rush, is net als in Shine & Shakespear In Love weer erg goed. Ik heb wel eens wat van De Sade gelezen, iets wat ik niemand kan aanraden, maar je begrijpt dan wel beter waarom hij als zo'n freak werd beschouwd. Daar was het boek van American Psycho echt nog niks bij, of iedere seriemoordenaar die ooit geleeft heeft. De vraag is echter wel, zijn de dingen die hij in zijn boek schreef ook echt gebeurt of was het maar fantasie.

Lieneke de Haan
28-12-2004, 13:20
Ik heb de DVD van 'Quills', en heb er absoluut geen spijt van dat ik hem heb gekocht. Ik had deze film al 2 keer gezien en hij blijft boeien.
Vooral Geoffrey Rush valt op; hoe hij de excentrieke Marquis de Sade neerzet is geweldig. Dit is zeker een aanrader!

martini
28-12-2004, 16:01
Ik heb de DVD van 'Quills', en heb er absoluut geen spijt van dat ik hem heb gekocht. Ik had deze film al 2 keer gezien en hij blijft boeien.
Vooral Geoffrey Rush valt op; hoe hij de excentrieke Marquis de Sade neerzet is geweldig. Dit is zeker een aanrader!

Waar hebbie m gekocht dan.. Ik heb m een keer op tv gezien en vond het een boeiende film.

Lieneke de Haan
28-12-2004, 16:37
Ik heb de DVD van 'Quills', en heb er absoluut geen spijt van dat ik hem heb gekocht. Ik had deze film al 2 keer gezien en hij blijft boeien.
Vooral Geoffrey Rush valt op; hoe hij de excentrieke Marquis de Sade neerzet is geweldig. Dit is zeker een aanrader!

Waar hebbie m gekocht dan.. Ik heb m een keer op tv gezien en vond het een boeiende film.

Bij de Free Record Shop voor 12,99.
Hij was eerst niet leverbaar, maar sinds kort hebben ze de SE DVD weer voorraad. :)

Beloved
29-12-2004, 00:35
Ik heb hem een tijdje terug best goedkoop bij de Wehkamp gekocht.
Idd een erg goede film.

Caledonians
05-06-2005, 15:39
Ben het ook met de andere eens dat het een goede film is! Erg boeiend van begin tot eind. De Sade wordt erg overtuigend neergezet! Zeker een blijvertje in mn collectie...