PDA

Bekijk de volledige versie : James Bond - Never Say Never Again (r2)



wrcveen
18-11-2003, 12:57
Weer iemand of deze niet officiele James Bond te koop is? In Regio 2 uitvoering en met NL ondertiteling. En waar dan en voor hoeveel?

PeterP@n
18-11-2003, 14:13
Nou hij is te koop bij Free Record Shop en Bol, voor € 12,49 ofzo (y), compleet met nederlandse ondertiteling.

Grant
18-11-2003, 15:54
NSNA is wel steeds moeilijker verkrijgbaar, maar je ziet hem zo nu en dan nog ergens opduiken. Bij V&D was hij van de zomer met twee andere films voor 25 euro verkrijgbaar.

sandervandieren
18-11-2003, 16:00
Heeft deze DVD trouwens nog steeds DVD-rot? Volgens andere topics lekt deze DVD na een tijdje een vloeibaar goedje.
Dit weerhield me tot nu toe van het aanschaffen van deze DVD.

Wie kan mij overtuigen dat dit niet meer ter sprake is?

Grant
18-11-2003, 16:39
Heeft deze DVD trouwens nog steeds DVD-rot? Volgens andere topics lekt deze DVD na een tijdje een vloeibaar goedje.
Dit weerhield me tot nu toe van het aanschaffen van deze DVD.

Wie kan mij overtuigen dat dit niet meer ter sprake is?
Overtuigen kan ik niet aangezien ik mijn DVD van NSNA pas in de zomer heb aangeschaft. Er is met mijn disc niets aan de hand. Ik heb begrepen dat het 'rottingsproces' pas na ongeveer een jaar begint, maar ik weet niet hoelang mijn DVD al bij V&D heeft gelegen. Ik heb dus geen idee hoe oud dat ding precies is. Wel heb ik begrepen dat de rot bij een eerste lichting is toegeslagen en dat latere versies hier geen last meer van hebben. Ik zou dan ook zeggen, koop 'm maar!

PeterP@n
19-11-2003, 00:00
Heeft deze DVD trouwens nog steeds DVD-rot? Volgens andere topics lekt deze DVD na een tijdje een vloeibaar goedje.
Dit weerhield me tot nu toe van het aanschaffen van deze DVD.

Wie kan mij overtuigen dat dit niet meer ter sprake is?

Ik heb deze dvd nu bijna 2 jaar, en heb er nog geen last van, dus het ik zou zeggen kopen dus, de mijne komt bij de V & D weg, en was toen bijna 70 gulden, maar dat doet er verder niet toe, heb 'm van de zomer nog bekeken, hmmm geweldig hoe Fathima Blush Barbara Carrera) wervelt in de film, weet iemand trouwens wat zij tegenwoordig doet ??
:lol:

Camille
21-11-2003, 17:32
Voor de mensen die hem nog willen kopen.

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=50858