PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe Braveheart S.E.!?



Deef
22-11-2001, 18:03
Nadat ik net weer twee dvd'tjes heb gehaald zag ik een gratis dvd blad liggen omdat het de DVD20DAAGSE is :rolleyes: maar daar zag ik in dat BRAVEHEART en THE ABYSS allebei uitgebracht worden op 5 december in een Special Edition uitvoering. Ze gaan me toch nie vertelle dat FOX effe leuk is om deze twee titels NOG een keer uit te brenge met zogenaamd NOG meer xtra's. Heb ik dalijk allebei die titels voor nix gekocht ;)

Wie weet hier meer over???

Marco
22-11-2001, 18:39
Dit lijkt in mijn ogen zogenaamde re-issues. Ik geloof heus niet dat er meer extra's erop gaat zetten. Ik zou als ik jou was geen zorgen erover maken.

SpaceWolve
22-11-2001, 19:09
Mochten er toch meer extra's op staan en je zou hem willen kopen dan hou ik mij aanbevolen om 1 van de oudere Braveheart versies te adopteren;) , mocht je interesse hebben + een goede prijs dan kun je mij mailen.

spacewolve@hotmail.com

Deef
22-11-2001, 19:12
:D dank je!!! ALS ik ze opnieuw ga kopen dan ben jij de eerste die et weet :)

SpaceWolve
22-11-2001, 19:16
:D dank je!!! ALS ik ze opnieuw ga kopen dan ben jij de eerste die et weet :)

Thx, nu maar hopen dat de nieuwe SE toch nog wat waardevoller is qua extra's;) :p

STARGATE
25-11-2001, 16:28
Deze special edition's worden gewoon opnieuw uitgebracht op dvd.
Ze bevatten "gewoon" de extra's die op de "oude" special editions staan.
De reden van het opnieuw uitbrengen is; dat FOX hiermee een breeder publiek wilt berijken, om dat er de laatste tijd meer dvdliefhebbers zijn bijgekomen.


Dit is een mooie kans om collectie compleet temaken, toch?

BrianB
25-11-2001, 16:35
Dit is een mooie kans om collectie compleet temaken, toch?

Als hij goedkoper is wel ja (zal wel niet) en ik zie hem in diverse winkels nog liggen dus zo nodig zal dat ook wel niet zijn.
Ik hoop eerlijk gezegd dat het een nieuwere versie wordt met meer extra's, dan koop ik die versie wel

Deef
25-11-2001, 17:11
En ik hoop dat The Abyss nu WEL een Engelse 5.1 soundtrack heeft inplaats van zo'n gare 2.0 surround ;)