PDA

Bekijk de volledige versie : TITUS ...met A Hopkins (dus niet Bob de Bouwer!)



Grmbl
18-11-2003, 17:38
Kan iemand mij helpen aan deze DVD, regio 2?? Is een shakespeariaans drama met alle elementen die in een goede film thuishoren...en móói vormgegeven, damn...
Is mijn favoriete film, maar nergens te krijgen....

Hoe dan ook, is er iemand die hem heeft en wil verkopen, of enig idee waar die te krijgen is? (zonder een credicard te hoeven hebben)

Alvast bedankt!

Boullie
19-11-2003, 10:38
Hierbij even mijn genuanceerde persoonlijke mening over Titus: wat een onwaarschijnlijkt k*tfilm is dit! Na een half uur kijken heb ik het opgegeven en teruggebracht naar de videotheek om daar een andere film te huren, kwestie van de mislukte avond nog te redden :evil: :evil:

No offence, elk zijn mening natuurlijk. Mijn vriendin en ik vonden hem echt buitengewoon gruwelijk slecht. Vandaar dat ik het grappig vond dat andere mensen deze film blijkbaar fantastisch vinden ...

Kars
19-11-2003, 16:00
Hierbij even mijn genuanceerde persoonlijke mening over Titus: wat een onwaarschijnlijkt k*tfilm is dit! Na een half uur kijken heb ik het opgegeven en teruggebracht naar de videotheek om daar een andere film te huren, kwestie van de mislukte avond nog te redden :evil: :evil:

No offence, elk zijn mening natuurlijk. Mijn vriendin en ik vonden hem echt buitengewoon gruwelijk slecht. Vandaar dat ik het grappig vond dat andere mensen deze film blijkbaar fantastisch vinden ...

Wat argumenten zouden prettig zijn, ik heb de film namelijk nog niet gezien en zit erover te denken om dit wel te doen.

eevano
19-11-2003, 16:13
Kan iemand mij helpen aan deze DVD, regio 2?? Is een shakespeariaans drama met alle elementen die in een goede film thuishoren...en móói vormgegeven, damn...
Is mijn favoriete film, maar nergens te krijgen....

Hoe dan ook, is er iemand die hem heeft en wil verkopen, of enig idee waar die te krijgen is? (zonder een credicard te hoeven hebben)

Alvast bedankt!

Titus is te bestellen bij www.dvdzone2.be aan net geen 10 euro,is wel niet nederlands ondertiteld.Je kan ook betalen via overschrijving.Hij is zelfs in DTS.
http://www.dvdzone2.com/dvd/detail.asp?id=126255

Grmbl
20-11-2003, 16:56
Antwoord voor Karsehole en Boulie.

In het begin is het misschien even doorbijten met deze film ja. Gesproken in origineel Shakespeariaans Engels ligt soms wat lastig in het gehoor. Maarrr de voordelen hiervan zijn m.i. het sfeertje wat het het oproept én het verhoogt in bepaalde dialogen ook het humoristisch gehalte. Soms bedoeld, soms niet. Man, ik heb echt dubbel gelegen!

Maar dat was slechts het topje van de ijsberg aan plezier dat deze film me gegeven heeft. De film bevat álle klassieke elementen...Liefde, verraad, kameraadschap, woede, haat, zoete wraak (shakespeare, ja duh), opgeven, de draad zo goed en kwaad als het kan weer opgeven ..... en aktie, komedie, gruwelijke horror (De scene waarin Titus zijn dochter verschrikkelijk wordt toegetakeld in opdracht van de evil 'stepmother'..........ik zat te rillen op mijn klapstoeltje vd pleinbios: dit was de ergste horror die ik ooit heb gezien...en het is niet eens een horrorfilm!!).

De ontberingen die Titus, de door verraad gevallen Romeins generaal, moet doorstaan zijn zó goed weergegeven. Echt bizar, als je denkt dat het niet erger kan...wordt het nog VEEL erger...Totdat....hahaaa...

En dan die decors, die kleuren, de kleding...
Enn je hebt nog nooit zo'n geile orgie gezien ;)
Bizarre tijdgrapjes, zo rijdt het leger rond in Romeinse jeeps, zonder dat het corny overkomt.

Weet je, het is gewoon te veel om op te noemen, dit is Gladiator tot de 4e macht. Dit is Requiem for a Dream.... maar je bent niet depressief als de film afgelopen is ;)

Deze film is een spektakel.


ZO. Enne wie wil em aan me verkopen??

Bedankt trouwens voor die tip van DVD2.com... ik heb gelukkig geen credit card dus dat gaat niet lukken.

Grmbl
20-11-2003, 17:03
Eevano, volgens mij kan je alleen betalen met een overschrijving in België...en ik zit in Holland. Daarbij, heeft hij alleen Franse ondertiteling volgens die info, en ik heb minstens Engelse ondertitels nodig, omdat ze een onverstaanbaar taaltje spreken. Thanks anyway!

Frank
03-12-2003, 20:14
Paradiso Home Entertainment heeft Titus aangekondigd voor een release op... 28 mei 2004 (onder voorbehoud). Dus nog lang wachten voor de liefhebbers van deze film.

Bron: DVD Info (http://www.dvdinfo.be/).

Caledonians
03-12-2003, 21:08
Heb zojuist even een trailer van Titus op imdb gekeken en heb deze gelijk op mn wishlist gezet voor volgend jaar!

Frank
06-06-2004, 20:26
De DVD is inmiddels uit en op DVD Info is er een bespreking ervan te vinden. Beeld en geluid zijn top, de extra's daarentegen niet, want die zijn er geen.

http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=1369

Werner
06-06-2004, 20:59
De DVD is inmiddels uit en op DVD Info is er een bespreking ervan te vinden.

Klopt; de officiële releasedatum was 27 mei, dus nu zou die normaal in de winkel moeten liggen. Misschien niet direct van de eerste dag, dus misschien even verder zoeken?

Sonic
06-06-2004, 22:09
Op deze link is alvast een review terug te vinden.
http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=1369

Frank
06-06-2004, 22:18
Op deze link is alvast een review terug te vinden.
http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=1369

Kijk eens 3 posts terug...

Sonic
06-06-2004, 22:24
Kijk eens 2 posts terug :wink:

Caledonians
16-07-2004, 12:00
Afgelopen weekend Titus gezien: erg vage film, moet ik nog eens een keer bekijken nu ik er op voorbereid ben wat voor soort film ik kan verwachten hehe... :?

raufvaugel
13-12-2005, 09:14
Ik heb hem bestelt bij freerecords voor 6 euri, heb hem nog niet maar is als order bevestigt

raufvaugel
16-12-2005, 14:10
Ik heb hem nu, vond het een vreemde maar boeiende film ,je verwacht niet dat het niet in de Romeinse tijd speelt maar dat went snel.
Ik heb echt van deze film genoten.