PDA

Bekijk de volledige versie : Best of movie power volume 3 - slechte transfers!!!!



Phorze
20-11-2003, 15:20
Ik ben zeer ontevreden over deze moviebox. Deze dvd's zitten er in:
Reservoir dogs;
Frailty;
Rules of Engagement;
Steal;

Bij Reservoir dogs is bij beide soundtracks (dd en dts) het LFE kanaal niet goed, constante lage bastonen die nergens op slaan

Bij Rules of engagement is boven in het scherm constant een witte stippellijn te zien bovenin het beeld (zeer irritant) en halverwege de film loopt het geluid niet meer synchroon met het beeld bij de dts track.

Ik ben al een paar keer terug geweest naar de winkel, alleen blijkt dat het niet toevallig was maar dat het bij ELKE dvd uit zijn magazijn voorkomt met dezelfde fouten. Dit is duidelijk een fout van DFW,
http://www.dutchfilmworks.nl

zijn er nog meer mensen die dezelfde problemen hebben?
Ik heb jullie hulp nodig want ik wil die dvds natuurlijk vervangen hebben.
Ik heb zelf al op de site gekeken en blijkt dat het telefoonnummer niet klopt(of ik doe iets fout). Als ik genoeg weet zal ik ook een mail sturen naar deze maatschappij...... :x :x :x :x :x :x :x :x

Harry B.
20-11-2003, 16:29
Wat had jij dan verwacht van zo'n budgetbox voor een habbekrats? Topkwaliteit?

Phorze
20-11-2003, 17:43
ik verwacht dan dvd's die het gewoon naar behoren doen!
Boeie ok er zitten geen extra's bij de films daarom betaal ik ook minder
maar die films moeten wel gewoon te kijken zijn of niet!!

En als je niks zinnigs te melden heb zeg dan liever niks

Harry B.
20-11-2003, 17:58
ik verwacht dan dvd's die het gewoon naar behoren doen!
Boeie ok er zitten geen extra's bij de films daarom betaal ik ook minder
maar die films moeten wel gewoon te kijken zijn of niet!!

En als je niks zinnigs te melden heb zeg dan liever niks
Dutch filmworks staat al niet bekend om haar hoogwaardige uitgaves, en dit is trouwens niet de eerste keer dat iets soortgelijks bij een DFW-dvd mankeert. Als ik jou was zou ik gewoon je geld terugvragen bij de winkel, makkelijkste oplossing. DFW is gewoon een amateuristische onderneming waarbij kwantiteit boven kwaliteit gaat.

'Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten komen thuis van een koude kermis'

Sander Haarmans
21-11-2003, 14:04
Bij Reservoir dogs is bij beide soundtracks (dd en dts) het LFE kanaal niet goed, constante lage bastonen die nergens op slaan


Dit geldt ook bij de losse versie als je die koopt, het LFE kanaal is veel te veel aanwezig, niet om aan te horen.

R. Schaap
22-11-2003, 13:03
Ik verplaats deze thread naar het R2 forum. Daar hoort dit onderwerp thuis lijkt mij.

Werner
22-11-2003, 22:44
Tja, die Movie Power Boxen, hè. Het is wel lullig dat als je van die films daarop bijvoorbeeld op deze site een review leest, en de beeld- en geluidskwaliteit als behoorlijk wordt betiteld, dit geen garanties inhoudt voor de discs uit de boxsets, WANT DAT ZIJN HEEL ANDERE PERSINGEN!

Ik hou sowieso al niet van dat soort boxsets waarin ongerelateerde films in worden samengeperst, omdat er toevallig eens een zelfde acteur in speelt. Ik zie eerder heil in boxen van films met inhoudelijk een sterk verband: Jurassic Park, Back To The Future, Indiana Jones, Red Dragon/Silence Of The Lambs/Hannibal, ... enfin, U begrijpt me wel.