PDA

Bekijk de volledige versie : wild wild west en mission impossible2



tasso
23-11-2001, 11:17
Ik zag bij de blokker diverse films voor 35 gulden.
Waaronder ook wild wild west maar is dit wel de moeite waard van mijn 35 gulden.
Ik heb er veel over gehoord maar is het wel wat.
En mission impossible2 hadden ze ook en ook hier heb ik dezelfde vraag over.

System 3rror
23-11-2001, 11:25
En mission impossible2 hadden ze ook en ook hier heb ik dezelfde vraag over.
Wild Wild West heb ik niet gezien...

Maar MI 2 is een soort van James Bond, maar dan met meer spectaculaire acties vind ik dan!

Is overigens een leuke DVD voor 35 piek!

Wazige
23-11-2001, 11:40
Ik heb ze alletwee :D Voor 65 piek gekocht. Zijn echt goede films. Alleen MI-2 zitten een paar dingen in die een beetje nep zijn. Hij blijft bijvoorbeeld langs zijn motor hangen terwijl hij redelijk hard rijd. En dan wordt er nog op hem geschoten ook. Maar hij is wel de moeite waard om te kopen. Zeker voor 35 piek.

WWW is een echt vette film! Ik heb hem wel 10 keer gekeken alleen al in een paar maanden nadat ik hem had. Ik vind Will Smith hier echt goed in spelen!

Voor 35 peik, adviseer ik je om ze zeker niet te laten liggen!

Dennis
23-11-2001, 11:55
W@z!g3 P@t3r,

Ik vind WWW echt een flut film van de bovenste plank.

Smaken verschillen natuurlijk maar deze film heeft echt helemaal niets in zich(voor mij).

Mijn advies is NIET KOPEN, huur hem eerst zodat je je eigen conclusie kan trekken.

Alex Bel-Gy-Bel
23-11-2001, 13:27
Ik heb ze alle twee en ik vindt ze bijden goed.
ze hebben elk heel wat extra's die de moeite zijn maar iedereen heeft uiteindelijk zijn smaak!

groetjes,

starbuck
24-11-2001, 10:03
w.w.w vond ik erg leuk, zeker als je een voorkeur hebt richting westerns. Typische Wil Smith humor, paar leuke extra's. Wat mij betrefd absoluut halen voor 35,00

Wazige
24-11-2001, 15:08
Ik vind WWW echt een flut film van de bovenste plank.

Dat kan, idd iedereen heeft ene andere smaak. Maar zoals ik al zei, voor 35 piek is hij zeker geen miskoop. Maar De moeilijke keus ligt nu bij Tasso:p Gelukkig:D :D :D

Tom van den Hout
24-11-2001, 16:22
Hmmmmmmm Wild Wild West voor 35,-

Ik heb een aantal maanden geleden gekocht voor 30,- :D
Het is wel een lache film, als je in andere films Will Smith leuk vond moet je deze ook kopen

Enne M:I-2 zou ik zeker kopen, ik had hem met de release gekocht en geen spijt van gehad, dus voor 35 zeker kopen