PDA

Bekijk de volledige versie : star trek Voyager eindelijk op DVD :D



Raymond187
21-11-2003, 08:23
Ik heb gezocht of deze topic al bestond maar hij kon um nie vinden..


http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=502079
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=502081
Now that you've stocked up on Star Trek: The Next Generation and Star Trek: Deep Space Nine DVDs, start clearing another shelf for the next Trek series. Star Trek: Voyager arrives on DVD starting in February 2004, courtesy of Paramount Home Entertainment.
February 24 will see the release of Season One in its entirety in a five-disc collector's box set. The set includes all 15 episodes from the first season, exclusive featurettes and bonus material. A new season of Voyager will be available every other month.

The contents of the set are as follows:

Disc 1: "Caretaker," "Parallax," "Time and Again"

Disc 2: "Phage," "The Cloud, "Eye of the Needle," "Ex Post Facto"

Disc 3: "Emanations," "Prime Factors," "State of Flux," "Heroes and Demons"

Disc 4: "Cathexis," "Faces," "Jetrel," "Learning Curve"

Disc 5: Special Features


"Braving The Unknown: Season One": Includes new interviews with Executive Producers Rick Berman, Michael Piller and Jeri Taylor discussing how they created the series. The trio reveals the challenges of creating fresh, new characters, a new premise and the risks of sending the crew into unfamiliar Trek territory.
"Voyager Time Capsule: Kathryn Janeway": A new, exclusive interview with Kate Mulgrew talking about how she landed the role of Janeway, the challenges of playing a female captain and her Broadway play on Katharine Hepburn, "Tea At Five." Also includes archival interviews with the actress and rare behind-the-scenes footage.
"The First Captain: Genevieve Bujold": Reveals rare footage and outtakes of Ms. Bujold as Captain Janeway, with commentary by Executive Producer Rick Berman.
"Cast Reflections: Season One": Voyager's principal cast members discuss their reactions to joining the Trek franchise, getting fan mail, and auditioning. Also featured: Armin Shimerman discussing his role as Quark in the pilot episode.
"On Location With the Kazon": Supervising Producer David Livingston guides viewers on an exclusive tour of the desert locale used for the Kazon Village in the pilot episode. Includes interviews with Director Rick Kolbe and behind-the-scenes footage of the cast.
"Red Alert: Visual Effects Season One": Dan Curry and the Visual Effects crew give a blow-by-blow of some spectacular visual effects created for Season One. Highlights include: behind-the-scenes footage of exploding space station, utilizing fire elements in crashing Chakotay's ship and secrets of shooting the Voyager ship model.
"Launching Voyager On The Web": Veteran Web site designer and producer Marc Wade explains how, in the early days of the internet, an interactive Voyager Web site was created to help launch the series. Included is rare footage of Kate Mulgrew and Robert Picardo playing their roles for the Web-based trivia game, plus an overview of Star Trek's history on the Web.
"Real Science With Andre Bormanis": Science Consultant and writer Bormanis explores how the writers strive for authenticity by incorporating real space phenomena and scientific theories. For Season One, Andre discusses how Hubble photos helped create "the Badlands," voyaging through wormholes, and the possibilities of time travel.
"Lost Transmissions From The Delta Quadrant": Hidden in the Voyager menu, viewers who search and click with their DVD remote can find special interview clips with Kate Mulgrew, Michael Piller, Brannon Braga and guest star Vaughn Armstrong (from "Eye of the Needle").
The Season One DVDs are presented in full screen with newly remixed Dolby Digital English 5.1 tracks and English Dolby Surround. The set is expected to be priced at under $100. Total running time for all five discs is over 728 minutes. The discs are closed-captioned for the hearing impaired.


Bron: www.startrek.com

Dit is samen met DS9 mijn favo star trek series

Hebben dus ;)

MarcCastermans
21-11-2003, 08:41
OK, dat wordt weer sparen. TNG is trouwens mijn favoriete serie en daarna Voyager.

Tcap
21-11-2003, 09:06
hoop alleen wel dat dit de Regio 1 boxen zijn en dat ze er hier anders uit gaan zien. Zoals TNG en DS9. Maar leuk, dat wordt inderdaad weer een schap leeg halen.

Raymond187
21-11-2003, 09:07
Zijn iid de R1 boxen ,maar dat geeft nie :D

MaxxMark
21-11-2003, 09:19
Van www.startrek.nl:

Besides the information Paramount made the design of the Region 1 boxsets public as you can see on the left. Notice that this is for Region 1 (North America) and will probably receive a different design for Region 2 (Europe and Japan). So people who are unhappy with the colors don't have to worry about having to buy ugly boxsets

voor de hele tekst:
http://www.startrek.nl/sbs.php?i=1486

starbuck
21-11-2003, 15:55
In december de laatste twee deep space nine seizoenen en ik ben weer bij,...dat dacht ik tenminste,...maar twee maanden rust en dan begint het dus weer, een jaar lang euro's overal vandaan toveren,...maar ja ik zal en moet natuurlijk "voyager" ook hebben.

Zucht,..vond ik maar ergens een doosje latinum :wink:

Alex van den Berg
21-11-2003, 18:53
Ik heb gezocht of deze topic al bestond maar hij kon um nie vinden..

Tadaaaaa.... http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=18051 :roll: :mrgreen:

Maar eeuh... Ik laat deze wel open en gooi op die andere een slotje met een verwijzing ;)

Martin de Goeij
21-11-2003, 19:19
Het zal iig weer een wissel op bruintje trekken, aangezien ik deze ook wil hebbenhttp://smilies.sofrayt.com/%5E/f/2jump.gifhttp://smilies.sofrayt.com/%5E/b/glasses.gif

Michelle
21-11-2003, 20:05
Voyager was de enige Star Trek serie die ik echt leuk vond en waar ik naar uit zat te kijken. Daarnaast keek ik eigenlijk alleen maar TNG als ik 't toevallig tegenkwam en na een kwartiertje zapte ik weer weg. :?

Is er trouwens al iets bekend over het artwork van de R2 uitgaven?

Rob Technoid
29-11-2003, 09:21
Release data, ook van TOS:

March 1st : Star Trek Voyager Season 1
April 12th : Star Trek Voyager Season 2
June 7th : Star Trek Voyager Season 3
August 9th : Star Trek Voyager Season 4
September 6th : Star Trek The Original Series Season 1
September 27th : Star Trek 7 - Generations Special Edition
October 4th : Star Trek Voyager Season 5 & Star Trek The Original Series Season 2
November 1st : Star Trek The Original Series Season 3
November 8th : Star Trek Voyager Season 6
December 6th : Star Trek Voyager Season 7

chimera01
29-11-2003, 12:15
Yes, TOS on the way.

Joris Springer
29-11-2003, 13:00
YES eindelijk, deze sets ga ik dus wel kopen :D

Elessar
29-11-2003, 14:33
Hmmm ook een special edition van Generations? Gers :D
Komt er ook een van First Contact?

Waarom doen ze dat eigenlijk niet meteen op deze manier releasen? Net zoiets als Nemesis ofzow :?

John Sital
29-11-2003, 16:42
nog meer geld spenderen :shock:

FrankGuthrie
17-01-2004, 04:02
MENSEN BIJ DEZE PRESENTEER IK HET ARTWORK VAN VOYAGER R2!!!!!!!

(sorry voor het schreeuwen)

http://www.startrek.nl/images/voyager-r2artwork.jpg

8) dat ziet er erg gelikt uit :)

Hans De Bisschop
17-01-2004, 07:47
Is dat een grapje ... worden echt TOS en Voyager dit jaar gereleased ? ... damn dan moet ik kiezen welke ik aankoop ... zal waarschijnlijk Voyager worden.

MarcCastermans
17-01-2004, 08:38
MAN ZIJN DEZE MOOI OF WAT (ook aan het schreeuwen). Dit is toch duidelijk mooier dan de R1 versie met zijn speelgoeduitzicht.

Hilde
17-01-2004, 08:50
Komt Star Trek TOS ook uit in Nederland? Ik wil die serie graag hebben

Jaded
17-01-2004, 08:57
Dit zijn tenminste nog eens releaseschema's!!!

Kunnen The Simpsons nog wat van leren...

Mooie artwork vind ik btw.

FrankGuthrie
17-01-2004, 19:54
Hmmm ook een special edition van Generations? Gers :D
Komt er ook een van First Contact?

Waarom doen ze dat eigenlijk niet meteen op deze manier releasen? Net zoiets als Nemesis ofzow :?

Nemesis, is geflopt,

Ze wisten dus dat als ze eerst 1 discversie zouden uit brengen en dan de SE versie niemand die zou kopen.

Léon Mulder
19-01-2004, 18:31
Hmmm ook een special edition van Generations? Gers :D
Komt er ook een van First Contact?

Waarom doen ze dat eigenlijk niet meteen op deze manier releasen? Net zoiets als Nemesis ofzow :?

Ik heb laatst een e-mail naar Paramount Home Entertainment Netherlands gestuurd om te vargen of ze ALLE Star Trek-films (inclusief First Contact, Insurrection en Nemesis) op een mooie speciale editie uit gaan brengen en het antwoord was ja.

N.B.: Van mij hadden de speciale edities van de Star Trek-films nog wel iets specialer mogen worden, want (alhoewel dit een enorme verbetering is vergeleken met de eerdere DVD-uitgaven) ik vind deze DVD's nog niet geweldig...

JCL
19-01-2004, 18:38
Hmmm ook een special edition van Generations? Gers :D
Komt er ook een van First Contact?

Waarom doen ze dat eigenlijk niet meteen op deze manier releasen? Net zoiets als Nemesis ofzow :?

Ik heb laatst een e-mail naar Paramount Home Entertainment Netherlands gestuurd om te vargen of ze ALLE Star Trek-films (inclusief First Contact, Insurrection en Nemesis) op een mooie speciale editie uit gaan brengen en het antwoord was ja.

N.B.: Van mij hadden de speciale edities van de Star Trek-films nog wel iets specialer mogen worden, want (alhoewel dit een enorme verbetering is vergeleken met de eerdere DVD-uitgaven) ik vind deze DVD's nog niet geweldig...

First Contact ga ik dan wel kopen orgineel!! Dat is ZOOOOOOOOO'N spannende gave film!!!!!!

FrankGuthrie
19-01-2004, 19:12
N.B.: Van mij hadden de speciale edities van de Star Trek-films nog wel iets specialer mogen worden, want (alhoewel dit een enorme verbetering is vergeleken met de eerdere DVD-uitgaven) ik vind deze DVD's nog niet geweldig...

Dan moet jij eens kijken naar het vershcil tussen het orgineel van The Motion Picture en de Directors Cut.

Marcel den Haan
19-01-2004, 21:33
Jaja, deze ga ik ook weer kopen. Mooie boxen die qua design mooi naast de TNG en DS9 boxen passen. Heb er zin an.

Frank J.
21-01-2004, 13:41
EINDELIJK dit ziet er erg mooi uit, ik vraag me alleen af van welk materiaal de box is gemaakt, misschien wel tinnen doos net als BOB?? :D
wel erg duur jaar dit :roll: nieuwe tv speakers dvd-speler receiver en nu ook nog ER en Star Trek Voyager :lol: kga toch maar even een bijbaantje zoeken :P


GrTZ

Henk Kruse
21-01-2004, 13:50
EINDELIJK dit ziet er erg mooi uit, ik vraag me alleen af van welk materiaal de box is gemaakt, misschien wel tinnen doos net als BOB??

Ik denk dat ik met aan zekerheid grenzende waaschijnlijkheid kan zeggen dat deze box van plastig gemaakt is en schitterend zal staan in de buurt van de andere twee series van Star Trek! Kijk maar ens bij de platenboer om de hoek hoe TNG en DS9 gemaakt zijn...

Henk K.

Frank J.
21-01-2004, 14:14
Ik denk dat ik met aan zekerheid grenzende waaschijnlijkheid kan zeggen dat deze box van plastig gemaakt is en schitterend zal staan in de buurt van de andere twee series van Star Trek! Kijk maar ens bij de platenboer om de hoek hoe TNG en DS9 gemaakt zijn...

Henk K.Dat verwachtte ik eigenlijk ook wel een beetje maar het zou best wel COOL zijn als ze m hiervan zouden maken :D maarja blijft een mooie box

matthe
22-01-2004, 20:14
Idd stukken mooier die r2. Alleen wat een verschrikkelijke kleur!!!!
Het laatste wat ik gelezen heb is dat Voyager nu in mei pas begint en er drie pas volgend jaar uitkomen. Dat moet in de nieuwe DVD-report geweest zijn. Maar hier stond ook in dat er meer uikwam dit jaar, maar dat was nog een verrassing. Maar volgens mij is er al meerdere malen (door oa iemand van Paramount zelf; in het fanclubblad) dat TOS uit zou komen.

In november 03 zou de Director's Cut van Star Trek V uitkomen. Toen was het weer verlaat tot januari. Toen toch weer in november (ook Paramount in fanclubblad). Maar vorige week was die er nog steeds niet. Weet iemand hier iets van??

matthe
22-01-2004, 20:23
Maaruh toch wel heel mooi als ik er wat langer naar kijk :D :D :D

Mike Philippens
22-01-2004, 21:02
Ik heb laatst een e-mail naar Paramount Home Entertainment Netherlands gestuurd om te vargen of ze ALLE Star Trek-films (inclusief First Contact, Insurrection en Nemesis) op een mooie speciale editie uit gaan brengen en het antwoord was ja.
Bedoelen ze dan deze: linkie naar Play (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=121749&p=57&c=&g=72)
Plaatje (niet groot, maar soit):
http://www.play.com/covers/121749m.jpg

Henk Kruse
22-01-2004, 21:31
Het laatste wat ik gelezen heb is dat Voyager nu in mei pas begint en er drie pas volgend jaar uitkomen. Dat moet in de nieuwe DVD-report geweest zijn. Maar hier stond ook in dat er meer uikwam dit jaar, maar dat was nog een verrassing. Maar volgens mij is er al meerdere malen (door oa iemand van Paramount zelf; in het fanclubblad) dat TOS uit zou komen.

In november 03 zou de Director's Cut van Star Trek V uitkomen. Toen was het weer verlaat tot januari. Toen toch weer in november (ook Paramount in fanclubblad). Maar vorige week was die er nog steeds niet. Weet iemand hier iets van??

Ik houd het gewoon op het release-schema die al enige tijd overal rondwaard, en gelijk is aan de vorige 2 jaren. Het lijkt er wel op dat het interview erg oud is (iedereen weet dat TOS dit najaar uitkomt) of dat ze iemand aan de lijn hebben gehad die niets mocht zeggen, en dus maar heel erg afwachtend is geweest.

Het enige wat zou kunnen.... Enterprise gaat nu zijn 3de of 4de? seizoen in de VS in, daar kunnen ze geen jaar vol mee maken. Daarnaast het uitbrengen van TOS zou wel eens een zware wissen kunnen trekken op de financiën van de consument. Men gaat dus 3 releases naar volgend jaar brengen. Dit jaar dus 4/7 voy, geheel TOS, volgend jaar 3/7 VOY en eerste gedeelte enterprise..... Wie weet.

Wat betreft Star Trek 5 SE: die heb ik al enkele malen in de winkel gezien voor de normale (€ 24,99).

Henk K.

FrankGuthrie
22-01-2004, 21:35
Idd stukken mooier die r2. Alleen wat een verschrikkelijke kleur!!!!
Het laatste wat ik gelezen heb is dat Voyager nu in mei pas begint en er drie pas volgend jaar uitkomen. Dat moet in de nieuwe DVD-report geweest zijn. Maar hier stond ook in dat er meer uikwam dit jaar, maar dat was nog een verrassing. Maar volgens mij is er al meerdere malen (door oa iemand van Paramount zelf; in het fanclubblad) dat TOS uit zou komen.

In november 03 zou de Director's Cut van Star Trek V uitkomen. Toen was het weer verlaat tot januari. Toen toch weer in november (ook Paramount in fanclubblad). Maar vorige week was die er nog steeds niet. Weet iemand hier iets van??

Star Trek V: the Final Frontier ligt hier al weeke bij mij thuis :) Deze is in December uitgekomen, maar is nu pas goed te verkrijgen in Nederland. Voor de regio zien de uitgaves er zo uit, helaas moeten we in Regio 2 landen langer wachten.

February 15th: 'The Undiscovered Country' SE
March 1th: Voyager - Season 1
April 12th: Voyager - Season 2
June 7th: Voyager - Season 3
August 2nd: Voyager - Season 4
September 6th: TOS - Season 1
September 27th: 'Generations' SE
October 4th: TOS - Season 2
Voyager - Season 5
November 1th: TOS - Season 3
November 8th: Voyager - Season 6
December 6th: Voyager - Season 7

Hierboven is dus regio 1, Regio 2 duurt altijd wat langer. zo te zien zit er steeds 2 tot 3 maanden tussen. Hieronder voor Regio 2

Star Trek: Voyager - Season 1 - May 3rd, 2004
Star Trek: Voyager - Season 2 - July 5th, 2004
Star Trek: Voyager - Season 3 - September 6th, 2004
Star Trek: Voyager - Season 4 - November 1th, 2004
Star Trek: Voyager - Season 5 - January 3rd, 2005
Star Trek: Voyager - Season 6 - March 7th, 2005
Star Trek: Voyager - Season 7 - May 2nd, 2005

matthe
22-01-2004, 21:46
Het lijkt er wel op dat het interview erg oud is


Die indruk had ik zelf ook eigenlijk.

Léon Mulder
23-01-2004, 15:46
N.B.: Van mij hadden de speciale edities van de Star Trek-films nog wel iets specialer mogen worden, want (alhoewel dit een enorme verbetering is vergeleken met de eerdere DVD-uitgaven) ik vind deze DVD's nog niet geweldig...

Dan moet jij eens kijken naar het vershcil tussen het orgineel van The Motion Picture en de Directors Cut.

Nou, ja, je hebt gelijk. Ik had er beter bij kunnen zetten m.u.v. The Motion Picture. Die is mooi opgeschoond en verbeterd op DVD. Alleen vallen bij elke andere DVd de extra' me toch wat tegen. Je komt toch relatief weinig te weten over de productie van de films (a la LotR - extended editions). Maar ja, waarschijnlijk verwachtte ik er gewoon teveel van. Ik blijf ze sowieso wel kopen...

Léon Mulder
23-01-2004, 15:48
Ik heb laatst een e-mail naar Paramount Home Entertainment Netherlands gestuurd om te vargen of ze ALLE Star Trek-films (inclusief First Contact, Insurrection en Nemesis) op een mooie speciale editie uit gaan brengen en het antwoord was ja.
Bedoelen ze dan deze: linkie naar Play (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=121749&p=57&c=&g=72)
Plaatje (niet groot, maar soit):
http://www.play.com/covers/121749m.jpg

Nee, mijn vraag was of ze doorgingen met het uitbrengen van de speciale edities zoals die nu om de zoveel tijd in de winkel liggen. Van een box met alle films weet ik niets af.

starbuck
25-01-2004, 09:22
Op dvd-home staat het volgende te lezen:

"Zoals het er nu uitziet komt het eerste seizoen van Voyager uit in mei.

Alle informatie is onder voorbehoud!

DVD Inhoud:
Disc 1: Caretaker; Parallax; Time and Again
Disc 2: Phage; The Cloud; Eye Of The Needle; Ex Post Facto
Disc 3: Emanation; Prime Factors; State of Flux; Heroes and Demons
Disc 4: Cathexis; Faces; Jetrel; Learning Curve
Disc 5: Special Features "

dan wordt het dus waarschijnlijk Mei.

maximus
25-01-2004, 09:53
MENSEN BIJ DEZE PRESENTEER IK HET ARTWORK VAN VOYAGER R2!!!!!!!

(sorry voor het schreeuwen)

http://www.startrek.nl/images/voyager-r2artwork.jpg

8) dat ziet er erg gelikt uit :)


beetje raar dat er 7 discs zijn afgebeeld, voor 15 afleveringen?

Mike Philippens
25-01-2004, 09:57
beetje raar dat er 7 discs zijn afgebeeld, voor 15 afleveringen?
16. De eerste was een dubbel. Zo te zien 4 afleveringen per disc en een met de specials.

starbuck
25-01-2004, 10:54
Hier staat zelfs een datum van 24 mei

voyager (http://www.voyager-dvd.co.uk/)

in Engeland wel te verstaan.

FrankGuthrie
25-01-2004, 11:46
MENSEN BIJ DEZE PRESENTEER IK HET ARTWORK VAN VOYAGER R2!!!!!!!

(sorry voor het schreeuwen)

http://www.startrek.nl/images/voyager-r2artwork.jpg

8) dat ziet er erg gelikt uit :)


beetje raar dat er 7 discs zijn afgebeeld, voor 15 afleveringen?

Dit is gewoon een standaard box afbeelding. Dat betekent dat dit plaatje geschoten is voor een 'echte' hele seizoen, met 22 afleveringen.

Per DVD 4 afleveringen, dat zijn dus 6 disc (de laaste disc heeft maar 2 afleveringen) + 1 met alleen extra's (niet veel overigens).

starbuck
10-02-2004, 12:28
De menu's van Voyager :D

http://www.dvdanswers.com/misc/tom/voyager/voyagermenushot1.jpg
http://www.dvdanswers.com/misc/tom/voyager/voyagermenushot2.jpg
http://www.dvdanswers.com/misc/tom/voyager/voyagermenushot3.jpg
http://www.dvdanswers.com/misc/tom/voyager/voyagermenushot4.jpg
http://www.dvdanswers.com/misc/tom/voyager/voyagermenushot5.jpg

Ettepet
10-02-2004, 13:19
Wat een dure grap, 80 euro per seizoen!

Rob Technoid
10-02-2004, 14:40
Wat een dure grap, 80 euro per seizoen!

Gezien de prijs van Next Generation valt het wel mee. Hopelijk gaan ze bij MM Rijswijk net als DS9 voor 64 pleuri over de toonbank :)

FrankGuthrie
10-02-2004, 15:29
Als je wacht worden ze goedkoper.

The Next Generation is nu voor minder dan €60 te koop bij play.com en bij bol.com voor €60. Ik hoop op een prijsje van €40 voor de voyager DVD's in de sale.

Rob Technoid
10-02-2004, 18:34
Als je wacht worden ze goedkoper.

The Next Generation is nu voor minder dan €60 te koop bij play.com en bij bol.com voor €60. Ik hoop op een prijsje van €40 voor de voyager DVD's in de sale.

Bij play.com zijn seizoenen 3, 4 en 5 inmiddels weer duurder (58 pond) :(

FrankGuthrie
12-02-2004, 15:47
Als je wacht worden ze goedkoper.

The Next Generation is nu voor minder dan €60 te koop bij play.com en bij bol.com voor €60. Ik hoop op een prijsje van €40 voor de voyager DVD's in de sale.

Bij play.com zijn seizoenen 3, 4 en 5 inmiddels weer duurder (58 pond) :(

Ja zag het vuilakken :(. Ik heb snel seizoen 6 en 7 besteld voor 39 pond, en op tijd, want seizoen 6 is inmiddels ook 58 pond :(

Ik heb nu dus thuis seizoen 1 t/m 3 staan, met 6 en 7 onderweg beteld voor 39,99 pond, die andere seizoenen haal ik dan ergens anders vandaan. 60 euro vind ik een schappelijk prijsje voor die boxen, maar 85-90 euro is me veel te veel.

Rob Technoid
12-02-2004, 16:50
bol.com heeft ze allemaal voor 60 euro dacht ik...

FrankGuthrie
12-02-2004, 16:59
bol.com heeft ze allemaal voor 60 euro dacht ik...

Ja klopt, maar ik heb goed rondgekeken op diverse fora en bol.com moet het niet hebben van hun goede service, terwijl play.com juist een erg goede service heeft.

Rob Technoid
12-02-2004, 23:11
bol.com heeft ze allemaal voor 60 euro dacht ik...

Ja klopt, maar ik heb goed rondgekeken op diverse fora en bol.com moet het niet hebben van hun goede service, terwijl play.com juist een erg goede service heeft.

Tsja, ik heb van de week mijn eerste bestelling daaro geplaatst, dus ik ben benieuwd (het betrof overigens geen ST boxen, maar Sex & The City)

Marcel den Haan
13-02-2004, 00:24
Play heeft om de zoveel tijd de Next Generation boxen in de aanbieding. Dit was niet de eerste keer en denk ik ook niet de laatste. Nadeel alleen dat de aanbieding maar een maandje duurt gemiddeld dus je moet snel inslaan als het kan.

Alex van den Berg
13-02-2004, 03:26
Wat moet ik nou met al die Next Generation aanbiedingen in deze thread?? Die heb ik allemaal al lang... en Deep Space ook!! :?
Back on topic....

WIJ WILLEN VOYAGER!! :mrgreen:

starbuck
13-02-2004, 08:43
Wat moet ik nou met al die Next Generation aanbiedingen in deze thread?? Die heb ik allemaal al lang... en Deep Space ook!! :?
Back on topic....

WIJ WILLEN VOYAGER!! :mrgreen:

Precies, Ik wil de begintune uit mijn 6 boxen horen knallen, ik wil de Voyager van links naar rechts horen zoefen, ik wil het nadenkende hoofd van Cpt Janeway scherp in beeld als ze weer een moeilijke beslissing moet nemen...en...ik wil 7 of mine ik bedoel 7 of nine. 8)

Marcel den Haan
13-02-2004, 09:23
ik wil 7 of mine ik bedoel 7 of nine. 8)

Dan moet je toch nog ff wachten, in welk seizoen liep ze bevallig de serie ook al weer binnen?

Rob Technoid
13-02-2004, 12:34
ik wil 7 of mine ik bedoel 7 of nine. 8)

Dan moet je toch nog ff wachten, in welk seizoen liep ze bevallig de serie ook al weer binnen?

Het vierde, tegelijk met het vertek van Kes (die een filmcarriere wilde maar volgens mij niet veel meer heeft gedaan dan American History X)

JCL
13-02-2004, 13:07
ik wil 7 of mine ik bedoel 7 of nine. 8)

Dan moet je toch nog ff wachten, in welk seizoen liep ze bevallig de serie ook al weer binnen?

4, maar ik denk dat hij haar liever in zijn slaapkamer heeft :D

FrankGuthrie
13-02-2004, 14:07
Play heeft om de zoveel tijd de Next Generation boxen in de aanbieding. Dit was niet de eerste keer en denk ik ook niet de laatste. Nadeel alleen dat de aanbieding maar een maandje duurt gemiddeld dus je moet snel inslaan als het kan.

Laat me dat dan tijdig weten, want ik heb in januari 1 t/m 3 ingeslagen, omdat ik bang was dat meteen 1 februari weer van 40 naar 58 pond zou gaan.

26/01/2004 Star Trek: The Next Generation - Season 3 (Region 2 DVD) £39.99 Posted on 27/01/2004
26/01/2004 Star Trek: The Next Generation - Season 2 (Region 2 DVD) £39.99 Posted on 27/01/2004
26/01/2004 Star Trek: The Next Generation - Season 1 (Region 2 DVD) £39.99 Posted on 27/01/2004


Na januari zag ik dat een paar dagen in februari dat de boxen allemaal nog 40 pond waren, dus ik denk doe lekker rustig. Zie ik opeens dat seizoen 3, 4 en 5 opeens weer 58 pond zijn geworden, gelukkig had ik 3 al, maar 4 en 5 niet :(. Dus ik snel 6 en 7 voor 40 pond bestellen, want die waren samen met seisoen 1 en 2 nog wel 40 pond, raar, maar goed. Nu is inmiddels seizoen 6 ook al duurder geworden. Ben ik blij dat ik die nog voor de prijsverhoging heb gekocht.

06/02/2004 Star Trek: The Next Generation - Season 7 (Region 2 DVD) £39.99 Posted on 06/02/2004
06/02/2004 Star Trek: The Next Generation - Season 6 (Region 2 DVD) £39.99 Posted on 06/02/2004
JR053115226GB


Alleen zit ik nu met het feit dat ik seizoen 4 en 5 niet heb :(. Ik wil er geen €85 voor neertellen, dat is me echt teveel. Ik denk toch dat ik misschien bol.com probeer. In eerste instantie wou ik alles daar halen, maar na het lezen van redelijk wat negative reacties heb ik besloten om ze toch bij play.com te halen in de UK, want de service is er perfect, en dat kan niet gezegd worden van bol.com.

Ik wacht nu op een prijsverlaging van Deep Space 9 DVD's :)

Alex van den Berg
13-02-2004, 14:22
Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation....

Ik wacht nu op een prijsverlaging van Deep Space 9 DVD's :)Erg spannend allemaal... maar wacht verder even in een andere thread ofzo... Deze gaat over Voyager... :roll:

FrankGuthrie
13-02-2004, 14:33
Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation....

Ik wacht nu op een prijsverlaging van Deep Space 9 DVD's :)Erg spannend allemaal... maar wacht verder even in een andere thread ofzo... Deze gaat over Voyager... :roll:

Ik reageer op het antoowrd van iemand anders die het over TNG heeft :roll:

starbuck
13-02-2004, 15:33
ik wil 7 of mine ik bedoel 7 of nine. 8)

Dan moet je toch nog ff wachten, in welk seizoen liep ze bevallig de serie ook al weer binnen?

ach, wat is drie seizoenen wachten als je in de tussentijd naar een fraaie klingondame mag kijken :D :D

http://www.startrek.nl/pictures/barge5.jpg

B'Elanna heeft ook wel wat prettige features om te bewonderen,..alleen dat voorhoofd, tja :wink:

Marc Raps
13-02-2004, 16:28
Ach, wat mooi allemaal... *kwijl*

Ging dat nu ook maar allemaal zo met The Simpsons... :(

- Marc

Michelle
17-02-2004, 14:40
De 1e review van de R1 versie is binnen: Link (http://dvd.ign.com/articles/492/492007p1.html)

En ook alweer het eerste artwork van seizoen 2 R1 versie :): 2e Link (http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=3325&n=1&k=voyager&burl=r%3D0%26g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dvoyager)

John Sital
17-02-2004, 14:44
kreeg gisteren mail van dvd soon dat voyager al gepost is 8)

Arces
17-02-2004, 15:14
Best *** eigenlijk toen der tijd alle videobanden gekocht. hb ik ze allemaal in een kastje moet ik de dvd's gaan kopen. wat moet ik nu met die video's doen

FrankGuthrie
17-02-2004, 15:50
Best *** eigenlijk toen der tijd alle videobanden gekocht. hb ik ze allemaal in een kastje moet ik de dvd's gaan kopen. wat moet ik nu met die video's doen

Verkopen voor een paar euro. Koninginnendag komt er weer aan, je zult ze zeker kunnen slijten aan mensen, desnoods vraag je er 50 eurocent ervoor, je raakt ze geheid kwijt.

Ricardo Mulder
08-03-2004, 12:36
Weer een foto van de box.

http://www.startrek.nl/images/voyager-dvd-02.jpg

FrankGuthrie
09-03-2004, 17:41
http://www.startrek.nl/images/voyager-dvd-03.jpg

FrankGuthrie
09-03-2004, 17:50
http://www.startrek.nl/images/voyager-dvd-03.jpg

Frank J.
10-03-2004, 10:21
en nog meer:

http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/421600_421699/000000p421653_scr1.jpg

http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/421600_421699/000000p421653_scr2.jpg

Albert Kostwinder
10-03-2004, 11:07
Zeg, willen jullie ophouden met het plaatsen van die mooie plaatjes!

Dat kost mij weer geld.... :twisted:

John Sital
12-03-2004, 13:35
heb de r1 box binnen die is superlelijk, maar wel goedkoper als de r2.

Christiaan Sauer
12-03-2004, 13:36
Zeg, willen jullie ophouden met het plaatsen van die mooie plaatjes!

Dat kost mij weer geld.... :twisted:

Je zou hem inderdaad alleen al aanschaffen vanwege die verdomd mooie verpakking zeg :shock:

Robbie25jr
12-03-2004, 18:17
Zeg, willen jullie ophouden met het plaatsen van die mooie plaatjes!

Dat kost mij weer geld.... :twisted:

Je zou hem inderdaad alleen al aanschaffen vanwege die verdomd mooie verpakking zeg :shock: Die verpakking ziet er cool uit, ja