PDA

Bekijk de volledige versie : gollum beeldje



Harry stadman
22-11-2003, 11:04
Ik weet niet of het wel of niet mag.

Ik probeer alleen maar mede dvd-liefhebbers te helpen!

ik heb een 5 disc collectors set. hier zit dus een formulier bij met een bestelcode voor het extra gollum beeldje!

voor degene die wel graag dat beeldje wil hebben en niet over de bestelcode beschikt, kun je hem hier vinden:

betselcode gollumbeeldje:

NLHE2

met vriendelijke groet,
harry.

Wim S.
22-11-2003, 11:20
vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???

twc02
22-11-2003, 11:35
mensen die dat beeldje zouden willen hebben
zullen ook wel de giftset gekocht hebben lijkt me :)

Werner
22-11-2003, 13:40
Die code is op elk bonnetje overigens hetzelfde...

Harry stadman
22-11-2003, 14:11
mensen die dat beeldje zouden willen hebben
zullen ook wel de giftset gekocht hebben lijkt me :)

dit hoeft natuurlijk niet.
het kan goed zijn dat iemand de limited edition of gollum mooier vindt dan die in de doos zit!

tja, alles kost geld. gezien de sterke euro vindt ik het nog niet eens zo duur. zeker niet wanneer je de 5e disc hebt gezien over het maken van de beeldjes. zeker zijn geld waard. en in tegenstelling tot het beeldje van de collectors-set, is dit beeldje WEL strikt gelimiteerd tot 7500!

R. Schaap
22-11-2003, 14:20
waar is het beeldje te bestellen dan?

Harry stadman
22-11-2003, 14:40
waar is het beeldje te bestellen dan?


rein, (mede noorderling), hier is hij te bestellen:

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=lotrhome

Harry stadman
22-11-2003, 15:00
vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???

waarom???"?? er zijn veel mensen die een collectors giftset kopen en die NIET het extra te bestellen beeldje willen hebben.

zo stel je andere mensen in iedergeval in staat om eventueel zo'n beeldje te bemachtigen! :wink:

Harry B.
22-11-2003, 15:38
vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???

waarom???"?? er zijn veel mensen die een collectors giftset kopen en die NIET het extra te bestellen beeldje willen hebben.
Hoe zou dat toch komen :roll:

Harry stadman
22-11-2003, 18:42
vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???

waarom???"?? er zijn veel mensen die een collectors giftset kopen en die NIET het extra te bestellen beeldje willen hebben.
Hoe zou dat toch komen :roll:

betekend wel het beeldje zeldzaam gaat worden als er niet veel rondzwerven :wink:

Chris Howitt
22-11-2003, 18:44
Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld :)

Harry stadman
22-11-2003, 18:52
Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld :)

Ik heb hem vandaag besteld! hopen dat ik bij de 7500 gelukkigen ben!
de beeldjes worden volgens de site pas in december verstuurd! In amerika zijn ze nu al bezig.

Harry B.
22-11-2003, 20:21
vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???

waarom???"?? er zijn veel mensen die een collectors giftset kopen en die NIET het extra te bestellen beeldje willen hebben.
Hoe zou dat toch komen :roll:

betekend wel het beeldje zeldzaam gaat worden als er niet veel rondzwerven :wink:
Ik vermoed dat er straks een hoop op ebay terug te vinden zijn ;)

Wim S.
22-11-2003, 21:34
Nou ja ik wacht mijn box nog even af,hij is verzonden en dan zie ik wel hoe het beeldje van Gollum is en of het de moeite is om ook dat andere beeldje te bestellen.

Harry stadman
23-11-2003, 09:06
vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???

waarom???"?? er zijn veel mensen die een collectors giftset kopen en die NIET het extra te bestellen beeldje willen hebben.
Hoe zou dat toch komen :roll:

betekend wel het beeldje zeldzaam gaat worden als er niet veel rondzwerven :wink:
Ik vermoed dat er straks een hoop op ebay terug te vinden zijn ;)

vast wel........., echter vast NIET voor de prijs van 80 dollar! :wink:

marcelb
23-11-2003, 10:39
Gisteren heb ik de Gift-set ontvangen en deze is heel mooi, moet ik zeggen. Nu zou ik daarbij ook graag het 2e beeldje willen bestellen.

Daar ik geen creditcard heb, lukt het mij niet om een online order te plaatsen.

Weet iemand een ander manier van betalen? Op het bestelformulier dat bij de gift-set zit, kun je ook Check/Money-order aankruisen.

Heeft iemand enig idee hoe dat dan in z'n werk gaat? Krijg je dan een rekening van Sideshow om het geld van mijn girorekening over te maken?
Lijkt mij niet dat je geld moet meesturen :roll: En een check om mee te sturen heb ik ook niet.

Thx

Harry stadman
23-11-2003, 10:57
Gisteren heb ik de Gift-set ontvangen en deze is heel mooi, moet ik zeggen. Nu zou ik daarbij ook graag het 2e beeldje willen bestellen.

Daar ik geen creditcard heb, lukt het mij niet om een online order te plaatsen.

Weet iemand een ander manier van betalen? Op het bestelformulier dat bij de gift-set zit, kun je ook Check/Money-order aankruisen.

Heeft iemand enig idee hoe dat dan in z'n werk gaat? Krijg je dan een rekening van Sideshow om het geld van mijn girorekening over te maken?
Lijkt mij niet dat je geld moet meesturen :roll: En een check om mee te sturen heb ik ook niet.
Thx

je zou eventueel american express traveler cheques kunnen kopen ter waarde van 80 dollar + shipping en die met de bestelbon meesturen.
als je deze volledig invult en opstuurt, kan iedereen ze inleveren voor contant geld.zijn nog verzekerd ook, dus mocht er wat gebeuren, krijg je het geld ook vergoed!
Of je moet iemand met een creditcard heeeeeeeeel erg lief aankijken. :wink:

je zou ook het internationale bestelnummer kunnen bellen en vragen wat het handigst is! dit nummer staat boven aan de pagina van het gollum beeldje!

Chris Howitt
23-11-2003, 12:31
Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld :)

Ik heb hem vandaag besteld! hopen dat ik bij de 7500 gelukkigen ben!
de beeldjes worden volgens de site pas in december verstuurd! In amerika zijn ze nu al bezig.

Ik had ze gebeld om het een en ander te vragen de man wist mij te vertellen dat de beeldjes 1 december verstuurd gaan worden.

kruspe
23-11-2003, 15:02
Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld :)

ik wil hem ook gaan bestellen,maar wil eigenlijk weten wat de precieze kosten zijn (incl. verzendkosten) en of het bedrag meteen van je CC wordt afgeschreven,want dat komt eerlijk gezegd deze maand niet meer zo goed uit :wink:

kruspe
23-11-2003, 15:41
Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld :)

ik wil hem ook gaan bestellen,maar wil eigenlijk weten wat de precieze kosten zijn (incl. verzendkosten) en of het bedrag meteen van je CC wordt afgeschreven,want dat komt eerlijk gezegd deze maand niet meer zo goed uit :wink:

Laat maar...

Ik heb hem besteld!!! (kon het toch echt niet laten...ik kwam thuis van mijn werk en mijn vriendin zei: Ik wil hem eigenlijk toch wel hebben...dat hoefde ze dus maar 1 keer te zeggen..)

Naar Nederland zijn er geen verzendkosten volgens het formulier en het beeldje wordt vanuit Europa verstuurd.
De 79,95 Dollar (67 euro, vandaag volgens de currency converter) wordt pas afgeschreven als het beeldje verstuurd wordt.

Hopelijk komt hij heel aan....

MAD
23-11-2003, 16:12
waar is het beeldje te bestellen dan?


rein, (mede noorderling), hier is hij te bestellen:

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=lotrhome

Ze hebben hier ook dit beeld voor maar $5.995,- :shock: Leuk voor als je niet weet wat je voor Kerst moet vragen. :twisted:

http://www.sideshowtoy.com/mas_assets/large/8711.jpg

Christiaan Sauer
23-11-2003, 16:15
Daar heb ik 1 woord voor:

BELACHELIJK :). 6000 dollar voor een beeld/beeldje? Als je niet meer weet wat je met je geld aanmoet :S

Harry stadman
23-11-2003, 16:27
voor die 6000 dollar heb ik toch liever een bronzen beeld van een hele mooie vrouw! :oops:

Harry stadman
23-11-2003, 16:34
Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld :)

ik wil hem ook gaan bestellen,maar wil eigenlijk weten wat de precieze kosten zijn (incl. verzendkosten) en of het bedrag meteen van je CC wordt afgeschreven,want dat komt eerlijk gezegd deze maand niet meer zo goed uit :wink:

Laat maar...

Ik heb hem besteld!!! (kon het toch echt niet laten...ik kwam thuis van mijn werk en mijn vriendin zei: Ik wil hem eigenlijk toch wel hebben...dat hoefde ze dus maar 1 keer te zeggen..)

Naar Nederland zijn er geen verzendkosten volgens het formulier en het beeldje wordt vanuit Europa verstuurd.
De 79,95 Dollar (67 euro, vandaag volgens de currency converter) wordt pas afgeschreven als het beeldje verstuurd wordt.

Hopelijk komt hij heel aan....

dit verwonderde mij ook al!
ik dacht dat er 15 dollar verzendkosten overheen zouden komen (staat op de bestelformulier) maar de online bestelformulier berekend niet 15 dollar extra voor verzendkosten.

vind ook belachelijk dat de amerikanen wel gratis thuis bezorgd krijgen en wij europeanen weer niet!

de beeldjes worden vanuit hun eigen opslagplaats in europa verstuurd.
volgens de site worden begin december de europese beeldjes verzonden. In amerika zijn ze nu al bezig met verzenden!
nu maar hopen dat er niet teveel import belasting op het beeldje zit. (dacht dat er binnen europa geen import kosten werden berekend).

ze zullen er echt wel voor zorgen dat we het beeldje heel thuisgestuurd krijgen!

67 euro is niet duur voor het beeldje! gezien de prijzen die je op de site moet betalen voor andere beeldjes die te koop zijn!(125 dollar of meer!) :wink:

kruspe
26-11-2003, 07:05
ikheb vandaag bericht gekregen dat ik in ieder geval verzekerd ben van een beeldje!!
Ze worden binnen enkele weken zonder verzendkosten vanuit engeland verstuurd.

Harry stadman
26-11-2003, 08:07
ikheb vandaag bericht gekregen dat ik in ieder geval verzekerd ben van een beeldje!!
Ze worden binnen enkele weken zonder verzendkosten vanuit engeland verstuurd.

Dat is vreemd, ik heb hem eerder besteld dan jouw en heb nog geen bevestigingsmailtje gehad! :cry:

kruspe
26-11-2003, 13:50
ikheb vandaag bericht gekregen dat ik in ieder geval verzekerd ben van een beeldje!!
Ze worden binnen enkele weken zonder verzendkosten vanuit engeland verstuurd.

Dat is vreemd, ik heb hem eerder besteld dan jouw en heb nog geen bevestigingsmailtje gehad! :cry:

ik had ze zelf een mailtje gestuurd met de vraag of ik er zeker van kon zijn of ik in aanmerking kwam voor het beeldje,en daarop kreeg ik dit antwoord :wink:
Dus maak je maar niet te druk,je zult er ook wel eentje krijgen :D

Harry stadman
26-11-2003, 15:12
ikheb vandaag bericht gekregen dat ik in ieder geval verzekerd ben van een beeldje!!
Ze worden binnen enkele weken zonder verzendkosten vanuit engeland verstuurd.

Dat is vreemd, ik heb hem eerder besteld dan jouw en heb nog geen bevestigingsmailtje gehad! :cry:

ik had ze zelf een mailtje gestuurd met de vraag of ik er zeker van kon zijn of ik in aanmerking kwam voor het beeldje,en daarop kreeg ik dit antwoord :wink:
Dus maak je maar niet te druk,je zult er ook wel eentje krijgen :D

Ik heb ze nu vandaag ook inmiddels om opheldering gevraagd maar nog geen antwoord gehad!

I want my precious! :twisted:

Harry stadman
26-11-2003, 19:37
Heb net een mailtje gehad van een lieftallige dame van sideshow!
mijn order is bevestigd en zal binnen 2-3 weken vanuit de engelse opslagplaats verstuurd worden! ze zijn(de beeldjes) dus onderweg naar engeland om aldaar verscheept te worden naar de mensen die het beeldje besteld hebben.

yippeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, i got my precious! yes, i have! :lol:

kruspe
27-11-2003, 06:39
Heb net een mailtje gehad van een lieftallige dame van sideshow!
mijn order is bevestigd en zal binnen 2-3 weken vanuit de engelse opslagplaats verstuurd worden! ze zijn(de beeldjes) dus onderweg naar engeland om aldaar verscheept te worden naar de mensen die het beeldje besteld hebben.

yippeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, i got my precious! yes, i have! :lol:

Zie je wel...alles komt goed!!! :wink:

b4rth3zz
27-11-2003, 21:56
Mijn order blijft op "new" staan :?
Heb ook eens gemaild, maar nog geen reactie tot nu...
Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor je een bericht terugkreeg?

kruspe
28-11-2003, 06:29
Mijn order blijft op "new" staan :?
Heb ook eens gemaild, maar nog geen reactie tot nu...
Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor je een bericht terugkreeg?

ik had binnen 24 uur bericht terug,maar mijn order staat ook nog op new.
Dat zal ook wel pas veranderen zodra ze gaan beginnen met verzenden.

Chris Howitt
28-11-2003, 09:42
Het kan misschien wat langer duren met een antwoord van hun (ik wacht ook nog steeds) aangezien het in amerika nu Thanksgiving is ;)

Albert Kostwinder
28-11-2003, 09:53
voor die 6000 dollar heb ik toch liever een bronzen beeld van een hele mooie vrouw! :oops:

Voor 6000 dollar heb je volgens mij een heleboel echte vrouwen..... :oops:

Harry stadman
28-11-2003, 10:10
voor die 6000 dollar heb ik toch liever een bronzen beeld van een hele mooie vrouw! :oops:

Voor 6000 dollar heb je volgens mij een heleboel echte vrouwen..... :oops:

die heb ik inderdaad ook liever natuurlijk!
maar dat is natuurlijk niet DE manier. ervoor betalen :twisted:

Albert Kostwinder
28-11-2003, 10:21
voor die 6000 dollar heb ik toch liever een bronzen beeld van een hele mooie vrouw! :oops:

Voor 6000 dollar heb je volgens mij een heleboel echte vrouwen..... :oops:

die heb ik inderdaad ook liever natuurlijk!
maar dat is natuurlijk niet DE manier. ervoor betalen :twisted:

Voor die 6000 dollar vind ik het niet eens een mooi beeld......

b4rth3zz
28-11-2003, 10:35
Het kan misschien wat langer duren met een antwoord van hun (ik wacht ook nog steeds) aangezien het in amerika nu Thanksgiving is ;)
Da's juist :oops:
Niet aan gedacht :?

b4rth3zz
03-12-2003, 18:25
Het kan misschien wat langer duren met een antwoord van hun (ik wacht ook nog steeds) aangezien het in amerika nu Thanksgiving is ;)
Da's juist :oops:
Niet aan gedacht :?
En nog steeds geen mail teruggekregen...
Waarschijnlijk zijn ze al die vragen van ongeduldige mensen beu :wink:

kruspe
03-12-2003, 23:48
je kunt ze ook bellen :wink:

kruspe
09-12-2003, 15:07
iemand al iets gehoord of ze ze al aan het versturen zijn??

Chris Howitt
09-12-2003, 15:17
iemand al iets gehoord of ze ze al aan het versturen zijn??

Ik had begrepen dat ze rond 10 december gingen versturen :

Dear Chris:

This item will ship from our European Warehouse around the 10th of December.

Please let me know if I can be of further assistance.

Thank you.

Best Regards,

Jennifer Bigham
Customer Service

Sideshow Collectibles
733 Lakefield Rd., Unit B
Westlake Village, CA 91361
Ph: (805) 418-1940 Fx: (805) 418-1971

kruspe
09-12-2003, 15:40
mooi!!!
das dus morgen!!

BurningMetal
10-12-2003, 10:58
Een vraagje...

Krijg je een bericht als je in aanmerking komt voor een beeldje, of moet je daar zelf achteraan. Of krijg je bevestiging bij het verzenden?

kruspe
10-12-2003, 15:00
Een vraagje...

Krijg je een bericht als je in aanmerking komt voor een beeldje, of moet je daar zelf achteraan. Of krijg je bevestiging bij het verzenden?

ik heb er zelf om gevraagd via email,en kreeg binnen 24 uur antwoord.
een positief antwoord trouwens... :wink:

BurningMetal
10-12-2003, 16:57
Ok, weer thuis :)

Zal zeer waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik kan nergens een e-mail adres vinden waar ik heen zou moeten mailen :oops:
Iemand die me daar aan kan helpen?

Luther Hartog
13-12-2003, 09:27
De mijne is ook verzonden:



-----------------------------------------------------------------
Item # Description U/M Ordrd Shpd Back Price Ext
-----------------------------------------------------------------
9326 PC 1 1 0 $79.95 $79.95
Gollum as Gollum Statue
------------
Sub Total: $79.95
Discount: - $0.00
Freight: $15.00
Sales Tax: $16.62
------------
Invoice Total: $111.57


Ik vind het alleen een beetje belachelijk om te adverteren met 80$ als je uiteindelijk 110$ moet betalen.

BurningMetal
13-12-2003, 12:35
Hmmz, op de site staat bij mijn order nog steeds New, zal er dus wel net langs gegrepen hebben :(
Als dat zo is word dvdzone2.com bedankt voor de snelle levering :evil:

kruspe
15-12-2003, 06:54
de mijne is ook nog niet verzonden.
maar ik heb wel een bevestiging gekregen dat ik er zeker eentje heb!!

Chris Howitt
15-12-2003, 11:13
de mijne is ook nog niet verzonden.
maar ik heb wel een bevestiging gekregen dat ik er zeker eentje heb!!

De mijne ook nog steeds niet !!!!! Terwijl ik ook een bevestiging kreeg dat ik er een zou krijgen.

Hoekie
16-12-2003, 14:14
* GOLLUM STATUE SELLING FAST
The Limited Edition Gollum Statue, created as Smeagol's companion piece by the artists of Weta Workshop has been one of our most popular LOTR pieces thus far. Purchase your figure now!
URL: http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=gollumasgollum

(The Gollum Statue has begun shipping from the EU warehouse. However, the shipping process usually takes about 4 weeks for delivery which will not allow enough time for these items to arrive for the holidays.)

ff wachten dus nog.....

Hoekie
17-12-2003, 07:47
******* PLEASE PRINT THIS OUT - THIS IS YOUR INVOICE *******

Your order number T98826 from Sideshow Toy has been processed

-----------------------------------------------------------------
Item # Description U/M Ordrd Shpd Back Price Ext
-----------------------------------------------------------------
9326 PC 1 1 0 $79.95 $79.95
Gollum as Gollum Statue
VAT 0 0 0 $0.00 $16.62
VAT tax
------------
Sub Total: $96.57
Discount: - $0.00
Freight: $15.00
Sales Tax: $0.00
------------
Invoice Total: $111.57

Dus wel Vat .... en Freight kosten !

jeroenenagnes
17-12-2003, 07:52
******* PLEASE PRINT THIS OUT - THIS IS YOUR INVOICE *******

Your order number T98826 from Sideshow Toy has been processed

-----------------------------------------------------------------
Item # Description U/M Ordrd Shpd Back Price Ext
-----------------------------------------------------------------
9326 PC 1 1 0 $79.95 $79.95
Gollum as Gollum Statue
VAT 0 0 0 $0.00 $16.62
VAT tax
------------
Sub Total: $96.57
Discount: - $0.00
Freight: $15.00
Sales Tax: $0.00
------------
Invoice Total: $111.57

Dus wel Vat .... en Freight kosten !

Ja ik kreeg het mailtje ook net binnen. :?
Wel balen van die extra $15 maar ja ut blijft een mooi beeldje :wink:


Jeroen.

Chris Howitt
17-12-2003, 09:50
Kreeg ook het mailtje binnen :)

BurningMetal
17-12-2003, 10:24
Hier ook mailtje binnen :D

Dus toch niet te laat 8)

Wel jammer van die extra kosten, maar tis het wel waard denk ik :)

Harry stadman
18-12-2003, 08:06
dames en heren, het kerstkadootje komt eraan.
althans, als je mazzel hebt.soms kan het in een paar dagen, soms duurt het een paar weken. :cry:

ik heb net bericht gehad van meta dat het beeldje verstuurd is.


zal mij benieuwen hoe hij er in het echt uitziet.
ik vind persoonlijk het beeldje van gollum niet echt lelijk/slecht, zoals de meeste hier doen geloven.

hebben jullie al de geluidssample van gollum gehoord? zeker doen. is wel lachen :lol:

Alexander V
18-12-2003, 12:06
Ik heb ook een mailtje binnen, viel mij met de huidige dollarkoers mee wat het kostte trouwens, bovendien had ik 26 dollar verzending (zoals bij de andere beeldjes van LotR het geval is) verwacht.

Guido van Thiel
24-12-2003, 15:47
Hij is binnen!!! Zonder vat-kosten!!! En hij is mooi!

Al is de huid ietsiepietsie anders dan die van smeagol, gollum is korreliger!

kruspe
24-12-2003, 15:50
ik snap er niks meer van...ik heb hem de 23ste November besteld,maar mijn order staat nog steeds op "new".
heb al verschillende mailtjes gestuurd,maar krijg gewoon geen antwoord!
Ik heb zelfs al een keer gebeld,maar ook niks!!
Ik ben bang dat ik hem niet meer krijg,terwijl ze mij toch toegezegd hebben dat ik er eentje zou krijgen....

Alexander V
24-12-2003, 16:25
Mijn order staat ook op 'new' bij sideshow maar ik heb wel een invoice mailtje gehad, waardoor ik ervanuit ging dat ik hem wel zou krijgen.

kruspe
24-12-2003, 16:29
Mijn order staat ook op 'new' bij sideshow maar ik heb wel een invoice mailtje gehad, waardoor ik ervanuit ging dat ik hem wel zou krijgen.

bedoel je met die invoice de orderbevestiging?
die heb ik namelijk ook gehad meteen nadat ik de order geplaatst had.
Wanneer heb jij hem besteld?

Alexander V
24-12-2003, 17:57
ik heb hem de 10de besteld en toen kreeg ik meteen een mailtje, de 18de kreeg ik dat 'invoice' mailtje maar die kwam van 'shipping@sideshowtoys.com' dus vandaar dat ik aanneem dattie er ook echt aankomt.

Chris Howitt
27-12-2003, 18:34
Iemand hem al binnen ?

Heb nog niets ontvangen :(

kruspe
27-12-2003, 19:00
Iemand hem al binnen ?

Heb nog niets ontvangen :(

ben blij dat ie verstuurd is!!!
ik heb nog steeds niks gehoord....al meer dan een maand geleden besteld,maar niks!
volgens mij zijn ze mij gewoon vergeten!