PDA

Bekijk de volledige versie : The good, the bad and the ugly.



Neo
22-11-2003, 13:04
Heeft iemand enig idee of The good, the bad and the ugly een speciale uitgave krijgt zoals once upon a time in the west?

Ik heb de film op dvd zien staan in een aantal winkels, maar dat is een uitgaven voor 13 euro met totaal geen extra's, lelijke hoes enz...

Een special edition zoals once upon a time in the west zou zeer welkom zijn.

kitano
22-11-2003, 13:27
Heeft iemand enig idee of The good, the bad and the ugly een speciale uitgave krijgt zoals once upon a time in the west?

Ik heb de film op dvd zien staan in een aantal winkels, maar dat is een uitgaven voor 13 euro met totaal geen extra's, lelijke hoes enz...



Er zitten deleted scenes bij. En het beeld is bijna net zo goed gerestaureerd als "once upon". het geluid is slechts mono, maar verder wel oke.

dus al met al is dit reeds een zeer aardige uitgave.

Neo
22-11-2003, 15:24
Geluid is slechts mono?
Nou, dan wordt 't hem niet voor mij.
Hopen maar op een mooiere uitgave dan.

Coen Vermeer
22-11-2003, 16:36
Geluid is slechts mono?
Nou, dan wordt 't hem niet voor mij.
Hopen maar op een mooiere uitgave dan.

die komt er nog even geduld :D

Harry B.
22-11-2003, 17:02
Geluid is slechts mono?
Nou, dan wordt 't hem niet voor mij.
Hopen maar op een mooiere uitgave dan.

die komt er nog even geduld :D
Klopt, dit is o.a. te lezen op The Digital Bits

Neo
22-11-2003, 18:48
MOOI!!!!! :D :D :D :lol:

Renny Collard
22-11-2003, 23:55
Geluid is slechts mono?
Nou, dan wordt 't hem niet voor mij.
Hopen maar op een mooiere uitgave dan.

die komt er nog even geduld :D
Klopt, dit is o.a. te lezen op The Digital Bits

Ja zie hier;
11/17/03



MGM is working on a new special edition of Sergio Leone's The Good, the Bad and the Ugly, which will include a new anamorphic widescreen transfer. With any luck, they'll do Fistfull of Dollars, For a Few Dollars More and A Fistful of Dynamite as well.

ToshiroMifune
23-11-2003, 09:08
Geluid is slechts mono?
Nou, dan wordt 't hem niet voor mij.
Hopen maar op een mooiere uitgave dan.

wat is er nou zo slecht aan mono? beter een goede mono track dan een slecht gemaakt 5.1, toch?

Piet Marcus vd Meulen
23-11-2003, 10:05
Geluid is slechts mono?
Nou, dan wordt 't hem niet voor mij.
Hopen maar op een mooiere uitgave dan.

wat is er nou zo slecht aan mono? beter een goede mono track dan een slecht gemaakt 5.1, toch?

Als iemand ook maar probeert te WIJZEN naar de beeldverhouding, wordt ie bij voorbaat afgeschoten, maar de originele soundtrack (die bij films van deze leeftijd nou eenmaal in mono is) mag compleet overhoop gehaald worden... Waar blijven dan de discussies van 'dit is niet zoals de regisseur het bedoeld heeft'? Dubbele maten?

Deze films zijn in mono ook briljant! Het weerhoudt mij er niet van deze films aan te schaffen...

MAD
23-11-2003, 10:43
Geluid is slechts mono?
Nou, dan wordt 't hem niet voor mij.
Hopen maar op een mooiere uitgave dan.

wat is er nou zo slecht aan mono? beter een goede mono track dan een slecht gemaakt 5.1, toch?

Als iemand ook maar probeert te WIJZEN naar de beeldverhouding, wordt ie bij voorbaat afgeschoten, maar de originele soundtrack (die bij films van deze leeftijd nou eenmaal in mono is) mag compleet overhoop gehaald worden... Waar blijven dan de discussies van 'dit is niet zoals de regisseur het bedoeld heeft'? Dubbele maten?

Deze films zijn in mono ook briljant! Het weerhoudt mij er niet van deze films aan te schaffen...

Helemaal mee eens! Velen vergeten dat het een 30 jaar oude film is... Ook al maak je hier een 5.1 van dan zal de nadruk toch vaak op de frontspeakers liggen. En overigens: met een beetje set zet je hem op dubbel mono voor de fronts (ipv alleen center) en met het geluid van de TV erbij heb je toch al behoorlijk wat impact van voren.

Wel ben ik blij met het toevoegen van de Deleted Scenes die op de huidige disk Italiaans zijn nagesynchroniseerd en nu qua geluid zijn heropgenomen (ook al is het met vervangende stemmen voor de overleden acteurs). Ik vond bij de Deleted Scenes nou niet echt overbodig of te langdradig. Sterker nog ze leveren soms vitale info over het handelen elders in de film. Voor de puristen onder ons (die liever de orginele "kortere" versie zien) zou het het mooist zijn als je de keuze had om deze Deleted Scenes seamless te laten invoegen of dat je ze los later kan bekijken.

Piet Marcus vd Meulen
23-11-2003, 10:54
Wel ben ik blij met het toevoegen van de Deleted Scenes die op de huidige disk Italiaans zijn nagesynchroniseerd en nu qua geluid zijn heropgenomen (ook al is het met vervangende stemmen voor de overleden acteurs). Ik vond bij de Deleted Scenes nou niet echt overbodig of te langdradig. Sterker nog ze leveren soms vitale info over het handelen elders in de film. Voor de puristen onder ons (die liever de orginele "kortere" versie zien) zou het het mooist zijn als je de keuze had om deze Deleted Scenes seamless te laten invoegen of dat je ze los later kan bekijken.

Same here. Ook het restaureren van het beeld vind ik prima! Dat mis ik dan nog wel bij de western-trilogie (fistful of dollars, for a few dollars more en the good, the bad and the ugly). spetters 'all over the place'.