PDA

Bekijk de volledige versie : Produktiefout The Two Towers Giftset



kruspe
23-11-2003, 14:44
Overal valt te lezen dat er dus een produktiefout zit in de 5 disc editie van TTT(giftset),en dat ie daarom is uitgesteld.
Ik heb de giftset overigens wel gewoon op de 20e gekocht bij de FRS.
Weet iemand wat de produktiefout is,en hoe ik dat kan controleren bij mijn versie,want ik ben dus bang dat ik een foute versie te pakken heb...de 5e disc over gollum heb ik trouwens al gekeken en die was prima in orde!!!

Christiaan Sauer
23-11-2003, 14:46
Het zou wel eens kunnen gaan om het ontbreken van een streepjescode op de grote kartonnen box of iets dergelijks. Ik heb met iemand van Music Store staan kijken, en we konden geen van beide wat ontdekken. En ik had het daarvoor ook al eens gelezen op dit forum.
Maar die productiefout van disc 5 is ook vrij hardnekkig. Vreemd trouwens dat er geen nieuwsbericht is uitgezonden...

kruspe
23-11-2003, 14:48
maar wat is die produktiefout dan op die 5e disc????
Ik heb niets kunnen ontdekken....
Trouwens...de film zelf is wel in orde???

Christiaan Sauer
23-11-2003, 14:57
Ik weet alleen van de geruchten af ;).
Ik ken 2 varianten, maar er zullen er wel veel meer zijn :)
a. er is geen fout op disc 5 wel een ontbrekende streepjescode
b. er is een fout gemaakt op disc 5.
Dat zijn de 2 varianten die ik ken ;) :).
Wil zelf eigenlijk ook wel weten hoe het nou precies zit :)

[spoiler:aac0e57990]edit: dag van leuke post getallen: net op htforum mijn 1000ste, en dit is hier nu net mijn 2600 :)[/spoiler:aac0e57990]

Werner
23-11-2003, 15:34
Op disc 5 staat geen fout. Toch niet bij mij...

Christiaan Sauer
23-11-2003, 15:40
Dan zou het toch wel eens de eerder genoemde en gelezen ontbrekende streepjescode kunnen zijn :).
Op A-Film's website was donderdag ook geen info te vinden :?.

theThinWhiteDuke
23-11-2003, 16:37
Na alle 5 discs gezien te hebben: alles werkt perfect.

kruspe
23-11-2003, 16:44
Na alle 5 discs gezien te hebben: alles werkt perfect.

en jij hebt hem ook al sinds donderdag???

richard voskamp
23-11-2003, 16:47
Na alle 5 discs gezien te hebben: alles werkt perfect.

en jij hebt hem ook al sinds donderdag???

ik heb hem ook sinds de 20ste gewoon bij correct gehaalt en alles was gewoon goed geen fouten te vinden.

b4rth3zz
23-11-2003, 17:13
Na alle 5 discs gezien te hebben: alles werkt perfect.

en jij hebt hem ook al sinds donderdag???
Heb hem ook sinds donderdag (dus zonder streepjescode) en zie ook niets mis aan disc 5

Harry stadman
23-11-2003, 17:19
Ik heb ook de collectorsbox zonder streepjescode!(wordt een collectorsitem!)

mijn 5e disc is ook dik in orde.
er ontbreekt alleen een streepjescode, waardoor grotere winkels niet automatisch via de barcode kunnen afboeken. dat is volgens mij de enige reden dat ze die giftsets hebben teruggestuurd!
Ook heb ik aan de film zelf niets kunnen ontdekken, sterker nog, ben van mening dat het beeld iets beter is dan de 2 disc en het geluid is ook anders/beter gemixed! :wink:

theThinWhiteDuke
23-11-2003, 17:22
theThinWhiteDuke schreef:
Na alle 5 discs gezien te hebben: alles werkt perfect.


en jij hebt hem ook al sinds donderdag???
Yep.

kruspe
26-11-2003, 06:54
ik heb net eens naar de doos van de eerste giftset gekeken (TFOTR) maar daar staat ook geen streepjescode op!!
dus ik denk niet dat het daar aan ligt dat ie is uitgesteld.

b4rth3zz
26-11-2003, 07:05
ik heb net eens naar de doos van de eerste giftset gekeken (TFOTR) maar daar staat ook geen streepjescode op!!
dus ik denk niet dat het daar aan ligt dat ie is uitgesteld.
Ik dacht gezien te hebben dat de nieuwe sets wel degelijk een streepjescode hadden, maar nu breng je mij aan't twijfelen. Kan iemand met een nieuwe giftset dit eens nakijken?

Sander Haarmans
26-11-2003, 09:47
Ik dacht dat het om de streepjescode ging op de cover van de extra dvd, die zit er namelijk niet op en hoort er wel op te zitten.
Vandaar dat er een hoop giftsets retour gegaan zijn (dit begreep ik eruit tenminste).

Harry stadman
26-11-2003, 10:01
Ik dacht dat het om de streepjescode ging op de cover van de extra dvd, die zit er namelijk niet op en hoort er wel op te zitten.
Vandaar dat er een hoop giftsets retour gegaan zijn (dit begreep ik eruit tenminste).

zou kunnen !

er staat GEEN streepjescode op de boxset, er staat ook GEEN streepjescode op de 5e disc (gollum disc), er staat echter WEL een streepjescode op de box van de 4 discs die in de box zitten.

Henk van der Weerdt
26-11-2003, 12:25
Ik heb afgelopen zaterdag bij Van Leest in Arnhem hem weggehaald (donderdag en vrijdagochtend waren ze allemaal op en zaterdag waren er nog 2!) en op die van mij inderdaad geen Streepjescodes

wat wel vreemd is is dat disc 1 na 43 minuten (overgang laag) heel erg raar gaat doen. Dit blijft dan zo'n 5 minuten aan de gang en dan speelt de film weer verder.

Disc 5 heb ik nog niet gedraaid, ik zit nog steeds te staren naar het beeldje! :)

Op de DVDdoos staat wel een streepjescode: helaas nog niet in DVD Profiler

kruspe
26-11-2003, 13:47
Ik dacht dat het om de streepjescode ging op de cover van de extra dvd, die zit er namelijk niet op en hoort er wel op te zitten.
Vandaar dat er een hoop giftsets retour gegaan zijn (dit begreep ik eruit tenminste).

nou,dan ben ik allang blij dat er op die van mij geen streepjescode zit!!!
maakt het er alleen maar lelijker op.

Harry stadman
26-11-2003, 15:09
Ik heb afgelopen zaterdag bij Van Leest in Arnhem hem weggehaald (donderdag en vrijdagochtend waren ze allemaal op en zaterdag waren er nog 2!) en op die van mij inderdaad geen Streepjescodes

wat wel vreemd is is dat disc 1 na 43 minuten (overgang laag) heel erg raar gaat doen. Dit blijft dan zo'n 5 minuten aan de gang en dan speelt de film weer verder.

Disc 5 heb ik nog niet gedraaid, ik zit nog steeds te staren naar het beeldje! :)

Op de DVDdoos staat wel een streepjescode: helaas nog niet in DVD Profiler

Ik zou de discs dan gaan omruilen.
Ik heb de film inmiddles ettelijke malen bekeken en heb geen problemen ondervonden!:wink:

Ludo Keeris
26-11-2003, 19:36
Misschien is die produktie fout wel de reden dat de box ook al uitverkocht is! Ofwel, je kunt 'm alleen nog maar kopen als de winkel 'm op voorraad heeft. Hij is niet meer te bestellen bij de groothandels. Of er een heruitgave komt met een goeie disc 5 weet ik niet.

Henk van der Weerdt
26-11-2003, 21:18
Ik heb afgelopen zaterdag bij Van Leest in Arnhem hem weggehaald (donderdag en vrijdagochtend waren ze allemaal op en zaterdag waren er nog 2!) en op die van mij inderdaad geen Streepjescodes

wat wel vreemd is is dat disc 1 na 43 minuten (overgang laag) heel erg raar gaat doen. Dit blijft dan zo'n 5 minuten aan de gang en dan speelt de film weer verder.

Disc 5 heb ik nog niet gedraaid, ik zit nog steeds te staren naar het beeldje! :)

Op de DVDdoos staat wel een streepjescode: helaas nog niet in DVD Profiler

Ik zou de discs dan gaan omruilen.
Ik heb de film inmiddles ettelijke malen bekeken en heb geen problemen ondervonden!:wink:

vanavond uitgetest op een andere dvd speler en daar werkt hij foutloos! Ben bang dat mijn 3 jaar oude samsung brak aan het worden is.

Mark van L.
26-11-2003, 21:47
Misschien, omdat de leeftijds aanduiding foutief is (12) deze moet 16 zijn.
Maar dat zal ook wel niet.