PDA

Bekijk de volledige versie : DvdZone2 / kiala



twc02
24-11-2003, 10:49
Ik heb een aantal weken geleden de giftset van LOTR Two Towers besteld bij www.dvdzone2.be. (mijn eerste bestelling bij DvdZone2)

Hierbij heb ik gekozen om het pakketje te laten bezorgen bij mijn lokale kialapunt. (Nederland)

Van DvdZone2 heb ik op 19-11-03 een email ontvangen dat het pakket is verstuurd naar het Kialapunt.

Via de website van Kiala kun je het pakketje volgen. Echter ik kan mijn pakketje nog steeds niet traceren.

Hierover heb ik al gemaild naar DVDzone2 en Kiala. Van beide geen reactie.

Ben ik te vroeg? Maak ik mij ongerust om niets? Moet ik meer geduld hebben? (wat natuurlijk lastig is bij zo'n DVD :))

Andere suggesties? Tips?

Bij voorbaat dank,

Charley Baak
24-11-2003, 11:13
ik zit met hetzelfde. Zowel naar kiala als naar dvdzone2 een mailtje gestuurd. Tot nu toe niets :cry: Ik zit dus ook met smart te wachten. Als ik wat hoor, zal ik het hier posten.

twc02
24-11-2003, 11:42
dan ben ik gelukkig niet alleen :)

ik haat het als mensen (lees winkels) niet reageren
hoe klantvriendelijk kun je zijn

Charley Baak
24-11-2003, 12:43
dan ben ik gelukkig niet alleen :)

ik haat het als mensen (lees winkels) niet reageren
hoe klantvriendelijk kun je zijnidd, zelfs geen ontvangstbevestiging.... Da's toch het minste wat ze kunnen doen. Kan zelfs geautomatiseerd. Hebben wij op het werk ook, staat dan in binnen hoeveel tijd je een reactie kan verwachten.

Charley Baak
24-11-2003, 15:03
Net mailtje van dvdzone2 gehad:

Hallo Charley,

Ik zit al de hele week achter je zending te lopen, helaas echter zonder resultaat. Het blijkt spoorloos bij Kiala, maar nochtans werd het hier bij DVDZone2 opgehaald door hun de 20ste november 03.

Ervaring leert ons echter dat het heel soms wat langer duurt dan voorzien, daarom nemen wij een 3 weken na verzendingsdatum in acht alvorens verdere stappen te ondernemen.

Gelieve ons hieraan te herinneren via mail indien U tegen dan nog niets ontvangen hebt.

Wij maken dan een dossier aan en garanderen u een gratis aankoop van dezelfde goederen.

Dank voor uw geduld.

mijn geduld wordt dus verder op de proef gesteld. :(

twc02
24-11-2003, 15:22
same here


Ik zit al de hele week achter je zending te lopen, helaas echter zonder
resultaat. Het blijkt spoorloos bij Kiala, maar nochtans werd het hier bij
DVDZone2 opgehaald door hun de 19de november 03.

Ervaring leert ons echter dat het heel soms wat langer duurt dan voorzien,
daarom nemen wij een 3 weken na verzendingsdatum in acht alvorens verdere
stappen te ondernemen.

Gelieve ons hieraan te herinneren via mail indien U tegen dan nog niets
ontvangen hebt.

Wij maken dan een dossier aan en garanderen u een gratis aankoop van
dezelfde goederen.

Dank voor uw geduld.
Vriendelijke groeten,


what to think of it :cry:

jeroensloven
24-11-2003, 17:31
what the f*ck die mail heb ik ook net gehad dit is dus de eerst maar ook meteen de laatste keer dat ik iets heb besteld bij deze k*t site. als jullie ondertussen al wel iets hebben gehoord laat het dan weten. thnx en good luck!

aragorn il elessar
24-11-2003, 17:54
Ik heb hem ook bij dvdzone2 besteld maar dan zonder het kiala punt. Zoals bij Play.com vaak zal het hier ook wat langer duren volgens mij. Dus ik moet nog even geduld hebben, maar ik zal wel aangeven wanneer ik hem heb. Kun jullie kijken wat nu sneller is :)

Edit!
Vanmorgen (dinsdag) werd die gebracht. Viel nog mee dat wachten :) en nu heerlijk kijken.

twc02
25-11-2003, 16:40
ik heb vanmorgen nog maar eens gebeld naar het Kialapunt
en ja hoor, alsnog aangekomen
dus ik ben nu dolgelukkig :D

Charley Baak
25-11-2003, 18:43
ik kreeg deze mail:


Hartelijk bedankt voor het gebruik van de Kiala service voor de levering van uw pakketten.
Het pakket dat u besteld heeft bij DVD Zone 2 op 20-11-03 is beschikbaar in uw Kiala Punt:

TOTAL ELLO 3 B.V. (K0138) - K0138
Graan voor Visch, 19201
2133 WB HOOFDDORP

Klik op de naam of het adres om meer details te hebben over het Kiala punt.

U kan het komen afhalen wanneer het u het beste uitkomt!

Vergeet niet een identiteitsbewijs mee te brengen.

Om uw pakket op het Internet te volgen, klik hier.

Als u vragen hebt, surf dan naar www.kiala.nl.

Tot binnenkort!

Het Kiala team.

Heb hem dus gelijk maar opgehaald. Ook ik ben een gelukkig man. :D Ik heb nu in ieder geval een aantal dingen geleerd door deze actie:
- bestellen bij Dvdzone2 en bezorgen via Kiala duurt langer dan ze beweren
- ophalen bij een kialapunt is wel makkelijk
- de site van kiala.nl bevat niet de mogelijkheid om pakketjes van dvdzone2 te traceren
- de klantenservice van zowel kiala als dvdzone2 laten te wensen over.

twc02
25-11-2003, 22:04
die email van Kiala heb ik dus nog niet gehad
ook geen SMS of telefoon

normaal moet ik ook wachten bij Play.com
vindt ik niet erg ofzo

het is net deze DVD, was ik alweer n half jaar op aan het wachten :)

eind goed al goed, and the end it is

jeroensloven
27-11-2003, 14:50
hey bij mij hetzelfde verhaal eerst een mail van dvdzone2 en toen eentje van kiala en de net weer eentje van dvdzone2 om te zegge dat ie binnen was bij kiala. dus eind goed al goed!is wel 14 dagen later maar toch.

MarcCastermans
27-11-2003, 15:37
Zijn hier ook slechte ervaringen met Kiala België want ik heb reeds 2x besteld bij DVDzone en laten leveren via Kiala. Perfect : dag 1 mailtje DVDZone, dag 2 mailtje en oppikken bij Kiala.
Ik heb in het totaal reeds 30 keer besteld bij DVDZone en iedere keer perfect en verzending correct volgens vooropgestelde leveringstermijn.

Charley Baak
28-11-2003, 22:30
nog een mailtje gehad van dvdzone2:


Hallo Charley,

Ik zie dat u het pakje alsnog hebt ontvangen op 25/11/03.

Volgende keer beter en sneller hoop ik, wij zijn wat details aan het
bijschaven op gebied van onze samenwerking met Kiala.

Vriendelijke groeten
Daar waren we al achter ;)

Nogmaals: het gaat hier om de samenwerking tussen dvdzone2 (belgië) en Kiala Nederland.

Pepijn Wildbret
01-12-2003, 12:09
Ok,
Even 2 vraagjes over dit bedrijf:

1. Hoe versturen ze hun boxen? In karton of envelope? Bestel altijd bij play, maar de box is altijd wel enigzins beschadigd / gedeukt (vooral hoekjes enzo) Wil nu wel eens een gave box. Karton lijkt hiervoor vaak voldoende.

2. wat is nou de gemiddelde levertijd, als je de bestelling bij zo'n kiala punt laat afleveren? (voornamelijk aan charlie, en andere mensen die ervaring hebben met deze winkel)

aragorn il elessar
01-12-2003, 12:17
Mijn dvd TTT kwam bij mij aan in karton(neem aan bij de andere ook ;). Heerlijk stevig!

Charley Baak
01-12-2003, 17:11
Ok,
Even 2 vraagjes over dit bedrijf:

1. Hoe versturen ze hun boxen? In karton of envelope? Bestel altijd bij play, maar de box is altijd wel enigzins beschadigd / gedeukt (vooral hoekjes enzo) Wil nu wel eens een gave box. Karton lijkt hiervoor vaak voldoende.

2. wat is nou de gemiddelde levertijd, als je de bestelling bij zo'n kiala punt laat afleveren? (voornamelijk aan charlie, en andere mensen die ervaring hebben met deze winkel)
1: de box zat in een kartonnen doos. Dit zou echter ook kunnen komen doordat ik gelijk 2 dvd's besteld had, en alles bij elkaar heb besteld. (anders krijg je geen gratis verzendkosten)
2: Bij mij heeft het dus ongeveer 6 dagen geduurd. Uiteindelijk toch wel acceptabel, ware het niet dat ze beloven tussen de 24 en de 48 uur te bezorgen.

Ernest Hamstra
02-12-2003, 17:24
same here


Ik zit al de hele week achter je zending te lopen, helaas echter zonder
resultaat. Het blijkt spoorloos bij Kiala, maar nochtans werd het hier bij
DVDZone2 opgehaald door hun de 19de november 03.

Ervaring leert ons echter dat het heel soms wat langer duurt dan voorzien,
daarom nemen wij een 3 weken na verzendingsdatum in acht alvorens verdere
stappen te ondernemen.

Gelieve ons hieraan te herinneren via mail indien U tegen dan nog niets
ontvangen hebt.

Wij maken dan een dossier aan en garanderen u een gratis aankoop van
dezelfde goederen.

Dank voor uw geduld.
Vriendelijke groeten,


what to think of it :cry:

Huh :shock: , ook ik heb deze, nochtans persoonlijk getinte 'standaardmail' ontvangen. Overigens heb ik goede ervaringen met DVDZone2.com dus ik ga ervan uit dat het goed komt.

Volgens mij is er een hele Kiala bus zoekgeraakt :roll: .

Bertje
15-12-2003, 22:57
O,

Dan ben ik "gelukkig" :? niet de enige, zucht.

hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=18544&highlight=kiala draadje over tracking op kiala.nl

heb vanavond mailtje gestuurd hierover naar dvdzone dat ik mijn geld terug wil. Heb al 3 week geleden bericht gehad dat hij op het Kiala sorteercentrum is aangekomen, maar wacht nog steeds....

Reageert dvdzone wel korrekt op emails over dergelijke dingen?

(wil LOTR TTT graag nog ff zien ivm bioskoop bezoek volgende week!)

MarcCastermans
16-12-2003, 07:40
DVDZone reageert tot nu toe altijd zeer correct dus ik hoop dat jouw probleem snel opgelost geraakt. Soms duurt het wel even eer je antwoord krijgt.

Swanski
16-12-2003, 12:21
Eerste keer besteld bij ze, niet via kiala, maar gewoon via de post>>>>>>>

best snel, sneller dan play meestal is en alles onbeschadigd.....>ook de kartonnen sleeve van Daredevil dus kan alleen maar positief zijn over mijn eerste ervaring met dvdzone2.....>

b.t.w. 40,77 is niet echt veel voor 6 discs...>

Braveheart
Red Dragon
Daredevil

Bertje
16-12-2003, 20:03
DVDZone reageert tot nu toe altijd zeer correct dus ik hoop dat jouw probleem snel opgelost geraakt. Soms duurt het wel even eer je antwoord krijgt.

Antwoord was er vandaag al: ze zeggen inderdaad dat pakketje definitief zoek is en het geld teruggestort wordt.

Nicole Roques
17-12-2003, 03:09
Enigzins over getwijfeld of ik wel zou bestellen. Toch maar gedaan, prijzen zijn best aantrekkelijk :D

Binnen drie minuten had ik een bevestigingsmail met mijn bestelling.

Wordt vervolgd.

Nicole Roques
21-12-2003, 16:31
Bericht in mailbox ontvangen dat mijn bestelling is verzonden.
Op de site van kiala kan ik ook mijn bestelling traceren.
Ben benieuwd of ik m'n films nog voor de kerst op kan halen. Zou wel zo leuk zijn.

Wordt vervolgd.

utmachine
24-12-2003, 09:21
Ik heb het ook is uitgeprobeerd via dat Kiala verzenden, en zoals in de thread te lezen is, halen ze de snelheid nooit niet. Mijn pakketje staat nu >5 (werk)dagen op ingescand door Kiala.
Ik bestel de volgende keer weer op de goede, oude manier en geen Kiala meer voor mij!

Nicole Roques
26-12-2003, 01:51
Beetje late reactie van mij maar het is een drukke tijd.
Op 23 december heb ik mijn pakket bij het kialapunt opgehaald.
Dus alle lof voor kiala van mijn kant. Onbegrijpelijk dat het bij andere mensen zo'n teleurstelling is.
Maar er was beloofd dat er voor de kerst geleverd werd en ze hebben het ook waargemaakt. Geen klachten dus. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Nicole Roques
28-12-2003, 02:36
Misschien een beetje buiten de topic deze dienstmededeling:

Als je een probleem hebt met je bestelde dvd en je klaagt bij dvdzone kun je voor grappige dingen komen te staan.

Je kiest voor de optie 'diensten' vervolgens 'help' daarna krijg je een keuzemenu. Als je kiest voor de laatste optie kun je je gegevens en je klacht invullen. Let op: de knop 'verzenden' is wel aanwezig maar niet te zien in het invulscherm. :? (foutje in script of men ontvangt niet graag klachten :lol: )
Rechts in de, in dit geval denkbeeldige, schuifbalk gaan staan
en van beneden naar boven scrollen. Dan verschijnt de zo felbegeerde optie 'zenden'.

Het blijven Belgen zullen we maar denken :lol:

Charley Baak
28-12-2003, 19:41
ik heb inmiddels ook gezien dat op de website van Kiala.nl nu ook pakjes van dvdzone2 te traceren zijn. Dat gaat in ieder geval de goede kant op.

Camille
02-01-2004, 19:52
Ik heb ook wat probleempjes met de levering via Kiala.

Ik heb op 19 december 3 DVD's besteld, die zijn op 26 december verzonden aan Kiala.
Maar tot op heden heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen van Kiala, ook is het pakket volgens Kiala.nl nog niet gescand.
Ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar DVDzone2.com, in het Engels want ik wist niet zeker of ze Nederlands begrijpen.

Ik ben benieuwd wanneer ik de betreffende DVD's kan ophalen, voor mij in ieder geval nooit meer Kiala.... :evil:

Bertje
03-01-2004, 14:49
Ik heb inmiddels het geld van DVDzone2 teruggekregen omdat mijn pakketje definief verloren is!
Das niet zo netjes omdat mijn navraag bij Kiala verteld werd dat ze het pakketje wel op het sorteercentrum hadden ontvangen.
Als je kontakt met hun zoekt is mijn ervaring dat je ze beter kan bellen als mailen.
Helaas stond er toen nergens een telefoonnummer op de site, (misschien nu wel).

Het geld heeft DVDzone2 een dag later overgemaakt, zie ik net op rekeningafschrift (CC), als antwoord op mijn vraag of ik mijn geld terug mocht.
Aangezien ik reeds betaald had en ik nog niets ontving.
(8-11-03 besteld, 15-12-03 email verstuurd).

Ik denk niet dat ik daar weer snel iets ga bestellen en dan zeker niet via Kiala!

Camille
04-01-2004, 14:05
Triest om dit allemaal te moeten horen.

Ik ben benieuwd hoe dit bij mij afloopt. :x

Bertje
04-01-2004, 14:43
Mocht iemand in de telefoon willen klimmen:

030-6014024
Kiala Nederland BV
Weverstede 23/A 3431JS Nieuwegein


succes!

Camille
04-01-2004, 18:34
Zal ik morgen doen.

Ik ben benieuwd wat ze te melden hebben, dan laat ik het jullie weten.

Camille
05-01-2004, 14:14
Ik heb net gebeld en volgens hun was het nog niet aangekomen en hadden ze ook nog helemaal geen gegevens ontvangen betreffende mijn pakket.

Ook heb ik nog niks van DVDzone2 gehoord.

Camille
06-01-2004, 15:45
Vandaag nogmaal gemaild met DVDzone2.com, deze keer in het Nederlands.

Ben benieuwd...

Camille
07-01-2004, 16:29
Ik zie dat er verder niemand interesse toont maar toch even ter info kreeg ik vandaag deze e-mail van Kiala.nl


Geachte heer/mevrouw,

Door technische problemen is uw bestelling van DVDZone helaas wat vertraagd.
Het pakket zal echter morgen op het Kiala Punt worden afgeleverd. Door deze
vertraging zijn wij helaas ook genoodzaakt uw bestelling naar een ander Kiala
Punt te sturen. Uw pakket zal worden gestuurd naar: ............


De fout is dan ook geheel aan Kiala te wijten.
Toch kreeg ik vandaag ook nog een e-mail van DVDzone2.com, wat ik op zich wel netjes vind.

Hallo Camille,

Goed nieuws (?) bovenop de vertraging. De zendingen zijn terecht !

Alle zendingen voor Nederland staan in het nederlands sorteercentrum en gaan
vannacht naar het gekozen Kiala-afhaalpunt.

Kennelijk was er bij Kiala een serieus IT-probleem waardoor deze zendingen
niet meer traceerbaar waren, dit blijkt na onderzoek opgelost en Kiala heeft
mij belooft dat onze klanten uit Nederland, waaronder dus ook u, nog deze
week een mail mogen verwachten met de melding dat hun zending mag afgehaald
worden.

Nogmaals onze excuses voor dit euvel buiten onze wil om.

Vriendelijke groeten,

Ronald

DVD Zone 2
Customer Service

Leon van Stijn
07-01-2004, 21:00
Ik ben benieuwd, ik heb ook een aantal DVD's besteld bij DVDZone2 met Kiala-verzending. Ik hoop dat het wat vlotter gaat!

utmachine
07-01-2004, 21:01
De traceerbaarheid bij Kiala was (?) niet zo goed, ik wachtte ook al een kleine 2 weekjes op een pakketje. Toen ben ik gewoon langs het betreffende kiala punt gelopen, en zo wonderbaarlijk, is de bestelling aangekomen (dag ervoor).
Het komt uiteindelijk wel terecht, dus ik zal ze nog één kansje geven...

Camille
15-01-2004, 18:50
Nu we toch al een tijdje verder zijn heb ik mijn 3 bestelde DVD's nog steeds niet.

Dit is mijn orderstatus: Pakket niet ontvangen in Kiala Punt - wacht op meer info.

Ik begin behoorlijk nijdig te worden. :evil:

Leon van Stijn
15-01-2004, 21:31
Mijn pakket heeft ook dezelfde status sinds vandaag :(

Bertje
15-01-2004, 21:57
Jammer dat er velen zijn met Kiala-problemen....

Tip: vraag bij het betreffende punt of het pakket daar is binnen gekomen en laat je gegevens daar achter.
Bij het punt wat ik gekozen had zeiden ze dat de apparatuur die ze hadden vaak niet werkte en ze het dus niet kunnen " vrijgeven" en je dus ook geen bericht krijgt dat je het kan afhalen.... terwijl het er misschien al wel is!

Ook vertelden ze mij dat er toen een paar weken geleden een pakket was aangekomen dat voor een ander punt was bestemd.
Ze hebben Kiala hierover toen geinformeerd hierover maar tot op die dag werd het niet door ze opgehaald....
Dat betekend dus dat iemand ook erg lang op dat pakketje heeft zitten wachten....

Bertje
19-01-2004, 20:44
Het moet niet gekker worden: zojuist bericht gehad dat het pakketje binnen is! :roll:

Alleen heb ik hem ondertussen elders gekocht en ook het geld teruggehad!

overzicht:

8-11-2003:
dvd besteld
19-11-2003:
order vezonden door dvdzone
20-11-2003:
mailtje gestuurd naar Kiala waar pakketje blijft omdat
betreffende Kiala punt hier zegt mee gestopt te zijn, geen uitsluitsel over
de aflevering..
21-11-2003:
gebeld met Kiala,betreffende Kialapunt moet nog in ieder geval
tot eind dit jaar paketten ontvangen en uitgeven, niets wijzer geworden
over de uitlevering.
21-11-2003:
mailtje gestuurd naar Kiala voor eventueel ander Kiala-punt
25-11-2003:
mailtje van Kiala: bevestiging van het telefoongesprek en
mededeling dat mijn pakket door hun ontvangen is en doorgestuurd zal worden.
9-12-2003:
mailtje gestuurd naar Kiala waar het pakketje blijft, geen reaktie hierop gehad.
15-12-2003:
gebeld met Kiala, medewerker vertelde mij dat het pakketje
waarschijnlijk iets mis is gegaan en mij niet kan vertellen waar het
pakketje is en wanneer het aankomt.
15-12-2003:
mailtje gestuurd naar dvdzone.
16-12-2003:
antwoord van dvdzone dat het geld terug zal worden gestort en verzoek om het pakketje te retourneren mocht het nog komen
19-01-2004:
Pakketje aangekomen (nog niet bevestigd door Kiala)

Ik weet nog niet wat ik met het pakketje aanmoet....

Ik heb geen zin om dit terug te gaan zenden aan dvdzone ivm de kosten en de kans dat het kwijtraakt in de post oid.
Ook heb ik weing behoefte om Kiala te berichten en weer op antwoord gaan zitten te wachten.....


wordt vervolgd........ :?

Nicole Roques
20-01-2004, 03:01
Kun je het pakje niet gewoon bij het Kialapunt laten?
Ze zullen het vanzelf wel een keertje ophalen of terugsturen of wat dan ook. Zolang jij daar niet geweest bent met je legitimatie en het pakje niet 'gescand' is als zijnde afgeleverd maakt het toch niet uit?
Of is dit te simpel gedacht?

Bertje
21-01-2004, 22:03
Dat is inderdaad het meest voor de hand liggende.
Of ik kan hem gewoon ophalen en hopen dat Kiala het vergeet, maar dat lijkt me niet echt de bedoeling...

Gisteren mailtje naar dvdzone gestuurd en hun hierover bericht gedaan, met voorstel dat zij het onderling oplossen met Kiala.
Daarom blijft de dvd ook daar voorlopig.
Wacht nog op antwoord....

23-07-04: ik heb er niets meer van vernomen.

Leon van Stijn
27-01-2004, 17:04
Nou, mijn pakketje schijnt eindelijk aangekomen te zijn bij het Kiala-punt. Helaas waren ze vanmiddag dicht, dus nu weet ik nog niet of het ook daadwerkelijk is aangekomen. :(

Morgen maar proberen om het pakketje op te halen.

Leon van Stijn
28-01-2004, 17:16
Ik ben daarstraks langsgeweest bij het Kiala-punt, maar het pakje is dus niet binnen! :(

Meteen maar een email naar Kiala gestuurd, want het is nu niet leuk meer. Door deze slechte ervaring ga ik dus nog wel een keer nadenken voor ik weer Kiala gebruik.

Biebs
28-01-2004, 17:26
Ik heb Kiala al 3 keer gebruikt en 3 keer prima verlopen, snel en zonder problemen. Misschien zijn de problemen eerder uitzonderlijk of vooral in Nederland?

Leon van Stijn
28-01-2004, 20:42
Ik hoop het niet. Ik heb in ieder geval iemand aan de telefoon gekregen die mij heeft beloofd morgen uit te zoeken wat er met mijn pakket is gebeurd. Dus ik hoop dat de beste man mij spoedig kan vertellen waar mijn pakket is!

Leon van Stijn
30-01-2004, 17:54
Nou, nog even een update: pakket is dus nog steeds niet binnen! :(

Ik kreeg een reactie op m'n klacht per email: wegens een vertraging in het transport is uw pakket wat vertraagd, maar u kunt uw pakket nu ophalen bij het Kialapunt. Nou mooi niet dus, weer niks.

Dus weer een boze mail verstuurd, dus maar weer wachten op een reactie.

Kiala gaat mijn pakketjes in de toekomst in ieder geval niet meer leveren!

Caledonians
22-07-2004, 17:35
Kan je zonder CC bestellen bij DVDZone2? Bij de info zag ik dat je alleen als Belg via overschrijving kon betalen namelijk. Geen andere mogelijkheid?

MrPink
23-07-2004, 10:54
Bij DVDZone2 betaal ik altijd via overschrijving. Gaat echt wel hoor...

Joris

Je kunt het aan Liebaart vragen (ik ben ook wel benieuwd) maar hij heeft pas 3 berichten dus ik denk niet dat hij PM vaak checkt

j0p3Y
05-09-2004, 11:44
Hoi,
wat zijn jullie ervaringen met DVDZone 2 qua orderbevestiging, reageren via mail etc?
Allereerst wilde ik bestellen via mijn oude account. Aangezien ik de inloggegevens kwijt was, heb ik deze opgevraagd door mijn mailadres in te geven. Tot op heden zit ik te wachten op een reactie. Aangezien het niet opschoot, heb ik maar een nieuw account aangemaakt. Hiervan kreeg ik geen bevestiging via mail.
Vervolgens heb ik op 21/8 een bestelling geplaatst. Ook híervan heb ik geen bevestiging via mail ontvangen. Gelukkig had ik het ordernummer opgeschreven. Daarnaast kon ik gewoon inloggen met mijn nieuwe account (jawel!).
Ik kan de bestelling volgen en zie dat een van de 3 dvd's niet op voorraad is. ondanks dat er bij de betreffende dvd staat dat ie binnen 8-15 dagen wordt verstuurd, heb ik tot op heden in de status geen verandering gezien.
Op mijn diverse mailtjes naar DVDZone2 heb ik tot op heden geen reactie gehad. Ik vroeg om een bevestiging van de account, op de order en op een check of de bestelling wel goed was doorgekomen.
no info yet......

Leon van Stijn
05-09-2004, 13:27
Ik heb in het verleden een probleem gehad met een zoekgeraakt pakket (bij Kiala). De kontaken met DVDZone2 hierover verliepen goed; de reacties op mijn emails waren snel en vriendelijk.

Roadster
27-09-2004, 09:57
Als ik mijn huidige pakket ( sw & x-men2 se ) nog binnenkrijg is dit de laatste keer dat ik wat via kiala laat bezorgen.

de 23e heeft dvdzone2 het pakket verzonden sindsdien staat er op kiala alleen nog maar dit: "Gegevens van uw bestelling ontvangen van uw verkoper - contacteer deze voor meer info"

Mailtjes sturen naar kiala hebben tot dusver ook nog geen zin....geen reactie dus.

Hoop dat ik snel wat kan verwachten want dit is gewoon k.u.t

j0p3Y
27-09-2004, 15:00
Inmiddels mijn bestelling ontvangen... alles goed gegaan, alleen helaas lang moeten wachten, lag aan beschikbaarheid bij leverancier blijkbaar.
Helaas is er met de correspondentie nog wat te verbeteren, tot op heden geen reacties gehad op mijn mailtjes helaas.
Och, als ze hun tijd en energie dan maar steken in het afhandelen van de bestellingen (en verzenden) dan is het goed; daar gaat het uiteindelijk toch om.

Roadster
27-09-2004, 15:16
vandaag is de status veranderd naar pakket is onderweg, mooi deze week dus ophalen.

Wel toevallig, heb iets bozer mailtje gestuurd en mijn status veranderd ineens. Geen reactie dat niet.

Charley Baak
27-09-2004, 16:46
Als ik mijn huidige pakket ( sw & x-men2 se ) nog binnenkrijg is dit de laatste keer dat ik wat via kiala laat bezorgen.

de 23e heeft dvdzone2 het pakket verzonden sindsdien staat er op kiala alleen nog maar dit: "Gegevens van uw bestelling ontvangen van uw verkoper - contacteer deze voor meer info"

Mailtjes sturen naar kiala hebben tot dusver ook nog geen zin....geen reactie dus.

Hoop dat ik snel wat kan verwachten want dit is gewoon k.u.tvorige keer dat ik bestelde duurde het ongeveer een dag of 6 voordat ik het binnen had... Ik zit nu ook te wachten op Star Wars en 2 Fast 2 Furious. Zelfde melding op de site van Kiala. Ik wacht geduldig af...

Roadster
27-09-2004, 21:02
hij ligt nu op de sorteer afdeling, hopelijk morgen naar het kiala punt, denk ik zo :)

cayo
27-09-2004, 21:39
Heb tot op heden (4 keer) geen problemen gehad met DVDZ2 en Kiala, eigenlijk wel handig, met enkele Kiala-punten in je buurt.

Roadster
28-09-2004, 15:10
nou heb em de 23e besteld nu binnen... Tvalt mee maar wel langer als gezegd word.

Charley Baak
28-09-2004, 18:44
Als ik mijn huidige pakket ( sw & x-men2 se ) nog binnenkrijg is dit de laatste keer dat ik wat via kiala laat bezorgen.

de 23e heeft dvdzone2 het pakket verzonden sindsdien staat er op kiala alleen nog maar dit: "Gegevens van uw bestelling ontvangen van uw verkoper - contacteer deze voor meer info"

Mailtjes sturen naar kiala hebben tot dusver ook nog geen zin....geen reactie dus.

Hoop dat ik snel wat kan verwachten want dit is gewoon k.u.tvorige keer dat ik bestelde duurde het ongeveer een dag of 6 voordat ik het binnen had... Ik zit nu ook te wachten op Star Wars en 2 Fast 2 Furious. Zelfde melding op de site van Kiala. Ik wacht geduldig af...Vandaag een mailtje gehad van Kiala dat ik hem kon ophalen en hij lag dan ook keurig op me te wachten. 2x besteld: beide keren duurde het 6 dagen. :( Beetje lang....

Roadster
29-09-2004, 09:13
idd langer als word beloofd, als ik die 2 euro verzend kosten had betaald was die allang binnen. Volgende keer maar doen....

j0p3Y
05-10-2004, 16:17
Hmmm, vandaag een mailtje gestuurd naar DVDZone2 met een vraag over mijn openstaande bestelling:
Dit kreeg ik van de provider terug....
=====
Your message

To:
Subject: Order details .......
Sent: Tue Oct 05 12:58:24 2004


did not reach the following recipient(s):
order@dvdzone2.com on Tue Oct 05 12:58:24 2004

The e-mail account does not exist at the organization this message
was sent to. Check the e-mail address, or contact the recipient
directly to find out the correct address.
<mail2.brainsys.be #5.1.1>
=====

j0p3Y
05-10-2004, 16:19
... en vervolgens kijk ik op de 'order tracker' en zie ik dat de bestelling is verzonden... ook mooi...
zal wel een tijdelijk dipje in de email-adressen zijn denk ik....

master-mc
12-11-2004, 09:13
Als je bij dvdzone2 een dvd besteld en laat bezorgen bij een kialapunt. komt er dan 2 euro verzendkosten bij. want er staat op die site bij een bedrag minder dan 50 euro komt er 2 euro verzendkosten bij. Is dit ook zo of is dit een fout.

Leon van Stijn
12-11-2004, 17:05
Volgens mij klopt dit inderdaad. Ik heb wel eens gehad dat ik net iets meer dan 50 Euro bestelde en een kortingsbon gebruikte, waardoor het bedrag onder de 50 Euro kwam. Toen werden er dus weer 2 Euro verzendkosten gerekend.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar meer (recentere) ervaringen met de verzending van Kiala. De vorige keer dat ik via Kiala iets liet bezorgen was de ervaring niet echt positief.

Chris Hoogeveen
10-02-2005, 13:28
Dit gaat even niet over een Kiala punt, maar gewoon over dvdzone2.

1. Hoe lang duurde het voor de Nederlanders onder jullie voordat jullie de bestelling in huis hadden, nadat jullie via de mail een bericht kreeg dat het pakketje verstuurd was?

2. Komt het pakket dan via de gewone post of via een bezorgservice?

Ik kreeg dinsdagochtend een mail met bevestiging van de verzenmding en ik heb vandaag al wel post gehad, maar geen pak van dvdzone2

Arjen van den Doel
10-02-2005, 13:31
post komt bij mij met selectvracht

Chris Hoogeveen
10-02-2005, 14:01
Nog wat info:

everingswijze Economische Formule (Verzending a Priori)
Verzendingswijze Optie Mono-Zending

Jurgen V
02-04-2005, 11:30
Kan je zonder CC bestellen bij DVDZone2? Bij de info zag ik dat je alleen als Belg via overschrijving kon betalen namelijk. Geen andere mogelijkheid?

Inmiddels zie ik wel dat ook Nederlanders via overschrijving kunnen betalen, maar ik ben benieuwd of iemand ook weet of dit een nederlandse rekening is?

Jurgen V
03-04-2005, 15:53
Iemand?

Movieman
20-07-2005, 15:18
Ja, je kan betalen via een rekening in nl.

Ik wil graag weten of de anderen tevreden zijn over de kwaliteit van de dvd`s?

HiddeV
23-07-2005, 16:43
Heb geen ervaring met deze webshop, vroeg me af hoelang het duurt voordat een pakketje binnen is nadat het door hun verstuurd is.

Jan-Kees
23-07-2005, 18:03
Bij mij duurde het 8 dagen.
Het pakje heeft het hele weekend bij kiala gelegen.
Maar liever dat dan kwijt bij Tpg.

Oakey
23-08-2005, 18:57
Heb laatst voor het eerst bij DVDZone2 besteld (Funny Games). Levertijd van de DVD zou 8-15 dagen zijn.

Na 2 weken kreeg ik een mailtje:


We had commited ourselves to send you today the latest the item "FUNNY GAMES". Further to the restocking delay of our supplier, we can unfortunately not ship it.

The item will be sent to you as soon as it will be available but as the publisher is not able for the moment to inform us about the expected time of delivery, it is difficult for us to commit to a new lead-time.

Aangezien ik er nog nooit heb besteld, is mijn vraag of dit een standaardmail is die aangeeft dat het gewoon wat langer duurt, of dat de DVD niet meer leverbaar is (oftewel: hebben ze OOP titels op hun site als "leverbaar" staan, in het geval van Funny Games goed mogelijk aangezien deze titel moeilijk te krijgen is)?

Cancellen of afwachten dus?

Werner
23-08-2005, 23:09
Aangezien ik er nog nooit heb besteld, is mijn vraag of dit een standaardmail is die aangeeft dat het gewoon wat langer duurt, of dat de DVD niet meer leverbaar is (oftewel: hebben ze OOP titels op hun site als "leverbaar" staan, in het geval van Funny Games goed mogelijk aangezien deze titel moeilijk te krijgen is)?

Cancellen of afwachten dus?

Ik bestel wel eens wat bij DVD Zone 2 en heb dit nog niet eerder meegemaakt. Ik vrees dat de titel out of print is...

Ik heb wel ooit eens het laatste exemplaar van een titel (Shrek 3-disc) opgevist, en meteen daarna stond het item er niet meer als leverbaar. Normaal volgen ze dus wel netjes op wat er nog in stock is en wat niet. Ik denk gewoon dat je heel veel pech hebt. Mail anders eens (ronald@dvdzone2.com) met de vraag om verdere informatie.

MeltyMan
24-08-2005, 00:53
heb al eens gehad dat ze bij dvdzone2 een dvd niet konden leveren en ze hebben me toen gewoon de rest van de bestelling opgestuurd en me het geld terug overgeschreven van die dvd...

is gewoon dat de dvd tijdelijk niet meer leverbaar is denk ik... als je hem echt wil kan je natuurlijk altijd even wachten en vragen of ze weten of hij nog binnenkomt en zo ja wanneer.. en anders kan je gewoon je geld laten terugstorten of een bon vragen...

goeie winkel, goeie service vind ik zelf :)

Oakey
29-08-2005, 16:16
Ik heb ze inmiddels gemaild, maar het antwoord blijft cryptisch.


Jammer genoeg is bovenstaande titel momenteel onbeschikbaar. Helaas kunnen we u geen exacte verzendingsdatum geven omdat we wachten op nieuws van de leverancier.

Zodra deze bij ons aankomt, versturen wij uw bestelling.

Is ie nu wel of niet OOP?

Het Vlaams-Nederlands op de website (order tracking) maakt e.e.a. ook niet helderder:

Bemerking Ten gevolge van een vertraging in toelevering, wordt het saldo van deze bestelling geleverd zonder transportkosten.

Ik denk dat ik toch maar ga cancellen. Weet iemand of andere Belgische/Franse online stores Funny Games op vooraad hebben?

joeylee
29-08-2005, 16:54
ik heb al 2keer een heel maand moeten wachten voordat ze shippen
waren wel niet zo populaire titels (fist of legend FR versie, ranma FR versie)

rientio
30-09-2005, 12:43
Ik heb woensdag fight club CE besteld en kreeg vandaag een mailtje dat ie verstuurd is. Dus dat is wel lekker snel.

BassFace
23-11-2005, 10:49
Ik heb ze inmiddels gemaild, maar het antwoord blijft cryptisch.


Jammer genoeg is bovenstaande titel momenteel onbeschikbaar. Helaas kunnen we u geen exacte verzendingsdatum geven omdat we wachten op nieuws van de leverancier.

Zodra deze bij ons aankomt, versturen wij uw bestelling.

Is ie nu wel of niet OOP?

Het Vlaams-Nederlands op de website (order tracking) maakt e.e.a. ook niet helderder:

Bemerking Ten gevolge van een vertraging in toelevering, wordt het saldo van deze bestelling geleverd zonder transportkosten.

Ik denk dat ik toch maar ga cancellen. Weet iemand of andere Belgische/Franse online stores Funny Games op vooraad hebben?

Heb deze boodschap al vaker gehad, maar meestal kort na zo'n bericht hebben ze hem dan toch plots in stock en wordt de dvd verzonden.