PDA

Bekijk de volledige versie : Minder boeiend?!



Isis
24-11-2001, 00:08
Geen kritiek hoor, maar 't valt me op dat 't bezoekersaantal wat terugloopt, dat er steeds minder frequent "gepost" wordt en dat de onderwerpen 'n beetje uitgemolken zijn....De "ouwe gedienden" zie ik niet meer zo vaak en dat vind ik erg jammer want die hadden vaak nog wat interessants of zinnigs te zeggen!
Het discussiepeil mag wel weer wat worden opgekrikt m.i.
Tijd om weer wat nieuw leven in te blazen of ben ik de enige die dit zo ervaart?:confused:

Alex van den Berg
24-11-2001, 00:54
De "ouwe gedienden" zie ik niet meer zo vaak en dat vind ik erg jammer want die hadden vaak nog wat interessants of zinnigs te zeggen!Een aantal van hen schijnen op dit moment in een afkick-kliniek te verblijven, sommigen zijn verwikkelt in een echtscheiding en een deel van de crew was de afgelopen week erg druk met de voorbereidingen voor de HCC beurs. :)

Even zonder gein... hoop ik :D ... Voor een nieuwkomer zullen er een hoop threads met nieuwe informatie opduiken, maar na een langer verblijf in dit clubhuis, lijken vooral de nieuwsberichten en de threads over nieuwe films of nieuwe technologie nog interessant.

Het kan natuurlijk geen kwaad om zelf een thread te openen wanneer je ergens wat meer over wilt weten, of om in het General Chat forum een willekeurige interessante of gezellige babbel te starten... :D

forzavado
26-11-2001, 16:26
Ik van mijn kant heb de nodige aandacht aan muziek besteed. Maar de reacties blijven gewoon beperkt en dan stop je op enig moment.
Blijven proberen! Ik vind het wel intressant en zal dan ook iets openen als ik iets bedenk.
Voor de rest ben ik het wel met jullie eens. Ik weet niet hoe lang de site bestaat (25-06, join date eric?) maar een inzinking na een paar maanden lijkt me logisch. Het nieuwe is er dan af en op een gegeven moment is alles (de standaard onderwerpen)wel zo'n beetje besproken, waardoor bepaalde threads niet meer aangemaakt worden. Echter het gaat natuurlijk stabiliseren op een gegeven moment. DVD is een markt die vrij veel in beweging is en er zijn/komen op zijn tijd echt wel nieuwtjes om over te discuseren. Net als hardware, een beetje merk brengt eens per jaar nieuwe modellen uit, reden voor discussie. Niet getreurd leden! Er is hoop!
Ik vermaak me voorlopig hier nog wel!:)

Eric van Ballegoie
27-11-2001, 16:11
Ik heb de statistieken er bij gepakt en daaruit blijkt niet dat het forum minder bezocht wordt of dat er minder postings gemaakt worden.

De 'beste' dag qua postings tot nu toe is 25 Oktober geweest (mijn verjaardag met daarbij alle felicitatie-posts), maar de laatste tijd zitten we dagelijks grofweg tussen de 100 en 300 posts per dag, wat een groei is ten opzichte van een paar maanden geleden. Wel zijn er grote verschillen, zondagen zijn bijvoorbeeld absoluut het minst productief wat betreft het aantal posts.

starbuck
28-11-2001, 09:59
Zondag ?? zijn jullie dan open op zondag ? ;) :D

forzavado
28-11-2001, 13:08
Deze week valt het wel weer mee vind ik. Krijg genoeg mailtjes van dit forum. Op zondag internetten kan ik me dus echt niet voorstellen. Logisch dat er dan een dalletje is.
Ik zit meestal op school een beetje te posten, aangezien ik thuis met een telefoonlijntje werk. Dus ik ben meestal overdag van de partij:D

bmateijsen
28-11-2001, 17:14
We proberen inderdaad weer actief mee te doen aan het forum, as always.... eigenlijk.. maar ik heb zelf een hekel aan posts van 2 regels, want dan kan je zelfs beter niks zeggen...

En zo probeer ik mijn aandeel altijd waardevol te maken... mocht dit niet zo zijn... hoor ik dit natuurlijk ook graag.

Dus van mij zal je niet zo snel een terugval verwachten... tenzij ik op vakantie ben...

Groet Bjorn

bmateijsen
28-11-2001, 20:39
Paulri je zal dit wel sarcastisch bedoelt hebben....... een beetje humor is natuurlijk altijd goed.....
(kleine tip... zet er dan wel een smiley achter....daar zijn ze voor!)

maar dit zijn wel de posts die ik dus precies bedoel.... Het zegt niets, het heeft geen functie, en voegt dus niets toe.... Daar ben ik dus geen voorstander van.. wil graag iedereen zo goed mogelijk helpen in hun keuze met home-cinema of dvd-films of evt. problemen met bovenstaande producten.... (ik heb zelf ook in het begin met dit verschillende keuzes moeten worstelen omdat er bijna geen info te krijgen was... Dus als er dan mensen zijn met wijze raad... is dat een goede handleiding..)

Enfin... dat was het dan wel weer...

Isis
28-11-2001, 21:04
Lullig!!







vooruit, met smilie dan, speciaal voor Paulri!!:D

forzavado
30-11-2001, 08:33
Daar heb je wel gelijk in; Vrijheid blijheid.
Maar stel je eens voor dat juist door dit soort kleine postjes zo'n topic niet makkelijk leebaar wordt. Ik kan me voorstellen dat als je informatie uit zo'n thread wil halen en als er allemaal kleine nietszeggende berichten staan dat de lol er snel af is. Het gaat natuurlijk wel om de leesbaarheid zodat zoveel leden en gasten iets aan dit forum hebben. Ik heb het hier niet over het general chat forum want daar is het niet storend naar mijn mening. Maar het wordt wel storend als dit soort posten niets met het onderwerp van de thread hebben te maken. En natuurlijk geintjes maken: graag:D Maar wel on-topic:D :D :D

Eric van Ballegoie
30-11-2001, 10:29
Ik ben het helemaal met bmateijsen eens, al moet ik zeggen dat het off-topic plaatsen van losse opmerkingen nog redelijk meevalt op ons forum, ik ken fora waar geen enkel topic meer dan vier posts on-topic blijft.

martin
02-12-2001, 11:38
Hoi.

Ook een ouwerot heeft wel eens een dipje als hij voor de honderste x ziet de vraag van welke subwoofer het beste is voor onder de 300,- ( ik geef maar een voorbeeldje )
iets nieuws verzinnen valt op een gegeven moment niet meer mee, zeker niet als je op 6 dvd forums zit.

Maar goed, ik vind dat we het allemaal nog steeds goed doen.

zeker dat er vrouwlijke forummers zijn maakt het ook gezellig.

Nog een kopje Thee ;) :D

Nathan Strik
07-12-2001, 23:36
Weet trouwens iemand wanneer Beffy seizoen 3 op dvd komt?
Of zal ik er een nieuwe thread voor beginnen? :-D
Beffy?!? :confused: Is dat een variant voor volwassenen ofzo?!? :D :D :D

Alex van den Berg
07-12-2001, 23:51
Ik had gewoon effe zin om te etteren... :)
Mag een moderator ook eens kinderachtig doen a.u.b.? :D

Alex van den Berg
08-12-2001, 02:43
:) Daar doe ik niet kinderachtig over...

paul knieriem
08-12-2001, 17:12
Moet zeggen dat ik de threads ook niet zo boeiend meer vind, in de trant van wat hebben jullie voor dvd's gekocht en hoeveel DVD's hebben jullie al,zie liever wat meer reviews of informatie over releasedate's ed.